Ik laat m wel op Jinek staan, kan ik dat ook een keer zien, want ik mis het iedere keer door die achterlijke zenderindeling.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:16 schreef Euribob het volgende:
Oké, nu moet ik na HGLV4J dus kiezen tussen Jinek en Nieuwsuur.
Welk bier hadden ze?quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Welnee, je want je weer helemaal student. Net lekker gepilst met de eigenaren.
Houd de volgende keer wel gewoon mijn mond.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik gok dat je daarvoor bij Tem moet zijn.
Iets van Martinus wellicht.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Warsteiner en een of ander lokaal speciaalbiertje waarvan ik de naam alweer vergeten ben.
Nieuwsuur, de talkshows op de NPO zijn onder invloed van RTL zich teveel gaan focussen op entertainment en te weinig op inhoud.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:16 schreef Euribob het volgende:
Oké, nu moet ik na HGLV4J dus kiezen tussen Jinek en Nieuwsuur.
Gewoon naar de commerciële tv ermee. Wie wil die kerel nou nog zien.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik laat m wel op Jinek staan, kan ik dat ook een keer zien, want ik mis het iedere keer door die achterlijke zenderindeling.
Echt, flikker dat baggerprogramma van Paul de Leeuw naar NPO3 ofzo.
Nou ja, ik dacht NPO3, daar zenden ze normaal ook de kleuterprogramma's uit.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gewoon naar de commerciële tv ermee. Wie wil die kerel nou nog zien.
Kunnen ze daar mooi die vier ton betalen.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gewoon naar de commerciële tv ermee. Wie wil die kerel nou nog zien.
Nieuwsuur vind ik nog wel meevallen. Pauw/Jinek weet ik eerlijk gezegd niet of dat niveau vroeger hoger was.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:23 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Nieuwsuur, de talkshows op de NPO zijn onder invloed van RTL zich teveel gaan focussen op entertainment en te weinig op inhoud.
Simplon is best ok, daar sliep ik jaren geleden ook wel eens als ik voor m'n werk in Groningen was.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:08 schreef Hexagon het volgende:
Zo moet morgenochtend voor iets in Groningen zijn. Als rechtgeaarde krent zit ik nu in een of ander hippiehostel op een oud industrieterrein
Hij zit in de Suikerfabriek, ben jij daar wel eens geweest?quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Simplon is best ok, daar sliep ik jaren geleden ook wel eens als ik voor m'n werk in Groningen was.
Niet als ze het vervolgens over de balk smijten door Paul de Leeuw weer eens een programma te geven.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nieuwsuur vind ik nog wel meevallen. Pauw/Jinek weet ik eerlijk gezegd niet of dat niveau vroeger hoger was.
Maar goed, meer geld naar de NPO is iets waar je mijn steun altijd voor zal hebben.
Oh nee, ik werk af en toe in de Puddingfabriek.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zit in de Suikerfabriek, ben jij daar wel eens geweest?
Wij hebben morgen een sportdag in een oude vermicellifabriek.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh nee, ik werk af en toe in de Puddingfabriek.
Ik heb pas fietsen getest in de oude Enka-fabriekquote:Op donderdag 15 juni 2017 22:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wij hebben morgen een sportdag in een oude vermicellifabriek.
Zit in het Rebel Hostel. Een paar aan elkaar getimmerde schaftketen met staplbedden naast een ouder suikerfabriek.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Simplon is best ok, daar sliep ik jaren geleden ook wel eens als ik voor m'n werk in Groningen was.
HGLV4J is gewoon informerend hoor.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet als ze het vervolgens over de balk smijten door Paul de Leeuw weer eens een programma te geven.
Maar goed, je kunt het voordeel hebben dat mensen na entertainment (HGLV4J) niet het geduld hebben om Jinek uit te zitten om vervolgens weer de Leeuw te kijken.
Dan is het wel rap afgelopen.
Oh dat is ten westen van het centrum, dat stuk van Grunn ken ik eigenlijk niet. Heb wel over die Suikerfabriek gehoord.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zit in het Rebel Hostel. Een paar aan elkaar getimmerde schaftketen met staplbedden naast een ouder suikerfabriek.
Maar topkeuze is het
Infotainment dan.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:33 schreef Euribob het volgende:
[..]
HGLV4J is gewoon informerend hoor.
Maar goed, wat mij betreft gaan die salarissen lekker omlaag en de subsidies omhoog. En wordt er gewoon doorgeselecteerd en worden uitgerangeerde presentatoren de Leeuw er snel uitgeflikkerdz
Nieuwsuur is inderdaad nog prima maar vind dat dan ook niet echt een talkshow. Pauw en Jinek waren zoals je zelf al terecht aangeeft vanaf 't begin niet heel bijzonder maar ik zie hen als een voortzetting van Pauw & Witteman en dat vond ik kwalitatief wel vele malen beter.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nieuwsuur vind ik nog wel meevallen. Pauw/Jinek weet ik eerlijk gezegd niet of dat niveau vroeger hoger was.
Maar goed, meer geld naar de NPO is iets waar je mijn steun altijd voor zal hebben.
Vind salarissen boven de Balkenende-norm bij de NPO niet echt een issue omdat alles dat de presentatoren daarboven verdienen wordt betaalt door de omroepen zelf.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:33 schreef Euribob het volgende:
[..]
HGLV4J is gewoon informerend hoor.
Maar goed, wat mij betreft gaan die salarissen lekker omlaag en de subsidies omhoog. En wordt er gewoon doorgeselecteerd en worden uitgerangeerde presentatoren de Leeuw er snel uitgeflikkerdz
Dat kan wel lachen worden. Een Spaans restaurant heeft dankzij hun inbreng de deuren moeten sluiten. Er wonen best veel Spanjaarden in Eindhoven. En die feesten hier weer vrolijk verder,quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:18 schreef Disana het volgende:
Goede tip, het lijkt me echt iets voor jou.
Ik vind je nu al tof.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:38 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Nieuwsuur is inderdaad nog prima maar vind dat dan ook niet echt een talkshow. Pauw en Jinek waren zoals je zelf al terecht aangeeft vanaf 't begin niet heel bijzonder maar ik zie hen als een voortzetting van Pauw & Witteman en dat vond ik kwalitatief wel vele malen beter.
Moet desalniettemin zeggen dat de enige Nederlandse televisieprogramma's die ik nog kijk programma's op de NPO zijn, de commerciële zenders vind ik niets. SBS heeft 't imago een campingzender te zijn maar RTL doet daar tegenwoordig amper voor onder.
Eens maar dat heeft er ook mee te maken dat 't geen dagelijks programma is.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:49 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Buitenhof blijft wat mij betreft wel het beste actualiteiten-/discussieprogramma. Al is er weinig mis met Nieuwsuur.
Hoi Tem.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:07 schreef Oboema_Sesetokoe het volgende:
[..]
Een paar biertjes. Is bier drinken dan?
Klopt. Dat geeft ze inderdaad wel de kans om mooie discussies en interviews voor te bereiden.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:52 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Eens maar dat heeft er ook mee te maken dat 't geen dagelijks programma is.
Wat een heel treurige constatering is.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:49 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Buitenhof blijft wat mij betreft wel het beste actualiteiten-/discussieprogramma.
De insteek is: als hijzelf maar voldoende overhoudt. Letterlijke quote: "ik vind het niet erg om genaaid te worden als ik zelf maar voldoende overhoud". Een puur egoïstisch principe dus. En een glijdende schaal. Koos V. denkt precies zo. Tot zijzelf het kind van de rekening worden. Maar dat kunnen zij zich wegens gebrekkige fantasie niet voorstellen. Net als zij zich niet kunnen voorstellen dat er nu al grote groepen geraakt worden. Gebrek aan empathie.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:50 schreef Drugshond het volgende:
Remlof vindt de hele de EU tof, En hoe geld in the black hole verdwijnt,
Met het oog op morgen uiteraard.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:49 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Buitenhof blijft wat mij betreft wel het beste actualiteiten-/discussieprogramma. Al is er weinig mis met Nieuwsuur.
Bijzondere logica. Het idee dat zelf benadeeld worden zolang je maar niet te erg benadeeld wordt heeft weinig van doen met egoïsme. Als er nou werd gesteld dat het niet uitmaakt of anderen genaaid worden dan had je nog een punt gehad.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:12 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
De insteek is: als hijzelf maar voldoende overhoudt. Letterlijke quote: "ik vind het niet erg om genaaid te worden als ik zelf maar voldoende overhoud". Een puur egoïstisch principe dus. En een glijdende schaal. Koos V. denkt precies zo. Tot zijzelf het kind van de rekening worden. Maar dat kunnen zij zich wegens gebrekkige fantasie niet voorstellen. Net als zij zich niet kunnen voorstellen dat er nu al grote groepen geraakt worden. Gebrek aan empathie.
In feite lijkt het op hoe het ging in Italië met de maffia. Er komt een tijd dat ook jij aan de beurt komt als je zelf geen onderdeel uitmaakt van de uitmelkers.
Zij weten blijkbaar wel dat anderen genaaid worden maar dat is niet erg want het treft hen (nog) niet of deels (of ze weten het niet). Dat beweer ik volgens mij in de laatste 2 zinnen der 1e alinea. Dat is bij ons thuis puur onversneden egoïsme. En gebrek aan empathie.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bijzondere logica. Het idee dat zelf benadeeld worden zolang je maar niet te erg benadeeld wordt heeft weinig van doen met egoïsme. Als er nou werd gesteld dat het niet uitmaakt of anderen genaaid worden dan had je nog een punt gehad.
Hoe egoïstisch.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Zolang ik prima kan leven terwijl ik van alle kanten genaaid word heb ik daar geen enkel probleem mee.
Of je quote even een post van twee dagen geledenquote:Op donderdag 15 juni 2017 23:25 schreef Tchock het volgende:
Kuch kijk wat ik hier vind, echte letterlijke quote
[..]
Hoe egoïstisch.
Bart misbruikt deze quote heel iets hierboven, Opa.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Of je quote even een post van twee dagen geleden
Het impliceert dat naaien (door de EU) niet erg is zolang deze particulier daar nog geen echte pijn van ondervindt. Dat anderen dat wel hebben boeit mij niets. Maar dat "we" genaaid worden ziet hij dus ook wel. Die blinde liefde is dus best gek als je erover nadenkt.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:25 schreef Tchock het volgende:
Kuch kijk wat ik hier vind, echte letterlijke quote
[..]
Hoe egoïstisch.
Niks misbruik. Ook wat men 2 dagen geleden beweerde is geldig.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bart misbruikt deze quote heel iets hierboven, Opa.
Mischien is Bart aan de beurt geweest en moet hij zijn zurigheid delen?quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:44 schreef eriksd het volgende:
Wat zit je toch te brabbelen Bart. Weer gedronken?
Wie?quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bart misbruikt deze quote heel iets hierboven, Opa.
Hij heeft ook wel een heel onsmakelijke achternaam.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:52 schreef Kowloon het volgende:
Die Otto Warmbier is ook aardig de sjaak. In coma, vermoedelijk als gevolg van mishandeling door de Noord-Koreanen.
Ik snap ook bij god niet dat iemand vrijwillig naar Noord Korea afreist als westerling.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:52 schreef Kowloon het volgende:
Die Otto Warmbier is ook aardig de sjaak. In coma, vermoedelijk als gevolg van mishandeling door de Noord-Koreanen.
Ja.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel een heel onsmakelijke achternaam.
Ja, kennelijk ook al een geruime tijd.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:52 schreef Kowloon het volgende:
Vooral niet als Amerikaan. Als Nederlander kan het denk ik prima. Noord-Korea kan de inkomsten eruit ook wel goed gebruiken. Dus iedereen opsluiten is ook niet handig in dat opzicht.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik snap ook bij god niet dat iemand vrijwillig naar Noord Korea afreist als westerling.
*proest*quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:12 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
De insteek is: als hijzelf maar voldoende overhoudt. Letterlijke quote: "ik vind het niet erg om genaaid te worden als ik zelf maar voldoende overhoud". Een puur egoïstisch principe dus. En een glijdende schaal. Koos V. denkt precies zo. Tot zijzelf het kind van de rekening worden. Maar dat kunnen zij zich wegens gebrekkige fantasie niet voorstellen. Net als zij zich niet kunnen voorstellen dat er nu al grote groepen geraakt worden. Gebrek aan empathie.
In feite lijkt het op hoe het ging in Italië met de maffia. Er komt een tijd dat ook jij aan de beurt komt als je zelf geen onderdeel uitmaakt van de uitmelkers.
Niet best inderdaad, die gaat zijn studie Economie niet meer op kunnen pakken.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, kennelijk ook al een geruime tijd.
Och, een beetje hersenschade zal toch geen probleem zijn bij een studie Economie?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Niet best inderdaad, die gaat zijn studie Economie niet meer op kunnen pakken.
Dan is de kans dat hij nog wakker wordt erg klein. Wat moet die allemaal hebben meegemaakt, tering.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, kennelijk ook al een geruime tijd.
Moet je eens hier komen, zullen we eens zien wie er hersenschade heeft.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Och, een beetje hersenschade zal toch geen probleem zijn bij een studie Economie?
Dat win jij, uiteraardquote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:04 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Moet je eens hier komen, zullen we eens zien wie er hersenschade heeft.
Laat ook sowieso maar zitten, zo stoer ben ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat win jij, uiteraard
Maar als het een troost is, ik heb gehoorschade van 10 jaar militaire dienst dus, lets call it even?
Heh, ik nam het niet serieus, wees gerustquote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Laat ook sowieso maar zitten, zo stoer ben ik helemaal niet.
Ja, hij verkeert kennelijk in vegetatieve toestand.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan is de kans dat hij nog wakker wordt erg klein. Wat moet die allemaal hebben meegemaakt, tering.
Het zou wel mooi zijn als Trump Pence meesleurt in z'n valquote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:22 schreef Tijger_m het volgende:
Ik zie dat VP Pence nu ook al een advocaat in de arm genomen heeft, nou, ik denk dat de advocatuur gouden tijden beleefd met Trump in het Witte Huis
Dan wordt Paul Ryan president.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zou wel mooi zijn als Trump Pence meesleurt in z'n val
In de woorden John Oliver: "Paul Ryan, the man who proves that it is actually possible to live a full healthy life without a spine."quote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Die nog liever dan die gristelijke talibanner.
Whehehe.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
In de woorden John Oliver: "Paul Ryan, the man who proves that it is actually possible to live a full healthy life without a spine."
Ik dacht dat dat Rubio wasquote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
In de woorden John Oliver: "Paul Ryan, the man who proves that it is actually possible to live a full healthy life without a spine."
Neuh, dat duurt nog wel tot de verkiezingen van 2018. Dat wordt gewoon president Pelosi.quote:
Errr...optimist.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
Neuh, dat duurt nog wel tot de verkiezingen van 2018. Dat wordt gewoon president Pelosi.
Ryan is ook een wappie maar dan op andere gebieden. Hij is fan van Rand, net als Ramataursing overigens.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Die nog liever dan die gristelijke talibanner.
Maar hij is tenminste niet religieus.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 01:36 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Ryan is ook een wappie maar dan op andere gebieden. Hij is fan van Rand, net als Ramataursing overigens.
Hij is vgm wel religieus waar verder niets mis mee hoeft te zijn maar inderdaad geen extremist wat veel van zijn partijgenoten wel zijn.quote:
tl;dr. ik heb geen idee wat er in de VS gaat gebeuren maar ik denk niet dat deze president z'n termijn uitzit. Maar zolang ie er zit is ie een enorme katalysator voor de EU. Dus laat die mafklapper nog maar even zitten.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 01:52 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Hij is vgm wel religieus waar verder niets mis mee hoeft te zijn maar inderdaad geen extremist wat veel van zijn partijgenoten wel zijn.
Dat is positief maar zou niet 't enige criterium moeten zijn waar ie op beoordeeld moet worden om zijn geschiktheid voor 't ambt van president te bepalen. Trump is immers ook geen religieus extremist en we zijn 't er vgm allemaal wel over eens dat hij niet echt geschikt is als president.
GOP heeft nog wel een aantal gematigde politici die die rol prima zouden kunnen vervullen maar die zijn momenteel niet echt populair binnen de eigen partij die gekaapt lijkt te zijn door extremisten.
Verder ben ik van mening dat Clinton nu gewoon president had moeten zijn en dat 't verkiezingsstelsel veranderd moet worden omdat 't niet voorziet in 't doel waarvoor dat stelsel in eerste instantie is opgezet.
Wanneer zou er sprake zijn van een megaschok? Want het nieuwe gebouw moet blijkbaar blijven staan bij een dergelijke schok.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 07:26 schreef Bart2002 het volgende:
En ze willen een nieuw gebouw. Het oude gebouw voldoet niet meer. Dat is een verhaal op zich.
http://www.ad.nl/binnenla(...)lf-miljard~aaed05f5/
https://www.ftm.nl/artike(...)ementsgebouw?share=1
Dat heeft Groningen toch elke dag?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 07:36 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Wanneer zou er sprake zijn van een megaschok? Want het nieuwe gebouw moet blijkbaar blijven staan bij een dergelijke schok.
Nuke van oom Donald.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 07:36 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Wanneer zou er sprake zijn van een megaschok? Want het nieuwe gebouw moet blijkbaar blijven staan bij een dergelijke schok.
En nog doet Den Haag niks voor ons.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 07:37 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dat heeft Groningen toch elke dag?
Geen idee. Voor zover ik weet heeft men zich daar nog nooit mee bezig gehouden. Maar nu wel. Dat zal geen toeval zijn. Doet me denken aan dit:quote:Op vrijdag 16 juni 2017 07:36 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Hoe verder van het centrum, hoe minder je krijgt. Oost-Limburg heeft het nog erger.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 07:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
En nog doet Den Haag niks voor ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |