Kleintjes. Het is meer van, sinds mijn 20e kom ik constant dingen tegen. Onzeker bij dit, onzeker bij dat, dit kan ik beter doen, dat kan ik beter doen, enzovoort. Ik heb het gevoel dat ik nooit zal komen waar anderen zijn. Ik ben al 26 en heb zoveel verloren jaren waarin ik gelukkig had kunnen zijn. Was ik maar weer 18 met de huidige kennis en vaardigheden, dan had ik nu meer perspectief gezien. Omdat ik 26 ben wil ik grote stappen maken, snel snel snel. Maar dat kan dan weer niet, en daar baal ik ontzettend van.quote:Op donderdag 29 juni 2017 08:25 schreef Hexagon het volgende:
Het is in ieder geval goed dat je er hulp bij hebt gezocht. Heb je het idee dat je daarmee stappen vooruit maakt?
Kleine stappen maakt iedereen, begin daar eens mee.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 02:42 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Kleintjes. Het is meer van, sinds mijn 20e kom ik constant dingen tegen. Onzeker bij dit, onzeker bij dat, dit kan ik beter doen, dat kan ik beter doen, enzovoort. Ik heb het gevoel dat ik nooit zal komen waar anderen zijn. Ik ben al 26 en heb zoveel verloren jaren waarin ik gelukkig had kunnen zijn. Was ik maar weer 18 met de huidige kennis en vaardigheden, dan had ik nu meer perspectief gezien. Omdat ik 26 ben wil ik grote stappen maken, snel snel snel. Maar dat kan dan weer niet, en daar baal ik ontzettend van.
Rusthaaag!!! En wat voor stappen wil je maken dan ?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 02:42 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Kleintjes. Het is meer van, sinds mijn 20e kom ik constant dingen tegen. Onzeker bij dit, onzeker bij dat, dit kan ik beter doen, dat kan ik beter doen, enzovoort. Ik heb het gevoel dat ik nooit zal komen waar anderen zijn. Ik ben al 26 en heb zoveel verloren jaren waarin ik gelukkig had kunnen zijn. Was ik maar weer 18 met de huidige kennis en vaardigheden, dan had ik nu meer perspectief gezien. Omdat ik 26 ben wil ik grote stappen maken, snel snel snel. Maar dat kan dan weer niet, en daar baal ik ontzettend van.
Precies, daarom zie je mensen van in de vijftig nog hand in hand lopen en zoenen op straat alsof ze 16 zijn. Maar als je op je 16e al die emoties al miste zal dat op je 56e helaas niet heel anders zijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:07 schreef LLgetikt het volgende:
je leven is niet voorbij en liefde kent geen leeftijd
Scherpe observatie.. Zelfvertrouwen is in grote mate afhankelijk van validatie van elkaar, en geloof en acceptatie in het eigen kunnen en zijn. In dit geval is het zo dat het over liefde en relaties gaat, en paradoxaal genoeg is zelfvertrouwen in grote mate het resultaat van hoe anderen jou waarderen in relatie tot anderen.. Tot men zich dit 'eigen' gemaakt heeft en het als vanzelfsprekend gaat zien.quote:Op woensdag 28 juni 2017 02:24 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen zul je ergens uit moeten putten. En faken hou je maar een beperkte tijd vol.
Tja. Je kunt wachten totdat de omstandigheden ideaal zijn. Of je kunt gewoon beginnen met nog meer stappen te maken.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 02:42 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Ja precies. Maar waarom je zelfwaarde van iemand anders af laten hangen?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:04 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Precies, daarom zie je mensen van in de vijftig nog hand in hand lopen en zoenen op straat alsof ze 16 zijn. Maar als je op je 16e al die emoties al miste zal dat op je 56e helaas niet heel anders zijn.
Dat is een natuurinstinct die je denk ik niet kunt uitschakelen, ik denk zelf dat het verstandiger is het gevoel praktisch te adresseren en dus meer jezelf moet laten zien in gelegenheden waar meer mensen op af komen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:30 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ja precies. Maar waarom je zelfwaarde van iemand anders af laten hangen?
Wij hebben dezelfde gedachtengang :p. Maar....bij bepaalde dingen kan het in no time omslaan is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 02:42 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder voor een Chinese, Colombiaanse, gaan. Die Thaise vrouwen vertrouw ik niet zo..quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:43 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Knaken sparen en wellicht kun je je op je vijftigste een afgetrapt Thais hoertje veroorloven.
Dat moet je niet doen. Je zelfwaarde moet je laten afhangen van dingen die je zelf in de hand hebt, en liefde voelen en krijgen heb je grotendeels niet zelf in de hand.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:30 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ja precies. Maar waarom je zelfwaarde van iemand anders af laten hangen?
Vertrouw er maar op dat de meeste houden van geldquote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:29 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder voor een Chinese, Colombiaanse, gaan. Die Thaise vrouwen vertrouw ik niet zo..
Dat bedoel ik ook niet...quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:53 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Vertrouw er maar op dat de meeste houden van geld
Ach, lady body, ladyboy, what's the difference...quote:
Dickquote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:57 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Ach, lady body, ladyboy, what's the difference...
De TT maakt daarin geen onderscheid en TS maakt wellicht een kansje bij een blinde seropositieve dwerg van de andere kant.quote:
xdquote:Op zaterdag 1 juli 2017 16:06 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
De TT maakt daarin geen onderscheid en TS maakt wellicht een kansje bij een blinde seropositieve dwerg van de andere kant.
Hey TS... ik had me eigenlijk voorgenomen niet meer te posten in dit soort topics, maar jouw situatie lijkt/leek veel op de mijne, dus bij deze:quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:57 schreef Kokoswater het volgende:
Toen ik 18, of 20 was kon ik me nog wel voorstellen dat mijn tijd nog wel zou komen. Maar nu ik 26 ben lijkt het of het leven mij voorbij snelt, maar ik het zelf niet leef. Alsof ik op een eilandje sta in het midden van een woest kolkende rivier. Het is een race tegen de klok. Als ik er keihard aan werk, ben ik dan op m'n 35e klaar? Dan is de helft van mijn leven en m'n hele jeugd/jong zijn voorbij.
Ik loop nu bij een psycholoog en bespreek daar ook alles. Maar op zo'n lege avond als dit heb ik denk ik wat bemoedigende woorden nodig, zo lang ze maar wel realistisch zijn. Misschien wat goede verhalen van een kennis van jullie? Of van jezelf?
Wat ben jij toch een fukking held ook Geerd!quote:Op woensdag 28 juni 2017 02:12 schreef Geerd het volgende:
Als je het 4e jaar op rij weer op vakantie bent geweest naar de zelfde camping met je wijf.
En 3 keer de greppel van de tent niet diep genoeg was.
Denk je met smacht terug aan nu!
quote:Op maandag 3 juli 2017 23:22 schreef Sturmic het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een fukking held ook Geerd!![]()
![]()
![]()
Ben je echt zo positief ingesteld of is dit een act? Dat is echt het enige dat ik me altijd afvraag bij die posts van jou. Ik herken gewoon jouw posts in dit soort topics zonder dat ik de username hoef te lezen. Zo lekker herkenbaar grappig en opgewekt zijn ze
Helemaal waar dit punt. Alhoewel je ietwat cynische redpillerigheid wellicht wat te veel waarheid ineens is voor de rest van de wereld, en je daardoor je doel voorbij schiet. Je hebt in principe vaak gelijk met je theorieën over de reële, wetenschappelijk onderbouwde dynamiek tussen man en vrouw, maar vanwege de toon is het voor velen vaak te ver uit hun comfortzone om een wat minder vooringenomen standpunt te durven verkennen. Let people ease into it...quote:Op woensdag 28 juni 2017 12:49 schreef Grems het volgende:
TS moet er zelf stevig achteraan. Die onzin van een LittleLady en LosBuenos werkt prachtig als je een vrouw of enigszins aantrekkelijker kerel bent.
Als TS dat advies volgt zien we hem over 20 jaar weer.
Even wat minder wollig verwoord: @Grems Je hebt best een punt maar doordat je zo enorm op anderen neerkijkt nemen ze niet meer de moeite om dat ook echt te gaan lezen.quote:Op maandag 3 juli 2017 23:28 schreef Sturmic het volgende:
[..]
Helemaal waar dit punt. Alhoewel je ietwat cynische redpillerigheid wellicht wat te veel waarheid ineens is voor de rest van de wereld, en je daardoor je doel voorbij schiet. Je hebt in principe vaak gelijk met je theorieën over de reële, wetenschappelijk onderbouwde dynamiek tussen man en vrouw, maar vanwege de toon is het voor velen vaak te ver uit hun comfortzone om een wat minder vooringenomen standpunt te durven verkennen. Let people ease into it...
Dat heeft geen enkele meerwaarde. Het overgrote merendeel van de mensen wil bevestiging en/of gewoon even klagen. Ik bied een oplossing aan, als mensen het niet willen horen vanwege de toon slaap ik daar geen seconde minder om.quote:Op maandag 3 juli 2017 23:28 schreef Sturmic het volgende:
[..]
Helemaal waar dit punt. Alhoewel je ietwat cynische redpillerigheid wellicht wat te veel waarheid ineens is voor de rest van de wereld, en je daardoor je doel voorbij schiet. Je hebt in principe vaak gelijk met je theorieën over de reële, wetenschappelijk onderbouwde dynamiek tussen man en vrouw, maar vanwege de toon is het voor velen vaak te ver uit hun comfortzone om een wat minder vooringenomen standpunt te durven verkennen. Let people ease into it...
Ik heb prima respect voor vrouwen, ik accepteer ze zoals ze zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 09:26 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Even wat minder wollig verwoord: @Grems Je hebt best een punt maar doordat je zo enorm op anderen neerkijkt nemen ze niet meer de moeite om dat ook echt te gaan lezen.
Er is niets mis mee om de wat meer zelfverzekerde, dominante man uit te hangen zonder gelijk het respect naar vrouwen toe te verliezen.
Je snapt hopelijk wel dat je met de toon van je oplossing gelijk de hele geloofwaardigheid ervan uit het raam flikkert?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:20 schreef Grems het volgende:
Dat heeft geen enkele meerwaarde. Het overgrote merendeel van de mensen wil bevestiging en/of gewoon even klagen. Ik bied een oplossing aan, als mensen het niet willen horen vanwege de toon slaap ik daar geen seconde minder om.
Enkel voor de groep die toch niet gaat luisteren, daar verspil ik verder geen moeite aan.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:58 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Je snapt hopelijk wel dat je met de toon van je oplossing gelijk de hele geloofwaardigheid ervan uit het raam flikkert?
Ik maak niemand uit voor beta cuck sissy.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:58 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Als mensen ergens mee zitten dan helpt het nou niet bepaald om ze voor 'beta cuck sissy' uit te gaan zitten maken en vervolgens te zeggen dat ze maar het compleet omgekeerde moeten proberen van waar ze moeite mee hebben. Probeer het eens een stukje genuanceerder.
Nou ja ben zelf nog niet zo oud maar kan me wle iets voorstellen bij de gedachten van TS. Op die leeftijd begint iedereen toch wel een beetje te setellen etc. Natuurlijk is er altijd nog kans maar het is wel moeilijker.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
Op je 26e je al zorgen maken hierover. Doe normaal. Je bent nog jong.
Krijg je beetje de 2e handsjes met 2 kinderen....quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:00 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Nou ja ben zelf nog niet zo oud maar kan me wle iets voorstellen bij de gedachten van TS. Op die leeftijd begint iedereen toch wel een beetje te setellen etc. Natuurlijk is er altijd nog kans maar het is wel moeilijker.
Denk dat je die toch vooral treft nadat ze de dertig gepasseerd zijn. Maar zou der wel voor bedanken, ga niet andermans kinderen onderhouden.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Krijg je beetje de 2e handsjes met 2 kinderen....
Dat is ook het punt. 26 is een prima leeftijd om je hier druk over te gaan maken.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:22 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Denk dat je die toch vooral treft nadat ze de dertig gepasseerd zijn. Maar zou der wel voor bedanken, ga niet andermans kinderen onderhouden.
Waarom zou je naar anderen kijken? En waarom zou het moeilijker zijn? Dat is natuurlijk onzin. Hij is nog hartstikke jong.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:00 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Nou ja ben zelf nog niet zo oud maar kan me wle iets voorstellen bij de gedachten van TS. Op die leeftijd begint iedereen toch wel een beetje te setellen etc. Natuurlijk is er altijd nog kans maar het is wel moeilijker.
Omdat de mens een sociaal dier is. TS is autist, geen cyborg. Omdat je ontwikkeling op sociaal/relatiegebied steeds verder achterloopt op leeftijdsgenoten.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:33 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Waarom zou je naar anderen kijken? En waarom zou het moeilijker zijn? Dat is natuurlijk onzin. Hij is nog hartstikke jong.
Idd een ander heeft der volgespoten kun jij dokkenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:22 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Denk dat je die toch vooral treft nadat ze de dertig gepasseerd zijn. Maar zou der wel voor bedanken, ga niet andermans kinderen onderhouden.
Vaak spiegel je je automatisch aan je omgeving. Je gaat jezelf vergelijken en als jij de enige bent die "anders" is, valt dat zeker op.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:33 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Waarom zou je naar anderen kijken? En waarom zou het moeilijker zijn? Dat is natuurlijk onzin. Hij is nog hartstikke jong.
Waarom zou je ontwikkeling achterlopen als jij nog geen relatie hebt en de rest wel? Misschien is hij zijn ware gewoon nog niet tegengekomen omdat het de tijd daar blijkbaar nog niet voor is. Dat maakt het niet minder ontwikkeld ten opzichte van de rest. Misschien is hij wel ontwikkelder.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:39 schreef Grems het volgende:
[..]
Omdat de mens een sociaal dier is. TS is autist, geen cyborg. Omdat je ontwikkeling op sociaal/relatiegebied steeds verder achterloopt op leeftijdsgenoten.
Maar, wie zegt dat hij de enige is? Ik kan me niet voorstellen dat hij de enige is. En al is hij het wel, ja dan nog? Alsof hij daar wat aan kan doen? Hij is zijn ware nog niet tegengekomen. Die is blijkbaar nog onderweg.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vaak spiegel je je automatisch aan je omgeving. Je gaat jezelf vergelijken en als jij de enige bent die "anders" is, valt dat zeker op.
Niet iedereen legt dat gemakkelijk naast zich neer.
Waarom het moeilijker is? Omdat vrouwen bitches zijn. Als je 26 bent, nog nooit een relatie hebt gehad en nog maagd.... de helft heeft zich al omgedraaid voordat je hoi kunt zeggen. Meeste willen een badboy, iemand met ervaring. Niet iemand die ze nog de weg moeten wijzen...
Het is niet voor iedereen zo gemakkelijk.
De meeste dames willen in ieder geval geen 26++ jarige maagdelijke autist zonder enige ervaring met relaties.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:47 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
En, nee. Zat dames die echt geen badboy willen.
Ja ok, maar dit staat los van zijn leeftijd. Dan zegt hij maar dat hij relaties gehad heeft.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:49 schreef Grems het volgende:
[..]
De meeste dames willen in ieder geval geen 26++ jarige maagdelijke autist zonder enige ervaring met relaties.
Ik ben het zeker met je eens dat het in het belang van TS is om te liegen over bepaalde zaken.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:50 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja ok, maar dit staat los van zijn leeftijd. Dan zegt hij maar dat hij relaties gehad heeft.
Yup! Maar bang zijn op je 26e is gewoon onnodig.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:51 schreef Grems het volgende:
[..]
Ik ben het zeker met je eens dat het in het belang van TS is om te liegen over bepaalde zaken.
Hoeveel mannen heb je al moeten teleurstellen/afwijzen in je leven?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Yup! Maar bang zijn op je 26e is gewoon onnodig.
Jawel hoor, kan prima.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:53 schreef TaMieke het volgende:
Dat valt toch op?! Je kunt niet liegen over het wel of niet hebben van relaties en seks.
En nee tuurlijk is hij niet de enige, maar misschien wel de enige in zijn omgeving en dat steekt.
Het zal vast wel dat hij de ware nog niet tegen is gekomen, hij vraagt toch alleen tips om haar wel tegen te komen?!
Hoezo valt dat op? En, ja je ware kom je gewoon ooit tegen op een moment dat je het niet verwacht.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:53 schreef TaMieke het volgende:
Dat valt toch op?! Je kunt niet liegen over het wel of niet hebben van relaties en seks.
En nee tuurlijk is hij niet de enige, maar misschien wel de enige in zijn omgeving en dat steekt.
Het zal vast wel dat hij de ware nog niet tegen is gekomen, hij vraagt toch alleen tips om haar wel tegen te komen?!
Het gaat niet over mij.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:54 schreef Grems het volgende:
[..]
Hoeveel mannen heb je al moeten teleurstellen/afwijzen in je leven?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |