* Ceased2Be heeft helemaal niet gewacht met reageren omdat ie bang was de lapo te hebbenquote:Op donderdag 22 juni 2017 12:14 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Kende dat kanaal niet, maar die maken wel toffe dingen zeg
Met Trump in het witte huis, moeten ze toch genoeg materiaal voor een tof album kunnen makenquote:Op donderdag 22 juni 2017 13:13 schreef Trashcanman het volgende:
Een van de nieuwe nummers van Ministry, komt op het komende album te staan.
Punch in the Face was al aan hem opgedragenquote:Op donderdag 22 juni 2017 13:25 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Met Trump in het witte huis, moeten ze toch genoeg materiaal voor een tof album kunnen maken
Over W Bush waren ze zo pissig dat ze er 3 albums aan gewijd hebben. Dan zou Trump toch wel voor het minimaal hetzelfde goed moeten zijn zou je zeggenquote:Op donderdag 22 juni 2017 13:25 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Met Trump in het witte huis, moeten ze toch genoeg materiaal voor een tof album kunnen maken
quote:Op donderdag 22 juni 2017 14:59 schreef Cyanide- het volgende:
Wist u dat.... Dit niet de eerste keer is dat Chris Cornell gedag wordt gezegd in de TT van de reeks?
MUZ / Dag Chris, gelukkig hebben we Zack weer!
Preciesquote:Op donderdag 22 juni 2017 13:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Over W Bush waren ze zo pissig dat ze er 3 albums aan gewijd hebben. Dan zou Trump toch wel voor het minimaal hetzelfde goed moeten zijn zou je zeggen
Live beukt het wel ja, toch nog even een slag im de arm hier wat de productie vd studioplaat betreft.quote:Op donderdag 22 juni 2017 17:02 schreef bartrid het volgende:
[..]
PreciesDit klinkt trouwens helemaal niet verkeerd, ik had na de laatste paar Ministry platen en Surgical Shite Machine helemaal geen hoge verwachtingen, maar als het hele album zo is, prima.
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:12 schreef bartrid het volgende:
http://www.thepoke.co.uk/(...)shes-unknown-singer/
Oh. Oh dear. Goed om te zien dat Annie haar gevoel voor humor nog heeftquote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:12 schreef bartrid het volgende:
http://www.thepoke.co.uk/(...)shes-unknown-singer/
ghehequote:Op maandag 10 juli 2017 08:01 schreef bartrid het volgende:
http://www.thepoke.co.uk/(...)es-of-annoying-bono/
quote:Op maandag 10 juli 2017 08:01 schreef bartrid het volgende:
http://www.thepoke.co.uk/(...)es-of-annoying-bono/
Bono wie?quote:
quote:I have been listening to gentle piano instrumentals not unlike the music Yann Tiersen composed for the soundtrack of Amélie all day, and I suspect I reached the limits of my tolerance for it some hours back.
quote:For whatever reason, I quickly become gripped by the certainty that this is the most bizarrely nondescript music I've ever heard. Each track seems almost utterly devoid of variation or any kind of individual character: it makes the oeuvre of Status Quo seem a fathomless, baffling universe of eclecticism and variety. After a while, even the faintest hint of dissimilarity - the appearance of a synthesiser in the background, the piano recorded in such a way that you can hear the squeak of the pedals - feels dramatic and jolting. When one of the allegedly fake artists breaks ranks and does something different - one track by Fellows eschews the piano entirely for a bit of wafty electronica, while Advaitas offer up a surprisingly lo-fi take on the kind of droning new-age music you hear in health spas - I feel like punching the air. But then I move on to another allegedly fake artist and we're back to tinkling piano and what feels like a gradual collapse of the will to live. Who listens to this stuff? Do any of them actually love it? Are there people out there who, when questioned about their music taste, earnestly announce: "You know what my favourite kind of music is? Piano in the background." That thought sets me off laughing again.
Die artiesten zijn gewoon super-underground.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 10:45 schreef Bosbeetle het volgende:
https://www.theguardian.c(...)ake-artists-any-good
Fake artists
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 14 juli 2017 10:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die artiesten zijn gewoon super-underground.
quote:Not just because every name on it seems to have racked up hundreds of thousands or indeed millions of Spotify plays without attracting any attention whatsoever from the wider world – none of them seems to have a website or a social media presence or indeed any footprint on the internet outside of Spotify – but because of the names themselves. Józef Gatysik, Mbo Mentho, Giuseppe Galvetti,, Hultana, Lo Mimieux, Heinz Goldblatt, Benny Treskow: either there’s a hitherto-unnoticed global music scene, a rainbow coalition of artists of every conceivable nationality and ethnicity dedicated exclusively to making gentle piano instrumentals that sound a bit like the soundtrack of Amélie
Net even die playlist beluisterd. Het is ook wel om depri van te wordenquote:
quote:Each track seems almost utterly devoid of variation or any kind of individual character: it makes the oeuvre of Status Quo seem a fathomless, baffling universe of eclecticism and variety
Ik ben zowiezo wel fan van Edgar Wrightquote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:43 schreef Geluiden het volgende:
Laatst Baby Driver gezien. Flinterdun verhaal, gimmicky, maar door de muziek toch een aanrader. Oa. The Damned en een 'subtiele' Boards of Canada sample.
quote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:42 schreef bartrid het volgende:
[..]
Die Alexis is zowiezo wel een goeie schrijver.
Dat is wel een strakke actie!quote:Op vrijdag 21 juli 2017 12:31 schreef Gehenna het volgende:
Godver
http://www.ad.nl/rotterda(...)-de-duivel~a5387611/
- Jebroer mag niet komen optreden omdat christengekkies 'kind van de duivel' niet vinden kunnen
- De kerk daar betaald zelfs ¤5.000,- om het concert te kunnen annuleren (er was immers al een contract afgesloten)
- Concert wordt vervangen door Mr. Polska
- En die laatste sluit af met dat nummer
Ik heb er ook krom om gelachen.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 12:31 schreef Gehenna het volgende:
Godver
- Jebroer mag niet komen optreden omdat christengekkies 'kind van de duivel' niet vinden kunnen
- De kerk daar betaald zelfs ¤5.000,- om het concert te kunnen annuleren (er was immers al een contract afgesloten)
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 12:31 schreef Gehenna het volgende:
Godver
precies, nu het werkt helemaal averechts:quote:Op vrijdag 21 juli 2017 14:13 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik heb er ook krom om gelachen.
En het meest erge is dat deze draak van een nummer, alleen maar aandacht hierdoor krijgt.
Als ze het hadden afgedaan met "als je iets van de Bijbel begrijpt, dan weet je dat kind van de duivel niet iets is om te ambiëren", dan was de hele hype overgewaaid. Nu zit Jebroer dankzij de goegemeente op rozen en blijft de aandacht hem aanwaaien.
Balls!quote:Op maandag 7 augustus 2017 08:24 schreef Trashcanman het volgende:
[ afbeelding ]
Alhoewel koffie ook prima is.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 19:08 schreef Lot88 het volgende:
Kent iemand van jullie muziek dat vergelijkbaar is met dit:
oeh ditquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 19:38 schreef Bosbeetle het volgende:
Deze zit ook wel in het straatje
maar dan met vrouwelijke vocalen.
Denk dat deze het meeste past van de drie
Nog uit nederland ook
Mijn vriendin zal niet blij zijn dat weer eens haar ontdekking op het internet pleurquote:
Is de nieuwe rdp al klaar?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 19:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Mijn vriendin zal niet blij zijn dat weer eens haar ontdekking op het internet pleur
vraag het haarquote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 19:08 schreef Lot88 het volgende:
Kent iemand van jullie muziek dat vergelijkbaar is met dit:
Håkan Hellström!quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 09:53 schreef Bosbeetle het volgende:
https://archive.org/details/georgeblood25000 68 touren plaatjes zijn gearchiveerd en openbaar gemaakt
Wat een bazending is die platenspeler!quote:Op woensdag 9 augustus 2017 09:53 schreef Bosbeetle het volgende:
https://archive.org/details/georgeblood25000 68 touren plaatjes zijn gearchiveerd en openbaar gemaakt
in één klap met vier verschillende naalden opnemenquote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:58 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wat een bazending is die platenspeler!
68 toeren?quote:Op woensdag 9 augustus 2017 09:53 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zal een smurf meenemen dit weekend.quote:
Into the smurfquote:Op donderdag 10 augustus 2017 15:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zal een smurf meenemen dit weekend.
quote:
Kom er maar in, Peter Griffin!quote:
Ik was bang voor andré van duinquote:
quote:
Wat een volkquote:Op maandag 14 augustus 2017 16:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Hehe het nederlandse hip-hop dogma werkt wel... https://t.co/xq0LBYkngK
allemaal veertienjarigen die niet weten wat ze willen worden maar wel denken dat ze over 17 jaar sowieso rijk zijn
omg ruzie om een plaatje om internet en wie welk horloge kan veroorlovenquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat een volk
http://www.at5.nl/artikel(...)rolex-is-oud-broeder
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:58 schreef Beregd het volgende:
Mooi verhaal
https://consequenceofsoun(...)o/?wasp=facebook-ads
quote:Op maandag 21 augustus 2017 16:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
https://speld.nl/2017/08/21/de-spandoeken-hangen-er-weer/
Ik ken niets van de namen die je noemt.quote:Op maandag 21 augustus 2017 16:59 schreef bartrid het volgende:
Die klassieker I will refuse van Pailhead met Ian McKaye als zanger is dus gewoon begonnen als Revolting Cocks track met Chris Connelly
Ministry en side projecten en McKaye van Fugazi.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 20:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ken niets van de namen die je noemt.
Toen ik een foto van die MacKaye zag herkende ik hem.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 20:31 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ministry en side projecten en McKaye van Fugazi.
Al geluisterd? Is goede shit.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 20:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen ik een foto van die MacKaye zag herkende ik hem.
Wie van de vier/vijf?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 20:46 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Al geluisterd? Is goede shit.
1 van de weinige bands waarvan ik baal dat ik ze nooit live gezien heb.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 20:46 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Al geluisterd? Is goede shit.
Ministry en Fugazi ken ik wel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 20:57 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Begin gewoon bij allemaal tegelijk.
Die had ik ook nog wel willen zien ja.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 20:59 schreef bartrid het volgende:
[..]
1 van de weinige bands waarvan ik baal dat ik ze nooit live gezien heb.
Zaterdag de originele RevCo lineup live zienquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:08 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Die had ik ook nog wel willen zien ja.
Duck: ik had het dan ook over Pailhead en RevCo.
Hnng!quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:54 schreef bartrid het volgende:
[..]
Zaterdag de originele RevCo lineup live zien
Kutband. Zeker geen band waar ik speciaal voor naar Nederland zou vliegen om dan biertjes met ze te drinkenquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:59 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hnng!![]()
Ik vrijdag Terminal Cheesecake btw, hard zin in
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:13 schreef bartrid het volgende:
[..]
Kutband. Zeker geen band waar ik speciaal voor naar Nederland zou vliegen om dan biertjes met ze te drinken
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Heb ook zin in terminal cheesecake... heb alleen nogsteeds geen adres van "ergens in een wei"![]()
Schijnt wel uitverkocht te zijn
Hé en Causa Sui en de Kift staan er ook jaquote:Mensen met een ticket krijgen twee dagen van tevoren een nieuwsbrief via de mail met een routebeschrijving en verdere info.
Maar jij hebt toch een folk festivalquote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:53 schreef Gehenna het volgende:
[..]
[..]
Hé en Causa Sui en de Kift staan er ook ja![]()
Baal steeds meer dat ik niet kan..
Nou opbouwen van.. Het festival zelf is zondag pasquote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch een folk festival
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ben bang dat er weinig psychedelische stoner staatDat was een erg leuke charme van Festifarmquote:ik denk dat woolstock richting festifarm gaat kwa opzet
Robert Moog died for our synths
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:56 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Nou opbouwen van.. Het festival zelf is zondag pasHeu, een klasgenoot van mij komt uit Erica.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ben bang dat er weinig psychedelische stoner staat
[..]
Dat was een erg leuke charme van Festifarm[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Dit vind ik dan wel jammer:quote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch een folk festivalik denk dat woolstock richting festifarm gaat kwa opzet
Glamping op een festivalquote:Geen zin om je tent op te zetten? Dit jaar kun je een tent huren op Woolstock! Met z'n tweetjes in een Festipi of een Kartent of met je gezinnetje of vriendengroep in een canvastent van Rent and Camp.
Ik had ook een klasgenoot uit Erica.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heu, een klasgenoot van mij komt uit Erica.
Ik ook!quote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik had ook een klasgenoot uit Erica.
Ik had er een heleboelquote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heu, een klasgenoot van mij komt uit Erica.
Ik vind het wat eng.quote:
Ik ook, uit Erica zelfsquote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:18 schreef Trashcanman het volgende:
Ik ken ook nog iemand genaamd Erika
Wat doen die mensen hun kind aan....quote:
Erica = heide, mijn achternaam is ook (van der) Heidequote:Op woensdag 23 augustus 2017 13:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wat doen die mensen hun kind aan....
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 13:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Erica = heide, mijn achternaam is ook (van der) Heide![]()
[ afbeelding ]
En ze woont ook nog in de straat die maar 1 letter verschilt met haar achternaamquote:Op woensdag 23 augustus 2017 13:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wat doen die mensen hun kind aan....
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 13:44 schreef Gehenna het volgende:
[..]
En ze woont ook nog in de straat die maar 1 letter verschilt met haar achternaam
Ja, het dorp is mijn achterneef, ik heb ook paars haar.quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 14:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, het dorp is mijn achterneef, ik heb ook paars haar.
Daarom zag ik je gelijk op ITG.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 14:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je moet je kind ook Erika vd Heide noemen, kijken of ze bij de gemeente hem snappen.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 14:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit roep ik al jaren. Vind het echter maar een saaie naam, Erika.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 15:09 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Je moet je kind ook Erika vd Heide noemen, kijken of ze bij de gemeente hem snappen.
Nee, dat was gewoon omdat je een stalker bent.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 15:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daarom zag ik je gelijk op ITG.
Ohja, dat was ik vergeten.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 15:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, dat was gewoon omdat je een stalker bent.
Wat een held is dat toch als hij op stoom isquote:Op woensdag 23 augustus 2017 15:59 schreef Dagoduck het volgende:
EN WAAROM IS ASTRO-TV NOG STEEDS OP DE TELEVISIE?!
Bijna 10 jaar oud die show van Lebbis, en nog bestaat Astro-tv.
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 16:14 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Wat een held is dat toch als hij op stoom is
Ja, dat was erg vet. Voorprogramma was kut maar wel grappig om te zien dat de bassiste erg hard aan de snaren aan het plukken was maar je kon echt totaal geen bas horen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:54 schreef bartrid het volgende:
[..]
Zaterdag de originele RevCo lineup live zien
Cool!quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:52 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ja, dat was erg vet. Voorprogramma was kut maar wel grappig om te zien dat de bassiste erg hard aan de snaren aan het plukken was maar je kon echt totaal geen bas horen.
RevCo was geweldig, zowel Richard23 als Chris Connelly zijn geweldige frontmannen en die bas van Paul Barker
quote:Sheldon, Velma and Eminem were in a rock band?
quote:Op maandag 28 augustus 2017 10:19 schreef Gehenna het volgende:
Eerste reactie op Youtube:
[..]Godver
quote:Op maandag 28 augustus 2017 10:39 schreef Gehenna het volgende:
Wel sympathiek dat iedereen heeft gewonnen in de 'fight against the system' categorie
Volgensmij was het vorige week in het nieuws dat ze weer met unplugged gingen beginnen...quote:Op maandag 28 augustus 2017 12:24 schreef bartrid het volgende:
Ik ken een paar nummers en namen wel, maar.wist niet dat MTV nog aan muziek deed...
Rihanna unplugged etc?quote:Op maandag 28 augustus 2017 12:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Volgensmij was het vorige week in het nieuws dat ze weer met unplugged gingen beginnen...
Bellen? Mijn afterglow is ook vakkundig gedood door de giftige beet van alledag.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat is trouwens de beste remedie tegen after-heel-leuk-festival-dip....
South park en Rick and Morty marathonquote:Op maandag 28 augustus 2017 21:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat is trouwens de beste remedie tegen after-heel-leuk-festival-dip....
Disjointed is ook best ok, best een lievige serie wel krijg ik dat fuzzy gevoel van goede feestjes weer een beetjequote:Op maandag 28 augustus 2017 21:21 schreef bartrid het volgende:
[..]
South park en Rick and Morty marathon
hmm optie inderdaad...quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:21 schreef bartrid het volgende:
[..]
South park en Rick and Morty marathon
Cool. Ga ik morgen opzetten, heb nu Trust Us opstaanquote:Op maandag 28 augustus 2017 21:26 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens dit luisteren helpt niet echtgeinspireerd door mevrouw mattheau
https://open.spotify.com/album/0stWMCCQb6QwhVfWm9AzLt
Nee bier lijkt me zeker niet het antwoord... heb jij nog een bericht naar crepemevrouw gestuurd.. of laat je dat maar hangen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:17 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Bellen? Mijn afterglow is ook vakkundig gedood door de giftige beet van alledag.
Bier lijkt me iig toch niet het antwoord
Ik kan vragen hoe het met haar vriend is... 🙄quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee bier lijkt me zeker niet het antwoord... heb jij nog een bericht naar crepemevrouw gestuurd.. of laat je dat maar hangen.
ghehe weet je heel zeker dat het haar vriend was of een vriend.. want ze kwam later vrij enthusiast terug met een gast op zoek naar jouquote:Op maandag 28 augustus 2017 21:29 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik kan vragen hoe het met haar vriend is... 🙄
quote:In Brussel is gisteravond een Nederlander gearresteerd die met zijn zatte kop over Manneke Pis stond te zeiken. Zelf ontkent de voormalige popzanger Dinant Woesthof iedere betrokkenheid maar na forse diplomatieke druk van vele Nederlandse muziekliefhebbers heeft de rechtbank in Brussel besloten om meneertje Woesthof pas op maandagmorgen weer vrij te laten en daar danken we de Belgen allerhartelijkst voor!
hij kent zn janksmoelen....quote:Heb ik nog wat Zwarte Cross Festival Nieuws. Het optreden dat Kensington vorig jaar gaf op het hoofdpodium is met terugwerkende kracht alsnog afgelast. Dit omdat er heel veel klachten waren over het feit dat Kensington een dik uur lang exacte hetzelfde nummer heeft gespeeld.
De letterlijke woorden waren "het vriendje" dus ik denk dat als ze me op die manier wil leren kennen het geheid iets a la polyamorie is. En heel toevallig ben ik net door mijn clusterfuck-tegoed heen voor dit decenniumquote:Op maandag 28 augustus 2017 21:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ghehe weet je heel zeker dat het haar vriend was of een vriend.. want ze kwam later vrij enthusiast terug met een gast op zoek naar jou
Trouwens ik zou nu wel een mango wrap lusten...
ahzo duidelijk ja....quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:43 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
De letterlijke woorden waren "het vriendje" dus ik denk dat als ze me op die manier wil leren kennen het geheid iets a la polyamorie is. En heel toevallig ben ik net door mijn clusterfuck-tegoed heen voor dit decennium
Jammer dat filmpjes hier niet embedden..twitter:shiba_charmy twitterde op zondag 27-08-2017 om 07:00:50ササミ見せたら~ぴょこん👂ぴょこん👂柴クロ~(*´艸`*)#柴犬 #しばいぬ #犬 #shiba #shibainu #croissant #ニトリ #クロワッサン https://t.co/Xv4JR60NeG reageer retweet
ah dat ziet er best ok uit, maar Kathy Bates blijf ik associeren met Misery en gebroken enkelsquote:Op maandag 28 augustus 2017 21:23 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Disjointed is ook best ok, best een lievige serie wel krijg ik dat fuzzy gevoel van goede feestjes weer een beetje
Niks mis met polyamorie.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:43 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
De letterlijke woorden waren "het vriendje" dus ik denk dat als ze me op die manier wil leren kennen het geheid iets a la polyamorie is. En heel toevallig ben ik net door mijn clusterfuck-tegoed heen voor dit decennium
Maar ook zeker niet iets voor iedereen.quote:
Hè bah, amorie.quote:
Klopt, ik ben er veel te monogaam voor.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Maar ook zeker niet iets voor iedereen.
Liever een armory?quote:
Nah, doe maar een allegorie.quote:
Wat dacht je van een anomalie?quote:
Ja, dat klopt wel.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat dacht je van een anomalie?
I have such a way with words.quote:
Ja klopt wel, heb best leuke muziek ontdekt in de dankjewel secties. Via Korn aan de Deftones geslagen en via hun weer aanquote:Op vrijdag 1 september 2017 08:53 schreef Bosbeetle het volgende:
Gisteren had ik het met een student over cds kopen en zei toen "en dan helemaal het boekje uitpluizen voor alle details" en toen zei zij "ohja die zaten vroeger altijd bij" ze was zeer verbaasd toen ze zich dat realiseerde... Ik denk dat ik oud ben.
quote:Op vrijdag 1 september 2017 10:06 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ja klopt wel, heb best leuke muziek ontdekt in de dankjewel secties. Via Korn aan de Deftones geslagen en via hun weer aanPortishead
(Zou ook best kunnen dat hun gewoon een goede ervaring in het gelijknamige Engelse stadje hadden, maar ik heb er wel een toffe band mee ontdekt
)
De nieuwe cd's die de laatste tijd gekocht heb, waren overigens vaak van die digipacks
Of flauwe grappenquote:Op vrijdag 1 september 2017 10:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]Acknowledgements met lange lijsten met bandjes
Ja ik ben lame ik weet het, wrijf het er maar weer inquote:Op vrijdag 1 september 2017 10:12 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Of flauwe grappen![]()
Of gewoon lame afslaan van bandjes kijken
Super lame. Het was een toffe avond nlquote:Op vrijdag 1 september 2017 10:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja ik ben lame ik weet het, wrijf het er maar weer in
Dat is dan wel weer goed!quote:Op zaterdag 2 september 2017 03:14 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Super lame. Het was een toffe avond nl
Bestaan die nog? Die heb ik in 2001 in Londen gezien.quote:Op vrijdag 8 september 2017 22:31 schreef Trashcanman het volgende:
Maar morgen wel eem lekker naar Atari Teenage Riot
Lijkt me wel, anders heb ik geen flauw idee waar ik morgen wel heen gaquote:Op vrijdag 8 september 2017 23:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Bestaan die nog? Die heb ik in 2001 in Londen gezien.
Nik Endoquote:Op vrijdag 8 september 2017 23:18 schreef remlof het volgende:
Whehe. Het was meer een uitroep van verbazing.
Have fun, ik vond de zangeres destijds wel tof.
Gewoon een publiciteitsstunt natuurlijk.quote:Op maandag 11 september 2017 14:24 schreef Trashcanman het volgende:
Hoorde dat Dool hun optreden op appelpop gecancelled heeft vanwege de sponsor van het podium: McDonald's.
Als dat zo is is dat wel sneu..
Mensen teleurstellen terwijl je met wat opletten vooraf dit kon voorkomen?quote:Op maandag 11 september 2017 14:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gewoon een publiciteitsstunt natuurlijk.
Hoe was het?quote:Op vrijdag 8 september 2017 22:31 schreef Trashcanman het volgende:
Maar morgen wel eem lekker naar Atari Teenage Riot
Vet! Was even bang dat het niet hard genoeg zou gaan maar daar zat ik erg naast.quote:
Nice, had al wat live beelden gezien van eerder dit jaar, zag er vet uit 14.gifquote:Op maandag 11 september 2017 15:29 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Vet! Was even bang dat het niet hard genoeg zou gaan maar daar zat ik erg naast.
Leuke pit ook.
Ik was naar CityRock Leeuwarden zaterdag, alle regen ging vlak noord en zuid langs ons heenquote:Op maandag 11 september 2017 15:46 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Nice, had al wat live beelden gezien van eerder dit jaar, zag er vet uit 14.gif
Ik had zaterdag hier in het dorp weer een open lucht festivalletje. Even zag het er qua weer heel slecht uit, dan was ik linea recta richting Utrecht gegaan
Ik heb in de voortuin staan genieten van het meezingende publiek bij Europe.quote:Op maandag 11 september 2017 15:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was naar CityRock Leeuwarden zaterdag, alle regen ging vlak noord en zuid langs ons heen
Is het nu elke week raak op de heide?quote:Op maandag 11 september 2017 15:46 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Nice, had al wat live beelden gezien van eerder dit jaar, zag er vet uit 14.gif
Ik had zaterdag hier in het dorp weer een open lucht festivalletje. Even zag het er qua weer heel slecht uit, dan was ik linea recta richting Utrecht gegaan
haha, Is nu wel weer even een tijdje rustig dacht ikquote:Op maandag 11 september 2017 18:54 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Is het nu elke week raak op de heide?
Sowieso met Motorpsychoquote:Wanneer kom je weer eens deze kant op?
Ik kan en ik wil welquote:Op maandag 11 september 2017 19:44 schreef Gehenna het volgende:
[..]
haha, Is nu wel weer even een tijdje rustig dacht ikPitfest wordt de eerste weer
[..]
Sowieso met MotorpsychoDe dag erna is er nog dat Sunn O))) event in Paradiso wat me wel erg tof lijkt. Ging jij daar nog heen?
haha tijdens motorpsycho is er blijkbaar hier ook nog een tribute-bandjes avond van de organisatoren van PitfestAanbod is hier best goed voor een dorpje van 4.500 inwoners
quote:
Hey ouwe trut met je rimpelkut.quote:Op zaterdag 16 september 2017 10:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat blijft dat toch een toffe band
The magnetic fields en Tom Jones had ik er dan weer niet in verwacht. Dit wordt een lijstje voor vanavond.quote:Op donderdag 21 september 2017 21:15 schreef Bosbeetle het volgende:
![]()
http://thequietus.com/art(...)ng-songs-of-all-time
boeiend lijstje... veel wel van gehoord grappig genoeg.
Had eigenlijk wel Gloomy Sunday verwacht terug te zien in die lijst.quote:Op vrijdag 22 september 2017 12:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
The magnetic fields en Tom Jones had ik er dan weer niet in verwacht. Dit wordt een lijstje voor vanavond.
die ken ik dan weer nietquote:Op vrijdag 22 september 2017 12:21 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Had eigenlijk wel Gloomy Sunday verwacht terug te zien in die lijst.
De Diamanda Gallas versie en het origineel zijn ook tof.quote:
Zekerquote:Op vrijdag 22 september 2017 14:15 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
De Diamanda Gallas versie en het origineel zijn ook tof.
quote:
Cambodja cambodnee, libanon libaoui...quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 12:48 schreef Gehenna het volgende:
Ik had nog nooit van Ton Lebbink gehoordBen nu het album Luchtkastelen aan het luisteren, maar wat een geweldige muziek
Misschien dat ik die jaren terug eens op een feestje (ongetwijfeld door jou opgezetquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Cambodja cambodnee, libanon libaoui...ik dacht dat je het wel kende.
iron maidenquote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:16 schreef Dagoduck het volgende:
Weet iemand of er bands zijn die voor de hoes van hun verzamelalbum elementen van hun voorgaande albumhoezen hebben gebruikt?
The Beta Band!quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:16 schreef Dagoduck het volgende:
Weet iemand of er bands zijn die voor de hoes van hun verzamelalbum elementen van hun voorgaande albumhoezen hebben gebruikt?
quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:16 schreef Dagoduck het volgende:
Ook voor twee latere verzamelaars:quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 08:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Laat ik ook het plaatje even posten
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 09:06 schreef Tokus het volgende:
[..]
Ook voor twee latere verzamelaars:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lohues heeft de eerste 4 Allennig's ook verzameld in een mooie vinyl doos:quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:16 schreef Dagoduck het volgende:
Pff, heb in familiaire kring mijn eigen lootje getrokken en weet niet eens wat ik moet kopen, laat staan dat ik iets voor een ander moet bedenken/samenstellen.quote:Op donderdag 9 november 2017 12:15 schreef Gehenna het volgende:
Doen er hier nog meer aan mee?
https://forum.fok.nl/topic/2404863/1/25
Ja maar dit is het maken van een mixtape, dat is altijd leuker dan het zoeken naar een kutcadeau in een Blokkerquote:Op donderdag 9 november 2017 12:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pff, heb in familiaire kring mijn eigen lootje getrokken en weet niet eens wat ik moet kopen, laat staan dat ik iets voor een ander moet bedenken/samenstellen.
Heb wel eens meegedaan.quote:Op donderdag 9 november 2017 13:25 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ja maar dit is het maken van een mixtape, dat is altijd leuker dan het zoeken naar een kutcadeau in een Blokker
quote:
Freaked out for another day..quote:Op dinsdag 21 november 2017 18:22 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
No fun to hang around, feeling that same old way.
twitter:DeSpeld twitterde op woensdag 29-11-2017 om 15:56:47Lennard kijkt elke dag naar clip van Famke Louise want hij vindt het stom - 'Zoiets heeft gewoon miljoenen views, b… https://t.co/duaJ5dhztC reageer retweet
Wie is Utopia?quote:Op donderdag 30 november 2017 13:33 schreef Dagoduck het volgende:
Utopia stopt in juni, het definitieve einde van FOK!?
Ah hebben ze eindelijk ontdekt dat ze vergeten waren dat die show nog liep?quote:Op donderdag 30 november 2017 13:33 schreef Dagoduck het volgende:
Utopia stopt in juni, het definitieve einde van FOK!?
/care, dit is MUZ!quote:
had het gelezen ja...quote:Op donderdag 30 november 2017 17:13 schreef Ceased2Be het volgende:
#sad
http://thequietus.com/art(...)eatment-for-leukemia
Dit is SC.quote:
Wel weer positief, dat ze na 2 dagen al meer dan $25.000 hebben opgehaaldquote:Op donderdag 30 november 2017 17:13 schreef Ceased2Be het volgende:
#sad
http://thequietus.com/art(...)eatment-for-leukemia
Als de volledige therapie er betaald van moet worden dan is een tienvoud er van helaas wel een acceptabel begin.quote:Op donderdag 30 november 2017 19:28 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Wel weer positief, dat ze na 2 dagen al meer dan $25.000 hebben opgehaald
Jup..quote:Op donderdag 30 november 2017 20:00 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Als de volledige therapie er betaald van moet worden dan is een tienvoud er van helaas wel een acceptabel begin.
Al sinds begin jaren negentig.quote:Op donderdag 30 november 2017 21:31 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Woont ie in 'Murica ja?
Dan lopen de kosten nog wel hoger op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
quote:Op zaterdag 9 december 2017 17:23 schreef belsen het volgende:
Why was the guitar teacher arrested?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2017 17:23 schreef belsen het volgende:
Why was the guitar teacher arrested?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Hmm, als ik naar buiten kijk toch eerder iets uit dit topic: MUZ / Cocaine!quote:
quote:Op maandag 11 december 2017 19:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hmm, als ik naar buiten kijk toch eerder iets uit dit topic: MUZ / Cocaine!
Ssst.quote:Op donderdag 14 december 2017 17:01 schreef Trashcanman het volgende:
Nina Simone was ook rebels en gekleurd hé 😉
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
Over Utopia gesproken:quote:Op donderdag 30 november 2017 14:43 schreef Bosbeetle het volgende:
Kwam daar niet zo'n man vandaan
[ afbeelding ]
(bijzonder lelijke hoes btw)
Ik sta er vooral van te kijken dat The Cars er in komenquote:Op donderdag 14 december 2017 16:52 schreef belsen het volgende:
Bon Jovi wel, Radiohead niet in Hall of Fame
Wel in de Hall of Fame:
• Bon Jovi (Amerikaans)
• Dire Straits (kutmuziek)
• the Moody Blues (ouwelullenmuziek)
• the Cars (Amerikaans)
• Nina Simone (Amerikaans)
Niet in de Hall of Fame:
• Radiohead (Brits)
• Kate Bush (Brits)
• Eurythmics (Brits)
• Depeche Mode (Brits)
• LL Cool J (rebels en gekleurd)
• Rage Against The Machine (rebels en gekleurd)
Cult!quote:Op donderdag 14 december 2017 17:10 schreef belsen het volgende:
[..]
Over Utopia gesproken:
Van GTST Het album! Waar ook Ademnood eerst op verscheen.
Hier wel, in Amerika meer hits dan blondie, als ik me niet vergisquote:Op donderdag 14 december 2017 17:22 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik sta er vooral van te kijken dat The Cars er in komen
Die hebben voor het grote publiek toch maar één bekend nummer?
Zie het lijstje.quote:Op donderdag 14 december 2017 17:27 schreef bartrid het volgende:
Maar Dire Straits zijn ook Brits....
Dire Straits - Dire Straits is een heerlijke zondagochtendplaat.quote:Op donderdag 14 december 2017 16:52 schreef belsen het volgende:
Bon Jovi wel, Radiohead niet in Hall of Fame
Wel in de Hall of Fame:
• Bon Jovi (Amerikaans)
• Dire Straits (kutmuziek)
• the Moody Blues (ouwelullenmuziek)
• the Cars (Amerikaans)
• Nina Simone (Amerikaans)
Niet in de Hall of Fame:
• Radiohead (Brits)
• Kate Bush (Brits)
• Eurythmics (Brits)
• Depeche Mode (Brits)
• LL Cool J (rebels en gekleurd)
• Rage Against The Machine (rebels en gekleurd)
Love over Gold was de eerste cd die ik ooit kocht...quote:Op donderdag 14 december 2017 17:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dire Straits - Dire Straits is een heerlijke zondagochtendplaat.
En daarna Phil Collins en Bon Jovi?quote:Op donderdag 14 december 2017 17:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dire Straits - Dire Straits is een heerlijke zondagochtendplaat.
quote:Op maandag 18 december 2017 09:42 schreef belsen het volgende:
[..]
En daarna Phil Collins en Bon Jovi?
Bon Jovi is natuurlijk totaal onvergelijkbaar met die andere 2quote:Op maandag 18 december 2017 09:42 schreef belsen het volgende:
[..]
En daarna Phil Collins en Bon Jovi?
quote:Op maandag 18 december 2017 15:47 schreef bartrid het volgende:
Die moeten ze ook eens voor deze doen
FTFY!quote:Op maandag 18 december 2017 13:27 schreef Bosbeetle het volgende:
Handige lyric sheet wel
[ afbeelding ]
quote:
Wtfquote:Op maandag 18 december 2017 22:11 schreef Gehenna het volgende:
Nooit geweten dat Tori een creepy Slayer cover heeft gedaan![]()
Yup vond hem eerder vooral heel irritant aangezien het niet br00tal meer was.quote:Op maandag 18 december 2017 22:11 schreef Gehenna het volgende:
quote:Op maandag 18 december 2017 22:11 schreef Gehenna het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |