abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172316440
Inderdaad een sociale hobby zoeken, zoals toneel, zeker als je dat leuk vind. Dansles is ook een goede, dan moet je vrouwen ook vasthouden, dat helpt echt wel met 'wennen' met vrouwen omgaan.

Niks mis met Larpen, het is ook een vorm van toneel en er zitten ook wel redelijk wat vrouwen bij. Het moet je wel liggen natuurlijk, maar ik zie TS gewoon niet tussen de hippety hops staan. En ook gewoon jezelf zijn. Je wil toch niet iemand hebben die eigenlijk niet bij je past omdat je, jezelf als een ander voordoet. Betekent niet dat je niet eraan moet werken, maar ook niet anders gaan zijn dan je bent. Ik ken genoeg autisten, AD(H)D'ers, enz, met een vriendin, dus daar gaat het echt niet aan liggen.

En 26 jaar is toch nog super jong. Genoeg vrouwen die dan nog vrijgezel zijn.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_172316604
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 12:23 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Krijgen zo een waarschuwing voor het offtopic gaan. Turken zijn leuke mensen, maar gewoon verschil in cultuur. Zal altijd denken hoe het zou zijn geweest als ik gewoon Marokkaans was getrouwd met wie ik Marokkaans kan praten, waar we dezelfde soort humor delen, etc... om die reden zou ik het nooit over mijn hart kunnen verkrijgen als het aan zou komen op het trouwen.
Best wel ontopic toch?

Wat maakt dat nou allemaal uit wat je opnoemt? Dezelfde soort humor heeft toch niets met je afkomst te maken? Ook de taal leren van elkaar is een optie, lijkt me totaal geen belemmering. Dit zijn wel hele zwakke redenen, ik zie maar 1 grote belemmering en dat is het geloof, wat dus nvt is. Je bent goed gebrainwasht ;)
pi_172322317
Echt mensen, vrouwen mogen hun eigen partners kiezen. Het is echt behoorlijk typerend dat jullie haar proberen te dwingen, omdat ze jullie uitsluit. :')

Bovendien is ze iedereen aan het trollen, omdat ze zich verveelt.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_172324314
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 17:30 schreef Mathemaat het volgende:
Echt mensen, vrouwen mogen hun eigen partners kiezen. Het is echt behoorlijk typerend dat jullie haar proberen te dwingen, omdat ze jullie uitsluit. :')

Bovendien is ze iedereen aan het trollen, omdat ze zich verveelt.
Ik mag ook mijn partner kiezen, maar moet wel Marokkaan zijn. En dat is geen getroll, maar gewoon zoals het is.
pi_172333594
Aaah ze heeft het er weer over, verrassend.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 01:22:16 #231
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_172333669
Je kan ook de hele dag prozac bikken of pep snatsen en op die fiets kunstmatig gelukkig worden en anders heb je altijd nog de mogelijkheid om een opblaaspop te bestellen en versier je die met glitters en jurkjes.

Mocht dat niet helpen dan zijn er nog alternatieven zoals geloven in god of ga vrijwilligerswerk doen bij het leger des heils, bij die mensen is de vreugde van het leven nog nepper dan een botox behandeling.
:')

[ Bericht 0% gewijzigd door bijstandboy op 11-07-2017 01:36:39 (;( ) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')