Bij de slager hier in het dorp staat keurig op het kaartje "paard-varkensvleesproduct"quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 21:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bij de slager hier in het dorp staat keurig op het kaartje "paard-varkensvleesproduct"
Die hebben we al.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:42 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
En zoals gevraagd; mocht [GBF] in de toekomst weer op slot gaan, kan dit topic dan naar [ONZ] verhuizen?Zou zonde zijn als dit topic verloren zou gaan.
hahaha, dit is mijn gehaktbal en daarmee moet u het doen.quote:
quote:
Whehe, idd!quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 12:04 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
hahaha, dit is mijn gehaktbal en daarmee moet u het doen.
Je laat me echt van de ene verbazing in de andere vallenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 18:48 schreef ToT het volgende:
Ik wilde een mestkever doen, maar dat lijkt al zo veel op een gehaktbal dat je het verschil bijna niet ziet!
Whehe!quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 18:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je laat me echt van de ene verbazing in de andere vallen
Een eenvoudige:quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!![]()
Ja nu zit ik weer aan een bidsprinkhaan te denken als alternatief, maar met zo'n klein bekkie is dat niet echt overtuigend.
Hmm misschien geen insect dan. Ik denk ff verder.
Zoiets?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 18:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Een eenvoudige:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |