Uiteraard, Euri, jij bent onze Cartman, we respect your authorityquote:Op donderdag 15 juni 2017 21:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik hou het hier strak in het gareel heur.
Precies, zo heeft het ook geen zin natuurlijk.quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom ga je ook weg natuurlijk.... gebrek aan autoriteit
Oh, ik heb de A verwijderd. Moment.quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:55 schreef JamesHustle het volgende:
Zou een mod de punt uit de TT willen halen aub?
quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Oh, ik heb de A verwijderd. Moment.
Nee, dan sta je machteloos.... kun je wel met je banknopje zwaaien, maar daar trekken ze zich ook niets meer van aan.quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, zo heeft het ook geen zin natuurlijk.
Super, djw.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Oh, ik heb de A verwijderd. Moment.
quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:08 schreef Hexagon het volgende:
Zo moet morgenochtend voor iets in Groningen zijn. Als rechtgeaarde krent zit ik nu in een of ander hippiehostel op een oud industrieterrein
Drugshond zou trots op je zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:08 schreef Hexagon het volgende:
Zo moet morgenochtend voor iets in Groningen zijn. Als rechtgeaarde krent zit ik nu in een of ander hippiehostel op een oud industrieterrein
De Suikerfabriek?quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:08 schreef Hexagon het volgende:
Goede tip, het lijkt me echt iets voor jou.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:14 schreef Drugshond het volgende:
Leuke tip van mijn collega. Wist je dat er een Spaans ontmoetingscentrum bij jou in de buurt is (Weet ik niks van). Dat is een stichting, waarbij je op vrijdag zaterdag en zondag goed Spaans kunt eten en drinken. Bier is 1,30 voor een Spaans pilsje. En je kunt er zelfs buiten zitten.
Godverdomme, ik woon hier al 15 jr+ en zoiets zit zowat op kruipafstand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |