Beter is als de VS haar drugsgebruikers ruimt, want zonder vraag hoeft er ook geen drugs gesmokkeld meer te worden.quote:Op maandag 26 juni 2017 16:26 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Israeli's inhuren om alle tunnels op te sporen en op te blazen. Bij voorkeur met de smokkelaars er nog in.
Je leest even over het woord 'significant' heen. Dat is wat anders dan 'helemaal geen'. Dat maakt niet uit, alle begin is moeilijk.quote:Op maandag 26 juni 2017 16:14 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Geen bewijs?
Een gezond verstand lijkt mij voldoende. Een muur houdt nu eenmaal meer mensen tegen dan geen muur, dat is een simpel feit.
Tegenwoordig heb je echter vliegtuigen. Daar stap je in, je landt in Amerika en je blijft daar illegaal. Dat is de manier waarop de grootste groep illegalen het land binnenkomt. Daarnaast heb je boten, waarmee je vrij makkelijk naar Amerika kunt varen als de kustwacht opeens een enorm deel van het budget voor controle kwijtraakt. Verder heb je een grote groep mensen die zich voordoen als asielzoekers (of dat echt zijn). Als je illegale immigratie wilt aanpakken zijn dat urgentere problemen.quote:Een barrière opwerpen om ongewensten buiten te houden werkt historisch gezien. Vandaar dat je overal grenzen, kasteelmuren, gated communities, zelfs je eigen hekwerk om je tuin, kunt zien.
Wederom een goede stropop, maar het woord dat ik gebruik is 'significant', niet 0.quote:Maar uiteraard gaat dit de eerste muur in de geschiedenis van de wereld zijn die 0 mensen tegenhoudt. Want Trump.
Het is nu niet bepaald zo dat er op de grens VS-Mexico geen enkele barrière is opgeworpen om illegale immigratie tegen te gaan.quote:Op maandag 26 juni 2017 16:14 schreef Refragmental het volgende:
Geen bewijs?
Een gezond verstand lijkt mij voldoende. Een muur houdt nu eenmaal meer mensen tegen dan geen muur, dat is een simpel feit.
Een barrière opwerpen om ongewensten buiten te houden werkt historisch gezien. Vandaar dat je overal grenzen, kasteelmuren, gated communities, zelfs je eigen hekwerk om je tuin, kunt zien.
Maar uiteraard gaat dit de eerste muur in de geschiedenis van de wereld zijn die 0 mensen tegenhoudt. Want Trump.
Gezond verstand zou je moeten vertellen dat die criminaliteit maar voor een heel klein deel bestaat uit het illegaal de grens over steken en de flexibiliteit van criminele organisaties onderschat je er mateloos mee.quote:Op maandag 26 juni 2017 16:14 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Geen bewijs?
Een barrière opwerpen om ongewensten buiten te houden werkt historisch gezien. Vandaar dat je overal grenzen, kasteelmuren, gated communities, zelfs je eigen hekwerk om je tuin, kunt zien.
Maar uiteraard gaat dit de eerste muur in de geschiedenis van de wereld zijn die 0 mensen tegenhoudt. Want Trump.
En dat is allemaal leuk en aardig, maar als je daarnaast de waterwegen minder goed beveiligt en zaken als Air Traffic Control afstoot naar de private sector, wat denk je dat er dan precies gaat gebeuren?quote:Op maandag 26 juni 2017 16:22 schreef Nintex het volgende:
[..]
Gister nog op National Geographic zo'n border patrol programma gezien.
Er zijn 2 grote problemen.
1. Drugshandel
2. Mensensmokkel
En de combinatie daarvan
Wat raar dan dat ze honderdduizenden extra slachtoffers met de slechtere health care en de toenemende slechte luchtkwaliteit door het terugdraaien van milieurregeltjes gaan veroorzaken. Daar kunnen de illegale immigranten niet tegenop verkrachten/moorden.quote:Op maandag 26 juni 2017 16:00 schreef Refragmental het volgende:
Al betaalt de muur zichzelf nooit terug. Als er slachtoffers mee kunnen worden voorkomen en de criminaliteit omlaag gaat, dan is het al de moeite waard.
En meer goed nieuws voor Trump.twitter:BBCBreaking twitterde op maandag 26-06-2017 om 16:43:50US Supreme Court allows part of Trump travel ban to go into effect and will hear full case in October https://t.co/yWnt5kSLNA reageer retweet
Maintenance wordt wel leuk. Ik stel me voor dat die panelen boven op die muur komen te staan op pakweg 8 meter hoogte gericht op het zuiden. Er zal ook wel extra beveiligingsmaatregelen getroffen worden om te voorkomen dat Mexico voordeel kan behalen of een paar Mexicanen schade kunnen maken aan die panelen.quote:Op maandag 26 juni 2017 15:52 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Ik wil je niet uit je droom helpen, maar het artikel van mijn goede vriend Monolith laat, zoals ze zelf ook zeggen, enorm veel zaken buiten beschouwing ter simplificatie. Zo nemen ze bijvoorbeeld aan dat zonnepanelen nooit stuk gaan, en dat de opbrengst van de panelen 40 jaar lang gelijk blijft.
En daarnaast, als je rekening houdt met de tijdswaarde van geld stelt het artikel dat:
[..]
[..]
Eigenlijk is de headline dus een stuk positiever dan het daadwerkelijke verhaal. Dat het dan anti-Trump is, tja. Reality has a liberal bias zullen we maar zeggen.
Spijtig. Welke gedeeltes zijn oke bevonden?quote:Op maandag 26 juni 2017 17:11 schreef Nintex het volgende:
En meer goed nieuws voor Trump.twitter:BBCBreaking twitterde op maandag 26-06-2017 om 16:43:50US Supreme Court allows part of Trump travel ban to go into effect and will hear full case in October https://t.co/yWnt5kSLNA reageer retweet
Met dank aan Neil Gorsuch, zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 26 juni 2017 17:16 schreef Falco het volgende:
[..]
Spijtig. Welke gedeeltes zijn oke bevonden?
hij is niet voor niets grote vriendjes met Dutertequote:Op maandag 26 juni 2017 16:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Beter is als de VS haar drugsgebruikers ruimt, want zonder vraag hoeft er ook geen drugs gesmokkeld meer te worden.
Fox News nu ook met meer achtergrond.twitter:FoxNews twitterde op maandag 26-06-2017 om 17:09:17JUST IN: Trump travel ban: Supreme Court reinstates key parts of executive order https://t.co/TsbOWeHDmv reageer retweet
Wauw, wat wint 'ie enorm hard nu zegquote:Op maandag 26 juni 2017 17:11 schreef Nintex het volgende:
Nou joh, fantastisch. Alleen mensen met een visa. Wat eigenlijk al altijd gebeurde in de US.quote:Op maandag 26 juni 2017 18:14 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]
Supreme Court side 9-0 met TRUMP
Las net dat 3 van de 9 direct de volledige ban, zoals Trump hem origineel voorstelde wilde goedkeuren, maar de andere 6 het eerst wat verder willen uitzoeken.quote:Op maandag 26 juni 2017 18:17 schreef Puddington het volgende:
[..]
Nou joh, fantastisch. Alleen mensen met een visa. Wat eigenlijk al altijd gebeurde in de US.
Gun die Nontex ook eens zijn (enorme) succesje joh.quote:Op maandag 26 juni 2017 18:17 schreef Puddington het volgende:
[..]
Nou joh, fantastisch. Alleen mensen met een visa. Wat eigenlijk al altijd gebeurde in de US.
Ach ja, beleid wordt er toch niet gemaakt, dus dan wordt het sowieso spijkers op laag water zoeken...quote:Op maandag 26 juni 2017 18:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gun die Nontex ook eens zijn (enorme) succesje joh.
Ben ik het niet met je eens, er zijn o.a. meer dan duizend gang members opgepakt in anderhalve maand.quote:Op maandag 26 juni 2017 16:37 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als Trump écht serieus werk wil maken van drugsgerelateerde criminaliteit, dan investeert hij naast een muur ook in dat soort zaken. Dat doet hij echter niet, domweg omdat het een showman is die gewoon tastbare dingen wil hebben om te laten zien dat hij iets bereikt heeft.
Of de recente oorlogverklaring van Sessions aan de drugs- en handel (en kinderhandel). Zoals Nintex al eerder poste over die border patrol. Het lijkt alsof ze het probleem iets meer gaan aanpakken. Meer dan een heleboel mensen lief is.quote:Project New Dawn
From March 26 to May 6, 2017, ICE and our law enforcement partners executed the most recent SURGE operation, Project New Dawn, which resulted in 1,378 arrests. Of those 1,378 arrests, 1,098 were criminal arrests and the remaining 280 were administrative immigration arrests. As a result of this effort, 238 firearms, close to $500,000 in currency, and more than 271 kilograms of illicit narcotics were seized. This surge was designed to identify and investigate the membership of and criminal activities committed by transnational criminal street gangs throughout the United States. Most of the individuals arrested during Project New Dawn were U.S. citizens, but 445 foreign nationals from 21 countries in Central America, Asia, Europe and the Caribbean were also arrested. Of the 1,378 individuals arrested, 1,095 were gang members or gang associates (762 gang members and 333 associates of gang members). 903 were charged with criminal offenses and 192 were arrested administratively for immigration violations. The remaining 283 individuals arrested claimed no gang involvement. The majority of arrestees were affiliated with MS-13 (104), Sureños (118), Bloods (137), and Crips (104). Enforcement actions occurred around the country, with the greatest activity taking place in the Houston, Newark, Atlanta, and New York areas.
Niet de eerste keer dat hij dat roept helaas...quote:Op maandag 26 juni 2017 19:45 schreef Montov het volgende:
Dat dreigement ook om de gezondheidszorg voor miljoenen Amerikanen om zeep te helpen. Dan ben je toch niet goed bij je hoofd?
Zijn vooral minderheden en armen he. Die zien republikeinen niet als mensen.quote:Op maandag 26 juni 2017 19:45 schreef Montov het volgende:
Dat dreigement ook om de gezondheidszorg voor miljoenen Amerikanen om zeep te helpen. Dan ben je toch niet goed bij je hoofd?
Zou jij zonder drugs kunnen leven in dat turbokapitalistische land? Weinig kans.quote:Op maandag 26 juni 2017 16:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Beter is als de VS haar drugsgebruikers ruimt, want zonder vraag hoeft er ook geen drugs gesmokkeld meer te worden.
Denken dat je zonder drugs kunt levenquote:Op maandag 26 juni 2017 20:07 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Zou jij zonder drugs kunnen leven in dat turbokapitalistische land? Weinig kans.
Gewoon de goeie staat uitzoeken.quote:Op maandag 26 juni 2017 20:07 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Zou jij zonder drugs kunnen leven in dat turbokapitalistische land? Weinig kans.
Je kan ook niks doen en (blijven) toekijken hoeveel families er kapot aan gaan. Ze gaan tegelijkertijd ook de kinderhandel aanpakken, dat zieke probleem zal ook niet compleet stoppen helaas. Maar aanpakken, graag!quote:Op maandag 26 juni 2017 20:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denken dat je zonder drugs kunt leven
Alsof verslaafden dan ineens afkicken en de toevoer verdwijnt.quote:Op maandag 26 juni 2017 20:18 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Je kan ook niks doen en (blijven) toekijken hoeveel families er kapot aan gaan.
Natuurlijk komt er geen structurele oplossing. Er verdienen teveel mensen aan deze verdienmodellen.quote:Op maandag 26 juni 2017 20:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Alsof verslaafden dan ineens afkicken en de toevoer verdwijnt.
Yep exact dezelfde vergelijking kan ik weer maken met mensenhandel, helaas.. Waarom zou je er niks tegen kunnen proberen te doen? Iets met de wet enzo?quote:Op maandag 26 juni 2017 20:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Alsof verslaafden dan ineens afkicken en de toevoer verdwijnt.
En jij denkt dat er tot nu toe nog niks geprobeerd is?quote:Op maandag 26 juni 2017 20:25 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Yep exact dezelfde vergelijking kan ik weer maken met mensenhandel, helaas.. Waarom zou je er niks tegen kunnen proberen te doen? Iets met de wet enzo?
quote:Trump is delivering in spades on one of his most publicized campaign promises — keeping illegal immigrants out of the United States and deporting the worst of those who made it into the country. Even without building his wall, illegal immigration is down 67 per cent over last year’s levels, mostly on the strength of Trump’s tough talk and tough action.
http://nationalpost.com/opinion/lawrence-solomon-trumps-detractors-are-convinced-hes-a-buffoon-so-why-does-he-keeping-winning/wcm/d1887e61-174e-47e1-89c0-eb9b3a7cd904#comments-areaquote:He rolled back Obama’s concessions to Cuba, dropped the “Mother of All Bombs” on Afghanistan, bombed Syria in response to Assad’s use of chemical weapons, united the Sunni Arab world against Iran, isolated Qatar for its funding of terrorism, revived peace talks between the Israelis and Palestinians, convinced NATO members to honour their funding commitments, is renegotiating NAFTA and withdrew from the Trans-Pacific Partnership and the Paris Climate Accord. Trump is on the verge of defeating ISIL in Iraq and is in hot pursuit of it elsewhere.
Lijkt me op het conto van Obama te komen dan, niet op dat van Trump...quote:Op maandag 26 juni 2017 20:28 schreef Nintex het volgende:
[..]
[..]
http://nationalpost.com/opinion/lawrence-solomon-trumps-detractors-are-convinced-hes-a-buffoon-so-why-does-he-keeping-winning/wcm/d1887e61-174e-47e1-89c0-eb9b3a7cd904#comments-area
Get on board or get run over.
Die commentaartweets eronder zijn altijd prachtig.quote:Op maandag 26 juni 2017 19:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)9326984794517507?p=p
Ach, die arme Republikeinen toch...
Ik heb me daar regelmatig mee vermaakt iddquote:Op maandag 26 juni 2017 21:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die commentaartweets eronder zijn altijd prachtig.
De lijst van een waanzinnige. Het enige waar ik me denk ik zomaar in kan vinden is een reactie op het gebruik van chemische wapens, maar zelfs dat is denk ik wat twijfelachtig.quote:Op maandag 26 juni 2017 20:28 schreef Nintex het volgende:
He rolled back Obama’s concessions to Cuba, dropped the “Mother of All Bombs” on Afghanistan, bombed Syria in response to Assad’s use of chemical weapons, united the Sunni Arab world against Iran, isolated Qatar for its funding of terrorism, revived peace talks between the Israelis and Palestinians, convinced NATO members to honour their funding commitments, is renegotiating NAFTA and withdrew from the Trans-Pacific Partnership and the Paris Climate Accord. Trump is on the verge of defeating ISIL in Iraq and is in hot pursuit of it elsewhere.
Nog afgezien van het feit dat het grotendeels onzin is wat er in het rijtje staat.quote:Op maandag 26 juni 2017 21:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
De lijst van een waanzinnige. Het enige waar ik me denk ik zomaar in kan vinden is een reactie op het gebruik van chemische wapens, maar zelfs dat is denk ik wat twijfelachtig.
Dat is onderdeel van de waanzin imho.quote:Op maandag 26 juni 2017 21:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nog afgezien van het feit dat het grotendeels onzin is wat er in het rijtje staat.
De Dems moeten meedoen aan geheime vergaderingen van de GOP?quote:Op maandag 26 juni 2017 19:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)9326984794517507?p=p
Ach, die arme Republikeinen toch...
Het is Trump, wat wil je nou? Iets zinnigs?quote:Op maandag 26 juni 2017 21:31 schreef Ulx het volgende:
[..]
De Dems moeten meedoen aan geheime vergaderingen van de GOP?
De logica ontgaat me.
Ik hoef toch niet overal 'volgens Trump' achter te zetten?quote:Op maandag 26 juni 2017 21:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is Trump, wat wil je nou? Iets zinnigs?
En ik was sarcastisch![]()
Is toch niet verrassend, hij eist wel vaker krediet op voor dingen die niet met hem te maken hebbenquote:Op maandag 26 juni 2017 21:39 schreef Ulx het volgende:
Maar gaat Trump nu ook al krediet opeisen voor de bevrijding van Mosul? Vanwege wat adviseurs een kilometer of wat achter de frontlinie? De tering. Wat een hond. Het zijn Iraakse soldaten die daar vechten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |