Het is meer dat je jezelf uit de markt prijst door hard te eisen dat het een Marokkaanse man moet zijn, en dan tot de conclusie komt dat het grootste deel daarvan niet deugt.quote:Op woensdag 5 juli 2017 15:51 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is helaas zo dat 80% van de Marokkaanse mannen al afvallen omdat ze niet deugen. Dan blijft er weinig over en dat maakt het lastig.
Niemand die je dwingt om alleen met Marokkaanse mannen te daten. Die beperking leg je zelf op en daarmee verklein jij je potentiële datingpool in een land waar Marokkanen de grote minderheid vormen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 15:51 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is helaas zo dat 80% van de Marokkaanse mannen al afvallen omdat ze niet deugen. Dan blijft er weinig over en dat maakt het lastig.
Heb het niet over mezelf, maar gewoon over het algemeen. De dames die ik dus ken en waarvan ik de verhalen ken. Het zijn juist de wat oudere dames die hun zaakjes op orde hebben, er prachtig uitzien en toch geen man kunnen vinden.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:02 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Het is meer dat je jezelf uit de markt prijst door hard te eisen dat het een Marokkaanse man moet zijn, en dan tot de conclusie komt dat het grootste deel daarvan niet deugt.
Misschien loop je dan die Hollandse man waarmee het geweldig klikt en bij wie je perfect past wel straal voorbij.
Letterlijk niemand anders heeft het over iets forceren.quote:Op woensdag 5 juli 2017 15:51 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, je kansen vergroten is anders dan wanhopig forceren... dat werkt niet en dat is ook wat ik zeg.
Je overschat jezelf nogal want je bent zelf ook niet bepaald een catch. Anders had je ook niet zoveel moeite met je domme datinggeneuzel waarmee je elk topic iedere keer weer kaapt.quote:Op woensdag 5 juli 2017 15:51 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hoi scheetje, ik heb het nergens over mezelf. Maak je over mij maar geen zorgen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Je overschat jezelf nogal want je bent zelf ook niet bepaald een catch. Anders had je ook niet zoveel moeite met je domme datinggeneuzel waarmee je elk topic iedere keer weer kaapt.
Dat komt omdat het overgrote merendeel van de mannen geen enkel belang hecht aan hoe goed een vrouw haar zaakjes voor elkaar heeft. Jong, vruchtbaar, slank en plezant in de omgang. Of ze dan bij de Blokker werkt of partner is bij een advocatenkantoor zal menig man aan zijn reet roesten.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:06 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Heb het niet over mezelf, maar gewoon over het algemeen. De dames die ik dus ken en waarvan ik de verhalen ken. Het zijn juist de wat oudere dames die hun zaakjes op orde hebben, er prachtig uitzien en toch geen man kunnen vinden.
Magerebijnse is knapquote:Op woensdag 5 juli 2017 16:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Je overschat jezelf nogal want je bent zelf ook niet bepaald een catch. Anders had je ook niet zoveel moeite met je domme datinggeneuzel waarmee je elk topic iedere keer weer kaapt.
Bullshit. De eerste vraag die je vandaag de dag krijgt als vrouw is of je werkt en hoeveel je verdient. De man is vandaag de dag geen man meer te noemen. En de Marokkaanse man is veelal niet hoogopgeleid en verdient dus echt niet genoeg.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:22 schreef Grems het volgende:
[..]
Dat komt omdat het overgrote merendeel van de mannen geen enkel belang hecht aan hoe goed een vrouw haar zaakjes voor elkaar heeft. Jong, vruchtbaar, slank en plezant in de omgang. Of ze dan bij de Blokker werkt of partner is bij een advocatenkantoor zal menig man aan zijn reet roesten.
Gezien de voorkeur van vrouwen om in ieder geval gelijk maar bij voorkeur omhoog te daten als het gaat om socio-economische status komt hier nog bij dat het mannen die het zelf goed voor elkaar hebben al helemaal niks kan schelen, die zijn vaak nog meer gericht op het vinden van een partner die lief voor ze is en die goed is voor de kindjes, het geld regelen ze zelf immers wel.
Waarom telkens de Marokkaanse man?quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:41 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Bullshit. De eerste vraag die je vandaag de dag krijgt als vrouw is of je werkt en hoeveel je verdient. De man is vandaag de dag geen man meer te noemen. En de Marokkaanse man is veelal niet hoogopgeleid en verdient dus echt niet genoeg.
Dat vraag ik me ook af: Wat moet je met zo'n man als je zelf wél goed verdient en fatsoenlijk bent opgeleid? Zo iemand gaat alleen maar de parasiet uithangen en dat ben je binnen no-time echt wel beu.quote:Op woensdag 5 juli 2017 20:13 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Waarom telkens de Marokkaanse man?
Moet van het geloof.quote:Op woensdag 5 juli 2017 20:19 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af: Wat moet je met zo'n man als je zelf wél goed verdient en fatsoenlijk bent opgeleid? Zo iemand gaat alleen maar de parasiet uithangen en dat ben je binnen no-time echt wel beu.
Sprak even over de dames waar ik het over had. Moet je even teruglezen dan kan je het plaatsen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 20:13 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Waarom telkens de Marokkaanse man?
Het gelooft zegt dat je als vrouw vrij bent om een man van elk nationaliteit te trouwen mits het maar een moslim is.quote:
Oh nja. De meeste willen een jonge vrouwquote:Op woensdag 5 juli 2017 20:22 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Sprak even over de dames waar ik het over had. Moet je even teruglezen dan kan je het plaatsen.
Alsnog ben je dus beperkt in je keuze.quote:Op woensdag 5 juli 2017 20:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Het gelooft zegt dat je als vrouw vrij bent om een man van elk nationaliteit te trouwen mits het maar een moslim is.
Uhu, je bedoelt dat de jonge heren een jonge vrouw willen. Dat is ook logisch, maar een man van 40 jaar moet echt niet denken dat hij een dame van 23 jaar kan krijgen. Vaak is dat ook niet zo, tenzij hij zwemt in het geld.quote:Op woensdag 5 juli 2017 20:25 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Oh nja. De meeste willen een jonge vrouwMannen die ouder zijn, zijn vaak al getrouwd en/of verloofd.
Nou, ik ben gewoon beperkt helaas want ik moet een Marokkaan trouwen thuis. Dat maakt het lastig vooral als 80% van de mannen al af valt.quote:Op woensdag 5 juli 2017 20:26 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Alsnog ben je dus beperkt in je keuze.
Een man van 40 is ook heel anders, die zal ook niet heel veel eissen hebben. Maar zoeken jou vriendinnen een man van rond de 40 dan?quote:Op woensdag 5 juli 2017 20:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Uhu, je bedoelt dat de jonge heren een jonge vrouw willen. Dat is ook logisch, maar een man van 40 jaar moet echt niet denken dat hij een dame van 23 jaar kan krijgen. Vaak is dat ook niet zo, tenzij hij zwemt in het geld.
Moslim is toch al voldoende? Of kan Turks oid ook al niet?quote:Op woensdag 5 juli 2017 20:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nou, ik ben gewoon beperkt helaas want ik moet een Marokkaan trouwen thuis. Dat maakt het lastig vooral als 80% van de mannen al af valt.
Zou zelfs kunnen dat een hoer uiteindelijk goedkoper is.quote:Op woensdag 28 juni 2017 02:26 schreef Diqiu-Long het volgende:
Hoeren bezoeken, is niet zo dat een vriendin kosteloos is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |