Hij had toch een kop als een gehaktbal?quote:
Ja ik zie de gehaktbal, het probleem is meer dat ik 'm vanavond als ik wil gaan slapen ook nog steeds ga zienquote:Op woensdag 26 september 2018 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij had toch een kop als een gehaktbal?
Ik had er ook angry avocadosex of zo van kunnen maken, maar dan had het weinig meer met gehaktballen te maken!
quote:Op woensdag 26 september 2018 20:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ik zie de gehaktbal, het probleem is meer dat ik 'm vanavond als ik wil gaan slapen ook nog steeds ga zien![]()
Held dat je bent.
Moet ik maar 's gaan kijken dan, alleen deel 1 gezienquote:Op woensdag 26 september 2018 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Deadpool 2 is trouwens een echte must om te zien!
Mwah, 1 is veel leuker en beter.quote:Op woensdag 26 september 2018 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Deadpool 2 is trouwens een echte must om te zien!
Tsja ik vind het eerste sportforum ook veel leuker en beter en toen kwam VBL dus nou ja.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwah, 1 is veel leuker en beter.
Bakkes joh, retenjong.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tsja ik vind het eerste sportforum ook veel leuker en beter en toen kwam VBL dus nou ja.
quote:Op woensdag 26 september 2018 23:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hier heb je wel een punt hoor, goed gesproken.
Ik zal er eens naar kijkenquote:Op vrijdag 28 september 2018 13:42 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
En zoals gevraagd; mocht [GBF] in de toekomst weer op slot gaan, kan dit topic dan naar [ONZ] verhuizen?Zou zonde zijn als dit topic verloren zou gaan.
quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:52 schreef Vanillekwark het volgende:
stel helden
[..]
Ik zal er eens naar kijken
quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:56 schreef ToT het volgende:
En wat heeft Excalibur nou ÉCHT z'n kracht gegeven?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik ga m'n ui wijzigen zodra ik achter de PC zit
Jij verdient sowieso een medaille manquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2018 20:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jij verdient sowieso een medaille man
Heb aan de FA's gevraagd dit topic te sparen zodra het forum de hakbijl krijgt
Is er een specifiek POK-subforum wat ik niet ken, of staat dat ergens anders?quote:Op vrijdag 28 september 2018 20:25 schreef ToT het volgende:
[..]Ahhhh tof man, thanks!
Ja het painttopic van [POK] zou ook tof zijn als die in ONZ terecht zou komen. (Pokémon).
Die is al op slot.quote:Op vrijdag 28 september 2018 20:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Is er een specifiek POK-subforum wat ik niet ken, of staat dat ergens anders?
Ik zal 's kijken of ik wat kan regelenquote:Op vrijdag 28 september 2018 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Die is al op slot.
Die is toen in het leven geroepen toen Pokémon Go gelanceerd werd.
Volgens mij staan er niet zo HEEL veel paintjes in, maar toch wel een aantal geinige.
quote:Op vrijdag 28 september 2018 20:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zal 's kijken of ik wat kan regelen
Jusbellen.quote:
Duizend bommen en gehaktballen.quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2018 13:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Duizend bommen en gehaktballen.
Het Pokemon-painttopic staat in ONZ. Dit topic zal adar ook heen gaan zodra dit forum dicht gaatquote:
Osvaldo2quote:Op vrijdag 28 september 2018 07:19 schreef Osvaldo2 het volgende:
De gehaktbal kenner...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 september 2018 23:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het Pokemon-painttopic staat in ONZ. Dit topic zal adar ook heen gaan zodra dit forum dicht gaat
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:53 schreef Monopoly het volgende:
Start de gehaktballenrevolutie.![]()
Groetjes, Monopoly
quote:Op maandag 1 oktober 2018 08:19 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Here we go...![]()
"Creatief met gehakt"
[ afbeelding ]
Veel werk is dat he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2018 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Veel werk is dat he?Oops, had jij die al gemaakt? Hmmm... Dat krijg je als oude topics weer opnieuw geopend worden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Photoshop your own reality...
quote:Op donderdag 4 oktober 2018 19:53 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Oops, had jij die al gemaakt? Hmmm... Dat krijg je als oude topics weer opnieuw geopend worden...
Don't be sorry that it's over, smile because it happenedquote:Op donderdag 4 oktober 2018 19:53 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Oops, had jij die al gemaakt? Hmmm... Dat krijg je als oude topics weer opnieuw geopend worden...
quote:
Ik weet ook niet wat er aan de hand is maar heel Tinypic is onbereikbaar. Grote storing ofzo...quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 13:47 schreef ToT het volgende:
[..]Je pica's doen het ineens niet meer.
Ziet iemand de mijne nog?
Weer fittie tussen FOK! en een plaatjessite?
Bij de slager hier in het dorp staat keurig op het kaartje "paard-varkensvleesproduct"quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 21:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bij de slager hier in het dorp staat keurig op het kaartje "paard-varkensvleesproduct"
Die hebben we al.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:42 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
En zoals gevraagd; mocht [GBF] in de toekomst weer op slot gaan, kan dit topic dan naar [ONZ] verhuizen?Zou zonde zijn als dit topic verloren zou gaan.
hahaha, dit is mijn gehaktbal en daarmee moet u het doen.quote:
quote:
Whehe, idd!quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 12:04 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
hahaha, dit is mijn gehaktbal en daarmee moet u het doen.
Je laat me echt van de ene verbazing in de andere vallenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 18:48 schreef ToT het volgende:
Ik wilde een mestkever doen, maar dat lijkt al zo veel op een gehaktbal dat je het verschil bijna niet ziet!
Whehe!quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 18:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je laat me echt van de ene verbazing in de andere vallen
Een eenvoudige:quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!![]()
Ja nu zit ik weer aan een bidsprinkhaan te denken als alternatief, maar met zo'n klein bekkie is dat niet echt overtuigend.
Hmm misschien geen insect dan. Ik denk ff verder.
Zoiets?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 18:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Een eenvoudige:
[ afbeelding ]
En die heb je al gedaanquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 18:48 schreef ToT het volgende:
Ik wilde een mestkever doen, maar dat lijkt al zo veel op een gehaktbal dat je het verschil bijna niet ziet!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe versie:
[ Bericht 28% gewijzigd door ToT op 16-10-2018 19:26:37 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was trouwens wel toevallig; gisteren zag ik een dame met een ketting waarin er bruine bollen zaten die heel ruw qua oppervlak waren; die leken heel erg op gehaktballen!![]()
![]()
[ Bericht 37% gewijzigd door ToT op 17-10-2018 16:29:42 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |