abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172057663
nog heel leven voor je

je leven is niet voorbij en liefde kent geen leeftijd
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_172057845
Depressie vertroebelt je geest, ik heb zelf een depressie is lastig dan.. en ook lastig om te kunnen relativeren en dan die altijd aanwezige donkere wolk weg te jagen. Maar vergeet niet JIJ bent niet je depressie (het is een soort tunnelvisie), ja het is onderdeel van je geworden en je hebt het.. maar staar je niet blind op dingen die je niet hebt of nog niet hebt. Hou het doel in oog maar op een constructieve manier. Je mentale gesteldheid is belangrijker, jij denkt (is aanname) al die dingen die gaan mij helpen dat red mij van de staat waar ik me nu in voel. Maar hoe zou je iemand gelukkig kunnen maken als je dat zelf niet bent?

Wat er niet is.. kan nog altijd komen betekent niet dat het niet gebeurd. Maar dan zou je wel een andere aanpak moeten gaan hanteren. Wat heb je aan overanalyseren van dingen wat je niet hebt. Dat houd je soort van gevangen in angst. Is toch jammer?

Ja zoveel mensen hebben soort gemis van iets of iemand dat is een universeel iets.. maar the sky is the limit... laat je niet tegenhouden door jezelf en je angsten (dus overwin je angsten).. wees niet je eigen grootste vijand.

[ Bericht 3% gewijzigd door LLgetikt op 30-06-2017 00:31:08 ]
pi_172082155
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 08:25 schreef Hexagon het volgende:
Het is in ieder geval goed dat je er hulp bij hebt gezocht. Heb je het idee dat je daarmee stappen vooruit maakt?
Kleintjes. Het is meer van, sinds mijn 20e kom ik constant dingen tegen. Onzeker bij dit, onzeker bij dat, dit kan ik beter doen, dat kan ik beter doen, enzovoort. Ik heb het gevoel dat ik nooit zal komen waar anderen zijn. Ik ben al 26 en heb zoveel verloren jaren waarin ik gelukkig had kunnen zijn. Was ik maar weer 18 met de huidige kennis en vaardigheden, dan had ik nu meer perspectief gezien. Omdat ik 26 ben wil ik grote stappen maken, snel snel snel. Maar dat kan dan weer niet, en daar baal ik ontzettend van.
The show must go on
  zaterdag 1 juli 2017 @ 02:47:00 #54
456432 Kamina
Tenacious!
pi_172082171
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 02:42 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Kleintjes. Het is meer van, sinds mijn 20e kom ik constant dingen tegen. Onzeker bij dit, onzeker bij dat, dit kan ik beter doen, dat kan ik beter doen, enzovoort. Ik heb het gevoel dat ik nooit zal komen waar anderen zijn. Ik ben al 26 en heb zoveel verloren jaren waarin ik gelukkig had kunnen zijn. Was ik maar weer 18 met de huidige kennis en vaardigheden, dan had ik nu meer perspectief gezien. Omdat ik 26 ben wil ik grote stappen maken, snel snel snel. Maar dat kan dan weer niet, en daar baal ik ontzettend van.
Kleine stappen maakt iedereen, begin daar eens mee.
1 + 1 = blauw
pi_172082191
quote:

[..]

Rusthaaag!!! En wat voor stappen wil je maken dan ?
pi_172083800
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 00:07 schreef LLgetikt het volgende:

je leven is niet voorbij en liefde kent geen leeftijd
Precies, daarom zie je mensen van in de vijftig nog hand in hand lopen en zoenen op straat alsof ze 16 zijn. Maar als je op je 16e al die emoties al miste zal dat op je 56e helaas niet heel anders zijn.
pi_172084055
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 02:24 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Zelfvertrouwen zul je ergens uit moeten putten. En faken hou je maar een beperkte tijd vol.

Scherpe observatie.. Zelfvertrouwen is in grote mate afhankelijk van validatie van elkaar, en geloof en acceptatie in het eigen kunnen en zijn. In dit geval is het zo dat het over liefde en relaties gaat, en paradoxaal genoeg is zelfvertrouwen in grote mate het resultaat van hoe anderen jou waarderen in relatie tot anderen.. Tot men zich dit 'eigen' gemaakt heeft en het als vanzelfsprekend gaat zien.

Helaas is dit inderdaad niet voor iedereen zo vanzelfsprekend. De truc is dan om toch je eigenwaarde te gaan kweken los van die validatie van anderen, in dit geval vrouwen.

Ik had eerder een stukje geschreven wat wel zinnig was.. Maar helaas is internet uitgevallen en niet meer terug te halen. Misschien later nog eens proberen.
Life becomes boringly interesting when you give up on life all together
pi_172084254
quote:

[..]

Tja. Je kunt wachten totdat de omstandigheden ideaal zijn. Of je kunt gewoon beginnen met nog meer stappen te maken.

Van dat laatste heb je meer profijt. Zeker als je kijkt naar wat wel voldoet (de progessie die je al hebt gemaakt) in plaats van te focussen op iets wat nog niet voldoet in jouw ogen.

De reis er naartoe is het succes. Niet de bestemming.

En stop met vergelijken als je er niet beter van wordt of voelt.
pi_172084392
Knaken sparen en wellicht kun je je op je vijftigste een afgetrapt Thais hoertje veroorloven.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_172086804
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 10:04 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Precies, daarom zie je mensen van in de vijftig nog hand in hand lopen en zoenen op straat alsof ze 16 zijn. Maar als je op je 16e al die emoties al miste zal dat op je 56e helaas niet heel anders zijn.
Ja precies. Maar waarom je zelfwaarde van iemand anders af laten hangen?
pi_172088218
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 12:30 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Dat is een natuurinstinct die je denk ik niet kunt uitschakelen, ik denk zelf dat het verstandiger is het gevoel praktisch te adresseren en dus meer jezelf moet laten zien in gelegenheden waar meer mensen op af komen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_172089665
quote:

[..]

Wij hebben dezelfde gedachtengang :p. Maar....bij bepaalde dingen kan het in no time omslaan is mijn ervaring.

Voorbeeld: Ik dacht dat ik levenslang kut- baantje moest doen. Vervolgens reageer ik op een vacature, wat blijkt; vast contract binnen 3 maanden, scholing, boven de 2000 eu salaris, veel vrije tijd, matige werkdruk etc.
Hey
pi_172089730
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 10:43 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Knaken sparen en wellicht kun je je op je vijftigste een afgetrapt Thais hoertje veroorloven.
Dan zou ik eerder voor een Chinese, Colombiaanse, gaan. Die Thaise vrouwen vertrouw ik niet zo..
Hey
pi_172091464
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 12:30 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Dat moet je niet doen. Je zelfwaarde moet je laten afhangen van dingen die je zelf in de hand hebt, en liefde voelen en krijgen heb je grotendeels niet zelf in de hand.
pi_172091731
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 14:29 schreef Dakterras het volgende:

[..]

Dan zou ik eerder voor een Chinese, Colombiaanse, gaan. Die Thaise vrouwen vertrouw ik niet zo..
Vertrouw er maar op dat de meeste houden van geld :D
pi_172091756
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 15:53 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Vertrouw er maar op dat de meeste houden van geld :D
Dat bedoel ik ook niet...
Hey
pi_172091831
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 15:54 schreef Dakterras het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ook niet...
Ach, lady body, ladyboy, what's the difference...
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_172091937
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 15:57 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Ach, lady body, ladyboy, what's the difference...
Dick
Hey
pi_172092020
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 16:01 schreef Dakterras het volgende:

[..]

Dick
De TT maakt daarin geen onderscheid en TS maakt wellicht een kansje bij een blinde seropositieve dwerg van de andere kant.
pi_172092048
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 16:06 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

De TT maakt daarin geen onderscheid en TS maakt wellicht een kansje bij een blinde seropositieve dwerg van de andere kant.
xd
Hey
pi_172092249
Wat een onzin topic dit, ik was op het gebied van relaties ook wel een laatbloeier hoor.

Pas op mn 33ste een vrouw en pas sinds vorig jaar kindje erbij.
Daarvoor pas op mijn 29ste mijn eerste relatie, verliep niet eens zo heel slecht maar ja het mocht niet zo zijn en liep eigenlijk plots ook weer af, anyway punt is je leven is niet voorbij op je 26ste..
pi_172153300
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 01:57 schreef Kokoswater het volgende:
Toen ik 18, of 20 was kon ik me nog wel voorstellen dat mijn tijd nog wel zou komen. Maar nu ik 26 ben lijkt het of het leven mij voorbij snelt, maar ik het zelf niet leef. Alsof ik op een eilandje sta in het midden van een woest kolkende rivier. Het is een race tegen de klok. Als ik er keihard aan werk, ben ik dan op m'n 35e klaar? Dan is de helft van mijn leven en m'n hele jeugd/jong zijn voorbij.

Ik loop nu bij een psycholoog en bespreek daar ook alles. Maar op zo'n lege avond als dit heb ik denk ik wat bemoedigende woorden nodig, zo lang ze maar wel realistisch zijn. Misschien wat goede verhalen van een kennis van jullie? Of van jezelf?

Hey TS... ik had me eigenlijk voorgenomen niet meer te posten in dit soort topics, maar jouw situatie lijkt/leek veel op de mijne, dus bij deze:

Ik herken me behoorlijk in jouw situatie. Weliswaar geen (gediagnosticeerde) stoornis in het autistisch spectrum, maar op mijn 31e wel behoorlijk sociaal mislukt en niet vaardig met platonische vrienden en romantische vriendinnen. Pas sinds twee jaar permitteer ik mij het om te (internet)-daten. Is dat iets wat je doet? Zo neen, dan is het misschien aardig om eens te proberen. Lees dat je graag (en goed) toneel speelt. Dan moet het niet al te moeilijk zijn voor jou om je door bijv. een paar eerste dates heen te liegen.

In mijn geval heeft dat uiteindelijk geleid tot intimiteit met een aantal vrouwen. Niet de mooiste, niet de meest begaafde, maar wel gewoon leuke, relaxte vrouwen. En nee, dan is 26 nog niet te laat, als mijn eerste keer op mijn 29e was. :7

Het tweede deel van je vraag, het gevoel van "un-belonging", daar kan ik je niet mee helpen. Persoonlijk heb ik inmiddels geaccepteerd dat ik nooit vrienden zal hebben, of mensen waarmee ik wezenlijke dingen (activiteiten/gevoelens/ervaringen) kan delen. Dat zorgt wel voor een stuk rust moet ik eerlijk bekennen. Dus wat dat betreft: accepteer dat dat er niet in zit, het is niet iedereen gegeven een bevredigend sociaal leven te hebben, net zoals het niet iedereen gegeven is in het eerste van Ajax te spelen of een succesvolle zakencarrière te hebben, of een leuke partner, of... you catch my drift.

Succes met toneelspelen! 8-)
pi_172153372
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 02:12 schreef Geerd het volgende:
Als je het 4e jaar op rij weer op vakantie bent geweest naar de zelfde camping met je wijf.
En 3 keer de greppel van de tent niet diep genoeg was.

Denk je met smacht terug aan nu!
Wat ben jij toch een fukking held ook Geerd! :D :D :D
Ben je echt zo positief ingesteld of is dit een act? Dat is echt het enige dat ik me altijd afvraag bij die posts van jou. Ik herken gewoon jouw posts in dit soort topics zonder dat ik de username hoef te lezen. Zo lekker herkenbaar grappig en opgewekt zijn ze _O_
pi_172153470
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 23:22 schreef Sturmic het volgende:

[..]

Wat ben jij toch een fukking held ook Geerd! :D :D :D
Ben je echt zo positief ingesteld of is dit een act? Dat is echt het enige dat ik me altijd afvraag bij die posts van jou. Ik herken gewoon jouw posts in dit soort topics zonder dat ik de username hoef te lezen. Zo lekker herkenbaar grappig en opgewekt zijn ze _O_
:P
pi_172153528
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 12:49 schreef Grems het volgende:
TS moet er zelf stevig achteraan. Die onzin van een LittleLady en LosBuenos werkt prachtig als je een vrouw of enigszins aantrekkelijker kerel bent.

Als TS dat advies volgt zien we hem over 20 jaar weer.
Helemaal waar dit punt. Alhoewel je ietwat cynische redpillerigheid wellicht wat te veel waarheid ineens is voor de rest van de wereld, en je daardoor je doel voorbij schiet. Je hebt in principe vaak gelijk met je theorieën over de reële, wetenschappelijk onderbouwde dynamiek tussen man en vrouw, maar vanwege de toon is het voor velen vaak te ver uit hun comfortzone om een wat minder vooringenomen standpunt te durven verkennen. Let people ease into it...
  dinsdag 4 juli 2017 @ 09:26:27 #76
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_172157583
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 23:28 schreef Sturmic het volgende:

[..]

Helemaal waar dit punt. Alhoewel je ietwat cynische redpillerigheid wellicht wat te veel waarheid ineens is voor de rest van de wereld, en je daardoor je doel voorbij schiet. Je hebt in principe vaak gelijk met je theorieën over de reële, wetenschappelijk onderbouwde dynamiek tussen man en vrouw, maar vanwege de toon is het voor velen vaak te ver uit hun comfortzone om een wat minder vooringenomen standpunt te durven verkennen. Let people ease into it...
Even wat minder wollig verwoord: @Grems Je hebt best een punt maar doordat je zo enorm op anderen neerkijkt nemen ze niet meer de moeite om dat ook echt te gaan lezen.

Er is niets mis mee om de wat meer zelfverzekerde, dominante man uit te hangen zonder gelijk het respect naar vrouwen toe te verliezen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  dinsdag 4 juli 2017 @ 15:20:13 #77
451005 Grems
Clown World
pi_172165442
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 23:28 schreef Sturmic het volgende:

[..]

Dat heeft geen enkele meerwaarde. Het overgrote merendeel van de mensen wil bevestiging en/of gewoon even klagen. Ik bied een oplossing aan, als mensen het niet willen horen vanwege de toon slaap ik daar geen seconde minder om.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 09:26 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Even wat minder wollig verwoord: @Grems Je hebt best een punt maar doordat je zo enorm op anderen neerkijkt nemen ze niet meer de moeite om dat ook echt te gaan lezen.

Er is niets mis mee om de wat meer zelfverzekerde, dominante man uit te hangen zonder gelijk het respect naar vrouwen toe te verliezen.
Ik heb prima respect voor vrouwen, ik accepteer ze zoals ze zijn.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 15:58:23 #78
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_172166270
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:20 schreef Grems het volgende:

Dat heeft geen enkele meerwaarde. Het overgrote merendeel van de mensen wil bevestiging en/of gewoon even klagen. Ik bied een oplossing aan, als mensen het niet willen horen vanwege de toon slaap ik daar geen seconde minder om.
Je snapt hopelijk wel dat je met de toon van je oplossing gelijk de hele geloofwaardigheid ervan uit het raam flikkert?

Als mensen ergens mee zitten dan helpt het nou niet bepaald om ze voor 'beta cuck sissy' uit te gaan zitten maken en vervolgens te zeggen dat ze maar het compleet omgekeerde moeten proberen van waar ze moeite mee hebben. Probeer het eens een stukje genuanceerder. ;)

Kun je wel zeggen 'kan me niks boeien', maar dan gaat natuurlijk niemand je serieus nemen. Het enige wat ze zien is een hoop geblaaskaak en ze kunnen er niet eens uithalen wat je precies duidelijk probeert te maken.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  dinsdag 4 juli 2017 @ 16:01:40 #79
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_172166351
Kan je psycholoog jouw niet doorverwijzen naar parnassia?
Parnassia heeft contact groepen voor lotgenoten en ook diverse trainingen.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 16:04:12 #80
451005 Grems
Clown World
pi_172166415
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:58 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Je snapt hopelijk wel dat je met de toon van je oplossing gelijk de hele geloofwaardigheid ervan uit het raam flikkert?
Enkel voor de groep die toch niet gaat luisteren, daar verspil ik verder geen moeite aan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:58 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Als mensen ergens mee zitten dan helpt het nou niet bepaald om ze voor 'beta cuck sissy' uit te gaan zitten maken en vervolgens te zeggen dat ze maar het compleet omgekeerde moeten proberen van waar ze moeite mee hebben. Probeer het eens een stukje genuanceerder. ;)
Ik maak niemand uit voor beta cuck sissy.
pi_172170243
Op je 26e je al zorgen maken hierover. Doe normaal. Je bent nog jong.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 20:00:49 #82
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_172172251
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 18:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
Op je 26e je al zorgen maken hierover. Doe normaal. Je bent nog jong.
Nou ja ben zelf nog niet zo oud maar kan me wle iets voorstellen bij de gedachten van TS. Op die leeftijd begint iedereen toch wel een beetje te setellen etc. Natuurlijk is er altijd nog kans maar het is wel moeilijker.
Fade to Black
pi_172172472
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:00 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Nou ja ben zelf nog niet zo oud maar kan me wle iets voorstellen bij de gedachten van TS. Op die leeftijd begint iedereen toch wel een beetje te setellen etc. Natuurlijk is er altijd nog kans maar het is wel moeilijker.
Krijg je beetje de 2e handsjes met 2 kinderen....
  dinsdag 4 juli 2017 @ 20:22:30 #84
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_172172890
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:07 schreef Geerd het volgende:

[..]

Krijg je beetje de 2e handsjes met 2 kinderen....
Denk dat je die toch vooral treft nadat ze de dertig gepasseerd zijn. Maar zou der wel voor bedanken, ga niet andermans kinderen onderhouden.
Fade to Black
  dinsdag 4 juli 2017 @ 20:28:46 #85
451005 Grems
Clown World
pi_172173061
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:22 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Denk dat je die toch vooral treft nadat ze de dertig gepasseerd zijn. Maar zou der wel voor bedanken, ga niet andermans kinderen onderhouden.
Dat is ook het punt. 26 is een prima leeftijd om je hier druk over te gaan maken.
pi_172173185
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:00 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Waarom zou je naar anderen kijken? En waarom zou het moeilijker zijn? Dat is natuurlijk onzin. Hij is nog hartstikke jong.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 20:39:14 #87
451005 Grems
Clown World
pi_172173368
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:33 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Waarom zou je naar anderen kijken? En waarom zou het moeilijker zijn? Dat is natuurlijk onzin. Hij is nog hartstikke jong.
Omdat de mens een sociaal dier is. TS is autist, geen cyborg. Omdat je ontwikkeling op sociaal/relatiegebied steeds verder achterloopt op leeftijdsgenoten.
pi_172173397
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:22 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Idd een ander heeft der volgespoten kun jij dokken _O-

En dan ook nog mokka kindjes
  dinsdag 4 juli 2017 @ 20:41:03 #89
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_172173450
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:33 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Vaak spiegel je je automatisch aan je omgeving. Je gaat jezelf vergelijken en als jij de enige bent die "anders" is, valt dat zeker op.
Niet iedereen legt dat gemakkelijk naast zich neer.

Waarom het moeilijker is? Omdat vrouwen bitches zijn. Als je 26 bent, nog nooit een relatie hebt gehad en nog maagd.... de helft heeft zich al omgedraaid voordat je hoi kunt zeggen. Meeste willen een badboy, iemand met ervaring. Niet iemand die ze nog de weg moeten wijzen...
Het is niet voor iedereen zo gemakkelijk.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_172173652
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:39 schreef Grems het volgende:

[..]

Omdat de mens een sociaal dier is. TS is autist, geen cyborg. Omdat je ontwikkeling op sociaal/relatiegebied steeds verder achterloopt op leeftijdsgenoten.
Waarom zou je ontwikkeling achterlopen als jij nog geen relatie hebt en de rest wel? Misschien is hij zijn ware gewoon nog niet tegengekomen omdat het de tijd daar blijkbaar nog niet voor is. Dat maakt het niet minder ontwikkeld ten opzichte van de rest. Misschien is hij wel ontwikkelder.
pi_172173716
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:41 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Vaak spiegel je je automatisch aan je omgeving. Je gaat jezelf vergelijken en als jij de enige bent die "anders" is, valt dat zeker op.
Niet iedereen legt dat gemakkelijk naast zich neer.

Waarom het moeilijker is? Omdat vrouwen bitches zijn. Als je 26 bent, nog nooit een relatie hebt gehad en nog maagd.... de helft heeft zich al omgedraaid voordat je hoi kunt zeggen. Meeste willen een badboy, iemand met ervaring. Niet iemand die ze nog de weg moeten wijzen...
Het is niet voor iedereen zo gemakkelijk.
Maar, wie zegt dat hij de enige is? Ik kan me niet voorstellen dat hij de enige is. En al is hij het wel, ja dan nog? Alsof hij daar wat aan kan doen? Hij is zijn ware nog niet tegengekomen. Die is blijkbaar nog onderweg.

En, nee. Zat dames die echt geen badboy willen.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 20:49:49 #92
451005 Grems
Clown World
pi_172173821
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:47 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]
En, nee. Zat dames die echt geen badboy willen.
De meeste dames willen in ieder geval geen 26++ jarige maagdelijke autist zonder enige ervaring met relaties.
pi_172173848
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:49 schreef Grems het volgende:

[..]

De meeste dames willen in ieder geval geen 26++ jarige maagdelijke autist zonder enige ervaring met relaties.
Ja ok, maar dit staat los van zijn leeftijd. Dan zegt hij maar dat hij relaties gehad heeft.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 20:51:14 #94
451005 Grems
Clown World
pi_172173869
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:50 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja ok, maar dit staat los van zijn leeftijd. Dan zegt hij maar dat hij relaties gehad heeft.
Ik ben het zeker met je eens dat het in het belang van TS is om te liegen over bepaalde zaken.
pi_172173918
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:51 schreef Grems het volgende:

[..]

Ik ben het zeker met je eens dat het in het belang van TS is om te liegen over bepaalde zaken.
Yup! Maar bang zijn op je 26e is gewoon onnodig.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 20:53:11 #96
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_172173939
Dat valt toch op?! Je kunt niet liegen over het wel of niet hebben van relaties en seks.
En nee tuurlijk is hij niet de enige, maar misschien wel de enige in zijn omgeving en dat steekt.

Het zal vast wel dat hij de ware nog niet tegen is gekomen, hij vraagt toch alleen tips om haar wel tegen te komen?!
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  dinsdag 4 juli 2017 @ 20:54:05 #97
451005 Grems
Clown World
pi_172173962
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:52 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Yup! Maar bang zijn op je 26e is gewoon onnodig.
Hoeveel mannen heb je al moeten teleurstellen/afwijzen in je leven?
  dinsdag 4 juli 2017 @ 20:55:04 #98
451005 Grems
Clown World
pi_172173997
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:53 schreef TaMieke het volgende:
Dat valt toch op?! Je kunt niet liegen over het wel of niet hebben van relaties en seks.
En nee tuurlijk is hij niet de enige, maar misschien wel de enige in zijn omgeving en dat steekt.

Het zal vast wel dat hij de ware nog niet tegen is gekomen, hij vraagt toch alleen tips om haar wel tegen te komen?!
Jawel hoor, kan prima.
pi_172174010
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:53 schreef TaMieke het volgende:

Hoezo valt dat op? En, ja je ware kom je gewoon ooit tegen op een moment dat je het niet verwacht.
pi_172174046
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:54 schreef Grems het volgende:

[..]

Hoeveel mannen heb je al moeten teleurstellen/afwijzen in je leven?
Het gaat niet over mij. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')