Hij had toch een kop als een gehaktbal?quote:
Ja ik zie de gehaktbal, het probleem is meer dat ik 'm vanavond als ik wil gaan slapen ook nog steeds ga zienquote:Op woensdag 26 september 2018 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij had toch een kop als een gehaktbal?
Ik had er ook angry avocadosex of zo van kunnen maken, maar dan had het weinig meer met gehaktballen te maken!
quote:Op woensdag 26 september 2018 20:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ik zie de gehaktbal, het probleem is meer dat ik 'm vanavond als ik wil gaan slapen ook nog steeds ga zien![]()
Held dat je bent.
Moet ik maar 's gaan kijken dan, alleen deel 1 gezienquote:Op woensdag 26 september 2018 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Deadpool 2 is trouwens een echte must om te zien!
Mwah, 1 is veel leuker en beter.quote:Op woensdag 26 september 2018 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Deadpool 2 is trouwens een echte must om te zien!
Tsja ik vind het eerste sportforum ook veel leuker en beter en toen kwam VBL dus nou ja.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwah, 1 is veel leuker en beter.
Bakkes joh, retenjong.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tsja ik vind het eerste sportforum ook veel leuker en beter en toen kwam VBL dus nou ja.
quote:Op woensdag 26 september 2018 23:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hier heb je wel een punt hoor, goed gesproken.
Ik zal er eens naar kijkenquote:Op vrijdag 28 september 2018 13:42 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
En zoals gevraagd; mocht [GBF] in de toekomst weer op slot gaan, kan dit topic dan naar [ONZ] verhuizen?Zou zonde zijn als dit topic verloren zou gaan.
quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:52 schreef Vanillekwark het volgende:
stel helden
[..]
Ik zal er eens naar kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |