abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 juni 2017 @ 12:39:10 #1
163650 Greys
pi_171708594


SMOELENBOEK / VOORSTELTOPIC

Omdat ik het persoonlijk altijd leuk vind om iets meer te weten van de mensen met wie je soms al jaren hier in ESF klept / ruziet / het eens bent / zeikt / lacht / zeurt / hysterisch vlagwappert / het oneens bent / juicht / jankt etcetera leek het me leuk om een soort smoelenboek/voorsteltopic te hebben.

Disclaimert:
- Nee hoor, je hoeft natuurlijk niet als je niet wilt. Internetprivacy is een dingetje en heel begrijpelijk als je iets niet kwijt wilt. Foto is ook optioneel uiteraard.


Het werkt meestal wel sfeerverhogend als je iets meer een beeld hebt bij een username, dus voor wie dat leuk vindt, stel je hier even voor als nieuweling of na al die jaren! Vertel gewoon wat je kwijt wilt en/of vul bv ook onderstaande lijstje in, of een deel ervan.

*O* TS begint *O*

Naam: Miranda
Leeftijdscategorie: Zo ergens rond de veertig O-)
Regio: omgeving Rotterdam

Kijkt het songfestival sinds: Sandra Kim (1986) (au..)
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: De Troubadour (want het LAIIIILALALA armwappert zo lekker) en Amar Pelos Dois
Ik vind leuk aan ESF-forum: de gezellige massa'hysterie' rondom Songfestival en het feit dat je iemand in het begin best irritant kunt vinden en dat je later toch prima door een online deur blijkt te kunnen. De sfeer is hier over het algemeen echt top. Ook als mensen een heel andere smaak/voorkeur hebben.
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: weinig, hooguit de incidentele zeikerd/zuiger
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Ja, in Düsseldorf toen met de 3Js en meerdere Nationale SF's zoals die met Shalalie, die met de 3J's en die met Joan Franka. Tevens namens FOK! naar een aantal Songfestival-persdagen geweest om verslag te doen, samen met MissBliss en Dirkh.
Favoriete ESF-user: Dat zijn er veel, maar als ik MOET kiezen dan Cee O+

Hoe lang ben je al op FOK!: Belachelijk lang, al sinds 1999 geloof ik (eerste Big Brother), toen wel onder een andere username, daarna tijdje niet op FOK! geweest, toen wachtwoord kwijt en later weer terug als Greys, nu ook alweer heel wat jaar. Paar jaar PR-crew geweest van FOK!, tevens mod van F&F en ESF.

Naast het Songfestival vind ik leuk: mijn honden, organiseren, plannen, koken en eten en m'n vrienden (m/v)
Kan je koken: Ja best wel
Hé/hó/bi/iets anders namelijk:
Ik word schijtchagrijnig van: te lang heet weer (want dan slaap ik slecht en als ik te lang slecht slaap ben ik een monster), te lang niet eten (want als ik honger heb ben ik ook al een monster), het feit dat Jan Smit en Daniel Dekker in de selectiecommissie van het ESF zitten, gemene mensen, liegende politici, als iemand 'nee ik hoef niks' zegt en dan toch van m'n eten mee gaat zitten eten (BLIJF AF LIJER, BESTEL DAN ZELF IETS), zuigers/zeikerds
Ik word erg gelukkig van: mooie muziek, met vrienden in m'n favo kroeg zijn, lekker eten, dieren die gered worden, als m'n familie/ouders/zus gezond en tevreden zijn, de slappe lach hebben met iemand
Favo (Netflix)serie('s): Hinterland, The Affair momenteel
Favo film(s): Closer, The Lake House en elke cheesy Kerstfilm en kwijlerige jankfilm die er is

Wat ik tot slot nog kwijt wil: Ik ben blij dat ESF bestaat, ik vind het de leukste en liefste plek op FOK! en ik vind het tof dat ik vele mensen hier al live heb ontmoet.

Favoriete ESF-gif:



-------
Copy/paste vragenlijstdingetje:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
[b]Naam:[/b] -
[b]Leeftijdscategorie:[/b] -
[b]Regio:[/b] -

[b]Kijkt het songfestival sinds:[/b] -
[b]Mijn twee favoriete ESF nummers ooit:[/b] -
[b]Ik vind leuk aan ESF-forum:[/b] -
[b]Ik vind minder leuk aan ESF-forum:[/b] -
[b]Ben je ooit live bij het Songfestival geweest:[/b] -
[b]Favoriete ESF-user:[/b] -

[b]Hoe lang ben je al op FOK!:[/b] -

[b]Naast het Songfestival vind ik leuk:[/b] -
[b]Kan je koken:[/b] -
[b]Hé/hó/bi/iets anders namelijk:[/b] -
[b]Ik word schijtchagrijnig van:[/b] -
[b]Ik word erg gelukkig van:[/b] -
[b]Favo (Netflix)serie('s):[/b] -
[b]Favo film(s):[/b] -

[b]Wat ik tot slot nog kwijt wil:[/b] -

[b]FOTO, optioneel:[/b] -

[b]Favoriete ESF-gif:[/b] -


[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 02-10-2018 12:13:15 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 15 juni 2017 @ 12:58:29 #2
375570 crew  Cyan9
pi_171709049
Hier ga ik straks even voor zitten, leuk. :D
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator donderdag 15 juni 2017 @ 13:13:04 #3
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_171709380
Naam: -
Leeftijdscategorie: Twintiger
Regio: West-Brabant

Kijkt het songfestival sinds: 2011
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Calm after the Storm, Euphoria, Me and my guitar (en Amar pelos dois heeft ook wel een plekje inmiddels toch. :P )
Ik vind leuk aan ESF-forum: het feit dat dit zo'n heerlijk gezellig forum is, lekker hysterisch bij tijd en wijlen, gedoseerde hoeveelheid gifjes en toffe users.
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: dat het in de zomer altijd een beetje stiltvalt,
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Njet
Favoriete ESF-user: Oef. Lastig. Greys is natuurlijk ESF, maar Cee heeft briljant grappige posts, Roger is super aardig en Cyan is ook tof. En zo kan ik nog wel even doorgaan. :)

Hoe lang ben je al op FOK!: 2011 geregisteerd, maar eerst twee jaar meegelurkt, vooral in KLB en ONZ, toen had je types als Swarmahoer en Biogarde nog, mooie figuren. _O-

Naast het Songfestival vind ik leuk: Koken, m'n tuintje, fotografie, vrienden, familie, de hond.
Kan je koken: Ik kan best behoorlijk koken.
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: bi
Ik word schijtchagrijnig van: Onrecht, in verkeerde trein stappen, mensen die vooral alleen aan zichzelf denken.
Ik word erg gelukkig van: Als het goed gaat met vrienden en familie, lekker eten, vakanties in Zuid-Europa
Favo (Netflix)serie('s): Borgen, Breaking Bad
Favo film(s): Spotlight, Memento, Skyfall

Wat ik tot slot nog kwijt wil: Ehrm. Tof topic. :+

FOTO, optioneel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Favoriete ESF-gif:
maar dat wisten jullie al

[ Bericht 0% gewijzigd door ijs_beer op 26-10-2020 16:18:37 ]
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_171709467
Wat leuk dit!!!

Ik doe helaas geen foto erbij, dat gaat nog iets te ver voor mij (ivm privacyredenen) maar dat begrijpen jullie denk ik wel ;)

Naam: Mo
Leeftijdscategorie: 17 jaar!
Regio: Overijssel

Kijkt het songfestival sinds: 2010 (Satellite)
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Qele Qele en Hasheket Shenishar (Armenië 2008 en Israel 2005)
Ik vind leuk aan ESF-forum: Dat ik gezellig met iedereen kan mee-kletsen en dat we het vaak ook wel oneens over dingen kunnen zijn, maar dan toch onder 1 deur kunnen!
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: dat het soms best wel rustig kan zijn hier in bepaalde topics
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Nee! Helaas nog niet, wil ik wel heel graag. Ik ben wel dit jaar (2017) bij Eurovision In Concert geweest en dat was super leuk.
Favoriete ESF-user: Dan toch wel Greys, omdat ze toch wel een beetje de moeder van het ESC forum is. ;)

Hoe lang ben je al op FOK!: Niet zo lang eig... denk pas sinds 2 jaar?
Naast het Songfestival vind ik leuk: Netflixen, Sims spelen, plannen, uuuureeen achter de computer doorbrengen, etc.
Kan je koken: Mwah, heb wel een paar recepten.
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Ik ben een trotse gay ;)
Ik word schijtchagrijnig van: De zomer, betweters, muggen, bijen, wespen, als ik niet gelijk heb, mensen met een rare muzieksmaak, mensen die teveel praten.
Ik word erg gelukkig van: Het ESF, mijn vrienden, mijn moeder, the Sims, RPDR

Favo (Netflix)serie('s): Pretty Little Liars, OITNB, Orphan Black, Gossip Girl, How I Met Your Mother, RuPaul's Drag Race
Favo film(s): De Harry Potter reeks, The Age of Adaline, Ted, Ted 2, Scary Movie 5.

Wat ik tot slot nog kwijt wil: Armenië is geweldig!!!! *O*
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 juni 2017 @ 13:28:25 #5
163650 Greys
pi_171709692
Leuk leuk, bedankt voor het invullen! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171710693
Ja hoor, het topic is al geopend :D



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~The present is all there is~
  Moderator donderdag 15 juni 2017 @ 14:45:36 #7
375570 crew  Cyan9
pi_171711382
Naam: Wouter
Leeftijdscategorie: 26
Regio: In de buurt van Assen

Kijkt het songfestival sinds: Lordi! (2006)
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Euphoria, No One (Slovenië 2011), verder is het een komen en gaan van nummers die ik leuk vind.
Ik vind leuk aan ESF-forum: Laten we er niet omheen draaien, dit is gewoon het gezelligste subforum van heel Fok! Lekker hyperen over van alles, en met z'n allen klagen over één van de slechtste selectiecommissies van heel Europa.
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Ik trek het slecht als iemand zijn of haar mening presenteert als een feit. Dat gebeurt hier nog wel eens een keer.
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Helaas niet, maar ik hoop dat dat nog een keertje komt.
Favoriete ESF-user: Dat zijn er heel veel! Ik noem een Greys, een Cee, een ijs_beer, een Grazz, een TheVulture, een Roger, etc etc!

Hoe lang ben je al op FOK!: Ik gok sinds 2011 of 2012, en ik beperk me meestal tot de subfora ESF, SPT (schaatsen en tennis) en GAM.
Naast het Songfestival vind ik leuk: Leuke dingen doen met vrienden, veel muziek luisteren, gamen, series kijken, netjes elke week sporten. :P
Kan je koken: Ik kan het wel, maar ik heb er geen geduld mee. Voor andere mensen koken is wel leuk. :)
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Gay.
Ik word schijtchagrijnig van: Er is heel wat voor nodig, maar als ik dan toch wat moet nomen is dat mensen die van alles aannemen, vooroordelen, mensen die nooit uit zichzelf een gesprek beginnen, slecht werkend internet, helemaal geen internet, en als ik al echt in een slecht humeur ben, m'n linkerkant (lang verhaal).
Ik word erg gelukkig van: Goede muziek, als iets helemaal op z'n plek valt, kleine dingen doen waar mensen toch heel dankbaar voor zijn, als het heel hard waait, buiten zijn midden in de nacht als er niemand op straat is, en meer van die kleine random dingetjes.
Favo (Netflix)serie('s): Grey's Anatomy, Game of Thrones, Modern Family.
Favo film(s): The Hunger Games (allemaal), Fantastic Beasts, The Dressmaker.

Wat ik tot slot nog kwijt wil: ESF maakt het leven gewoon net even wat leuker! Een gezonde dosis ESF is voor iedereen aan te raden. ;)

FOTO, optioneel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Cyan9 op 15-06-2017 15:15:13 ]
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 juni 2017 @ 16:13:48 #8
163650 Greys
pi_171713174
Jaaaaaa leuk, een foto. *O*

En ik ben nu erg benieuwd naar het (lange) linkerkantverhaal. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 juni 2017 @ 16:14:54 #9
163650 Greys
pi_171713191
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 13:16 schreef Nexum het volgende:
Wat leuk dit!!!

Ik doe helaas geen foto erbij, dat gaat nog iets te ver voor mij (ivm privacyredenen) maar dat begrijpen jullie denk ik wel ;)

Naam: Mo
Leeftijdscategorie: 17 jaar!
Regio: Overijssel

Kijkt het songfestival sinds: 2010 (Satellite)
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Qele Qele en Hasheket Shenishar (Armenië 2008 en Israel 2005)
Ik vind leuk aan ESF-forum: Dat ik gezellig met iedereen kan mee-kletsen en dat we het vaak ook wel oneens over dingen kunnen zijn, maar dan toch onder 1 deur kunnen!
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: dat het soms best wel rustig kan zijn hier in bepaalde topics
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Nee! Helaas nog niet, wil ik wel heel graag. Ik ben wel dit jaar (2017) bij Eurovision In Concert geweest en dat was super leuk.
Favoriete ESF-user: Dan toch wel Greys, omdat ze toch wel een beetje de moeder van het ESC forum is. ;)

Hoe lang ben je al op FOK!: Niet zo lang eig... denk pas sinds 2 jaar?
Naast het Songfestival vind ik leuk: Netflixen, Sims spelen, plannen, uuuureeen achter de computer doorbrengen, etc.
Kan je koken: Mwah, heb wel een paar recepten.
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Ik ben een trotse gay ;)
Ik word schijtchagrijnig van: De zomer, betweters, muggen, bijen, wespen, als ik niet gelijk heb, mensen met een rare muzieksmaak, mensen die teveel praten.
Ik word erg gelukkig van: Het ESF, mijn vrienden, mijn moeder, the Sims, RPDR

Favo (Netflix)serie('s): Pretty Little Liars, OITNB, Orphan Black, Gossip Girl, How I Met Your Mother, RuPaul's Drag Race
Favo film(s): De Harry Potter reeks, The Age of Adaline, Ted, Ted 2, Scary Movie 5.

Wat ik tot slot nog kwijt wil: Armenië is geweldig!!!! *O*
Hardop lachen om "als ik niet gelijk heb" ^O^ _O- O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 juni 2017 @ 16:16:34 #10
163650 Greys
pi_171713220
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 13:13 schreef ijs_beer het volgende:
FOTO, optioneel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja graag :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 15 juni 2017 @ 16:25:41 #11
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_171713401
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 16:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja graag :)
You've got a dm! ;)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator donderdag 15 juni 2017 @ 16:30:49 #12
375570 crew  Cyan9
pi_171713479
quote:
17s.gif Op donderdag 15 juni 2017 16:13 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaa leuk, een foto. *O*

En ik ben nu erg benieuwd naar het (lange) linkerkantverhaal. :@
De korte variant is dat ik als kind een herseninfarct heb gehad, waardoor ik echt helemaal niks meer kon (bewegen, praten, etc). Heb heel lang gerevalideerd, en heb m'n "normale" functioneren weer volledig terug, behalve de linkerkant die op zo'n 75% (zoiets) functioneert. Combineer dat met een lengteverschil en krachtverschil tussen links en rechts, plus nog wat andere dingen, en je krijgt iemand met een evenwichtsstoornis, iemand die slechter (zichtbaar) loopt, en mentaal af en toe een beetje in de knoop ligt om het hele gebeuren.
Ook al is het al 16 jaar geleden.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator donderdag 15 juni 2017 @ 16:31:11 #13
375570 crew  Cyan9
pi_171713482
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 16:25 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

You've got a dm! ;)
Ik ben ook benieuwd!
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 juni 2017 @ 16:38:26 #14
163650 Greys
pi_171713590
quote:
15s.gif Op donderdag 15 juni 2017 16:30 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

De korte variant is dat ik als kind een herseninfarct heb gehad, waardoor ik echt helemaal niks meer kon (bewegen, praten, etc). Heb heel lang gerevalideerd, en heb m'n "normale" functioneren weer volledig terug, behalve de linkerkant die op zo'n 75% (zoiets) functioneert. Combineer dat met een lengteverschil en krachtverschil tussen links en rechts, plus nog wat andere dingen, en je krijgt iemand met een evenwichtsstoornis, iemand die slechter (zichtbaar) loopt, en mentaal af en toe een beetje in de knoop ligt om het hele gebeuren.
Ook al is het al 16 jaar geleden.
Oh! :o Ik had nooit zo'n serieus/ernstig verhaal verwacht, tof van je dat je het wilde delen. Kan me nu voorstellen idd dat als je dan toch al chagrijnig bent (wat je zei in het voorstelstukje) dat je dan hier nog extra van baalt. Ook al is het zo lang geleden, je ondervindt nog steeds de gevolgen.

Sterk van je dat je het deelde. En dat je zo goed bent teruggekomen van zoiets heel heftigs. _O_ O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 15 juni 2017 @ 16:39:26 #15
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_171713609
quote:
10s.gif Op donderdag 15 juni 2017 16:31 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik ben ook benieuwd!
;)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 juni 2017 @ 16:40:42 #16
163650 Greys
pi_171713635
IJsbeer is zó anders dan ik verwacht had! Cute! En dus niet dat ik had verwacht dat ie dat níet was, had er eigenlijk niet echt een voorstelling bij maar wat ik dan nog een beetje in m'n hoofd had leek hier niet op. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 15 juni 2017 @ 16:43:00 #17
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_171713679
quote:
15s.gif Op donderdag 15 juni 2017 16:30 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

De korte variant is dat ik als kind een herseninfarct heb gehad, waardoor ik echt helemaal niks meer kon (bewegen, praten, etc). Heb heel lang gerevalideerd, en heb m'n "normale" functioneren weer volledig terug, behalve de linkerkant die op zo'n 75% (zoiets) functioneert. Combineer dat met een lengteverschil en krachtverschil tussen links en rechts, plus nog wat andere dingen, en je krijgt iemand met een evenwichtsstoornis, iemand die slechter (zichtbaar) loopt, en mentaal af en toe een beetje in de knoop ligt om het hele gebeuren.
Ook al is het al 16 jaar geleden.
Wow Cyan. :o Knap van je dat je, zo sterk er bent bovenopgekomen! Dapper ook dat je dat zo open deelt! :)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_171713780
Eens met Greys & ijs_beer
~The present is all there is~
  Moderator donderdag 15 juni 2017 @ 16:53:40 #19
375570 crew  Cyan9
pi_171713862
quote:
10s.gif Op donderdag 15 juni 2017 16:40 schreef Greys het volgende:
IJsbeer is zó anders dan ik verwacht had! Cute! En dus niet dat ik had verwacht dat ie dat níet was, had er eigenlijk niet echt een voorstelling bij maar wat ik dan nog een beetje in m'n hoofd had leek hier niet op. :D
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 juni 2017 @ 16:57:46 #20
163650 Greys
pi_171713927
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Jij ook :Y

Leuk om de hoofden te zien. Het praat op de een of andere manier anders als je er een gezicht bij ziet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171713961
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 16:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Jij ook :Y

Leuk om de hoofden te zien. Het praat op de een of andere manier anders als je er een gezicht bij ziet.
Ja, dat wel :) en ik vind het interessant om er achter te komen of het beeld dat ik van iemand heb, ook terug is te zien op zo'n foto.
~The present is all there is~
  Moderator donderdag 15 juni 2017 @ 17:05:14 #22
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_171714065
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Oh stop it. :@

Ik kan daar niet zo goed tegen. :@
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  donderdag 15 juni 2017 @ 17:05:42 #23
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_171714069
Naam: Sara

Leeftijdscategorie: onder de 40 (38)

Regio: Gooreind-Wuustwezel, Belgie

Kijkt het songfestival sinds: ik denk 1991. toen Clouseau zo hard flopte en ik de klas woedend kreeg hehe

Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Lass die Sonne in dein Herz, Yodel It, Love in Rewind

Ik vind leuk aan ESF-forum: dat er mensen zijn met ongeveer dezelfde smaak

Ik vind minder leuk aan ESF-forum: geen klachten

Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: nee

Favoriete ESF-user: geen idee

Hoe lang ben je al op FOK!: sinds april 2005

Naast het Songfestival vind ik leuk: slapen, muziek luisteren

Kan je koken: Ja best wel. op vrijdag vegetarisch.

Hé/hó/bi/iets anders namelijk: lesbisch

Ik word schijtchagrijnig van: mijn chronische hoofdpijn

Ik word erg gelukkig van: het ESF omdat het altijd lachen is, de kinderen van zus en broer, Frasier de superpoes, de kippen Tik en Tok

Favo (Netflix)serie('s): kijk weinig tv

Favo film(s): goh teveel om op te noemen

Wat ik tot slot nog kwijt wil: ik wou dat Lass die Sonne in dein Herz won in 1987 ipv die suffe Ier.

ik ben op dit moment in behandeling voor de hoofdpijn en het slaat aan. verder is er weer een boeleke op komst bij mijn schoonzus.

[ Bericht 7% gewijzigd door Pinnenmutske op 16-06-2017 17:29:36 ]
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 juni 2017 @ 17:14:07 #24
163650 Greys
pi_171714241
quote:
17s.gif Op donderdag 15 juni 2017 17:05 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Oh stop it. :@

Ik kan daar niet zo goed tegen. :@
Lastige dingen hè, die complimenten. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 15 juni 2017 @ 17:18:21 #25
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_171714317
quote:
14s.gif Op donderdag 15 juni 2017 17:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Lastige dingen hè, die complimenten. :D
Nogal. :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_171714341
Leuk dat je'm ook hebt ingevuld sararaats :W Chronische hoofdpijn lijkt me echt verschrikkelijk rot zeg. T'is dan wel chronisch, maar kunnen ze de pijn verzachten of tijdelijk wegnemen door gebruik van medicatie of bepaalde vorm van therapie?
~The present is all there is~
  donderdag 15 juni 2017 @ 17:23:59 #27
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_171714378
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 17:20 schreef grazz het volgende:
Leuk dat je'm ook hebt ingevuld sararaats :W Chronische hoofdpijn lijkt me echt verschrikkelijk rot, zeg
Gelukkig krijg ik op dit moment een acupunctuurbehandeling.

Ze slaat aan maar af en toe krijg ik pijnscheutjes.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_171714436
Ah, acupunctuur...goed om te weten wel en vooral voor jou fijn dat het enigzins helpt. Ken iemand die vaak hoofdpijn heeft ( voortkomend uit een ontsteking), of dat chronisch is weet ik niet, maar nooit aan acupunctuur gedacht, misschien dat zij (mijn collega) er ook iets aan heeft...
~The present is all there is~
pi_171714450
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 16:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Hardop lachen om "als ik niet gelijk heb" ^O^ _O- O+
Tis echt een rot-eigenschap maar ik ga er niet om liegen. :P _O-
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  ESF Reporter donderdag 15 juni 2017 @ 18:53:39 #30
87554 Cee
Welluk?
pi_171715613
Naam: gelijk aan de eerste deelnemer van het ESF voor Nederland, maar dan met -ie. Ik haat het.
Leeftijdscategorie: dertiger. Nog heel even. :'(
Regio: Brabant jongeh.

Kijkt het songfestival sinds: 1987
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Diggy-loo diggy-ley van The Herreys. Er zijn dagen waarop ik zelfs kan huilen om het nummer. Hold me now van Johnny Logan. Er zijn nog meer dagen waarop ik kan huilen om dit nummer. :')
Ik vind leuk aan ESF-forum: Nergens anders kan ik mijn ESF-hysterie kwijt dan hier, gelukkig zijn er vrienden die het ook volgen, maar niet op de voet, en de voorpret en napraat is ook altijd leuk. Zelfs sommige bitchfights zijn popcornwaardig.
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: De trolls tijdens de shows. Echt letterlijk tíjdens het ESF is het ESF-forum het minst leuk.
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Nee, is nog een bucketlistdingetje! Ik zeg altijd 'volgend jaar ga ik!' tenzij het in een land als Oekraïne is.
Favoriete ESF-user: Jullie zijn vrijwel allemaal lief, maar ik moet toch een eervolle vermelding voor Greys maken want ze is zo heerlijk wapperig tijdens het ESF en in het echt is ze net zo leuk en wapperig als hier, ze is 3 meter lang, heeft het beste accent ooit en ze heeft bazenhonden.

Hoe lang ben je al op FOK!: Sinds 2004, dat is dus al drie jaar. >:O
Naast het Songfestival vind ik leuk: Muziek luisteren, concerten bezoeken, reizen, fotograferen, schrijven, tekenen, leuke dingen doen met vrienden, tv-series kijken, hardlopen, koken en alles zelf opvreten, sushi, kijken naar plaatjes van sushi, kijken naar YouTube filmpjes waar mensen sushi aan het rollen zijn, veel geld uitgeven aan sushispullen om zelf te maken en dan alles zelf opvreten.
Kan je koken: Geen idee, ik vreet alles zelf op.
Maar die keren dat ik wel iets heb gemaakt en anderen eten mee heb ik geen klachten gehad. Zelfs niet bij sushi.
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Hé.
Ik word schijtchagrijnig van: Mezelf, soms. Mensen die te laat komen (ik ben echt zo stipt dat ik daar dan weer chagerijnig van word). Donald Trump. Grammaticafouten in officiële documenten en op professionele websites. Mensen die denken iets beter te weten dan ik terwijl dat echt onmogelijk is. Mezelf als ik weer eens betweterig doe. Mensen die vinden dat je na je dertigste normaal moet gaan doen en kinderen moet gaan werpen, want anders ben je raar.
Ik word erg gelukkig van: Muziek, dieren, mensen die verrast worden, ananas, nieuwe gadgets :9~ , een feelgood film of -serie, mensen die me snappen, Londen, New York, de lente, puppy's.
Favo (Netflix)serie('s): Breaking Bad, The Americans, House of Cards, Parks and Recreation, Mad Men
Favo film(s): Se7en, The Godfather, Memento, Moulin Rouge, Les fabuleux destins d'Amélie Poulain

Wat ik tot slot nog kwijt wil: Shalalie shalala ga niet uit m'n kop.

FOTO, optioneel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door Cee op 15-06-2017 20:12:20 ]
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 juni 2017 @ 19:43:41 #31
163650 Greys
pi_171716517
Meerdere keren hardop gelachen Cee _O-

En ik ben heul geen 3 meter :D
(en O+ )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 15 juni 2017 @ 19:55:10 #32
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_171716698
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 17:28 schreef grazz het volgende:
Ah, acupunctuur...goed om te weten wel en vooral voor jou fijn dat het enigzins helpt. Ken iemand die vaak hoofdpijn heeft ( voortkomend uit een ontsteking), of dat chronisch is weet ik niet, maar nooit aan acupunctuur gedacht, misschien dat zij (mijn collega) er ook iets aan heeft...
Ik heb nu een verblijfsnaaldje in mijn oorschelp om goed te slapen.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_171717715
Haha Cee die een foto gebruikt van Armand
  Moderator donderdag 15 juni 2017 @ 21:05:41 #34
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_171717842
Hahaha Cee. :D maar stiekem ben ik wel benieuwd hoe je er uit ziet!
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 juni 2017 @ 21:27:33 #35
163650 Greys
pi_171718500
quote:
11s.gif Op donderdag 15 juni 2017 21:05 schreef ijs_beer het volgende:
Hahaha Cee. :D maar stiekem ben ik wel benieuwd hoe je er uit ziet!
Cee is serieus cute! :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 15 juni 2017 @ 21:28:28 #36
368283 ato
pi_171718531
quote:
10s.gif Op donderdag 15 juni 2017 14:45 schreef Cyan9 het volgende:
Naam: Wouter
Leeftijdscategorie: 26
Regio: In de buurt van Assen

Kijkt het songfestival sinds: Lordi! (2006)
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Euphoria, No One (Slovenië 2011), verder is het een komen en gaan van nummers die ik leuk vind.
Ik vind leuk aan ESF-forum: Laten we er niet omheen draaien, dit is gewoon het gezelligste subforum van heel Fok! Lekker hyperen over van alles, en met z'n allen klagen over één van de slechtste selectiecommissies van heel Europa.
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Ik trek het slecht als iemand zijn of haar mening presenteert als een feit. Dat gebeurt hier nog wel eens een keer.
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Helaas niet, maar ik hoop dat dat nog een keertje komt.
Favoriete ESF-user: Dat zijn er heel veel! Ik noem een Greys, een Cee, een ijs_beer, een Grazz, een TheVulture, een Roger, etc etc!

Hoe lang ben je al op FOK!: Ik gok sinds 2011 of 2012, en ik beperk me meestal tot de subfora ESF, SPT (schaatsen en tennis) en GAM.
Naast het Songfestival vind ik leuk: Leuke dingen doen met vrienden, veel muziek luisteren, gamen, series kijken, netjes elke week sporten. :P
Kan je koken: Ik kan het wel, maar ik heb er geen geduld mee. Voor andere mensen koken is wel leuk. :)
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Gay.
Ik word schijtchagrijnig van: Er is heel wat voor nodig, maar als ik dan toch wat moet nomen is dat mensen die van alles aannemen, vooroordelen, mensen die nooit uit zichzelf een gesprek beginnen, slecht werkend internet, helemaal geen internet, en als ik al echt in een slecht humeur ben, m'n linkerkant (lang verhaal).
Ik word erg gelukkig van: Goede muziek, als iets helemaal op z'n plek valt, kleine dingen doen waar mensen toch heel dankbaar voor zijn, als het heel hard waait, buiten zijn midden in de nacht als er niemand op straat is, en meer van die kleine random dingetjes.
Favo (Netflix)serie('s): Grey's Anatomy, Game of Thrones, Modern Family.
Favo film(s): The Hunger Games (allemaal), Fantastic Beasts, The Dressmaker.

Wat ik tot slot nog kwijt wil: ESF maakt het leven gewoon net even wat leuker! Een gezonde dosis ESF is voor iedereen aan te raden. ;)

FOTO, optioneel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat altijd dat je een meisje/vrouw was _O-
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † donderdag 15 juni 2017 @ 21:59:01 #37
368283 ato
pi_171719538
Het lukt mij niet om dikgedrukte letters te krijgen

Naam: Cor

Leeftijd: 52 ( ja de oudste he denk ik..)

Regio: Utrecht

Kijkt het songfestival sinds: 1976

Mijn 2 favoriete ESF nummers ooit: Frankrijk 1969 en Monaco 1971

Ik vind leuk aan ESF forum: Toch veiligheid, ik kan zijn zoals ik ben ook maak ik aardig wat missers. De hysterie, humor

Ik vind minder leuk aan ESF forum: Als iemand zijn mening opdringt, of iemand gaat mij betuttelen.

Ben jij ooit eens bij ESF live geweest!: nooit, wel bij nationale finales.

Favoriete ESF User: Veel, maar ik moet vaak lachen om Greys, Cee, Nexum, Cyan en nog veel anderen. Grazz en Ijsbeer vind ik de liefste tot nu toe
:P :P

Hoe lang ben je al op Fok?: sinds 2012

Wat vind je nog meer leuk naast ESF: Sporten, lezen, uitgaan in een kroeg, bioscoop, vrienden, muziek,

Kan je koken? Ja

Ho/he/bi: ouwe nicht

:)

Ik wordt schijt chaggarijnig van: betweters, oneerlijkheid, onrechtvaardigheid, onrecht bij kinderen, dieren, opdringen van meningen, liegen,

Ik wordt vrolijk van: ESF, humor, muziek, goede films, mijn vrienden, mijn werk

Ik heb nog geen Netflix
Maar mijn favoriete series zijn: 6 feet under, Dexter, Buffy the vampire Slayer

Films: Sophie's choice en veel Franse filmsen natuurlijk horror films.. ik kom er even nu niet op..


Oh ja ik werk als ambulante hulpverlener in de psychiatrie ~O>

Ps voor een foto.
Ik heb mijn foto al eerder geplaatst hier toen ik bij ESF in concert was in 2014.

Ik stond naast Gianluca van Malta op de foto.
Als iemand het kan plaatsen hier tussen door mag hoor.
Life can be a bitch, so like it..
  ESF Reporter donderdag 15 juni 2017 @ 22:28:58 #38
87554 Cee
Welluk?
pi_171720640
OMG ato je bent ook een Cor O+
pi_171721050
ato, doe bist n laiverd ;)
~The present is all there is~
pi_171721085
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 19:55 schreef sararaats het volgende:

[..]

Ik heb nu een verblijfsnaaldje in mijn oorschelp om goed te slapen.
Moest ff googlen. Ziet eruit als een piercing. Wat fijn dat je er wat aan hebt voor je nachtrust :)
~The present is all there is~
  † In Memoriam † donderdag 15 juni 2017 @ 22:50:24 #41
368283 ato
pi_171721515
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 22:28 schreef Cee het volgende:
OMG ato je bent ook een Cor O+
Ja en ik werd door mijn ouders en zussen toen ook Corrie genoemd.
Ook toen door mijn vrienden vroeger..
Omdat mijn vader ook Cor heette :X
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † donderdag 15 juni 2017 @ 22:50:53 #42
368283 ato
pi_171721531
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 22:39 schreef grazz het volgende:
ato, doe bist n laiverd ;)
O+
Life can be a bitch, so like it..
pi_171721855
Naam: Omdat mijn naam niet heel vaak voorkomt in NL, houd ik dit liever nog ff privé.
Leeftijdscategorie: Begin dertiger
Regio: Groningen
Kijkt het songfestival sinds: 1996 is het eerste ESF dat ik me echt kan herinneren.
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Ik ben iemand die nooit kan kiezen dus: o.a. Johnny Logan - Hold me now (Ierland 1987), Ines - Once in a lifetime (Estland 2000), Birgitta Haukdal - Open your heart (IJsland 2003), Knut Anders Sørum - High (Noorwegen 2004) en The Common Linnets - Calm after the storm (Nederland 2014). De meeste favoriete nummers komen uit de periode 1998-2003.
Ik vind leuk aan ESF-forum: De interesse / passie die we delen voor het ESF. Fijne uitlaatklep om er m'n enthousiasme over het ESF te delen!
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: nvt
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Ik schaam me.... Nee :@ .
Favoriete ESF-user: Heb ik niet. Leuke users vind ik: Moeder Greys, Cyan9, ato, Roger_Epiales.
Hoe lang ben je al op FOK!: Vanaf 25 januari 2008, maar eigenlijk al veel eerder. Altijd meegelurkt. Dat lurken doe ik nog steeds in andere subfora, maar post vooral hier. Maar ik realiseer me nu dat ik dus al 10 jaar post *O*
Naast het Songfestival vind ik leuk: Relaxen (lees: luieren), eten, eten en eten & koken, reizen (met de trein ook), wandelen.
Kan je koken: Yes, maar zou mezelf geen keukenprins durven noemen.
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: ho
Ik word schijtchagrijnig van: Word ik niet snel, maar houd niet van onrecht, leugenaars, pessimisme, vergaderingen, toetsmomenten/examens , eten dat tegenvalt (smaakloos, niet goed bereid) en storm + regen shit. Over shit gesproken....in de drol van een hond trappen :(
Ik word erg gelukkig van: Als het goed gaat met m'n familie, goede herinneringen, iets voor een ander kunnen betekenen, leuke dingen ondernemen met vrienden, en oh ja, uitslapen, gewoon vrije tijd hebben en niks hoeven doen, heerlijk!
Favo (Netflix)serie('s): Heb geen Netflix. Series die ik via tv heb gevolgd: Prison Break, Ugly Betty, Invasion en Under the dome. Verder kijk ik graag naar De slimste mens, Wie is de mol, Heel Holland Bakt, My Big Fat Fabulous Life, verbouwprogramma's en reisprogramma's. Ik loop waarschijnlijk weer eens achter, maar American Dad heb ik recent ontdekt, erg leuk.
Favo film(s): Heb ik niet echt. Ik moet van mezelf elk jaar Home Alone 1 en 2 kijken (traditie) ~:) . Daarnaast kijk ik graag horror en thrillers.
Wat ik tot slot nog kwijt wil: Er zijn een aantal users die actief blijven posten in het naseizoen, dank :) want door jullie blijft dit subforum bestaan (zo ging vroegah dit subforum tijdelijk offline meen ik me te herinneren). En mensen die willen meeposten: gewoon doen!
FOTO, optioneel:
Foto hoeft van mij nog niet direct openbaar op een forum. Voor de vaste users: uiteraard wil ook ik'm best toesturen via pm.

[ Bericht 0% gewijzigd door grazz op 15-06-2017 23:11:02 ]
~The present is all there is~
pi_171723184
Naam: Judith
Leeftijdscategorie: 24 sinds vandaag
Regio: Utrecht

Kijkt het songfestival sinds: 2003
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Amar Pelos Dois en I Treni di Tozeur (Portugal 2017 en Italië 1984), maar moet toch echt ook even Nocturne (Noorwegen 1995) noemen, want die stond voor de editie van dit jaar in mijn top 2 en sowieso heeft Secret Garden prachtige muziek
Ik vind leuk aan ESF-forum: Die heerlijke hysterie, het enthousiasme, de humor, de oplopende emoties rondom het festival, en toch ook de discussies af en toe. Met name het geklaag over de selectiecommissie en wat we zouden veranderen is altijd heerlijk om te lezen. Daarnaast het feit dat dit subforum het hele jaar doorgaat, want op veel andere ESF forums gebeurt er tussen juni en december doorgaans helemaal niets. Ik vind dit een van de weinige echt leuke ESF communities.
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Van die users die elke keer de sfeer komen verzieken met zwaar irritant gedrag en getroll (hoewel je die op elk forum wel hebt).
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Nee, maar het staat zeker nog op de bucket list. "Probleem” is dat ik naast mijn moeder niemand heb die eventueel met me mee zou willen gaan en het is praktisch altijd lastig om van tevoren te weten of zij kan i.v.m. moeilijk vrij kunnen vragen met werk.
Favoriete ESF-user: Oei, lastig hoor, want ik vind jullie allemaal ontzettend leuk overkomen, maar vanwege haar gezellige enthousiasme zeg ik Greys. Ik lig echter ook regelmatig dubbel om de opmerkingen van Cee, en haar leuke blog. Van Ato’s posts word ik ook altijd erg vrolijk.

Hoe lang ben je al op FOK!: Sinds 2011 volgens mij; in eerste instantie vooral actief in topics over Wie is de Mol en The Voice of Holland (dat laatste programma kijk ik echter al jaren niet meer). Nu ben ik nergens echt actief, hoewel ik fanatiek meelees in ESF en rond het festival vaak wat meer mee ga posten. Ik neem me voor om ook het komende jaar wat meer tussendoor te posten.
Naast het Songfestival vind ik leuk: Verhalen schrijven, lezen, handwerken (naaien, breien, borduren, etc.), mijn stamboom uitzoeken, koken, reizen
Kan je koken: Ja en ik vind het leuk om te doen, net als bakken.
Hé/ho/bi/iets anders namelijk:
Ik word schijtchagrijnig van: Bekrompen mensen en betweters (vooral de combinatie, maar ook los van elkaar) en schijnheiligheid vind ik ook een enorme afknapper. Oh, en mensen die me vertellen wat ik moet doen en wat ik moet vinden; vréselijk vind ik dat. Pessimisten en misantropen werken ook enorm op mijn zenuwen.
Ik word erg gelukkig van: Rust (ik ben nogal een stresskip, dus geniet van de momenten dat ik even geen zorgen heb), mooie natuur, mijn katten, dieren in het algemeen, dagdromen, vakantie, het gezellig hebben met leuke mensen, anderen kunnen helpen, leuke verrassingen
Favo (Netflix)serie(‘s): Vrijwel alles wat betreft historische dramaseries (Downton Abbey, Poldark, boekverfilmingen, etc.) en detectives (Morse, Midsomer Murders, The Bridge, etc.), en ik heb sinds mijn jeugd een fascinatie voor Het Kleine Huis op de Prairie. Ik heb nog nooit iets gezien via Netflix, want ik weet niet hoe het werkt (wat dat betreft leef ik in het jaar 0; forummen gaat nog net :D ).
Favo film(s): Oei, lastig, ik heb zo’n brede smaak wat films betreft dat ik het erg lastig vind om favo’s te noemen. Ik ben in ieder geval een enorme Harry Potter fan, al heb ik nog liever de boeken.
Wat ik tot slot nog kwijt wil: Wat een ontzettend leuk initiatief dit topic, en sowieso alle nieuwe topics die er de afgelopen dagen verschenen zijn! Op deze manier komen we de Post Eurovision Depression wel door. Erg leuk om wat meer over jullie allemaal te weten te komen.

Een foto zit er even niet in, want ik heb een nieuwe laptop en ik heb daar nog geen foto’s op staan. Dat uploaden met het kabeltje duurt ook nog wel even, want ik ben zoals ik al uitlegde uit het jaar 0 en heb geen camera met internetverbinding en uberhaupt op dit moment geen mobiel. Zodra ik een leuke foto heb, edit ik er wel een in deze post. :)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 juni 2017 @ 23:47:25 #45
163650 Greys
pi_171723486
Grazz, graag PM *O*

En wat tof dat jij en Aoibhin het ook hebben ingevuld! _O_

Dat we dit nooit eerder gedaan hebben, zo leuk om wat meer over iedereen te weten te komen! O+

Aoibhin gefeliciteerd met je verjaardag!! Waar komt jouw user name vandaan?

Voor iedereen eigenlijk wel nog die vraag, hoe kwam je op je username?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171724001
Ik vind dit op de één of andere manier altijd spannend, maar het viel reuze mee. En het is, idd zoals je zegt, leuk om meer te weten te komen over de users waarmee je al langere tijd contact hebt.

Gefeliciteerd nog Aoibhin!

Mijn username: ik heb iets met groen, gras is groen, gras ruikt lekker wanneer het is gemaaid, zz gewoon voor de lol: grazz.
~The present is all there is~
  Moderator vrijdag 16 juni 2017 @ 01:21:59 #47
375570 crew  Cyan9
pi_171725019
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 21:28 schreef ato het volgende:

[..]

Ik dacht dat altijd dat je een meisje/vrouw was _O-
-O-
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_171725058
Wow.

Ik zag dit in active topics staan en ben blij dat jullie heel erg genieten van FOK!. O+
Gino ♥
  Moderator vrijdag 16 juni 2017 @ 01:30:20 #49
375570 crew  Cyan9
pi_171725080
Grazz is een noorderling. :Y)

Cyan is de naam die ik vaak gebruik online/in games (het is ook één van m'n favoriete kleuren), en de 9 was eigenlijk vrij random. Leuk dat er al heel wat mensen hier gepost hebben!
En ik wil ook een foto van Grazz in m'n PM. :@
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 02:18:11 #50
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_171725244
Naam: Ehm... Houden we maar op Roger.
(ik ben een redelijke privacy freak online :@ )

Leeftijdscategorie: 31.
(al voel ik me vaak zowel jonger als ouder. :P )

Regio: Leiden

Kijkt het songfestival sinds: Zo lang ik me kan herinneren. Moeder keek het altijd al en dan zat ik al mee te kijken. Al had ik in het begin nog niet door dat het een wedstrijd was, omdat ik altijd direct na de liedjes naar bed moest ivm ver na bedtijd :') .

Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Dat is een onmogelijke keuze, hoe muziek binnenkomt hangt af van zo veel factoren. Als je het me nú zou vragen (en dat doe je) dan zou ik zeggen "Sasha Son - Love" en "Patricia Kaas - Et S'il Fallait Le Faire".
(maar als het morgen weer koud is en regent komt er waarschijnlijk een ander antwoord uit.)

Ik vind leuk aan ESF-forum: Wat niet? Het is een forum helemaal gericht op het ESF en het beste in dat genre. (ja, ik heb er meerdere bezocht.)

Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Niks. Natuurlijk zijn er de trollen en de dreinen, maar die heb je overal en zijn dus niet specifiek minder leuk aan het ESF-forum.

Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Nee, jammer genoeg niet.

Favoriete ESF-user: PC antwoord: Iedereen, omdat we met zijn allen samen het forum maken tot wat het is, en dat is geweldig. Maar als ik er echt één moet kiezen dan is het Greys, zij is toch wel een van de redenen dat ik me hier al vanaf het begin thuis voelde.

Hoe lang ben je al op FOK!: Sinds maandag 16 mei 2011 23:13.

Naast het Songfestival vind ik leuk: Lezen, koken, goede films, muziek (luisteren), (bord)spellen met vrienden.

Kan je koken: Ja.

Hé/hó/bi/iets anders namelijk:

Ik word schijtchagrijnig van: Oneerlijkheid, organised religion. (al is dat misschien wat dubbelop :7 ).
En natuurlijk die dagen dat alles waar je maar naar kijkt alvast uit je handen valt. :(

Ik word erg gelukkig van: Een goed dik boek. Mijn vrienden. Mijn Familie. Little acts of kindness.

Favo (Netflix)serie('s): Ik heb geen Netflix, maar wel een goede vriend, dus "House of Cards" en "Black Mirror".
en misschien niet echt een serie, maar "Have I Got News For You" vind ik ook erg leuk.

Favo film(s): "Lord of the Rings", "Jesus Christ Superstar", "Beautiful Thing" en alle echte Star Trek films (de eerste 10 dus :7 ).

Favo Boeken: "In de ban van de Ring (reeks)", "De Aardkinderen (reeks)"

Wat ik tot slot nog kwijt wil: Ik zou graag "Favo Boek(en) aan de vragenlijst toevoegen. :+

FOTO, optioneel: Nope, zie vraag 1.
In mijn fobo staat nog een oude foto van mij toen ik een een jaar of 18/19 was, tel daar een jaar of 13 bij op met wat korter haar et voilà. :+ :P

Favoriete ESF-gif:
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 02:20:53 #51
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_171725258
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 23:37 schreef Aoibhin het volgende:
24 sinds vandaag
Gefeliciteerd! *O*
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † vrijdag 16 juni 2017 @ 08:01:48 #52
368283 ato
pi_171725775
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 23:37 schreef Aoibhin het volgende:
Naam: Judith
Leeftijdscategorie: 24 sinds vandaag
Regio: Utrecht

Kijkt het songfestival sinds: 2003
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Amar Pelos Dois en I Treni di Tozeur (Portugal 2017 en Italië 1984), maar moet toch echt ook even Nocturne (Noorwegen 1995) noemen, want die stond voor de editie van dit jaar in mijn top 2 en sowieso heeft Secret Garden prachtige muziek
Ik vind leuk aan ESF-forum: Die heerlijke hysterie, het enthousiasme, de humor, de oplopende emoties rondom het festival, en toch ook de discussies af en toe. Met name het geklaag over de selectiecommissie en wat we zouden veranderen is altijd heerlijk om te lezen. Daarnaast het feit dat dit subforum het hele jaar doorgaat, want op veel andere ESF forums gebeurt er tussen juni en december doorgaans helemaal niets. Ik vind dit een van de weinige echt leuke ESF communities.
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Van die users die elke keer de sfeer komen verzieken met zwaar irritant gedrag en getroll (hoewel je die op elk forum wel hebt).
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Nee, maar het staat zeker nog op de bucket list. "Probleem” is dat ik naast mijn moeder niemand heb die eventueel met me mee zou willen gaan en het is praktisch altijd lastig om van tevoren te weten of zij kan i.v.m. moeilijk vrij kunnen vragen met werk.
Favoriete ESF-user: Oei, lastig hoor, want ik vind jullie allemaal ontzettend leuk overkomen, maar vanwege haar gezellige enthousiasme zeg ik Greys. Ik lig echter ook regelmatig dubbel om de opmerkingen van Cee, en haar leuke blog. Van Ato’s posts word ik ook altijd erg vrolijk.

Hoe lang ben je al op FOK!: Sinds 2011 volgens mij; in eerste instantie vooral actief in topics over Wie is de Mol en The Voice of Holland (dat laatste programma kijk ik echter al jaren niet meer). Nu ben ik nergens echt actief, hoewel ik fanatiek meelees in ESF en rond het festival vaak wat meer mee ga posten. Ik neem me voor om ook het komende jaar wat meer tussendoor te posten.
Naast het Songfestival vind ik leuk: Verhalen schrijven, lezen, handwerken (naaien, breien, borduren, etc.), mijn stamboom uitzoeken, koken, reizen
Kan je koken: Ja en ik vind het leuk om te doen, net als bakken.
Hé/ho/bi/iets anders namelijk:
Ik word schijtchagrijnig van: Bekrompen mensen en betweters (vooral de combinatie, maar ook los van elkaar) en schijnheiligheid vind ik ook een enorme afknapper. Oh, en mensen die me vertellen wat ik moet doen en wat ik moet vinden; vréselijk vind ik dat. Pessimisten en misantropen werken ook enorm op mijn zenuwen.
Ik word erg gelukkig van: Rust (ik ben nogal een stresskip, dus geniet van de momenten dat ik even geen zorgen heb), mooie natuur, mijn katten, dieren in het algemeen, dagdromen, vakantie, het gezellig hebben met leuke mensen, anderen kunnen helpen, leuke verrassingen
Favo (Netflix)serie(‘s): Vrijwel alles wat betreft historische dramaseries (Downton Abbey, Poldark, boekverfilmingen, etc.) en detectives (Morse, Midsomer Murders, The Bridge, etc.), en ik heb sinds mijn jeugd een fascinatie voor Het Kleine Huis op de Prairie. Ik heb nog nooit iets gezien via Netflix, want ik weet niet hoe het werkt (wat dat betreft leef ik in het jaar 0; forummen gaat nog net :D ).
Favo film(s): Oei, lastig, ik heb zo’n brede smaak wat films betreft dat ik het erg lastig vind om favo’s te noemen. Ik ben in ieder geval een enorme Harry Potter fan, al heb ik nog liever de boeken.
Wat ik tot slot nog kwijt wil: Wat een ontzettend leuk initiatief dit topic, en sowieso alle nieuwe topics die er de afgelopen dagen verschenen zijn! Op deze manier komen we de Post Eurovision Depression wel door. Erg leuk om wat meer over jullie allemaal te weten te komen.

Een foto zit er even niet in, want ik heb een nieuwe laptop en ik heb daar nog geen foto’s op staan. Dat uploaden met het kabeltje duurt ook nog wel even, want ik ben zoals ik al uitlegde uit het jaar 0 en heb geen camera met internetverbinding en uberhaupt op dit moment geen mobiel. Zodra ik een leuke foto heb, edit ik er wel een in deze post. :)
Wat lief en gefeliciteerd..
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 16 juni 2017 @ 08:03:17 #53
368283 ato
pi_171725781
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 01:21 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

-O-
Dachten zij van mij ook hoor.

Oh en ik had een foto van mij in 2013 geplaatst samen met de dokter van Malta.
Life can be a bitch, so like it..
pi_171725842
Bedankt voor jullie felicitaties Greys, Grazz, Roger en Ato! Ik had gelukkig een erg leuke dag.

Mijn username komt van mijn hoofdpersonage dat ik verzonnen had voor een gezamenlijk verhaal met een vriendin, die we net op dat moment aan het schrijven waren. Ik vond het lekker anoniem, omdat in het echt bijna niemand zo heet.

Even een beetje offtopic, maar aangezien jij ook uit Utrecht komt Ato, je had het laatst over een kroeg waar ze ESF nummers draaien. Waar zit die?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † vrijdag 16 juni 2017 @ 08:08:44 #55
368283 ato
pi_171725846
Hoe ik aan de naam kwam?
Ik wilde iets duisters en toen postte ik met de naam Atan.

Later ben ik weer terug gekomen met Ato.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 16 juni 2017 @ 08:10:51 #56
368283 ato
pi_171725862
Kalff op de oude gracht, het is een homobar maar lekker gemixt.
Van jong, oud, vrouw en man, ho, he en bi...

Zit links van de Rembrandt bioscoop, niet naar de stad toe.
Life can be a bitch, so like it..
pi_171725957
Oh dat is dan nog niet eens zo ver van waar ik woon! Ik ga vaak naar de sportschool schuin tegenover de Rembrandt bioscoop. Nooit geweten dat daar een homobar naast zat. :D Lijkt me wel een gezellige bar om eens binnen te lopen rond het ESF, of draaien ze die nummers echt het hele jaar door?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator vrijdag 16 juni 2017 @ 08:51:57 #58
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_171726240
Waar mijn username vandaan komt?
Het was het eerste waar ik aan dacht, toen ik een naam moest opgeven bij aanmelden hier. :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  † In Memoriam † vrijdag 16 juni 2017 @ 09:08:15 #59
368283 ato
pi_171726418
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 08:22 schreef Aoibhin het volgende:
Oh dat is dan nog niet eens zo ver van waar ik woon! Ik ga vaak naar de sportschool schuin tegenover de Rembrandt bioscoop. Nooit geweten dat daar een homobar naast zat. :D Lijkt me wel een gezellige bar om eens binnen te lopen rond het ESF, of draaien ze die nummers echt het hele jaar door?
Leukste van deze bar is dat men de ESF week, viert.
Zij noemen het ook de ESF straat. Op zondag worden alle clips gepresenteerd, dinsdag en donderdag halve finale en op zaterdag de grote finale op groot scherm buiten.

Zij draaien alle soorten muziek en ESF muziek wordt ook buiten het ESF seizoen gedraaid.
Je kan ook verzoekjes aanvragen.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 juni 2017 @ 09:27:42 #60
163650 Greys
pi_171726758
Roger ook ingevuld *O*
(En dankjewel O+ )

Ik kwam van de week nog een foto tegen van Pat en jou en mij op dat bloedverziekend hete esf feestje bij Henk! :D

Oh en mensen, Roger is 2 meter. Ter beeldvorming. En hij lijkt een beetje op een knappere Lange Frans. Ik 1.82 dus dan voelde ik me ook eens klein. _O-

Wie volgt met invullen, wie volgt! En dingen weglaten uit privacy is heel begrijpelijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 juni 2017 @ 09:38:17 #61
163650 Greys
pi_171726951
Hardop lachen om de Graham Norton gif, Roger. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 16 juni 2017 @ 10:32:06 #62
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_171728010
Er was in 1991 zoveel te doen rond Clouseau in het ESF dat ik er gek van werd. Gelukkig bleek het een flop. Mijn klasgenoten kei-pissed.

Ik zat toen in het zesde leerjaar.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Moderator vrijdag 16 juni 2017 @ 11:07:56 #63
375570 crew  Cyan9
pi_171728773
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 09:27 schreef Greys het volgende:
Roger ook ingevuld *O*
(En dankjewel O+ )

Ik kwam van de week nog een foto tegen van Pat en jou en mij op dat bloedverziekend hete esf feestje bij Henk! :D

Oh en mensen, Roger is 2 meter. Ter beeldvorming. En hij lijkt een beetje op een knappere Lange Frans. Ik 1.82 dus dan voelde ik me ook eens klein. _O-

Wie volgt met invullen, wie volgt! En dingen weglaten uit privacy is heel begrijpelijk.
Ja zeg, ga de nieuwsgierigheid nog even opschroeven of zo. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 juni 2017 @ 11:12:41 #64
163650 Greys
pi_171728853
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:32 schreef sararaats het volgende:
Er was in 1991 zoveel te doen rond Clouseau in het ESF dat ik er gek van werd. Gelukkig bleek het een flop. Mijn klasgenoten kei-pissed.

Ik zat toen in het zesde leerjaar.
Hoi Sara, dat is misschien meer iets voor in het slowchat topic ;) Dan kunnen we dit een beetje houden voor de Voorstelposts en de reacties daarop, is dat goed? ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 juni 2017 @ 11:13:36 #65
163650 Greys
pi_171728869
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:07 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ja zeg, ga de nieuwsgierigheid nog even opschroeven of zo. :P
Misschien vindt Roger het goed als ik die foto van mij met hem samen dm aan een vaste user zoals jij die dat graag wil, maar dat wacht ik even af. Zo niet dan is dat ook begrijpelijk. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 16 juni 2017 @ 11:17:02 #66
368283 ato
pi_171728950
Greys Kan jij ook het topic van 2013 hier plaatsten?

Daar had ik wel een foto geplaatst van mijzelf met dr Malta.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 juni 2017 @ 11:18:19 #67
163650 Greys
pi_171728975
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:17 schreef ato het volgende:
Greys Kan jij ook het topic van 2013 hier plaatsten?

Daar had ik wel een foto geplaatst van mijzelf met dr Malta.
Maar welk topic uit 2013 was het, weet je dat nog? Want in 2013 zijn er ook heel veel topic geplaatst, ik wil best voor je zoeken naar die foto maar alle topics door is misschien wat veel. :P Staat ie niet nog in je Photobucket oid, je hebt hem ergens geupload voordat je hem hier kon plaatsen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 16 juni 2017 @ 11:18:55 #68
368283 ato
pi_171728991
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Misschien vindt Roger het goed als ik die foto van mij met hem samen dm aan een vaste user zoals jij die dat graag wil, maar dat wacht ik even af. Zo niet dan is dat ook begrijpelijk. O+
Was Roger ook bij nationale finale in 2012?

Ik zat een vak naast jullie? Zo ben ik ook Fok lid geworden *O*
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 juni 2017 @ 11:20:09 #69
163650 Greys
pi_171729013
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:18 schreef ato het volgende:

[..]

Was Roger ook bij nationale finale in 2012?

Ik zat een vak naast jullie? Zo ben ik ook Fok lid geworden *O*
Ik heb het topic gevonden waar je een aantal foto's van jezelf had geplaatst maar de linkjes doen het niet meer helaas.. Kijk in dit topic was het: ESF / Eurovision in Concert, Anouk ging niet.

Heb je Facebook? Dan kan ik je misschien via PM ofzo helpen om een foto daarvan hier te krijgen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Greys op 16-06-2017 11:25:16 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 16 juni 2017 @ 11:38:13 #70
368283 ato
pi_171729358
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb het topic gevonden waar je een aantal foto's van jezelf had geplaatst maar de linkjes doen het niet meer helaas.. Kijk in dit topic was het: ESF / Eurovision in Concert, Anouk ging niet.

Heb je Facebook? Dan kan ik je misschien via PM ofzo helpen om een foto daarvan hier te krijgen.
Sherlock holmes :)

Ik was vergeten dat ik heb gevraagd of hij met mij wilde trouwen Hahaha.
Veel te jong natuurlijk maar hij was wel lief.

Ja ik heb Facebook.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 juni 2017 @ 11:44:54 #71
163650 Greys
pi_171729519
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:38 schreef ato het volgende:

Ja ik heb Facebook.
Zie dm :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171732233
Leuk topic :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_171732568
Naam: Knut (duh)
Leeftijdscategorie: Nog nét geen 40
Regio: Zuid-Oost Drenthe

Kijkt het songfestival sinds: Pfff....lang. Maar sinds een jaar of 12/15 of zo wat fanatieker.

Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Onmogelijk om te kiezen, maar op dit moment CATS en IJslands Pollapönk- No prejudice.

Ik vind leuk aan ESF-forum: Niemand in mijn "echte" leven heeft ook maar iets met het ESF, maar hier weet iedereen wat of wie "De hoofden" zijn. Niemand snapt dat een songfestivalweek voor de liefhebber gewoon hard werken is en veel meer dan twee halve finales en een finale, behalve hier. Niemand die ik ken geeft een fuck welk nummer Estland gaat sturen, behalve jullie. En ga zo maar door..

Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Leukste stukje FOK!, dus niets...
.
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Ja, ik stond te wapperen met mijn vlaggetje in Malmö 2013 (Anouk voor NL, winst voor Emmelie de Forrest) w/ Het jaar daarvoor zag ik Loreen in Stockholm Melodifestivalen winnen _O_

Favoriete ESF-user: Binnen de ESF-familie heb ik mijn favoriete ooms en tantes, maar er zijn ook irritante neefjes. Hoeven geen namen bij. Godmother Greys houdt gelukkig de familie keurig bij elkaar.

Hoe lang ben je al op FOK!: Geregistreerd op 17 mei 2008.

Naast het Songfestival vind ik leuk: Zweden, lekker eten, Feyenoord, Sirius, nog meer lekker eten, buiten zijn, sport op tv of stadion, goede series kijken, vakantie, mooie meubeltjes vinden en opknappen

Kan je koken: Mwoah.....nee dus eigenlijk.

Hé/hó/bi/iets anders namelijk: hé

Ik word schijtchagrijnig van: Werk (noodzakelijk kwaad, nog maar jaar of 27 tot mijn pensioen). Verder was ik na Excelsior-Feyenoord niet te genieten. Kan niet zo goed tegen mensen die liegen of mensen die anderen niet in hun waarde laten. Zieke kinderen vind ik ook erg oneerlijk. Eigenlijk kan ik me over een heleboel ellende in de wereld enorm opwinden en heel chagrijnig van zoveel onrecht worden.

Ik word erg gelukkig van: Een dik pak sneeuw, nét dat ene stoeltje vinden bij de kringloop, weekend, avondje kroeg met goede muziek, muziekquizzje, Bed and Breakfast kijken, weer even terug in Zweden zijn, op zondagochtend met z'n allen Biatlon op Eurosport kijken.

Favo (Netflix)serie('s): OITNB, Modern Family, Orphan Black, Better call Saul, Breaking Bad, The Bridge/Bron, The Killing, Trapped, Family Guy, Ik vertrek

Favo film(s): The Goonies

Hoe kom je aan je username: Ten tijde van registreren woonde ik in Zweden en op de TV was net de Zweedse versie van "Tussen Kunst en Kitsch" bezig. Ik moest snel even een naam hebben en de naam van één van de antiekkenners kwam net in beeld: Knut Knuttsson. Vandaar. 9 jaar later slaat het echt nergens meer op..

Wat ik tot slot nog kwijt wil: Niet zo veel, vraag als je wat wil weten.

FOTO, optioneel:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  vrijdag 16 juni 2017 @ 14:33:08 #74
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_171732589
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Misschien vindt Roger het goed als ik die foto van mij met hem samen dm aan een vaste user zoals jij die dat graag wil, maar dat wacht ik even af. Zo niet dan is dat ook begrijpelijk. O+
Liever niet, sorry.

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 09:27 schreef Greys het volgende:
dat bloedverziekend hete esf feestje bij Henk! :D
Erg was dat, grote groep in een klein kroegje gepakt met 30+ Celsius.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 juni 2017 @ 14:49:56 #75
163650 Greys
pi_171732861
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 14:33 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Liever niet, sorry.

[..]

Erg was dat, grote groep in een klein kroegje gepakt met 30+ Celsius. [ afbeelding ]
Geen sorry, volledig begrijpelijk.

Ja het was warm maar zo tof en gezellig :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 juni 2017 @ 14:51:47 #76
163650 Greys
pi_171732884
Knut, tof! :D

En hardop gelachen om 'iedereen hier weet tenminste wat De Hoofden zijn' _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 juni 2017 @ 14:55:49 #77
163650 Greys
pi_171732957
En stiekem best leuk dat er in ESF best nog wat hetero mannen het ESF gewoon tof vinden, is ook dát gelul weer ontkracht! *O*

En waarom ook niet, what's not to like!!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 16 juni 2017 @ 15:16:28 #78
375570 crew  Cyan9
pi_171733361
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 14:33 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Liever niet, sorry.

[..]

Erg was dat, grote groep in een klein kroegje gepakt met 30+ Celsius. [ afbeelding ]
Geeft niet hoor, ik creëer gewoon een beeld in m'n hoofd, en vanaf nu zie je er gewoon zo uit. ;)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  † In Memoriam † vrijdag 16 juni 2017 @ 15:30:20 #79
368283 ato
pi_171733646
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Zie dm :)
Dank je
Life can be a bitch, so like it..
pi_171734066
Naam: Emmy
Leeftijdscategorie: 25
Regio: Noorden

Kijkt het songfestival sinds: 2005. Ik herinner me het optreden van Linda Wagenmakers en Esther Hart wel, maar de rest niet echt. :P
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Calm After The Storm. O+ Zou ook zeker mijn favoriet zijn als het niet Nederland was geweest. Daarnaast Silent Storm (Noorwegen 2014).
Ik vind leuk aan ESF-forum: Het enthousiasme van iedereen hier. Leuk dat er meer mensen zijn die het hele jaar enthousiast zijn over het songfestival. Daarnaast vind ik het leuk dat je hier prima ook een andere mening kan hebben. Zie bijv. met de keuze voor OG3NE. Blij dat de mensen die wel positief waren ook bleven posten. :Y
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Users die hier rond mei even komen vertellen hoe het allemaal moet, terwijl we ze verder nooit zien.
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Nee
Favoriete ESF-user: Ik heb geen favoriet, vind iedereen heel aardig. Ik moet zeggen dat ik ook niet altijd op namen let :@ Als ik mensen ga benoemen vergeet ik er zeker een paar.
Hoe lang ben je al op FOK!: 2008
Naast het Songfestival vind ik leuk: Koken, wielrennen, lezen.
Kan je koken: Ja ik kan wel aardig koken
Hé/ho/bi/iets anders namelijk: Hé
Ik word schijtchagrijnig van: Warmte, stress, smerig eten in een restaurant (zonde) en mensen die een mening opdringen.
Ik word erg gelukkig van: Vakantie, lekker eten, muziek en mijn katten.
Favo (Netflix)serie(‘s): Game of Thrones, Breaking Bad en OITNB.
Favo film(s): Moeilijk, ik zou het even niet weten.
Wat ik tot slot nog kwijt wil: Dit was een prima pauze tijdens het schrijven van mijn scriptie. :P
  Moderator vrijdag 16 juni 2017 @ 15:58:31 #81
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_171734180
Leuk, Em!

Waar gaat je scriptie over?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_171734627
Naam: Peter
Leeftijdscategorie: 35
Regio: Haarlem-Amsterdam

Kijkt het songfestival sinds: 1991, het jaar waarin Nederland niet meedeed en België met Clouseau heel laag eindigde. Kortom, alle reden om te blijven kijken.

Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Ne Partez Pas Sans Moi en Take Me To Your Heaven (en nog heel veel meer die genoemd zouden moeten worden).

Ik vind leuk aan ESF-forum: Hier is het mogelijk op een leuke manier over het onderwerp te discussiëren, zonder dat mensen het té serieus nemen of dat het een verzameling treurige mensen is (zoals op de Songfestivalweblog) of dat er te veel nationalisten rondhangen, zoals op internationale fora.

Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Don't feed the trolls, wordt hier niet goed begrepen. Er zijn een paar notoire lastposten, maar die kun je gewoon negeren...
.
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Nee, maar ik heb weleens een bruiloft bezocht waar Justine Pelmelay optrad. Jullie mogen me niet aanraken.

Favoriete ESF-user: Tong80 :P

Hoe lang ben je al op FOK!: Sinds 2004, maar heel wisselend actief.

Naast het Songfestival vind ik leuk: Voetbal, wielrennen, reizen, natuur, strand, ....

Kan je koken: Zoals al gesteld in de vakliteratuur: Een Beetje (Scholten, 1959).

Hé/hó/bi/iets anders namelijk: hé

Ik word schijtchagrijnig van: Oneerlijke, opdringerige en drammerige mensen.
Mensen die graffiti op muren spuiten.
Mensen die hun hond laten poepen en het niet opruimen.
Mensen die op hun fiets zo'n sticker met 'weer een auto minder' hebben geplakt.
Mensen die de roltrap blokkeren en bovenaan aangekomen stil blijven staan.
Mensen die op kantoor 'even naar hun eigen gezeik gaan luisteren'.
Mensjes die veel verkleinwoordjes gebruiken.
Mensen die altijd met veel geluid in hun huis aan het klussen zijn.
Mensen die in hun huis troep van de Xenos enzo plaatsen met sneue Engelse teksten erop.
Mensen die voordringen in het OV.
Mensen die je naar lollige filmpjes op hun telefoon laten kijken.
Mensen die nivelleren een feestje vinden.
Mensen die ongewassen het vliegtuig instappen (bij voorkeur met een huilbaby op hun arm).
Mensen die lachen om Jörgen Rayman.
Mensen die anderen met een machinegeweer overhoop schieten.
Mensen die altijd op de middelste baan blijven plakken.
Mensen die op Bløf stemmen voor de Top 2000.
Mensen die geluidjes van de koffie-automaat nadoen.
Mensen die de NRC een goede krant vinden.
Mensen die zichzelf hilarisch vinden als ze Japanners of Surinamers nadoen. Niet glappig, oeweet je.
Mensen die in eigen land op vakantie gaan en dan roepen dat er in Nederland nog zo veel moois te vinden is.
Mensen die op een opgevoerde brommer rijden.
Mensen die doen alsof ze die witte Adidas-schoenen met een groene achterkant echt mooi vinden.
Mensen die vuurwerk willen verbieden.
Mensen die het buffet bestormen, zodra het geopend wordt.
Mensen die je toespreken alsof je een kleuter bent.
Mensen die zichzelf consultant noemen.
Mensen die vragen of je van de trap gevallen bent, als je naar de kapper bent geweest.
Mensen die sociaal gedrag willen afdwingen op punten waar ze zelf geen last van hebben.
Mensen die een lege wc-rol niet vervangen.
Mensen die zich drukmaken over Engelse bewegwijzering op Schiphol.
Mensen die alleen anekdotes hebben waar veel alcohol in voorkomt en toch ouder dan 15 zijn.
Mensen die 'somputter' zeggen als ze computer bedoelen.
Mensen die als ze gaan sporten altijd wel een kleine blessure heben.
Mensen met vouwfietsen (dat zijn eigenlijk nog wel de ergsten).
Daniel Dekker, Rachel Hazes, Peter R. de Vries, Louis van Gaal, Caroline Tensen, Hans Spekman, Danny Blind, dat kleine pleurisventje van Wegmisbruikers, Daniel Dekker, Tommy Wieringa, Ivo Niehe, Dolf Jansen, Marga van Praag, Glennis Grace, Patrick Kluivert, Alexander Pechtold, Herbert Dijkstra, Do, Daniel Dekker, Loes Luca, Bert van Oostveen, Kluun, Jesse Klaver, Sylvana Simons, Tineke Schouten, dat mens van de Pinkstergemeente van Radar, Tijl Beckant, Gordon, Co Adriaanse en Daniel Dekker.

Maar in de praktijk stoor ik me eigenlijk niet zo snel aan mijn omgeving.

Ik word erg gelukkig van: Dit jaar had een vrij hoge gelukspiek met het ESF en het kampioenschap van Feyenoord in één weekend

Favo (Netflix)serie('s) Ik heb geen Netflix en volg nauwelijks series. Family Guy vind ik leuk, als het in de categorie past.

Favo film(s): Der Untergang

Hoe kom je aan je username: Die is volstrekt willekeurig. Later heette een zware crimineel ook zo.

Wat ik tot slot nog kwijt wil: Laten we hier zo doorgaan op de gezellige manier, hopelijk met meer users dan nu!

FOTO, optioneel:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator vrijdag 16 juni 2017 @ 16:31:28 #83
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_171734900
Mgehehe. Daniël Dekker. Terechte klacht.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 juni 2017 @ 16:33:21 #84
163650 Greys
pi_171734938
Leuk Em! En ik had Silent Storm natuurlijk ook bij m'n favorieten moeten noemen, vergeten :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 juni 2017 @ 16:34:33 #85
163650 Greys
pi_171734955
Als jullie me zoeken, ik ben het komende uur hardop aan het gieren om het ik-word-chagrijnig-van gedeelte van de post van Fred :D :'( :D _O-

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_

[ Bericht 17% gewijzigd door Greys op 16-06-2017 16:40:14 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171735231
Dit jaar had een vrij hoge gelukspiek met het ESF en het kampioenschap van Feyenoord in één weekend


_O_
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Moderator vrijdag 16 juni 2017 @ 16:57:15 #87
375570 crew  Cyan9
pi_171735445
Daniël Dekker verdient die driedubbele vermelding.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_171735483
Leuk lijstje met ergernissen Fred, en erg herkenbaar. :D Over Daniël Dekker kunnen we het volgens mij allemaal wel eens zijn hier.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_171735881
Zo ff bijgelezen weer. Dat lijstje van Fred, maar ook Knut _O_

Em31, dacht altijd dat je een jongen was :o

Ato _O- denk soms echt dat je half dronken op je iPad zit.
~The present is all there is~
pi_171736643
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 09:27 schreef Greys het volgende:
Roger ook ingevuld *O*
(En dankjewel O+ )

Oh en mensen, Roger is 2 meter. Ter beeldvorming. En hij lijkt een beetje op een knappere Lange Frans. Ik 1.82 dus dan voelde ik me ook eens klein. _O-

Werd je nu een keer zo aangekeken? :P

~The present is all there is~
pi_171737258
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 16:34 schreef Greys het volgende:
Als jullie me zoeken, ik ben het komende uur hardop aan het gieren om het ik-word-chagrijnig-van gedeelte van de post van Fred :D :'( :D _O-

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Voor die lijst ga ik na het eten even zitten :D
En ik dacht dat Fred ouder was, volgens mij door de avatar. :') Maar die zie ik mobiel niet. Was het een vlag? :@
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_171737283
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 16:46 schreef Knutknuttsson het volgende:
Dit jaar had een vrij hoge gelukspiek met het ESF en het kampioenschap van Feyenoord in één weekend


_O_
Ja!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  ESF Reporter vrijdag 16 juni 2017 @ 18:48:19 #93
87554 Cee
Welluk?
pi_171737453
Even een berichtje aan Fred. Ik had vandaag een off-day. Maar ik lach me nu een breuk. Je pleurishekellijstje maakt een hoop goed. _O- O+
Somputter.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 juni 2017 @ 19:09:23 #94
163650 Greys
pi_171737870
En dan na die waslijst

"Maar in de praktijk stoor ik me eigenlijk niet zo snel aan mijn omgeving."

:D :'( :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 16 juni 2017 @ 19:16:32 #95
368283 ato
pi_171737990
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 17:19 schreef grazz het volgende:
Zo ff bijgelezen weer. Dat lijstje van Fred, maar ook Knut _O_

Em31, dacht altijd dat je een jongen was :o

Ato _O- denk soms echt dat je half dronken op je iPad zit.
Hahaha hoezo?

Het is wel eens gebeurd ja, maar dat is ook meer dan een jaar terug.
Verder drink ik alleen in de kroeg :)
Life can be a bitch, so like it..
pi_171741610
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:16 schreef ato het volgende:

[..]

Hahaha hoezo?

Denk dat het door autocorrectie op je iPad komt ofzo :P maar het kan ook aan mij liggen hoor, ik lees soms te vluchtig
~The present is all there is~
pi_171746895
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 18:48 schreef Cee het volgende:
Even een berichtje aan Fred. Ik had vandaag een off-day. Maar ik lach me nu een breuk. Je pleurishekellijstje maakt een hoop goed. _O- O+
Somputter.
Mooi dat te lezen :)

Maar in het echt ben ik meestal heel vrolijk hoor. Ik noemde gewoon wat dingen waar ik eventueel minder blij van wordt ;)
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † zaterdag 17 juni 2017 @ 14:47:25 #98
368283 ato
pi_171751226
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 22:44 schreef grazz het volgende:

[..]

Denk dat het door autocorrectie op je iPad komt ofzo :P maar het kan ook aan mij liggen hoor, ik lees soms te vluchtig
Dat eerste kan wel kloppen, ik tik soms te snel en kijk het niet na.
Laten wij het maar daarop houden. O~)
Life can be a bitch, so like it..
  Admin woensdag 21 juni 2017 @ 21:20:01 #99
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_171843326
Even ene plekje reserveren:

Naam
: Yvonne
Leeftijdscategorie: hanggroep bejaarde
Regio: Dordrecht
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 juni 2017 @ 21:58:28 #100
163650 Greys
pi_171844673
Jaaaaaaaaaa _O- O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 21 juni 2017 @ 22:49:12 #101
368283 ato
pi_171846285
quote:
17s.gif Op woensdag 21 juni 2017 21:20 schreef yvonne het volgende:
Even ene plekje reserveren:

Naam
: Yvonne
Leeftijdscategorie: hanggroep bejaarde
Regio: Dordrecht
Ben ik niet de enige bejaarde :7
Life can be a bitch, so like it..
pi_171857021
Leuk topic! Post (nog) niet zoveel in ESF maar zal binnenkort eens werken aan een voorstellingstekstje. :)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 juni 2017 @ 13:23:22 #103
163650 Greys
pi_171857036
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 13:22 schreef Arth_NL het volgende:
Leuk topic! Post (nog) niet zoveel in ESF maar zal binnenkort eens werken aan een voorstellingstekstje. :)
Jaaaaa graag. Leuk! :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 22 juni 2017 @ 14:47:02 #104
368283 ato
pi_171858898
Wij hebben (nog) niet aangegeven of wij een relatie hebben of niet.

Ik ben sinds 2007 eeuwige vrijgezel, na 2 langdurige ( waaronder 1 moeilijke) relaties.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator donderdag 22 juni 2017 @ 23:38:19 #105
375570 crew  Cyan9
pi_171875102
Ach Ato, dan ben je niet alleen. Ik heb nog nooit een relatie gehad, over het algemeen vinden jongens me niet echt aardig. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_171876370
Jullie zijn zeker niet alleen, want ik heb ook nog nooit een relatie gehad. Op de een of andere manier wordt het nooit iets. Een vriend van mij zei ooit dat ik nogal afstandelijk kan overkomen en dat jongens gauw het idee krijgen dat ik niet geïnteresseerd ben (zelfs al ben ik het wel). Iets in mijn lichaamstaal denk ik, want ik raak nogal snel afgeleid door bewegingen en geluiden om mij heen, en dan dwaalt mijn blik/aandacht af, en tijdens zo'n gesprek denkt mijn date ook al gauw 'ja, laat maar, die is niet geïnteresseerd'. :P

Ik heb er vertrouwen in dat het wel goed gaat komen en voel ook nog geen haast, maar het is af en toe een beetje raar als vrienden en vriendinnen van vroeger al bezig zijn met samenwonen, trouwen en kinderen, of in ieder geval al sinds hun tienertijd in een vaste relatie zitten. Dan denk ik soms wel eens 'hm, ik loop wel érg achter'.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † vrijdag 23 juni 2017 @ 09:17:09 #107
368283 ato
pi_171878087
quote:
10s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:38 schreef Cyan9 het volgende:
Ach Ato, dan ben je niet alleen. Ik heb nog nooit een relatie gehad, over het algemeen vinden jongens me niet echt aardig. :P
Dat geloof ik niet..
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 23 juni 2017 @ 09:23:08 #108
368283 ato
pi_171878219
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 01:19 schreef Aoibhin het volgende:
Jullie zijn zeker niet alleen, want ik heb ook nog nooit een relatie gehad. Op de een of andere manier wordt het nooit iets. Een vriend van mij zei ooit dat ik nogal afstandelijk kan overkomen en dat jongens gauw het idee krijgen dat ik niet geïnteresseerd ben (zelfs al ben ik het wel). Iets in mijn lichaamstaal denk ik, want ik raak nogal snel afgeleid door bewegingen en geluiden om mij heen, en dan dwaalt mijn blik/aandacht af, en tijdens zo'n gesprek denkt mijn date ook al gauw 'ja, laat maar, die is niet geïnteresseerd'. :P

Ik heb er vertrouwen in dat het wel goed gaat komen en voel ook nog geen haast, maar het is af en toe een beetje raar als vrienden en vriendinnen van vroeger al bezig zijn met samenwonen, trouwen en kinderen, of in ieder geval al sinds hun tienertijd in een vaste relatie zitten. Dan denk ik soms wel eens 'hm, ik loop wel érg achter'.
Ik was 31 toen ik begon met mijn eerste lange relatie, dus zeg nooit nooit. :)
Life can be a bitch, so like it..
pi_171878925
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door Benny op 13-03-2019 11:25:45 ]
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 juni 2017 @ 10:20:26 #110
163650 Greys
pi_171879577
Leuk Benny!

Gelachen om de schoenzool. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171879986
*O* Hey allemaal :)
Jullie kennen me vast nog niet, maar ik ben sinds een paar dagen ook actief op dit forum en vond het wel zo aardig om mezelf even voor te stellen :)

Naam: Nathanael
Leeftijdscategorie: 20 :)
Regio: Ergens in het Gooi :$

Kijkt het songfestival sinds: 2009
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: LAKO JE SVE & Ne Partez Pas Sans Moi
Ik vind leuk aan ESF-forum: Dat ik eindelijk mijn interesseloze vrienden niet meer hoef lastig te vallen! :p
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Nope
Favoriete ESF-user: Ehh xD Laat ik het voorlopig op iedereen houden :D

Hoe lang ben je al op FOK!: Een paar maanden (GTST hoekje)

Naast het Songfestival vind ik leuk: Series Kijken [Pretty Little Liars, The 100, etc.] en uitgaan en dat soort stuff :)
Kan je koken: Als ik een kookboek volg gaat het redelijk :p
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Oh, het duurde even voor ik het snapte xD, Hó dan :p
Ik word schijtchagrijnig van: Mensen die gaan klagen als ik hard zing, kom op, laat me :(
Favo (Netflix)serie('s): PLL, The 100, Orphan Black
Favo film(s): Ik ben eigenlijk niet zo'n Film kijker, maar Titanic blijft de mooiste :D

Wat ik tot slot nog kwijt wil: 'k Vind het leuk dat ik dit gezellig forum heb gevonden :D
FOTO, optioneel:
Liever niet nog :$

Favoriete ESF-gif: (gewoon omdat ik het nogsteeds niet snap xD)


[ Bericht 5% gewijzigd door Nathvi op 23-06-2017 11:11:58 ]
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 juni 2017 @ 10:52:34 #112
163650 Greys
pi_171880326
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 10:37 schreef Nathvi het volgende:
*O* Hey allemaal :)
Jullie kennen me vast nog niet, maar ik ben sinds een paar dagen ook actief op dit forum en vond het wel zo aardig om mezelf even voor te stellen :)

Naam: Nathanael
Leeftijdscategorie: 20 :)
Regio: Ergens in het Gooi :$

Kijkt het songfestival sinds: 2009
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: LAKO JE SVE & Ne Partez Pas Sans Moi
Ik vind leuk aan ESF-forum: Dat ik eindelijk mijn interesseloze vrienden niet meer hoef lastig te vallen! :p
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Nope
Favoriete ESF-user: Ehh xD Laat ik het voorlopig op iedereen houden :D

Hoe lang ben je al op FOK!: Een paar maanden (GTST hoekje)

Naast het Songfestival vind ik leuk: Series Kijken [Pretty Little Liars, The 100, etc.] en uitgaan en dat soort stuff :)
Kan je koken: Als ik een kookboek volg gaat het redelijk :p
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Oh, het duurde even voor ik het snapte xD, Hó dan :p
Ik word schijtchagrijnig van: Mensen die gaan klagen als ik hard zing, kom op, laat me :(
Favo (Netflix)serie('s): PLL, The 100, Orphan Black
Favo film(s): Ik ben eigenlijk niet zo'n Film kijker, maar Titanic blijft de mooiste :D

Wat ik tot slot nog kwijt wil: 'k Vind het leuk dat ik dit gezellig forum heb gevonden :D
FOTO, optioneel:
Liever niet nog :$

Favoriete ESF-gif:
[ afbeelding (gewoon omdat ik het nogsteeds niet snap xD) ]
Ah, hier ben je ook al, je bent al lekker ingeburgerd in ESF, zo zien we het graag :D w/

En als je je link van je plaatje tussen [img] en [/img] zet zonder spaties doettiehut!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171880859
Oh. even doen dan :D
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 juni 2017 @ 11:12:44 #114
163650 Greys
pi_171880903
Als het niet lukt kan je deze regel kopiëren hieronder en die onder je bericht plakken. Dat zou moeten werken ;)

1[img=400,250]https://68.media.tumblr.com/b0fda026607bc8e3f9dcd5416ce2f478/tumblr_inline_nk5b454Qm31to0uav.gif[/img]

EDIT ah hij doet het al, top *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171881651
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 15:58 schreef ijs_beer het volgende:
Leuk, Em!

Waar gaat je scriptie over?
Excuses voor de late reactie. :P Wegens anonimiteit zeg ik liever niet wat het precieze onderwerp is, maar het heeft te maken met psychologie en duurzaamheid.

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 17:19 schreef grazz het volgende:
Em31, dacht altijd dat je een jongen was :o
Ja kwam er laatst achter dat het hier verkeerd staat ingesteld. :+ Lukte me alleen niet om aan te passen, moet m'n wachtwoord even opvragen. :P
  Moderator vrijdag 23 juni 2017 @ 12:03:56 #116
375570 crew  Cyan9
pi_171882140
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 01:19 schreef Aoibhin het volgende:
Jullie zijn zeker niet alleen, want ik heb ook nog nooit een relatie gehad. Op de een of andere manier wordt het nooit iets. Een vriend van mij zei ooit dat ik nogal afstandelijk kan overkomen en dat jongens gauw het idee krijgen dat ik niet geïnteresseerd ben (zelfs al ben ik het wel). Iets in mijn lichaamstaal denk ik, want ik raak nogal snel afgeleid door bewegingen en geluiden om mij heen, en dan dwaalt mijn blik/aandacht af, en tijdens zo'n gesprek denkt mijn date ook al gauw 'ja, laat maar, die is niet geïnteresseerd'. :P

Ik heb er vertrouwen in dat het wel goed gaat komen en voel ook nog geen haast, maar het is af en toe een beetje raar als vrienden en vriendinnen van vroeger al bezig zijn met samenwonen, trouwen en kinderen, of in ieder geval al sinds hun tienertijd in een vaste relatie zitten. Dan denk ik soms wel eens 'hm, ik loop wel érg achter'.
Ik heb de mazzel dat bijna iedereen single is in m'n directe vriendengroep. We kijken echt met verbazing naar alle oude middelbare school contacten die al lopen met koters of al getrouwd zijn. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator vrijdag 23 juni 2017 @ 12:07:22 #117
375570 crew  Cyan9
pi_171882243
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 10:37 schreef Nathvi het volgende:
*O* Hey allemaal :)
Jullie kennen me vast nog niet, maar ik ben sinds een paar dagen ook actief op dit forum en vond het wel zo aardig om mezelf even voor te stellen :)

Naam: Nathanael
Leeftijdscategorie: 20 :)
Regio: Ergens in het Gooi :$

Kijkt het songfestival sinds: 2009
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: LAKO JE SVE & Ne Partez Pas Sans Moi
Ik vind leuk aan ESF-forum: Dat ik eindelijk mijn interesseloze vrienden niet meer hoef lastig te vallen! :p
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Nope
Favoriete ESF-user: Ehh xD Laat ik het voorlopig op iedereen houden :D

Hoe lang ben je al op FOK!: Een paar maanden (GTST hoekje)

Naast het Songfestival vind ik leuk: Series Kijken [Pretty Little Liars, The 100, etc.] en uitgaan en dat soort stuff :)
Kan je koken: Als ik een kookboek volg gaat het redelijk :p
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Oh, het duurde even voor ik het snapte xD, Hó dan :p
Ik word schijtchagrijnig van: Mensen die gaan klagen als ik hard zing, kom op, laat me :(
Favo (Netflix)serie('s): PLL, The 100, Orphan Black
Favo film(s): Ik ben eigenlijk niet zo'n Film kijker, maar Titanic blijft de mooiste :D

Wat ik tot slot nog kwijt wil: 'k Vind het leuk dat ik dit gezellig forum heb gevonden :D
FOTO, optioneel:
Liever niet nog :$

Favoriete ESF-gif: (gewoon omdat ik het nogsteeds niet snap xD)
[ afbeelding ]
Welkom! *O*
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_171882646
Deze is ook wel handig?

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
[b]Naam:[/b] -
[b]Leeftijdscategorie:[/b] -
[b]Regio:[/b] -

[b]Kijkt het songfestival sinds:[/b] -
[b]Mijn twee favoriete ESF nummers ooit:[/b] -
[b]Ik vind leuk aan ESF-forum:[/b] -
[b]Ik vind minder leuk aan ESF-forum:[/b] -
[b]Ben je ooit live bij het Songfestival geweest:[/b] -
[b]Favoriete ESF-user:[/b] -

[b]Hoe lang ben je al op FOK!:[/b] -

[b]Naast het Songfestival vind ik leuk:[/b] -
[b]Kan je koken:[/b] -
[b]Hé/hó/bi/iets anders namelijk:[/b] -
[b]Ik word schijtchagrijnig van:[/b] -
[b]Ik word erg gelukkig van:[/b] -
[b]Favo (Netflix)serie('s):[/b] -
[b]Favo film(s):[/b] -

[b]Wat ik tot slot nog kwijt wil:[/b] -

[b]FOTO, optioneel:[/b] -

[b]Favoriete ESF-gif:[/b] -
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 juni 2017 @ 12:32:47 #119
163650 Greys
pi_171882948
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 12:20 schreef iBenny het volgende:
Deze is ook wel handig?
[ code verwijderd ]

Ja, toen ik de OP maakte dacht ik dus dat ik de [code] tags niet meer kon gebruiken, alleen als crew. Maar dat werkt als user dus ook, was ik ff kwijt. :D (en wat zijn we lekker bezig in ESF hè?)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171883634
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 12:07 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Welkom! *O*
Thanks :s)
  Moderator vrijdag 23 juni 2017 @ 13:41:31 #121
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_171884474
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 10:37 schreef Nathvi het volgende:
*O* Hey allemaal :)
Jullie kennen me vast nog niet, maar ik ben sinds een paar dagen ook actief op dit forum en vond het wel zo aardig om mezelf even voor te stellen :)

Naam: Nathanael
Leeftijdscategorie: 20 :)
Regio: Ergens in het Gooi :$

Kijkt het songfestival sinds: 2009
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: LAKO JE SVE & Ne Partez Pas Sans Moi
Ik vind leuk aan ESF-forum: Dat ik eindelijk mijn interesseloze vrienden niet meer hoef lastig te vallen! :p
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Nope
Favoriete ESF-user: Ehh xD Laat ik het voorlopig op iedereen houden :D

Hoe lang ben je al op FOK!: Een paar maanden (GTST hoekje)

Naast het Songfestival vind ik leuk: Series Kijken [Pretty Little Liars, The 100, etc.] en uitgaan en dat soort stuff :)
Kan je koken: Als ik een kookboek volg gaat het redelijk :p
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Oh, het duurde even voor ik het snapte xD, Hó dan :p
Ik word schijtchagrijnig van: Mensen die gaan klagen als ik hard zing, kom op, laat me :(
Favo (Netflix)serie('s): PLL, The 100, Orphan Black
Favo film(s): Ik ben eigenlijk niet zo'n Film kijker, maar Titanic blijft de mooiste :D

Wat ik tot slot nog kwijt wil: 'k Vind het leuk dat ik dit gezellig forum heb gevonden :D
FOTO, optioneel:
Liever niet nog :$

Favoriete ESF-gif: (gewoon omdat ik het nogsteeds niet snap xD)
[ afbeelding ]
Hoi, welkom!
Wat een toffe bijzondere naam heb je *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator vrijdag 23 juni 2017 @ 13:44:09 #122
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_171884536
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 11:41 schreef Em31 het volgende:

[..]

Excuses voor de late reactie. :P Wegens anonimiteit zeg ik liever niet wat het precieze onderwerp is, maar het heeft te maken met psychologie en duurzaamheid.
Dat snap ik! Maar lijkt me interessant. Persoonlijk vind ik duurzaamheid ook heel boeiend onderwerp binnen mn vakgebied.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  vrijdag 23 juni 2017 @ 14:27:41 #123
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_171885497
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 10:37 schreef Nathvi het volgende:

Favoriete ESF-gif: (gewoon omdat ik het nogsteeds niet snap xD)


Ik snapte dat toen al niet en nu ook nog steeds niet.. }:|
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_171889122
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 13:41 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Hoi, welkom!
Wat een toffe bijzondere naam heb je *O*
Dat hoor ik best vaak :p
Dankje ^^ :D
  † In Memoriam † vrijdag 23 juni 2017 @ 17:43:11 #125
368283 ato
pi_171890157
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 13:03 schreef Nathvi het volgende:

[..]

Thanks :s)
Welkom
Life can be a bitch, so like it..
  zondag 25 juni 2017 @ 00:43:20 #126
425374 TinyTim
Knee deep in flowers
pi_171925776
Naam: Jan
Leeftijdscategorie:60; ik zal ongetwijfeld de oudste zijn op dit subforum, vrees ik... (dit moet een geruststelling zijn voor ato, i suppose).
Regio: noordoost-brabant
Kijkt het songfestival sinds: ik heb Teach-In zien winnen in 1975, maar ik kijk al eerder!!!
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Mia Martini (1992) en (dit is voor Greys): Portugal 1984 (Maria Guinot, Silencio e tante gente; dit nummer (en tekst)) is (wat mij betreft) van hetzelfde niveau als het lied van salvador, subliem! Absoluut ondergwaardeerd destijds
Ik vind leuk aan ESF-forum: heel herkenbaar; mensen met dezelfde passie als ik!
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: je moet niet alles zo serieus nemen. Het festival is gewoon fun. Sommigen draven door; nemen het té serieus. Respecteren niet andersom mening. Jammer...
Ben je ooit live bij het Songfestival: nope
Favoriete ESF-user: ik hou van het enthousiasme van Greys (haar smaak komt vaak met die van mij overeen) en ik hou van de humor van Cee. En de anderen kan ik uiteraard ook waarderen... (anders las ik dit subform niet...)
Hoe lang ben je al op FOK: Ik lees (lurk) al jaren mee op Fok. Maar mijn bijdragen zijn minimaal. Had altijd het idee dat ik niet veel toe te voegen had. Maar m.b.t. het songfestival kon ik het toch niet laten om hier mijn bijdrage te plaatsen!
Naast het Songfestival vind ik leuk: ik lees veel, muziek uiteraard; mijn "reguliere" muzieksmaak wijkt gigantisch af van het festivalreportoire (o.a. The Smiths (beste band aller tijden!), Nick Cave, Tom Waits e.a.). Het songfestival is mijn guilty pleasure!. Daarnaast ben ik een enorme theaterliefhebber (vooral toneel, m.n. Toneelgroep Amsterdam). En ik ben in heel veel dingen meer geïnteresseerd.
Kan je koken: Als het moet wel, ja. Maar gelukkig hoeft het zelden (ik heb een partner sinds bijna 38 jaar (shock) en die doet het graag! (ongelofelijk..., maar ik ben hem er eeuwig dankbaar voor)/
He/Ho/Bi: Dat lijkt me inmiddels wel duidelijk: ho
Ik word schijtchagrijnig van: ik heb inmiddels geleerd om me niet druk te maken om dingen die ik toch niet kan veranderen. Op het moment kan ik dus niet echt iets noemen... (maar later komen we ongetwijfeld zaken te boven, die ik hier had moeten vermelden...)
Ik word erg gelukkig van:momenten voor mezelf. Goede muziek, mooie films. lekker eten. goede boeken enz.
Favo (Netflix)serie('s): Netflix? Ik heb een abbonnement op Ziggo, that's it. Series volg ik zelden. Laatst nog een goede (vlaamse) film gezien: Home (aan te raden).
Favo film(s): Brutti, sporchi e cattivi, rocky horror picture show, who's afraid of Virginia Woolf, veel recente films. Ik houd vooral van britse films (m.n. drama's) met actrices als Maggie Smith, Julie Walters, Helen Mirrer, Kathy Burke (mijn favoriete commediene, "gimme, gimme, gimme").
Wat ik tot slot nog kwijt wil: vanavond uit eten geweest, Teveel gedronken. Weet ik eigenlijk niet. Stel maar vragen...
FOTO, optioneel: later misschien (van mijn poezen, als daar behoefte aan is)
Favoriete ESF: [youtube]https://www.google.nl/search?q=eurovision+gif&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjhyML6udfUAhWKIlAKHTv4AAoQ_AUIBigB&biw=1920&bih=950#tbm=isch&q=eurovision+monster+like+me+gif&imgrc=TjvPYvdTDZN6mM:[/youtube]
  zondag 25 juni 2017 @ 00:44:19 #127
425374 TinyTim
Knee deep in flowers
pi_171925783
Ojee, er is iets mis gegaan met de gif. Maar ja, ik ben 60 hè.

Altijd fijn zo'n excuse
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 25 juni 2017 @ 00:51:02 #128
163650 Greys
pi_171925866
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 00:44 schreef TinyTim het volgende:
Ojee, er is iets mis gegaan met de gif. Maar ja, ik ben 60 hè.

Altijd fijn zo'n excuse
Wat leuk Jan dat je hier ook gepost hebt, dankjewel! *O*

Ik had dus geen idee dat we een iets rijpere (pietsie maar!) ESF-er in ons midden hadden en ik vind het geweldig! Post ajb gerust vaker mee, lijkt me leuk vaker van je te horen. Voor de alledaagse dingen kan je in het SC (Slowchat) topic in ESF terecht, kom af en toe eens melden wat je wederhelft heeft gekookt ajb, altijd fijn wat eet-inspiratie :D

Ik ga morgen meteen je Portugaltip opzoeken want ik ben razend benieuwd. Lig nu al in bed dus morgenochtend als eerste. Dank je voor die tip!

Wat voor gif wilde je plaatsen, misschien kan ik je helpen.

Oh en Helen en Maggie O+ O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter zondag 25 juni 2017 @ 00:52:15 #129
87554 Cee
Welluk?
pi_171925882
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 00:44 schreef TinyTim het volgende:
Ojee, er is iets mis gegaan met de gif. Maar ja, ik ben 60 hè.

Altijd fijn zo'n excuse
:D

Heerlijk, dit.
Welkom iedereen! *O*
  † In Memoriam † zondag 25 juni 2017 @ 00:59:22 #130
368283 ato
pi_171925983
Welkom TinyTim en fijn gevoel dat er ook iets oudere mede ESF fans zijn. :P

Mia Martini vind ik ook geweldig. Portugal 1984 is ook prachtig.

Ik heb Portugal 1984 in de Portugal topic gezet, Greys.

[ Bericht 6% gewijzigd door ato op 25-06-2017 01:05:24 ]
Life can be a bitch, so like it..
  zondag 25 juni 2017 @ 01:12:18 #131
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_171926122
Jaaaaaa leuk Nexum dat je van RPDR houdt *O*
  zondag 25 juni 2017 @ 02:19:00 #132
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_171926941
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 15:16 schreef Cyan9 het volgende:

Geeft niet hoor, ik creëer gewoon een beeld in m'n hoofd, en vanaf nu zie je er gewoon zo uit. ;)
Damn. Nu begin ik zelf nieuwsgierig te worden. :P
quote:
10s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:38 schreef Cyan9 het volgende:
over het algemeen vinden jongens me niet echt aardig. :P
Kan ik me niet voorstellen. :o
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 09:51 schreef iBenny het volgende:
Naam: Benny (Wie had dat gedacht?!)
Shocking! :o
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 10:37 schreef Nathvi het volgende:
Jullie kennen me vast nog niet, maar ik ben sinds een paar dagen ook actief op dit forum en vond het wel zo aardig om mezelf even voor te stellen :)
Welkom! *G*
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 16:53 schreef Nathvi het volgende:

[..]

Dat hoor ik best vaak :p
Dankje ^^ :D
Nathanael, een bijbelse naam (een discipel van jezus) als ik me niet vergis.
Volgens de etymologie "een oprecht persoon" of "een geschenk van God". Toe maar. :P
In het Engels vooral een jongensnaam. Kan ik hieruit opmaken dat je een jongen bent? :7
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 00:43 schreef TinyTim het volgende:
Portugal 1984 (Maria Guinot, Silencio e tante gente
Die heb ik even moeten opzoeken. :@
Maar idd een mooi nummer. Persoonlijk vond ik Amar Pelos Dios mooier, maar zeker mooi. ^O^
quote:
14s.gif Op zondag 25 juni 2017 00:51 schreef Greys het volgende:
Wat voor gif wilde je plaatsen, misschien kan ik je helpen.
hummm... ik gok op deze:

Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_171929238
Naam: Pascal
Leeftijdscategorie: Begin 30
Regio: Oost Gelderland

Kijkt het songfestival sinds: Ik kan me 1994 nog herinneren. Ouders waren Willeke-fans en ik mocht extra lang opblijven om te zien hoe ze vier hele puntjes verzamelde. :{
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: "Rapsodia" van Mia Martini (Italië 1992) en "Un jour, un enfant" van Frida Boccara (Frankrijk 1969) zijn de onbetwiste twee beste volgens mij, maar ik ken hier wel 50 liedjes neerzetten :P
Ik vind leuk aan ESF-forum: Ik post nog weinig om er veel over te zeggen maar de sfeer is sowieso erg goed ^O^
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Nog niets :7
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: 2010, 2011, 2013, 2014, 2015, 2016 en 2017. Volgend jaar pak ik ook mijn eerste Melodifestivalen mee, zo'n zin in! *O*
Favoriete ESF-user: Ken nog lang niet iedereen maar Greys reageerde zo blij op mijn aankondiging van mijn introductie dat ik voor Greys ga. :P

Hoe lang ben je al op FOK!: Sinds 2006 blijkbaar al :o

Naast het Songfestival vind ik leuk: TV kijken, wandelen, reizen, schrijven
Kan je koken: Niet echt maar leer iedere dag iets meer
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Ho, ho, ho, zoals de kerstman zegt
Ik word schijtchagrijnig van: Mensen die zeggen dat je niet zo chagrijnig moet kijken }:|
Ik word erg gelukkig van: Oei, zoveel dingen maar een paar dagen geleden reed ik naar mijn werk toen ik opeens moest stoppen omdat een stuk of tien auto's stilstonden op de weg. Bleek dat iedereen stond te wachten op een moeder eend met een stuk of wat kleintjes die de weg overstaken. Dat maakte me zo blij. :)
Favo (Netflix)serie('s): Shameless, Game of Thrones, Breaking Bad, The Middle, OITNB en uit de oude doos: Golden Girls
Favo film(s): De Lord of the Rings- en Harry Potter-series
Waar komt je naam vandaan: Gebruik altijd de naam Art op songfestivalfora (reden daarvoor is een lang verhaal) en omdat Art al bezet was heb ik er wat tekens en letters achtergezet.
Relatie: Nee.

Wat ik tot slot nog kwijt wil: Leuk idee, zo'n voorstelrondje. w/

FOTO, optioneel: -
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Favoriete ESF-gif:


[ Bericht 0% gewijzigd door Arth_NL op 25-06-2017 12:35:25 ]
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 25 juni 2017 @ 11:43:31 #134
163650 Greys
pi_171929971
Wauw Pascal, je bent de recordhouder hier denk ik van meeste Eurovisies live bijwonen :o _O_ _O_

Supertof dat je het ook hebt ingevuld. Zo leuk om iedereen een beetje te leren kennen. Dit topic hadden we jaren eerder moeten doen :D Ben er echt een beetje trots op hoe leuk esf forum momenteel is zelfs buiten 'het seizoen' om.

Wat schrijf je?

De Golden Girls O+

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171930235
Ik wilde net gaan jubelen dat Golden Girls op Netflix staat. _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator zondag 25 juni 2017 @ 12:06:39 #136
375570 crew  Cyan9
pi_171930536
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 02:19 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Damn. Nu begin ik zelf nieuwsgierig te worden. :P

[..]

Kan ik me niet voorstellen. :o

Type godlike: lang, gespierd, prachtige ogen en haar, ga zo maar door. :P
En ik snap het zelf ook niet, maar ik heb geen andere verklaring.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_171931497
quote:
11s.gif Op zondag 25 juni 2017 11:43 schreef Greys het volgende:
Wauw Pascal, je bent de recordhouder hier denk ik van meeste Eurovisies live bijwonen :o _O_ _O_
Haha, zodra je eenmaal bent geweest vraag je je af waarom je niet eerder gegaan bent en wil je ieder jaar weer gaan. :) Op een gegeven moment bouw je een steeds groter groepje gekken fans op met wie je ieder jaar gaat en die echte vrienden worden. :) We hebben nu twee relaties, een huwelijk en een kind in het groepje. :o


quote:
De Golden Girls O+

afbeelding ]
_O-

quote:
9s.gif Op zondag 25 juni 2017 11:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wilde net gaan jubelen dat Golden Girls op Netflix staat. _O-
Was het maar zo. :'( Gelukkig hebben we de dvd's nog. :)
  zondag 25 juni 2017 @ 13:11:14 #138
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_171932422
Naam: Nick (iedereen mag me Nicky noemen)
Leeftijdscategorie: 25
Regio: Eindhoven de Gekstuh

Kijkt het songfestival sinds: 2002
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: La La Love en Yodel It
Ik vind leuk aan ESF-forum: dat ik mijn mening over het ESF kan delen
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: eigenlijk niks

Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: nee, maar ik zou het zo graag willen

Favoriete ESF-user: Greys (ik vind haar echt wel top, terwijl ik haar niet zo lang had lopen irriteren), Nexum (zijn posts gewoon eerlijk en soms een beetje humor), Momo (wij hadden dit jaar ongeveer dezelfde favorieten)

Hoe lang ben je al op FOK!: nog niet zo heel lang

Naast het Songfestival vind ik leuk: The Voice of Holland, De Beste Zangers, It Takes 2, Dance Dance Dance, maar ook een aantal BBC programma's zoals Strictly come dancing, Let It Shine, The Apprentice
Kan je koken: nee
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: hetero
Ik word schijtchagrijnig van: als mijn favorieten het niet goed doen kan ik nogal doordraaien

Favo (Netflix)serie('s): Game Of Thrones, Married With Children, True Blood, Strike Back

Favo film(s): alle Jurassic Park films, alle Indiana Jones films, Avatar, Godzilla

Wat ik tot slot nog kwijt wil: eigenlijk niks meer
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  ESF Reporter zondag 25 juni 2017 @ 13:33:29 #139
87554 Cee
Welluk?
pi_171932926
Arth was in 2010 bij het ESF en heeft dus OPA! live gezien. Hier hoort het Golden Girls plantenspray-gifje bij.
pi_171933074
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 13:33 schreef Cee het volgende:
Arth was in 2010 bij het ESF en heeft dus OPA! live gezien. Hier hoort het Golden Girls plantenspray-gifje bij.
Wow O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 25 juni 2017 @ 13:42:50 #141
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_171933144
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 13:33 schreef Cee het volgende:
Arth was in 2010 bij het ESF en heeft dus OPA! live gezien. Hier hoort het Golden Girls plantenspray-gifje bij.
maar ook die vurige piano battle van Paula en Ovi O+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  † In Memoriam † zondag 25 juni 2017 @ 13:53:18 #142
368283 ato
pi_171933338
Wow Pascal, jaloers op je.
Je hebt zoveel ESF jaren ook live gezien.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 25 juni 2017 @ 14:05:20 #143
163650 Greys
pi_171933609
Nicky, leuk dat je het ook hebt ingevuld! ^O^

En je bent inderdaad een stuk beter te pruimen nu je niet meer het bloed onder m'n nagels vandaan haalt :P Houden zo, veel gezelliger zo voor iedereen. En je eigen Maantopic gaat ook lekker! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 25 juni 2017 @ 14:06:49 #144
163650 Greys
pi_171933638
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 12:43 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Haha, zodra je eenmaal bent geweest vraag je je af waarom je niet eerder gegaan bent en wil je ieder jaar weer gaan. :) Op een gegeven moment bouw je een steeds groter groepje gekken fans op met wie je ieder jaar gaat en die echte vrienden worden. :) We hebben nu twee relaties, een huwelijk en een kind in het groepje. :o
Echt tof! :D Ik ben een keer geweest in Düsseldorf. Toen werden we meteen allerlaatste. :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171934695
Leuk dat er hier zo veel verschillende leeftijden vertegenwoordigd zijn. :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 25 juni 2017 @ 15:36:08 #146
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_171936335
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 14:05 schreef Greys het volgende:
Nicky, leuk dat je het ook hebt ingevuld! ^O^

En je bent inderdaad een stuk beter te pruimen nu je niet meer het bloed onder m'n nagels vandaan haalt :P Houden zo, veel gezelliger zo voor iedereen. En je eigen Maantopic gaat ook lekker! *O*
:Y, ik voel me ook een stuk fijner hier nu

ja Maantopic, nu met beste zangers, en dan dadelijk met Dance Dance Dance :D
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_171937304
quote:
[..]

Nathanael, een bijbelse naam (een discipel van jezus) als ik me niet vergis.
Volgens de etymologie "een oprecht persoon" of "een geschenk van God". Toe maar. :P
[sub]In het Engels vooral een jongensnaam. Kan ik hieruit opmaken dat je een jongen bent? :7
Ohja, klopt hihi xD
Wel handig om te vermelden :P
  zondag 25 juni 2017 @ 17:18:10 #148
425374 TinyTim
Knee deep in flowers
pi_171940408
O ja, verklaring van je naam: Tiny Tim (de ouwetjes onder ons weten het vast nog wel) was in de hoogtijdagen van de flower power een "zanger" die voornamelijk "vaudeville"-liedjes zong (jaren 20 vorige eeuw) met een ietwat hoge stem...
HIj had zowaar een hitje in Nederland in 1968:

Is die jukele ook meteen verklaard!
  zondag 25 juni 2017 @ 17:28:05 #149
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_171940742
verklaring van mijn naam TheVoice4ever, ik ben groot fan van alle Voice competities over de hele wereld :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Moderator zondag 25 juni 2017 @ 17:30:38 #150
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_171940793
Dat had ik nou nooit kunnen bedenken.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  ESF Reporter zondag 25 juni 2017 @ 18:20:33 #151
87554 Cee
Welluk?
pi_171942171
We moeten een VW hippiebus gaan regelen en volgend jaar daarin met het hele zooitje naar Portugal rijden.
pi_171942542
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 18:20 schreef Cee het volgende:
We moeten een VW hippiebus gaan regelen en volgend jaar daarin met het hele zooitje naar Portugal rijden.
Songfestival-roadtrip! *O*
  zondag 25 juni 2017 @ 18:36:01 #153
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_171942602
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 17:18 schreef TinyTim het volgende:
O ja, verklaring van je naam: Tiny Tim (de ouwetjes onder ons weten het vast nog wel) was in de hoogtijdagen van de flower power een "zanger" die voornamelijk "vaudeville"-liedjes zong (jaren 20 vorige eeuw) met een ietwat hoge stem...
HIj had zowaar een hitje in Nederland in 1968:

Is die jukele ook meteen verklaard!
Ik ken Tiny Tim vooral uit de Kerstverhalen van Dickens. Van deze Tiny Tim komt had ik nog nooit gehoord. Overigens gaat "' Tiptoe through the tulips" niet in mijn speellijst terecht komen :X
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  zondag 25 juni 2017 @ 18:49:07 #154
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_171942991
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 18:33 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Songfestival-roadtrip! *O*
kan best gezellig zijn denk ik O+ O+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  zondag 25 juni 2017 @ 22:47:23 #155
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_171951699
quote:
10s.gif Op zondag 25 juni 2017 12:06 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Type godlike: lang, gespierd, prachtige ogen en haar, ga zo maar door. :P
En ik snap het zelf ook niet, maar ik heb geen andere verklaring.
Damn, ik klink goed. :D
Wel, lang ben ik idd wel een beetje. :P
Oh, wacht, jij was langer dan ik, dus daar kom ik al niet mee weg. :o
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 25 juni 2017 @ 22:48:34 #156
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_171951731
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 18:20 schreef Cee het volgende:
We moeten een VW hippiebus gaan regelen en volgend jaar daarin met het hele zooitje naar Portugal rijden.
Top idee! ^O^
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † zondag 25 juni 2017 @ 23:08:14 #157
368283 ato
pi_171952322
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 17:18 schreef TinyTim het volgende:
O ja, verklaring van je naam: Tiny Tim (de ouwetjes onder ons weten het vast nog wel) was in de hoogtijdagen van de flower power een "zanger" die voornamelijk "vaudeville"-liedjes zong (jaren 20 vorige eeuw) met een ietwat hoge stem...
HIj had zowaar een hitje in Nederland in 1968:

Is die jukele ook meteen verklaard!
Die ken ik niet
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zondag 25 juni 2017 @ 23:09:40 #158
368283 ato
pi_171952362
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 18:20 schreef Cee het volgende:
We moeten een VW hippiebus gaan regelen en volgend jaar daarin met het hele zooitje naar Portugal rijden.
Leuk, ik doe mee.
Life can be a bitch, so like it..
  ESF Reporter zondag 25 juni 2017 @ 23:39:53 #159
87554 Cee
Welluk?
pi_171953107
Wordt een dubbeldekker-hippiebus, zo'n Londense. *O*
  maandag 26 juni 2017 @ 00:29:02 #160
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_171954075
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 23:39 schreef Cee het volgende:
Wordt een dubbeldekker-hippiebus, zo'n Londense. *O*
Oeh, zo'n open versie dan. *O*
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator maandag 26 juni 2017 @ 02:26:57 #161
375570 crew  Cyan9
pi_171954826
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 00:29 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Oeh, zo'n open versie dan. *O*
Kunnen we de bus variant van Titanic doen. My heart will go ooooon.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  maandag 26 juni 2017 @ 02:57:40 #162
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_171954898
quote:
6s.gif Op maandag 26 juni 2017 02:26 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Kunnen we de bus variant van Titanic doen. My heart will go ooooon.

Ik weet niet of ik dat zo'n goed idee vind. -O-
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator maandag 26 juni 2017 @ 03:33:17 #163
375570 crew  Cyan9
pi_171954994
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 02:57 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik weet niet of ik dat zo'n goed idee vind. -O-
But I will never let you go..
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 juni 2017 @ 08:34:59 #164
163650 Greys
pi_171955862
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 26 juni 2017 @ 12:01:20 #165
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_171960357
:D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 26 juni 2017 @ 17:27:48 #166
425374 TinyTim
Knee deep in flowers
pi_171967997
Krijg nou wat, ze bestaan ook nog...

  donderdag 29 juni 2017 @ 13:22:47 #167
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_172042257
Naam: Erik
Leeftijdscategorie: 60 jaar
Regio: Randstad

Kijkt het songfestival sinds: nooit helemaal, alleen Nederlandse inzending. ESF blijft een rariteitenkabinet met ongelofelijk veel debiele nummers. Heel, heel soms hoor ik wat aardigs.
In het algemeen vind ik de liedjes uit de jaren zestig en zeventig van de vorige eeuw kwalitatief veel beter dan het gepruts van nu. Helaas, voor het ESF geldt mijn motto "Vroeger toen alles beter was, was alles slechter" niet.
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Poupee De Cire, Poupee De Son (France Gall, 1965), Eres Tu (Mocedades, 1973)
Artiesten waar ik een hekel aan heb: Waylon met stip. Deze overgewaardeerde harddrugs gebruiker trek ik gewoon niet. Verder: gelukkig is Gordon gestopt met optreden, vreselijke relnicht die man
Ik vind leuk aan ESF-forum: die heerlijke foute, hilarische liedjes die sommigen voorstellen;ik vind het gewoon een grappig forum
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Neen
Favoriete ESF-user: heb ik niet
Naast het Songfestival vind ik leuk: Koken, klassieke muziek, toneelvoorstellingen bijwonen, familie, vrienden
Kan je koken: jazeker

Mijn 2 favoriete nummers:



[ Bericht 7% gewijzigd door Old_Pal op 29-06-2017 13:43:49 ]
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 juni 2017 @ 13:26:03 #168
163650 Greys
pi_172042325
Leuk dat je het ook hebt ingevuld :D

Waarom post je niet meer als WhiteBeard?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 29 juni 2017 @ 13:27:49 #169
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_172042355
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 13:26 schreef Greys het volgende:
Leuk dat je het ook hebt ingevuld :D

Waarom post je niet meer als WhiteBeard?
Sorry, die ben ik echt niet.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_172042977
Naam: - Willem
Leeftijdscategorie: - mid 20
Regio: - Zuid-Holland

Kijkt het songfestival sinds: - 1996
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: - Hemel en Aarde - Edsilia Rombley, Love Injected - Aminata
Ik vind leuk aan ESF-forum: - Het ontdekken van verschillende meningen en smaken over muziek, humor mbt de acts etc.
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: - Maan
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: - Nee, misschien wil ik wel een keertje kijken bij EiC
Favoriete ESF-user: - Ik hou van iedereen

Hoe lang ben je al op FOK!: - Paar jaar enkel lezen, sinds kort af en toe een berichtje plaatsen

Naast het Songfestival vind ik leuk: - Sport, muziek in het algemeen, Survivor, bier, weekends weg
Kan je koken: - Ja, al gaat het uiteindelijke opeten me beter af
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: - Hé
Ik word schijtchagrijnig van: - Mezelf als ik hier zit terwijl ik eigenlijk nuttigere dingen moet doen
Ik word erg gelukkig van: - Een net geprepareerde skipiste op de vroege morgen, een drankje in een stad waar ik nooit geweest ben, een mooi optreden.
Favo (Netflix)serie('s): - Hou me hier nu niet mee bezig, vroegere favorieten zijn Band of Brothers en Little Britain
Favo film(s): - Shrek, The Green Mile, Her, Team America: World Police.

Wat ik tot slot nog kwijt wil: - Ik wil nog even iets kwijt over sokken
FOTO, optioneel: -
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Favoriete ESF-gif: -
  donderdag 29 juni 2017 @ 13:52:39 #171
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_172043089
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 17:27 schreef TinyTim het volgende:
Krijg nou wat, ze bestaan ook nog...

[ afbeelding ]
_O_
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 juni 2017 @ 14:26:50 #172
163650 Greys
pi_172043929
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 13:27 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Sorry, die ben ik echt niet.
Ah oké, jullie hebben een aantal opvallende overeenkomsten namelijk. :P

Grappig trouwens dat je het songfestival zelf nooit kijkt (moet je uiteraard helemaal lekker zelf weten) maar dat het je dan wel uitmaakt wie er voor Nederland gaat. :D

Oh en Eres Tu ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 juni 2017 @ 14:28:39 #173
163650 Greys
pi_172043966
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 13:48 schreef Wuwwa het volgende:
Naam: - Willem
Leeftijdscategorie: - mid 20
Regio: - Zuid-Holland

Kijkt het songfestival sinds: - 1996
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: - Hemel en Aarde - Edsilia Rombley, Love Injected - Aminata
Ik vind leuk aan ESF-forum: - Het ontdekken van verschillende meningen en smaken over muziek, humor mbt de acts etc.
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: - Maan
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: - Nee, misschien wil ik wel een keertje kijken bij EiC
Favoriete ESF-user: - Ik hou van iedereen

Hoe lang ben je al op FOK!: - Paar jaar enkel lezen, sinds kort af en toe een berichtje plaatsen

Naast het Songfestival vind ik leuk: - Sport, muziek in het algemeen, Survivor, bier, weekends weg
Kan je koken: - Ja, al gaat het uiteindelijke opeten me beter af
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: - Hé
Ik word schijtchagrijnig van: - Mezelf als ik hier zit terwijl ik eigenlijk nuttigere dingen moet doen
Ik word erg gelukkig van: - Een net geprepareerde skipiste op de vroege morgen, een drankje in een stad waar ik nooit geweest ben, een mooi optreden.
Favo (Netflix)serie('s): - Hou me hier nu niet mee bezig, vroegere favorieten zijn Band of Brothers en Little Britain
Favo film(s): - Shrek, The Green Mile, Her, Team America: World Police.

Wat ik tot slot nog kwijt wil: - Ik wil nog even iets kwijt over sokken
FOTO, optioneel: -
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Favoriete ESF-gif: - [ afbeelding ]
Leuk! :D
Ook dat je wat vaker post hier.

Sokkenfilmpje _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 29 juni 2017 @ 15:04:02 #174
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_172044921
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 14:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Ah oké, jullie hebben een aantal opvallende overeenkomsten namelijk. :P

Grappig trouwens dat je het songfestival zelf nooit kijkt (moet je uiteraard helemaal lekker zelf weten) maar dat het je dan wel uitmaakt wie er voor Nederland gaat. :D

Oh en Eres Tu ^O^
Ho, ho, ik volg het nieuws en als er een buzz ontstaat rond een potentiële kanshebber kijk ik altijd even op Youtube. Die Portugese inzending van dit jaar vond ik vooraf een compleet drama zo slecht. Maar goed, ik heb kennelijk geen smaak want ze wonnen wel.

Eres tu (Zo ben jij) is en blijft geweldig. Ik vond het toen (in de tijd dat ik wel naar het volledige ESF keek) belachelijk dat Spanje niet won maar tweede werd.,

[ Bericht 4% gewijzigd door Old_Pal op 29-06-2017 15:12:00 ]
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 juni 2017 @ 15:59:34 #175
163650 Greys
pi_172046249
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 15:04 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Ho, ho, ik volg het nieuws en als er een buzz ontstaat rond een potentiële kanshebber kijk ik altijd even op Youtube. Die Portugese inzending van dit jaar vond ik vooraf een compleet drama zo slecht. Maar goed, ik heb kennelijk geen smaak want ze wonnen wel.
Is geen kwestie van geen smaak, maar van een ándere smaak. Ik heb zo vaak een heel andere smaak dan wat er wint. Als iedereen elk jaar hetzelfde mooi vindt zou er geen reet aan zijn met nul spanning. :)

quote:
Eres tu (Zo ben jij) is en blijft geweldig. Ik vond het toen (in de tijd dat ik wel naar het volledige ESF keek) belachelijk dat Spanje niet won maar tweede werd.,
Wat won er toen wel dan ook alweer..?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 29 juni 2017 @ 16:22:28 #176
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_172046753
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 15:59 schreef Greys het volgende:

Wat won er toen wel dan ook alweer..?
Goed nummer ook (maar Eres Tu vond ik net iets beter):
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  dinsdag 11 juli 2017 @ 15:34:08 #177
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_172342833
Ik heb eindelijk weer eens wat meer tijd, dus ik mag het natuurlijk ook niet laten om hier wat meer over mezelf te vertellen.

Naam: - Jorg
Leeftijdscategorie: - 23
Regio: - Noord-Oost-Brabant

Kijkt het songfestival sinds: - Sinds ik klein ben al met m'n oma, maar dat ik echt nog liedjes herken is sinds 2009.
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: - Iceland 2009 (Yohanna - Is it true) & Denmark 2010 (Chanée & N'evergreen - In a moment like this)
Ik vind leuk aan ESF-forum: - Lijstjes :Y en daarbij alle verschillende meningen en rankingen van iedereen
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: - Users die andermans mening niet begrijpen/respecteren en hun eigen mening doordraven :r
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: - Nee, maar dit gaat zeker nog wel een keer gebeuren :D
Favoriete ESF-user: - Jullie zijn allemaal leuk, maar om me bij de menigte aan te sluiten: Greys springt er wel bovenuit! O+

Hoe lang ben je al op FOK!: - Sinds 2008, maar niet heel vaak.

Naast het Songfestival vind ik leuk: - Vliegtuigen, vliegtuigspotten, gezelschapsspellen, vriendin, vrienden, familie, tv-programma's bijwonen/deelnemen, reizen.. en vast nog wel wat dingen die ik vergeten ben!
Kan je koken: - Joaa, iedere dag! *O* *O*
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: - Hé
Ik word schijtchagrijnig van: -
Mensen in de trein die hun toetsenbordgeluid niet uit hebben staan en 100 Whatsapps aan het beantwoorden zijn.
Mensen in de trein met te harde muziek.
Bedelaars in de trein.
Tot zover de trein.

Eieren.
Mayonaise
Champignons.
Al het eten van dezelfde bord moeten eten.
Tot zover het eten.

Mensen die de kantjes er vanaf lopen.
Mensen die je collega's bij je zwart proberen te maken (zeg het ze lekker zelf).
Mensen die het werk niet zien.
Tot zover het werk.

Muggen, vliegen, wespen en al die andere insecten.
Tot zover de onderwerpen die in me opkwamen.
Ik word erg gelukkig van: - Het ESF, mooi weer, lachen, genieten en heel veel mooie dingen in het leven.
Favo TV programma: - (Ik kijk geen Netflix, dus heb hier maar TV programma van gemaakt). Celblok H, Helemaal het einde, Miljoenenjacht, Wie is de Mol?, Expeditie Robinson & De rijdende rechter.
Favo film: - Hachi O+ O+

Wat ik tot slot nog kwijt wil: - Leuk iedereen zo wat beter te leren kennen! Nu alweer zin in de bekendmaking van de 2018-nummers.

FOTO, optioneel: - Geen foto, wel een leuke video waarin jullie 'Waar is Wally?' kunnen spelen. Hier ben ik ergens te vinden:
Succes! ^O^

Favoriete ESF-gif: - Ik wil graag een gif maken van de knipoog in Hey Mama! Maar hierin ben ik nog niet zo gespecialiseerd -O-

(2:34 - 2:36)

[ Bericht 0% gewijzigd door luchtverkeersleider op 11-07-2017 20:32:44 ]
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 juli 2017 @ 15:38:57 #178
163650 Greys
pi_172342933
Leuk! :D

Ik moet zo lachen om al jullie chagrijniglijstjes _O-

En ohhh hoe heb ik Denemarken In a moment like this kunnen vergeten te noemen zelf, wat een zálig nummer was dat ja. Luister het nog steeds regelmatig!

Kan jij Hachi kijken en het droog houden? Het lukt mij na vier keer nog steeds niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 11 juli 2017 @ 15:58:33 #179
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_172343435
Hachi! ;( Nog nooit zo veel gejankt bij een film als bij die. :@

en ik kan me goed vinden in je chagrijniglijstje, op de eieren na dan.

[ Bericht 6% gewijzigd door ijs_beer op 11-07-2017 16:19:30 ]
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 juli 2017 @ 16:01:55 #180
163650 Greys
pi_172343513
Ik at net nog een broodje ei met mayo :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172343540
Ik kijk Hachi echt nooit meer _O-
Ik kan alles hebben hoor, maar dit ;(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_172344270
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kijk Hachi echt nooit meer _O-
Ik kan alles hebben hoor, maar dit ;(
Als ik die naam al lees....meteen wateroogjes...dus nu ook.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2017 @ 18:36:15 #183
368283 ato
pi_172346601
Hachi zag ik in het vliegtuig, grappig om je mede reizigers te zien die ook traantjes weg pinken.
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:59:48 #184
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_172348805
Ik ben ooit eens 's avonds laat onverwacht bij mijn vader langsgegaan en trof hem tv-kijkend met dikke, dikke tranen over zijn wangen op de bank. Schrok me rot, maar hij bleek hij Hachi te kijken. Nu durf ik die film zelf niet meer te kijken, want als zelfs mij pa in tranen uitbarst moet het een aardig tranentrekkertje zijn :'(
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 juli 2017 @ 20:05:05 #185
163650 Greys
pi_172348919
Het feit dat het waargebeurd is gecombineerd met het belachelijk goede acteerwerk en vooral de pianomuziek maken dat bij mij de sluizen na 20 minuten in de film open gaan en pas dichtgaan een kwartier na afloop. Doorlopend janken en niet charmant een traantje maar gierende uithalen en snot en alles.

En toch is de film zo mooi dat eigenlijk niemand hem zou mogen overslaan. Heb nooit spijt gehad dat ik gekeken heb. Ook voor niet-hondenliefhebbers.

Bij het station waar het echte verhaal zich afspeelde staat trouwens een standbeeld van Hachi de hond. De neus van het beeld is al jaren versleten, omdat Hachiko symbool is geworden voor ultieme trouw en vele bewonderaars het beeld willen aanraken. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter dinsdag 11 juli 2017 @ 20:09:23 #186
87554 Cee
Welluk?
pi_172349015
Ik heb Hachi nog nooit gezien, maar hij staat wel op Netflix, in mijn lijst, maar ik durf niet.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 juli 2017 @ 20:11:16 #187
163650 Greys
pi_172349063
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:09 schreef Cee het volgende:
Ik heb Hachi nog nooit gezien, maar hij staat wel op Netflix, in mijn lijst, maar ik durf niet.
Doe het. Echt. Iedereen moet hem ooit gezien hebben eigenlijk.
Alleen niet kijken als je daarna nog de deur uit moet..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 11 juli 2017 @ 20:17:37 #188
375570 crew  Cyan9
pi_172349236
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:34 schreef luchtverkeersleider het volgende:

Ik word schijtchagrijnig van: -
Champignons.

Dit. Keer tienduizend.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 20:31:12 #189
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_172349626
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:38 schreef Greys het volgende:
Leuk! :D

Ik moet zo lachen om al jullie chagrijniglijstjes _O-

En ohhh hoe heb ik Denemarken In a moment like this kunnen vergeten te noemen zelf, wat een zálig nummer was dat ja. Luister het nog steeds regelmatig!

Kan jij Hachi kijken en het droog houden? Het lukt mij na vier keer nog steeds niet.
Haha, ja Greys, hoe kun je die toch vergeten?

Nee, ook ik kan Hachi niet kijken zonder het droog te houden. Maar voor bij een film is dat echt uniek om mij aan het janken te krijgen, dus vandaar Hachi als favo film!

quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 16:01 schreef Greys het volgende:
Ik at net nog een broodje ei met mayo :@
:r Ik moet al kokhalzen van het idee..

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:36 schreef ato het volgende:
Hachi zag ik in het vliegtuig, grappig om je mede reizigers te zien die ook traantjes weg pinken.
Bij welke luchtvaartmaatschappij was dit? Dan ga ik daar zeker nog mee vliegen, dat wil ik ook zien O+ O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:09 schreef Cee het volgende:
Ik heb Hachi nog nooit gezien, maar hij staat wel op Netflix, in mijn lijst, maar ik durf niet.
Hier is de trailer, ik moet al bijna janken bij het kijken van die paar minuten.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 20:36:44 #190
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_172349773
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:17 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Dit. Keer tienduizend.
_O- Dan leef ik denk ik niet meer..
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2017 @ 20:54:58 #191
368283 ato
pi_172350312
Transavia, maar is ook wat jaartjes geleden.
Volgens mij draaien zij geen films meer. :'(
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator dinsdag 11 juli 2017 @ 20:59:14 #192
375570 crew  Cyan9
pi_172350473
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:36 schreef luchtverkeersleider het volgende:

[..]

_O- Dan leef ik denk ik niet meer..
Champignons is puur kwaad in een schimmelachtige afschuwelijke vorm.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  ESF Reporter dinsdag 11 juli 2017 @ 21:20:21 #193
87554 Cee
Welluk?
pi_172351122
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Doe het. Echt. Iedereen moet hem ooit gezien hebben eigenlijk.
Alleen niet kijken als je daarna nog de deur uit moet..
Ik ben echt bang dat ik hem niet moet kijken als ik de week daarna nog de deur uit moet. :'(
  Moderator dinsdag 11 juli 2017 @ 21:29:47 #194
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_172351364
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:59 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Champignons is puur kwaad in een schimmelachtige afschuwelijke vorm.
Amen. :r vieze dingen die het zijn. :r
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  dinsdag 11 juli 2017 @ 21:47:40 #195
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_172351875
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:20 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik ben echt bang dat ik hem niet moet kijken als ik de week daarna nog de deur uit moet. :'(
Ik zou bang zijn dat ik nooit meer fatsoenlijk de deur uit zou kunnen. :@
Is ook waarom ik die film zeer waarschijnlijk nooit zal kijken.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 21:50:21 #196
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_172351966
Oh en

O+ :Y) :9 *O* :9 *G* :9 :D ^O^
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_172352160
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh en
[ afbeelding ]
O+ :Y) :9 *O* :9 *G* :9 :D ^O^
Gedroogde? :7
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_172352177
Als ik die YouTube clip al zie. Nee. Nee. Nee. :X
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 22:02:20 #199
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_172352340
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Gedroogde? :7
Die op de foto niet, geloof ik. :P

Gedroogde gebruik ik eigenlijk nooit.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator dinsdag 11 juli 2017 @ 23:47:42 #200
375570 crew  Cyan9
pi_172355073
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh en
[ afbeelding ]
O+ :Y) :9 *O* :9 *G* :9 :D ^O^
Jij monster.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  woensdag 12 juli 2017 @ 00:00:04 #201
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_172355295
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator woensdag 12 juli 2017 @ 10:23:54 #202
375570 crew  Cyan9
pi_172359239
quote:
Aan de andere kant, jij bent nu de held die alle champignons voor me opeet.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator woensdag 12 juli 2017 @ 10:29:58 #203
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_172359323
He's the hero of our times, wooohowowoow, wohooooo
Eating the champignons in our minds, ooohohoooo
Roozjeeee
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 juli 2017 @ 10:40:37 #204
163650 Greys
pi_172359521
_O- _O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 12 juli 2017 @ 10:43:54 #205
375570 crew  Cyan9
pi_172359579
! :D _O-
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  woensdag 12 juli 2017 @ 12:48:57 #206
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_172361923
Godver ijs, daar ging mijn koffie. _O- _O- _O-
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_172437643
Naam: Iris
Leeftijdscategorie: Eind twintig
Regio: Gelderland

Kijkt het songfestival sinds: 1998
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: CATS + Occidentali's karma
Ik vind leuk aan ESF-forum: De verontwaardiging die ontstaat rondom bepaalde keuzes van AVROTROS of de desbetreffende artiest is soms heel vermakelijk :) En op de hoogte zijn van alle nieuwtjes!
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Als dezelfde discussie maar eindeloos terug blijft komen.
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Nee :(
Favoriete ESF-user: Geen idee, daar ben ik er nog niet lang genoeg voor
Hoe lang ben je al op FOK!: Ik lees intensief mee op het ESF forum sinds CATS, maar ben pas sinds dit songfestivaljaar lid!

Naast het Songfestival vind ik leuk: Zoveel mogelijk concerten bezoeken, uit eten met vriendinnen, schrijven, lezen, naar de kroeg.
Kan je koken: Ja
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: hé
Ik word schijtchagrijnig van: Mensen die afspraken nooit na komen.
Ik word erg gelukkig van: Op vakantie gaan, een zonnige dag, mijn lieve vrienden en collega's, boeken
Favo (Netflix)serie('s): Gossip girl, Pretty little liars, Orphan Black, Homeland, Revenge, Grey's anatomy
Favo film(s): The notebook, Love actually

Wat ik tot slot nog kwijt wil:

FOTO, optioneel: :N
  † In Memoriam † zaterdag 15 juli 2017 @ 19:49:32 #208
368283 ato
pi_172443181
Welkom Iris/Soof
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 juli 2017 @ 21:00:03 #209
163650 Greys
pi_172444978
Soof, superleuk dat je ook gepost hebt en tof dat je echt bent mee gaan posten deze keer in ESF! Wees ook welkom in het Slowchat (SC) topic in ESF om lekker over van alles te kwekken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172445526
Dank! Sinds de ergste songfestivalkoorts over is ben ik hier niet meer veel geweest, maar ik zal eens een kijkje nemen in het Slowchat topic!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 juli 2017 @ 22:53:17 #211
163650 Greys
pi_172448150
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 21:20 schreef Soof123 het volgende:
Dank! Sinds de ergste songfestivalkoorts over is ben ik hier niet meer veel geweest, maar ik zal eens een kijkje nemen in het Slowchat topic!
Dit issum, voel je niet verplicht maar als je zin hebt. Je kunt gewoon dwars door bestaand geleuter heen posten over wat je maar wilt :D

ESF / [SLOWCHAT] Bijna weekend
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 15 juli 2017 @ 23:56:57 #212
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172449266
Ontdek dit topic, omdat ik eigenlijk al een tijdje (nadat het festival is afgelopen) niet meer in de ESF topic post. Maar zeker een leuk idee om het ook even in te vullen, dus bij deze :)

Naam: - Michael
Leeftijdscategorie: - 35
Regio: - in de buurt van Den Haag

Kijkt het songfestival sinds: - 1991, het jaar van de gedeelde eerste plaats tussen Zweden en Frankrijk (en Zweden won, omdat die vaker 10 punten kreeg).
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: - Cool Vibes van Vanilla Ninja (Zwitserland 2005) en Playing With Fire van Paula Seling en Ovi (Roemenië 2010, ook mijn favoriete jaar ooit).
Ik vind leuk aan ESF-forum: - Dat je met een heleboel leuke mensen kan discussiëren over het ESF. In mijn omgeving kijkt iedereen eigenlijk alleen maar met een schuin oog naar het festival, om daar dan vervolgens achteraf wel weer commentaar op te hebben (zie waar wordt je chagrijnig van voor meer hierover :(). Vooral ook leuk dat je hier hele serieuze dingen kunt bespreken (over het festival), maar ook opmerkingen voorbij ziet komen waarbij je dubbel ligt van het lachen.
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: - De users die komen trollen, maar eigenlijk meer nog die het festival nauwelijks volgen, maar vervolgens weer van die cliché onzin uit komen braken ('het is een homofeestje', het is Oostblokfeestje' etc.). Hierover ook weer meer bij het kopje, waar wordt je chagrijnig van. Ook users die hun politieke mening heel erg drukken op bepaalde discussies omtrent inzendingen. Voorbeeld hiervan: Rusland en Oekraïne en het gezeik over Conchita en de baard.
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: - Nee. Ik hoef er eigenlijk ook niet per se heen, al kan het zo maar eens zijn in al die komende jaren dat ik er wel eens naartoe zou willen.
Favoriete ESF-user: - Er zijn veel leuke users hier, maar heb niet echt een favoriet. Moet ook zeggen dat ik van veel ook wel vergeet met wie ik nou ook alweer veel discussieer op dit forumdeel.

Hoe lang ben je al op FOK!: - Nu sinds 2011. Ik was van (ik meen) 2006 tot 2008 al eens geregistreerd op het forum (andere username).

Naast het Songfestival vind ik leuk: - Heel veel sport. Zelf doen: honkbal, basketbal, tennis, squash. Kijken: die sporten (buiten squash) en wielrennen, voetbal, atletiek, zwemmen wintersporten. Ben daarnaast een echte filmliefhebber (wat ook deels mijn werk is geweest). En vindt andere landen, culturen en gebruiken vaak heel interessant en leuk.
Kan je koken: - Ja, kook (bijna) dagelijks
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: - Hé
Ik word schijtchagrijnig van: - Wat betreft het ESF, dus mensen die nauwelijks kijken, maar wel een achterhaalde mening erover hebben. Steeds het maar blijven hebben dat het een homofeestje is, wat gewoon onzinnig is. Alleen maar kijken naar de rariteiten (terwijl dat tegenwoordig heel erg meevalt). En het gezeur over vriendjespolitiek (terwijl dat juist vaak heel anders in elkaar steekt dan men denkt). En uiteraard het bizarre gegeven dat Jan Smit zoveel invloed heeft op het ESF en uiteraard zijn commentaar.

- Ik kan heel slecht tegen kortzichtigheid.
- Extreem zwart/wit denken.
- Het puur denken in links/rechts.
- De huidige polarisatie.
- Mensen die ergens amper iets over weten, maar wel hier een hele sterke mening over hebben.
- Dat het tegenwoordig normaal is om mensen maar te beledigen, discrimineren en/of op een andere manier negatief wegzetten 'want hij/zij heeft erom gevraagd.'
- De termen SJW, policor/pc/poco, wegkijkers etc.
- Eigenlijk dus zo'n beetje de huidige Facebook en NWS subforum mentaliteit
- Mensen die er met de pet naar gooien
- Asociaal gedrag
- Profiteren van anderen
- Schijninteresse
- Inefficiëntie
- Mensen die bepaalde films niet gaan kijken, omdat ze in zwart/wit zijn
- Mijn huidige werk/carrière situatie.

Ik word erg gelukkig van: - Ergens hard om lachen. (op tv/internet, maar vooral met familie en/of vrienden) Mensen met humor. Een hele mooie sportprestatie. Een mooie film/leuke serie. Kijken naar honden en katten filmpjes (verslavend :@). Fotografie (al doe ik het te weinig), waarbij vooral een mooie lucht/natuur en/of stad mooi. De Zwitserse bergen.
Favo (Netflix)serie('s): - Orange is the New Black, Sense8, Grace & Frankie, House of Cards (al wordt dat helaas minder), van de niet eigen series Orphan Black en Better Call Saul. En daarbuiten Fringe, The Wire, The Shield, Newsradio en nog veel meer.
Favo film(s): - The Usual Suspects, The Maltese Falcon, The Third Man, Our Hospitality, Seven Samurai, Infernal Affairs, The School of Rock, Heat

Waar komt mijn username vandaan In eerste instantie moest ik eraan denken, door het nummer Redefine van Incubus en ik het interessant vindt om dingen te herdefiniëren.

Wat ik tot slot nog kwijt wil: - Dat ik dit een leuk idee vind voor het topic. En oh ja: nutteloze (ESF) statistieken en lijstjes for the win *O*

FOTO, optioneel: - I.v.m. privacy plaats ik die niet, maar kan eventueel via PM.

Favoriete ESF-gif: -

Ik kan na het tig keer het gekeken hebben nog dubbel liggen om die ontzettend creepy, rare blikken van hem _O-

En ik plaats er nog een, gewoon omdat het kan. Maar vooral omdat O+


[ Bericht 1% gewijzigd door Redefine op 16-07-2017 00:14:40 ]
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 16 juli 2017 @ 00:00:30 #213
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172449308
quote:
10s.gif Op woensdag 12 juli 2017 10:29 schreef ijs_beer het volgende:
He's the hero of our times, wooohowowoow, wohooooo
Eating the champignons in our minds, ooohohoooo
Roozjeeee
_O-
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 16 juli 2017 @ 00:19:17 #214
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172449585
Overigens wel typisch dat er bij het vragenlijstje geen vraag bijzit over muziek, terwijl dit toch het Song festival forum is :o

Wat mijzelf betreft: Foo Fighters, Alter Bridge, Shinedown, Gavin DeGraw, Jeff Buckley, U2, Muse, Placebo, Black Stone Cherry, Slash, Sixx: A.M., Halestorm, Volbeat, Stereophonics, Seether, Nine Inch Nails, Incubus. En daarbuiten nog veel rock van vroeger.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 16 juli 2017 @ 00:21:55 #215
163650 Greys
pi_172449617
Hardop lachen om die gif :D

En bedankt voor je leuke en uitgebreide bijdrage in dit topic! *O*

En wat ben je sportief :o Ik word al moe als ik die hele sportlijst lees haha. Vind het altijd knap als mensen dat tijd voor maken _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 16 juli 2017 @ 00:24:12 #216
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172449650
quote:
14s.gif Op zondag 16 juli 2017 00:21 schreef Greys het volgende:
Hardop lachen om die gif :D

En bedankt voor je leuke en uitgebreide bijdrage in dit topic! *O*

En wat ben je sportief :o Ik word al moe als ik die hele sportlijst lees haha. Vind het altijd knap als mensen dat tijd voor maken _O_
Zo sportief ben ik nou ook weer niet, want alleen fitness (omdat ik anders echt uitdij _O-) doe ik eigenlijk wekelijks. Tennis en squash ook nog wel een paar keer per jaar, maar daar komt helaas te weinig van. Van de andere sporten helaas nog minder ;(
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  † In Memoriam † zondag 16 juli 2017 @ 01:03:22 #217
368283 ato
pi_172450117
Redefine: Ik herken de 'dingen' waar je chaggarijnig van wordt:

Mensen die profiteren van anderen.
Asociaal gedrag ( ik kan mij ook zo storen aan mensen die afval op straat gooien)
Schijn interesse
Links/rechts denken

Oh ja ik hou naast ESF vooral van soul, disco, funk, dance muziek.

Omdat ik ik met de jaren 70, 80 muziek ben opgegroeid draai ik nog regelmatig die muziek.
Ik was fan van Simply Red, Donna Summer, ABBA.
Destijds draaide ik vaak Maxi singles, remixen. Ik vind ook experimentele muziek leuk.
Bv Arcade Fire etc.

Maar ik vind ook de Foo fighters leuk.
Life can be a bitch, so like it..
  zondag 16 juli 2017 @ 01:09:22 #218
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172450187
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 01:03 schreef ato het volgende:
Redefine: Ik herken de 'dingen' waar je chaggarijnig van wordt:

Mensen die profiteren van anderen.
Asociaal gedrag ( ik kan mij ook zo storen aan mensen die afval op straat gooien)
Schijn interesse
Links/rechts denken

Oh ja ik hou naast ESF vooral van soul, disco, funk, dance muziek.

Omdat ik ik met de jaren 70, 80 muziek ben opgegroeid draai ik nog regelmatig die muziek.
Ik was fan van Simply Red, Donna Summer, ABBA.
Destijds draaide ik vaak Maxi singles, remixen. Ik vind ook experimentele muziek leuk.
Bv Arcade Fire etc.

Maar ik vind ook de Foo fighters leuk.
Simply Red ^O^ ABBA is ook wel leuk en Arcade Fire ook prima. Afval op de grond gooien vind ik ook niet kunnen inderdaad.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 16 juli 2017 @ 01:10:47 #219
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172450202
Ik zou het eigenlijk ook wel leuk vinden om van jullie te weten wat je favoriete ESF jaar is (van mij dus 2010).
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  † In Memoriam † zondag 16 juli 2017 @ 02:20:36 #220
368283 ato
pi_172450924
Ik vind 1983, 1991, 1993, 1995, 1997, 1998, 2004, 2009 de beste ESF jaren.
OK 2010 was ook niet slecht.
Life can be a bitch, so like it..
  zondag 16 juli 2017 @ 11:17:09 #221
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_172453689
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 01:03 schreef ato het volgende:
Redefine: Ik herken de 'dingen' waar je chaggarijnig van wordt:

Mensen die profiteren van anderen.
Asociaal gedrag ( ik kan mij ook zo storen aan mensen die afval op straat gooien)
Schijn interesse
Links/rechts denken

Oh ja ik hou naast ESF vooral van soul, disco, funk, dance muziek.

Omdat ik ik met de jaren 70, 80 muziek ben opgegroeid draai ik nog regelmatig die muziek.
Ik was fan van Simply Red, Donna Summer, ABBA.
Destijds draaide ik vaak Maxi singles, remixen. Ik vind ook experimentele muziek leuk.
Bv Arcade Fire etc.

Maar ik vind ook de Foo fighters leuk.
Foo Fighters fan, oh ik vind die zanger zo goed Dave Grohl, voormalig drummer van Nirvana en hij adopteerde pas een hondje uit een asiel van een of ander goed doel :D

wow lekkere muzieksmaak heb je wel O+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  maandag 17 juli 2017 @ 00:09:55 #222
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172475113
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 02:20 schreef ato het volgende:
Ik vind 1983, 1991, 1993, 1995, 1997, 1998, 2004, 2009 de beste ESF jaren.
OK 2010 was ook niet slecht.
2009 en 1998 ware ook erg goede jaren en ook 2004 was prima. Van de andere jaren negentig heb ik best wel wat gezien, maar staat mijn in de breedte te weinig bij (buiten veel van de winnaars dan), om daar echt een oordeel over te kunnen vellen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_172498995
Nu ik hier zo wat muziekvoorkeuren lees, snap ik ook ineens dat sommigen het liedje van Osjien best nog heel oké vonden :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † dinsdag 18 juli 2017 @ 12:08:22 #224
368283 ato
pi_172501548
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 09:23 schreef Pisces29 het volgende:
Nu ik hier zo wat muziekvoorkeuren lees, snap ik ook ineens dat sommigen het liedje van Osjien best nog heel oké vonden :D
Meid ik draai het grijs :) :P
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 14:14:32 #225
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_172995628


dit ben ik, eventjes een foto van mezelf :D

[ Bericht 21% gewijzigd door TheVoice4ever op 08-08-2017 15:34:52 ]
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_172995901
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 14:14 schreef TheVoice4ever het volgende:


dit ben ik, eventjes een foto van mezelf :D
Volgens mij doet je linkje het niet :)

[ Bericht 18% gewijzigd door Pisces29 op 08-08-2017 15:33:33 ]
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 14:37:36 #227
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_172996143
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 14:27 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Volgens mij doet je linkje het niet :)
bij mij toch wel, wat geeft hij aan bij jou
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_172996315
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 14:37 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

bij mij toch wel, wat geeft hij aan bij jou
Een lege spoiler.

En als ik je quote zie ik de url, die opent echter niks als ik hem in een browser probeer te openen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 14:48:45 #229
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_172996356
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 14:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Een lege spoiler.

En als ik je quote zie ik de url, die opent echter niks als ik hem in een browser probeer te openen.
umm hoe kan ik dan een foto uploaden hier weet je dat zo
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_172996397
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 14:48 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

umm hoe kan ik dan een foto uploaden hier weet je dat zo
Op een gratis uploadsite. Ik weet alleen niet welke op Fok! nog werken. Misschien heeft iemand anders een tip waarbij je gratis ook de boel nog kunt verwijderen als je foto weer weg wilt halen, ooit.

Of je kijkt hier bij andere foto's waar die gehost staan.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 15:35:11 #231
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_172997433
edit

[ Bericht 98% gewijzigd door TheVoice4ever op 08-08-2017 15:42:11 ]
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 15:40:36 #232
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_172997544
edit
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_172997591
Ja nu is hij weer weg ^O^

En nu zoeken naar een site waar je je foto kunt uploaden en beheren.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_172999182
Ik zal hier ook maar eens posten :P

Naam: Nicky
Leeftijdscategorie: 35-40 :P
Regio: N-Brabant
Kijkt het songfestival sinds: Ik was er in de jaren 80 als kind al wel mee bezig, en dan vroeg ik de ochtend erna aan mijn ouders wie er gewonnen had omdat ik nog niet zo lang op mocht blijven :+ eerste songfestival wat ik helemaal zag was denk ik 1991, ook omdat Clouseau toen meedeed O+
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Ik heb veel favorieten maar A Monster Like Me (Noorwegen 2015) en No No Never (Duitsland 2006) staan bovenaan
Ik vind leuk aan ESF-forum: De gezamenlijke interesse voor het Songfestival, fijn dat dat hie op Fok! een eigen plek heeft gekregen, de livetopics waren in de loop van de jaren altijd al erg leuk om te volgen maar nu kan het het hele jaar door.
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Stockholm 2016 was mijn eerste live-ervaring, twee halve finales bezocht en de finale op het grote scherm in de hal ernaast... het was _O_ _O_ _O_
Favoriete ESF-user: Dat zijn er veel, maar Cee O+ vanwege haar humor en Greys O+ vanwege haar passie steken er wel bovenuit
Hoe lang ben je al op FOK!: Ik had al eens eerder een user ten tijde van BB 2 en daarna ben ik met dit account verder gegaan (ik geloof sinds 2005 :P)
Naast het Songfestival vind ik leuk: Reizen, sporten (zwemmen, lopen, fietsen, tennis), sport kijken, films en series kijken, Fokken
Kan je koken: Nope
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: homo
Ik word schijtchagrijnig van: mensen die de kantjes er vanaf lopen of die altijd en overal beren op de weg zien
Favo (Netflix)serie('s): House of Cards, Sense8 en Game of Thrones
Favo film(s): Memento, Inception
Wat ik tot slot nog kwijt wil: Dat was het wel :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:08:22 #235
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_172999214
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik zal hier ook maar eens posten :P

Naam: Nicky
Leeftijdscategorie: 35-40 :P
Regio: N-Brabant
Kijkt het songfestival sinds: Ik was er in de jaren 80 als kind al wel mee bezig, en dan vroeg ik de ochtend erna aan mijn ouders wie er gewonnen had omdat ik nog niet zo lang op mocht blijven :+ eerste songfestival wat ik helemaal zag was denk ik 1991, ook omdat Clouseau toen meedeed O+
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Ik heb veel favorieten maar A Monster Like Me (Noorwegen 2015) en No No Never (Duitsland 2006) staan bovenaan
Ik vind leuk aan ESF-forum: De gezamenlijke interesse voor het Songfestival, fijn dat dat hie op Fok! een eigen plek heeft gekregen, de livetopics waren in de loop van de jaren altijd al erg leuk om te volgen maar nu kan het het hele jaar door.
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Stockholm 2016 was mijn eerste live-ervaring, twee halve finales bezocht en de finale op het grote scherm in de hal ernaast... het was _O_ _O_ _O_
Favoriete ESF-user: Dat zijn er veel, maar Cee O+ vanwege haar humor en Greys O+ vanwege haar passie steken er wel bovenuit
Hoe lang ben je al op FOK!: Ik had al eens eerder een user ten tijde van BB 2 en daarna ben ik met dit account verder gegaan (ik geloof sinds 2005 :P)
Naast het Songfestival vind ik leuk: Reizen, sporten (zwemmen, lopen, fietsen, tennis), sport kijken, films en series kijken, Fokken
Kan je koken: Nope
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: homo
Ik word schijtchagrijnig van: mensen die de kantjes er vanaf lopen of die altijd en overal beren op de weg zien
Favo (Netflix)serie('s): House of Cards, Sense8 en Game of Thrones
Favo film(s): Memento, Inception
Wat ik tot slot nog kwijt wil: Dat was het wel :P
heet jij ook Nicky net zoals ik :D

wat toevallig en leuk om te weten
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_172999216
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:06 schreef TheVulture het volgende:

Ik word schijtchagrijnig van: mensen die de kantjes er vanaf lopen of die altijd en overal beren op de weg zien

Mooie voorbeelden, true that!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † dinsdag 8 augustus 2017 @ 21:13:00 #237
368283 ato
pi_173004751
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik zal hier ook maar eens posten :P

Naam: Nicky
Leeftijdscategorie: 35-40 :P
Regio: N-Brabant
Kijkt het songfestival sinds: Ik was er in de jaren 80 als kind al wel mee bezig, en dan vroeg ik de ochtend erna aan mijn ouders wie er gewonnen had omdat ik nog niet zo lang op mocht blijven :+ eerste songfestival wat ik helemaal zag was denk ik 1991, ook omdat Clouseau toen meedeed O+
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Ik heb veel favorieten maar A Monster Like Me (Noorwegen 2015) en No No Never (Duitsland 2006) staan bovenaan
Ik vind leuk aan ESF-forum: De gezamenlijke interesse voor het Songfestival, fijn dat dat hie op Fok! een eigen plek heeft gekregen, de livetopics waren in de loop van de jaren altijd al erg leuk om te volgen maar nu kan het het hele jaar door.
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Stockholm 2016 was mijn eerste live-ervaring, twee halve finales bezocht en de finale op het grote scherm in de hal ernaast... het was _O_ _O_ _O_
Favoriete ESF-user: Dat zijn er veel, maar Cee O+ vanwege haar humor en Greys O+ vanwege haar passie steken er wel bovenuit
Hoe lang ben je al op FOK!: Ik had al eens eerder een user ten tijde van BB 2 en daarna ben ik met dit account verder gegaan (ik geloof sinds 2005 :P)
Naast het Songfestival vind ik leuk: Reizen, sporten (zwemmen, lopen, fietsen, tennis), sport kijken, films en series kijken, Fokken
Kan je koken: Nope
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: homo
Ik word schijtchagrijnig van: mensen die de kantjes er vanaf lopen of die altijd en overal beren op de weg zien
Favo (Netflix)serie('s): House of Cards, Sense8 en Game of Thrones
Favo film(s): Memento, Inception
Wat ik tot slot nog kwijt wil: Dat was het wel :P
Ik dacht al wanneer komt ie nou :)
Life can be a bitch, so like it..
  ESF Reporter dinsdag 8 augustus 2017 @ 21:20:48 #238
87554 Cee
Welluk?
pi_173005044
Als ik een jongen was, was ik TheVulture, ik weet het zeker.
  ESF Reporter dinsdag 8 augustus 2017 @ 21:21:36 #239
87554 Cee
Welluk?
pi_173005068
Behalve dat met die beren op de weg dan, bij mij lopen er continu grizzlies op mijn pad.
  Moderator dinsdag 8 augustus 2017 @ 21:24:10 #240
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_173005146
Ja. Sorry. Ben al van de weg af. ;(
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 augustus 2017 @ 21:24:23 #241
163650 Greys
pi_173005157
Leuk, TV! O+

En Sense8 *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173005825
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 21:20 schreef Cee het volgende:
Als ik een jongen was, was ik TheVulture, ik weet het zeker.
:D O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_173005830
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 21:24 schreef ijs_beer het volgende:
Ja. Sorry. Ben al van de weg af. ;(
:D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  ESF Reporter dinsdag 8 augustus 2017 @ 22:30:58 #244
87554 Cee
Welluk?
pi_173007115
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 21:24 schreef ijs_beer het volgende:
Ja. Sorry. Ben al van de weg af. ;(
Steek je kop maar in het zand.
  Moderator dinsdag 8 augustus 2017 @ 22:32:54 #245
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_173007176
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 22:30 schreef Cee het volgende:

[..]

Steek je kop maar in het zand.
:P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator dinsdag 8 augustus 2017 @ 22:46:53 #246
375570 crew  Cyan9
pi_173007620
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 21:24 schreef ijs_beer het volgende:
Ja. Sorry. Ben al van de weg af. ;(
Jij mag speciaal op mijn weg blijven staan. O+
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_173008060
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 22:46 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Jij mag speciaal op mijn weg blijven staan. O+
Zo langs als je maar geen extra gas gaat geven..
dag
  Moderator dinsdag 8 augustus 2017 @ 23:16:35 #248
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_173008405
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 22:46 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Jij mag speciaal op mijn weg blijven staan. O+
Rawr. :7

[ Bericht 14% gewijzigd door ijs_beer op 08-08-2017 23:23:41 ]
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator dinsdag 8 augustus 2017 @ 23:17:59 #249
375570 crew  Cyan9
pi_173008441
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 23:16 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Rawr. :7

Of is dit een bedreiging. :{ :P
Ik zou niet durven.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator dinsdag 8 augustus 2017 @ 23:24:15 #250
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_173008605
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 23:17 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik zou niet durven.
Ok. Post aangepast. :7
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator woensdag 9 augustus 2017 @ 00:13:47 #251
375570 crew  Cyan9
pi_173009742
*O*
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 00:18:44 #252
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_173009804
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 21:21 schreef Cee het volgende:
Behalve dat met die beren op de weg dan, bij mij lopen er continu grizzlies op mijn pad.
Dat heb ik dan weer niet. Zelf ben ik dan wel weer van het padje af.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_175313722
Maar eens even naar boven gehaald.

Naam: Reinder
Woonachtig: In Belgisch Limburg
Geboren: 28 november 1965
Politieke aard: conservatief
In een relatie

Kijkt ESF sinds: Verplicht opblijven door mijn ouders sinds 1970/1971 en later vrijwillig

Mooiste ESF nummers: Vicky Leandros, Katrina And The Waves, Milk And Honey, Abba, Teach-In, Joelle Ursul, Dana, Nicole, Eimear Quinn, Olivia Lewis, Helena Paparizou,

Hobby's: astronomie, meteorologie, genealogie, geschiedenis, NWO, moestuin, strategische spelen (dammen, schaken, abalone), koken, hellenofiel, reizen, uitgaan, computers

Andere muziek; Vangelis!!!, Enya!!, Dead Can Dance, Tomita, Michael Garrison, Tangerine Dream, Klaus Schulze, Brian Eno, David Bowie, Mikis Theodorakis, sommige popmuziek jaren 60, 70 en 80. Daarna ging het niveau van popmuziek hard onderuit.

Favoriete films en series: rampenfilms a la Deep Impact, Science Fiction, reality TV zoals Masterchef, Expeditie Robinson. Goede detectives

ESF Forum Leuk: Veel info en meningen
ESF Forum niet leuk: Schijn tolerantie nu en dan. Daarmee bedoel ik mensen die denken enorm tolerant te zijn, maar in wezen dat niet zijn. Niet eens ESF forum eigen, je ziet het overal op internet.

[ Bericht 0% gewijzigd door WhiteBeard1965 op 26-11-2017 11:16:06 ]
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 november 2017 @ 11:14:36 #254
163650 Greys
pi_175313870
Leuke bijdrage!

Rampenfilms *O*

En wat is hellonofiel? Ken dat hele woord niet!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175313892
quote:
14s.gif Op zondag 26 november 2017 11:14 schreef Greys het volgende:
Leuke bijdrage!

Rampenfilms *O*

En wat is hellonofiel? Ken dat hele woord niet!
Taalfoutje, inmiddels aangepast. Hellenofiel
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 november 2017 @ 11:57:44 #256
163650 Greys
pi_175314720
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 11:16 schreef WhiteBeard1965 het volgende:

[..]

Taalfoutje, inmiddels aangepast. Hellenofiel
Maar wat IS het :D
Google helpt me ook niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175314754
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 11:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar wat IS het :D
Google helpt me ook niet.
Liefhebber van alles wat grieks is?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 november 2017 @ 12:05:54 #258
163650 Greys
pi_175314875
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 11:59 schreef marsan het volgende:

[..]

Liefhebber van alles wat grieks is?
Oh! Dat klinkt wel logisch :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175314933
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 12:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh! Dat klinkt wel logisch :D
Ik gok ook maar wat hoor. Mss is het wel iets heel anders :)
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_175315912
Als Helena Paparizou in een strak jurkje voorbij komt, ben ik wel Helenafiel, maar dat is vermoedelijk niet helemaal hetzelfde.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  ESF Reporter zondag 26 november 2017 @ 13:08:12 #261
87554 Cee
Welluk?
pi_175316048
Nou ja, ze is wel Grieks dus het past in het rijtje.
Als ie de singles van Lionel Richie en Adele leuk vindt dan zou hij wel Hellonofiel zijn.
pi_175316158
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 11:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar wat IS het :D
Google helpt me ook niet.
Hellenofiel ->. Hellas -> Griekenland. Inderdaad, ik ben een Griekenland liefhebber. Ben er al vaak geweest. Geen mooier land en zee dan daar. Heerlijk eten, prachtige oudheid en cultuur en uiterst vriendelijke mensen
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 november 2017 @ 13:18:28 #263
163650 Greys
pi_175316282
Ah zo!

Dan ben ik Madeiranofiel
*O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zondag 26 november 2017 @ 13:19:11 #264
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_175316303
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 13:08 schreef Cee het volgende:
Nou ja, ze is wel Grieks dus het past in het rijtje.
Als ie de singles van Lionel Richie en Adele leuk vindt dan zou hij wel Hellonofiel zijn.
:D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 november 2017 @ 13:22:42 #265
163650 Greys
pi_175316371
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 13:08 schreef Cee het volgende:
Nou ja, ze is wel Grieks dus het past in het rijtje.
Als ie de singles van Lionel Richie en Adele leuk vindt dan zou hij wel Hellonofiel zijn.
Jezus Cee _O- _O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175316388
Wat een leuk topic. :D Zo ook even wat invullen en alles nalezen natuurlijk. 8-)
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_175316393
quote:
10s.gif Op zondag 26 november 2017 13:18 schreef Greys het volgende:
Ah zo!

Dan ben ik Madeiranofiel
*O*
Een glaasje madeira, my dear? :)
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_175319438
Naam: Fas 8-)
Leeftijdscategorie: 30
Regio: Twente

Kijkt het songfestival sinds: Het stond thuis altijd wel op en mijn herinneringen aan het festival beginnen rond 1996.
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Nocturne – Secret Garden & Loreen – Euphoria
Ik vind leuk aan ESF-forum: Dat je over werkelijk elk detail van het esf kan praten. Ik heb wat mensen om me heen waarmee ik het esf bespreek, maar nooit op zo’n gedetailleerde manier als op het forum kan. Daarnaast vind ik het gezamenlijk volgen en bespreken van een uitzending erg leuk.
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Dat het in de livetopics nogal wat mongolen aantrekt.
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Nee, staat op m’n bucketlist. Het eurovision in concert van dit jaar is een goed begin. :+
Favoriete ESF-user: Het leukst is de verscheidenheid aan mensen, waardoor er ook nog wat discussie ontstaat, maar zonder Greys zou het forum toch wel een stuk leger zijn.

Hoe lang ben je al op FOK!: Erg confronterende vraag, maar sinds 2002 als ik het me goed herinner. Via m’n vaders e-mailadres heb ik me destijds geregistreerd. Zo graag wilde ik. ^^

Naast het Songfestival vind ik leuk: Sporten, lezen, tekenen, teckelfilmpjes en teckels in general, jointjes roken, uiteten gaan, in gezelschap een tv-programma kijken en becommentariëren, muziek luisteren, naar concerten gaan, series kijken, chocolade, Zweeds leren en last but not least bankhangen. Eventueel in combinatie met eerder genoemde bezigheden. ^^
Kan je koken: Ik kan niet fantastisch koken, maar de basics lukken wel. :P
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Les.
Ik word schijtchagrijnig van: Betweters, moeten haasten in de ochtend, ontdekken dat de chocolade op is in huis, Jan Smit, moeten presenteren, mensen die je negeren/denigrerend behandelen, homofobie en seksisme.
Ik word erg gelukkig van: Chocolade, leuk gezelschap, iets gemeenschappelijks met iemand hebben of een interesse delen, mooie muziek, een goede stoelgang, de slappe lach hebben met iemand, een mooie documentaire/mooi boek/mooie film/uitzending, in het zonnetje ontbijten, fijne collega’s hebben, iets nieuws leren.
Favo (Netflix)serie('s): Black Mirror, Orange is the new black, Game of Thrones, Community, Homeland, House of Cards.
Favo film(s): Brokeback Mountain, Eternal Sunshine of the Spotless Mind, Carol, Dallas Buyers Club en The Silence of the Lambs schieten me zo te binnen.

Wat ik tot slot nog kwijt wil: Ik heb jullie lief, m'n hele leven. Het is veel meer dan houden van.

FOTO, optioneel: Nein, nein, nein, nein. :(

Favoriete ESF-gif:

Huehuehue.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_175321191
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 13:08 schreef Cee het volgende:
Nou ja, ze is wel Grieks dus het past in het rijtje.
Als ie de singles van Lionel Richie en Adele leuk vindt dan zou hij wel Hellonofiel zijn.
:D :D :D
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_175322458
Leuk topic!
quote:
99s.gif Op zondag 26 november 2017 15:26 schreef Fascination het volgende:

Favoriete ESF-gif:
[ afbeelding ]
Huehuehue.
Aw! Ik was ook al bezig met mij voor te stellen en had dit gifje ook willen posten :P Nu ga ik wel op zoek naar een andere.
  Moderator maandag 27 november 2017 @ 14:32:28 #271
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_175338380
quote:
99s.gif Op zondag 26 november 2017 15:26 schreef Fascination het volgende:
Naam: Fas 8-)
Leeftijdscategorie: 30
Regio: Twente

Kijkt het songfestival sinds: Het stond thuis altijd wel op en mijn herinneringen aan het festival beginnen rond 1996.
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Nocturne – Secret Garden & Loreen – Euphoria
Ik vind leuk aan ESF-forum: Dat je over werkelijk elk detail van het esf kan praten. Ik heb wat mensen om me heen waarmee ik het esf bespreek, maar nooit op zo’n gedetailleerde manier als op het forum kan. Daarnaast vind ik het gezamenlijk volgen en bespreken van een uitzending erg leuk.
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Dat het in de livetopics nogal wat mongolen aantrekt.
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Nee, staat op m’n bucketlist. Het eurovision in concert van dit jaar is een goed begin. :+
Favoriete ESF-user: Het leukst is de verscheidenheid aan mensen, waardoor er ook nog wat discussie ontstaat, maar zonder Greys zou het forum toch wel een stuk leger zijn.

Hoe lang ben je al op FOK!: Erg confronterende vraag, maar sinds 2002 als ik het me goed herinner. Via m’n vaders e-mailadres heb ik me destijds geregistreerd. Zo graag wilde ik. ^^

Naast het Songfestival vind ik leuk: Sporten, lezen, tekenen, teckelfilmpjes en teckels in general, jointjes roken, uiteten gaan, in gezelschap een tv-programma kijken en becommentariëren, muziek luisteren, naar concerten gaan, series kijken, chocolade, Zweeds leren en last but not least bankhangen. Eventueel in combinatie met eerder genoemde bezigheden. ^^
Kan je koken: Ik kan niet fantastisch koken, maar de basics lukken wel. :P
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Les.
Ik word schijtchagrijnig van: Betweters, moeten haasten in de ochtend, ontdekken dat de chocolade op is in huis, Jan Smit, moeten presenteren, mensen die je negeren/denigrerend behandelen, homofobie en seksisme.
Ik word erg gelukkig van: Chocolade, leuk gezelschap, iets gemeenschappelijks met iemand hebben of een interesse delen, mooie muziek, een goede stoelgang, de slappe lach hebben met iemand, een mooie documentaire/mooi boek/mooie film/uitzending, in het zonnetje ontbijten, fijne collega’s hebben, iets nieuws leren.
Favo (Netflix)serie('s): Black Mirror, Orange is the new black, Game of Thrones, Community, Homeland, House of Cards.
Favo film(s): Brokeback Mountain, Eternal Sunshine of the Spotless Mind, Carol, Dallas Buyers Club en The Silence of the Lambs schieten me zo te binnen.

Wat ik tot slot nog kwijt wil: Ik heb jullie lief, m'n hele leven. Het is veel meer dan houden van.

FOTO, optioneel: Nein, nein, nein, nein. :(

Favoriete ESF-gif:
[ afbeelding ]
Huehuehue.
Goed gifje 8-) en gaaf dat je 'm ook hebt ingevuld.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 november 2017 @ 15:02:44 #272
163650 Greys
pi_175339092
Fas *O*

Die goede stoelgang _O-

En je Tot Slot zinnetje O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175374442
quote:
99s.gif Op zondag 26 november 2017 15:26 schreef Fascination het volgende:
Naam: Fas 8-)
Leeftijdscategorie: 30
Regio: Twente

Kijkt het songfestival sinds: Het stond thuis altijd wel op en mijn herinneringen aan het festival beginnen rond 1996.
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Nocturne – Secret Garden & Loreen – Euphoria
Ik vind leuk aan ESF-forum: Dat je over werkelijk elk detail van het esf kan praten. Ik heb wat mensen om me heen waarmee ik het esf bespreek, maar nooit op zo’n gedetailleerde manier als op het forum kan. Daarnaast vind ik het gezamenlijk volgen en bespreken van een uitzending erg leuk.
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Dat het in de livetopics nogal wat mongolen aantrekt.
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Nee, staat op m’n bucketlist. Het eurovision in concert van dit jaar is een goed begin. :+
Favoriete ESF-user: Het leukst is de verscheidenheid aan mensen, waardoor er ook nog wat discussie ontstaat, maar zonder Greys zou het forum toch wel een stuk leger zijn.

Hoe lang ben je al op FOK!: Erg confronterende vraag, maar sinds 2002 als ik het me goed herinner. Via m’n vaders e-mailadres heb ik me destijds geregistreerd. Zo graag wilde ik. ^^

Naast het Songfestival vind ik leuk: Sporten, lezen, tekenen, teckelfilmpjes en teckels in general, jointjes roken, uiteten gaan, in gezelschap een tv-programma kijken en becommentariëren, muziek luisteren, naar concerten gaan, series kijken, chocolade, Zweeds leren en last but not least bankhangen. Eventueel in combinatie met eerder genoemde bezigheden. ^^
Kan je koken: Ik kan niet fantastisch koken, maar de basics lukken wel. :P
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Les.
Ik word schijtchagrijnig van: Betweters, moeten haasten in de ochtend, ontdekken dat de chocolade op is in huis, Jan Smit, moeten presenteren, mensen die je negeren/denigrerend behandelen, homofobie en seksisme.
Ik word erg gelukkig van: Chocolade, leuk gezelschap, iets gemeenschappelijks met iemand hebben of een interesse delen, mooie muziek, een goede stoelgang, de slappe lach hebben met iemand, een mooie documentaire/mooi boek/mooie film/uitzending, in het zonnetje ontbijten, fijne collega’s hebben, iets nieuws leren.
Favo (Netflix)serie('s): Black Mirror, Orange is the new black, Game of Thrones, Community, Homeland, House of Cards.
Favo film(s): Brokeback Mountain, Eternal Sunshine of the Spotless Mind, Carol, Dallas Buyers Club en The Silence of the Lambs schieten me zo te binnen.

Wat ik tot slot nog kwijt wil: Ik heb jullie lief, m'n hele leven. Het is veel meer dan houden van.

FOTO, optioneel: Nein, nein, nein, nein. :(

Favoriete ESF-gif:
[ afbeelding ]
Huehuehue.
Goh, wat enorm leuk dat je dit onderdeel van het ESF forum zomaar ontdekte op dezelfde dag dat iik het naar boven haalde, nadat er al in maanden niet gepost was. Prachtig
  Moderator woensdag 29 november 2017 @ 10:49:30 #274
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_175377763
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator woensdag 29 november 2017 @ 13:04:32 #275
375570 crew  Cyan9
pi_175380909
quote:
_O-
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  ESF Reporter woensdag 29 november 2017 @ 13:25:02 #276
87554 Cee
Welluk?
pi_175381330
Nog een fijne verjaardag gehad?
  † In Memoriam † woensdag 29 november 2017 @ 18:28:03 #277
368283 ato
pi_175387494
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 13:25 schreef Cee het volgende:
Nog een fijne verjaardag gehad?
:) w/
Life can be a bitch, so like it..
pi_177088584
Kickje, omdat ik 't al van plan was en omdat.....Cyan9 :{w

Dus heb je'm nog niet ingevuld? Bij deze, ook de lurkers onder ons :P
~The present is all there is~
pi_177089169
Heb ik dit nog nooit ingevuld? :o Foei!

Naam: Peter
Leeftijdscategorie: begin dertig
Regio: Den Haag

Kijkt het songfestival sinds: ca 2000
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Euphoria en Je ne sais quoi (Guilty pleasure)
Ik vind leuk aan ESF-forum: De hysterie! en meets
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Mensen die ongevraagd komen filmen of fotograferen / fotografen die zelf niet op de foto willen
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Alleen de voorronde in NL toen we niet mochten wapperen.
Favoriete ESF-user: Greys

Hoe lang ben je al op FOK!: ruim 13 jaar al :@

Naast het Songfestival vind ik leuk: muziek, lezen, postcrossing
Kan je koken: de combimagnetron is mijn vriend O+
Hé/hó/bi/iets anders namelijk:
Ik word schijtchagrijnig van: 'moeten'
Ik word erg gelukkig van: chocolade, goede saté, meezingen :@
Favo (Netflix)serie('s): BBC antiekprogramma's, huis/verbouwprogramma's etc.
Favo film(s): De kleine Zeemeermin?

Wat ik tot slot nog kwijt wil: ESF is leuk :Y

FOTO, optioneel: Nope

Favoriete ESF-gif:
dag
pi_177089275
Leuk dat je'm ook hebt ingevuld Peter *O*
~The present is all there is~
  vrijdag 2 maart 2018 @ 08:33:54 #281
476197 DevK
Eurodaddy.
pi_177543114
Ik ben nieuw hier, maar zal me maar eens even voorstellen hier. :D

Naam: - Devon
Leeftijdscategorie: - 20 jaartjes jong!
Regio: - Gelderland

Kijkt het songfestival sinds: - Pff, wat zou het zijn? Ik begon het vanaf Anouk's inzending in 2013 elk jaar te kijken, en zo heb ik het ESF virus opgelopen. :)
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: - Euphoria - Loreen & Heroes - Måns Zelmerlöw (als ik een derde mocht kiezen: Calm After The Storm natuurlijk.)
Ik vind leuk aan ESF-forum: - Dat de sfeer gewoon gezellig is en er altijd leuke discussies zijn.
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: - Daar moet ik nog achterkomen, als broekie. :P
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: - Helaas nog niet! Wil volgend jaar wel live naar een Songfestival gaan. :)
Favoriete ESF-user: - De TS, Greys is spontaan en gezellig van wat ik zag als lurker!

Hoe lang ben je al op FOK!: - Net een dagje als user, maar ik lurkde hiervoor ook wel. :)

Naast het Songfestival vind ik leuk: - Video's editten, op mijn gitaar jammen,
Kan je koken: - Ben zelf half Indonesisch, dus dat moet wel snor zitten. :')
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: - Hé
Ik word schijtchagrijnig van: - Internet die uitvalt en chagrijnige mensen. :P
Ik word erg gelukkig van: - Goed eten,
Favo (Netflix)serie('s): - Altered Carbon, The Good Doctor en that's it. Ben totaal niet van series.
Favo film(s): - Marvel films, John Wick en nog wel een paar.

Wat ik tot slot nog kwijt wil: - Dat ik niet kan wachten op het songfestival ofcourse!

FOTO, optioneel: - Nou, voor deze ene keer dan.



Favoriete ESF-gif: - Heb er geen tot nu toe. :')
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 maart 2018 @ 09:03:54 #282
163650 Greys
pi_177543540
Welkom en leuk dat je het ook hebt ingevuld! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177544505
Welkom DevK! *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_177545971
Ja, leuk dat je 'm ook hebt ingevuld w/
~The present is all there is~
  Moderator vrijdag 2 maart 2018 @ 11:24:37 #285
375570 crew  Cyan9
pi_177546362
Welkom op het leukste plekje van heel Fok! *O*
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_177549456
Waar staat dit ?
Dan vul ik hem ook in
Gevonden😂
pi_177549732
Naam: - Petra
Leeftijdscategorie: -55
Regio: -rotterdam

Kijkt het songfestival sinds: -fanatiek samen met mijn zoon al 14 jaar .. ervoor met mijn ouders
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: -Alexander Rybak Loreen
Ik vind leuk aan ESF-forum: -De meningen van andere
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: -Die slotjes😬
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: -ja
Favoriete ESF-user: -Daar doe ik niet aan

Hoe lang ben je al op FOK!: -twee jaar ofzo?

Naast het Songfestival vind ik leuk: -Muziek wandelen met de honden
Kan je koken: -Hoop het
Hé/hó/bi/ heiets anders namelijk: -
Ik word schijtchagrijnig van: -Oneerlijke jaloerse mensen
Ik word erg gelukkig van: -gewoon de dagelijkse dingen
Favo (Netflix)serie('s): -Grand Hotel / Velvet
Favo film(s): - saturday night fever

Wat ik tot slot nog kwijt wil: -

FOTO, optioneel: -Weet niet hoe dit moet hoor

Favoriete ESF-gif: - Waylon Wenkbrauw
pi_177551019
Nog nooit gezien dit, ook snel maar even ingevuld. :P

Naam: Libranl
Leeftijdscategorie: Begin 30
Regio: Frl

Kijkt het songfestival sinds: Vanaf 1996 tot 2003 heb ik de Nederlandse inzendingen bewust meegekregen, het ESF zelf heb ik toen nooit gevolgd. Vanaf 2004 kijk ik het ESF. Vanaf 2013 ben ik het serieuzer gaan volgen.
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Waterloo en de Troubadour vind ik toch wel echte klassiekers.
Ik vind leuk aan ESF-forum: Dat er zoveel users zijn die op hun eigen manier een positieve, enthousiaste bijdrage leveren aan het forum.
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Op wat enkele incidenten na, die het niet verdienen hier genoemd te worden, geen klachten.
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Nee
Favoriete ESF-user: Er zijn meerdere users die ik hoog heb zitten. Ik heb bewondering voor de passie en de tijd die sommige users in het ESF-forum steken, waaronder Fred_B, Greys, IJs_beer, Cyan9 en er zijn veel meer die met hun enthousiasme bijdragen aan dit forum.

Hoe lang ben je al op FOK!: Toen Anouk in 2013 aan het ESF deelnam las ik wat mee. Ben het daarna wat blijven volgen. Toen Douwe Bob in 2016 ging toch maar geregistreerd. Eerst keek ik hier incidenteel, laatste tijd vaker, met name in Songfestivalperiode jan-mei.
Naast het Songfestival vind ik leuk: Van alles, o.a. naar het stadion, lekker uit eten met vrienden of familie, muziek luisteren, sport kijken, wandelen/ fietsen door de bossen, gamen, computers
Kan je koken: De basis, geen culinaire hoogstandjes
Hé/hó/bi/iets anders namelijk:
Ik word schijtchagrijnig van: O.a. files, vertragingen OV of een trein/ bus die voor je neus wegrijdt, autoruiten krabben, insecten, traag internet, slecht weer
Ik word erg gelukkig van: Mooie muziek, een spannende voetbalwedstrijd, wandelen/fietsen door de bossen, de zon/ een mooie zonsondergang, terugkijken van mooie oude familiefoto’s/beelden. Het doet me ook goed als ik andere mensen om mij heen gezond en gelukkig zie of hen ergens mee kan helpen. En uiteraard het ESF-forum.
Favo (Netflix)serie('s): Kijk geen (Netflix)serie's, op tv kijk ik wel graag Studio Sport, Voetbal Inside, Fox Sports Eredivisie, muziekprogramma's/ docu's of concertregistraties.
Favo film(s): The Truman Show, The Matrix-trilogie

Wat ik tot slot nog kwijt wil: Ik hoop het nog eens mee te maken dat Nederland de winst pakt op het ESF. Soms zou ik willen dat ik wat dichter bij de Randstad zou wonen met het oog op de meetings/ EIC etc.

Favoriete ESF-gif:
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 maart 2018 @ 15:18:12 #289
163650 Greys
pi_177551453
Wat leuk dat jullie het ingevuld hebben! :D Tof.

Hardop gelachen om de Spanje gif. Het was dat jaar m'n favoriete inzending (walsje he :P ) dus ik werd echt gek toen dit gebeurde _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177552100
Deze is eigenlijk mijn favoriet...maar durf ik niet te zeggen😂
pi_177552143
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 15:18 schreef Greys het volgende:
Wat leuk dat jullie het ingevuld hebben! :D Tof.

Hardop gelachen om de Spanje gif. Het was dat jaar m'n favoriete inzending (walsje he :P ) dus ik werd echt gek toen dit gebeurde _O-
:D

Het is ook een geweldige inzending idd! :) Ja kan me voorstellen dat je gek werd, ik dacht eerst nog even dat het bij de act hoorde :P In dat jaar zag ik de liedjes pas voor het eerst op tv. Hulde voor de beveiliging die zo 'snel' in actie kwam. _O-
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 maart 2018 @ 15:51:39 #292
163650 Greys
pi_177552228
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 15:45 schreef Escrotterdam het volgende:
Deze is eigenlijk mijn favoriet...maar durf ik niet te zeggen😂
Je hoeft je hier voor weinig te schamen want smaken verschillen nou eenmaal :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177552263
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 15:45 schreef Escrotterdam het volgende:
Deze is eigenlijk mijn favoriet...maar durf ik niet te zeggen😂
Waarom niet? :D Het is dan niet mijn favoriet, maar heb veel slechtere inzendingen gehoord de afgelopen jaren. :)
pi_177552382
Nog meer *O*
~The present is all there is~
  vrijdag 2 maart 2018 @ 15:59:26 #295
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_177552385
Leuk dat er weer users zijn die dit topic gevonden hebben :)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 2 maart 2018 @ 16:00:54 #296
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_177552425
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 15:45 schreef Escrotterdam het volgende:
Deze is eigenlijk mijn favoriet...maar durf ik niet te zeggen😂
Mijn smaak is het niet. Maar er is geen reden om je voor te schamen hoor. Iedereen vindt weer wat anders leuk :)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator vrijdag 2 maart 2018 @ 16:58:03 #297
375570 crew  Cyan9
pi_177553518
Leuk dat jullie dit invullen!
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  vrijdag 2 maart 2018 @ 17:14:33 #298
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_177553900
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 15:48 schreef libranl het volgende:

[..]

:D

Het is ook een geweldige inzending idd! :) Ja kan me voorstellen dat je gek werd, ik dacht eerst nog even dat het bij de act hoorde :P In dat jaar zag ik de liedjes pas voor het eerst op tv. Hulde voor de beveiliging die zo 'snel' in actie kwam. _O-
Dat had ik toen ook idd. _O-
Pas toen die andere gasten van de zijkant kwamen kreeg ik door dat er iets niet goed was. :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 2 maart 2018 @ 21:22:09 #299
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177560698
Oke wauw, ik zie dit nu pas :P

Naam: Guanabana ;)
Leeftijdscategorie: - Nog een paar maanden 29 ;(
Regio: - Amersfoort

Kijkt het songfestival sinds: - ik mocht voor het eerst opblijven in 1999 met Marlayne :P
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: - The Voice van Eimear Quinn :@ en Hemel en Aarde van de Nederlandse inzendingen. Ik vergeet nu waarschijnlijk mijn echte favorieten. Oja Heroes en Satellite ook erg leuk!
Ik vind leuk aan ESF-forum: - Dat het hier echt een gezellig stukje FOK! is, en dat je met 'gelijkgestemden' zit die ook net zo hyperen als jij
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: - Dat vorig jaar de sfeer nogal negatief was toen O'g3ne de inzending was. Persoonlijk had ik niets tegen ze, dus toen was het minder leuk om mee te doen.
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: - Nee

Hoe lang ben je al op FOK!: - Sinds 2007

Naast het Songfestival vind ik leuk: - Films kijken, muziek, humor om te lachen, eten
Kan je koken: - Best wel
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: - Hé
Ik word schijtchagrijnig van: - Mensen die eetgeluiden maken naast me
Ik word erg gelukkig van: - De inzending van Waylon.
Favo (Netflix)serie('s): - Game of Thrones, Friends, Family Guy (nou ja, toen het nog goed was)
Favo film(s): - The Big Lebowski, La La Land, Pulp Fiction

Wat ik tot slot nog kwijt wil: - Het is 'ik besef', en niet 'ik besef me'

FOTO, optioneel: -

Favoriete ESF-gif: - Is niet per se een ESF-gif maar toch:


[ Bericht 0% gewijzigd door Guanabana op 02-03-2018 21:42:43 ]
Koel en donker bewaren
  vrijdag 2 maart 2018 @ 21:32:49 #300
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_177561065
Topic is bijna dicht, maar ik zal het ook even invullen. Beter laat dan nooit. ;)

Naam: Zet ik meestal liever niet op internet (ook zo'n privacy freak, ja), maar na al die jaren luister ik inmiddels ook naar 'Jane' hoor. :P
Leeftijdscategorie: Kan het bijna niet geloven, maar ik ben toch echt 50 ;(
Regio: Het Gooi, maar ben geboren en getogen in Amsterdam

Kijkt het songfestival sinds: Heb Teach-In zien winnen, maar het jaar daarna (1976) echt heel bewust meegemaakt. Ik was dol op 'Save Your Kisses For Me' en kreeg daarna van m'n ouders een hele LP van The Brotherhood Of Man. (Ja, ik heb hem nog steeds) :D
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Pffff, wat moeilijk. Er zijn er zoveel! Gente Di Mare (Italie 1987) heb ik altijd heel mooi gevonden en word ook heel blij van All Kinds Of Everything (Ierland 1970). Maar morgen kies ik weer 2 andere. :P Ik ken veel (hele) oude ESF-liedjes, wat minder van de laatste 10/15 jaar.
Ik vind leuk aan ESF-forum: De gezelligheid en de humor. :)
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Eigenlijk niks. Het is jammer dat sommige mensen het soms leuk vinden om te komen trollen, maar daar kan het forum niks aan doen.
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Nope
Favoriete ESF-user: Oh jongens, daar doe ik niet aan hoor. Niemand kan het in zijn/haar eentje een leuk forum maken.
Hoe lang ben je al op FOK!: Sinds 1999
Naast het Songfestival vind ik leuk: True Crime (boeken lezen, docu's kijken, podcasts luisteren), gamen, programmeren, The Beatles (fan sinds m'n 10de), pubquizzen, op vakantie gaan
Kan je koken: ja hoor
Hé/hó/bi/iets anders namelijk:
Ik word schijtchagrijnig van: Druilerig weer, domme mensen, werklui die over de vloer komen
Ik word erg gelukkig van: Met een boek in de zon zitten
Favo (Netflix)serie('s): The Americans, Stranger Things, Black Mirror, Westworld, Mindhunter
Favo film(s): Life Of Brian, Rosemary's Baby
Relatie: 14 jaar samen met Tijn. Ja, we kennen elkaar via FOK
Wat ik tot slot nog kwijt wil: Heb een paar zware jaren achter de rug. Enige mantelzorger (enig kind) voor mijn zieke moeder bij wie de artsen maar geen goede diagnose konden stellen. Te lang verhaal verder, maar de hele periode is mij ook niet in de koude kleren gaan zitten. 27 mei vorig jaar is m'n lieve moeder overleden. Hele tijd geen zin meer gehad in FOK! (en ook andere dingen niet). Het ESF-forum heeft me uit mijn winterslaap gewekt. ;)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Moderator vrijdag 2 maart 2018 @ 21:45:55 #301
375570 crew  Cyan9
pi_177561478
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 21:32 schreef Jane het volgende:
Topic is bijna dicht, maar ik zal het ook even invullen. Beter laat dan nooit. ;)

Naam: Zet ik meestal liever niet op internet (ook zo'n privacy freak, ja), maar na al die jaren luister ik inmiddels ook naar 'Jane' hoor. :P
Leeftijdscategorie: Kan het bijna niet geloven, maar ik ben toch echt 50 ;(
Regio: Het Gooi, maar ben geboren en getogen in Amsterdam

Kijkt het songfestival sinds: Heb Teach-In zien winnen, maar het jaar daarna (1976) echt heel bewust meegemaakt. Ik was dol op 'Save Your Kisses For Me' en kreeg daarna van m'n ouders een hele LP van The Brotherhood Of Man. (Ja, ik heb hem nog steeds) :D
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Pffff, wat moeilijk. Er zijn er zoveel! Gente Di Mare (Italie 1987) heb ik altijd heel mooi gevonden en word ook heel blij van All Kinds Of Everything (Ierland 1970). Maar morgen kies ik weer 2 andere. :P Ik ken veel (hele) oude ESF-liedjes, wat minder van de laatste 10/15 jaar.
Ik vind leuk aan ESF-forum: De gezelligheid en de humor. :)
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Eigenlijk niks. Het is jammer dat sommige mensen het soms leuk vinden om te komen trollen, maar daar kan het forum niks aan doen.
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Nope
Favoriete ESF-user: Oh jongens, daar doe ik niet aan hoor. Niemand kan het in zijn/haar eentje een leuk forum maken.
Hoe lang ben je al op FOK!: Sinds 1999
Naast het Songfestival vind ik leuk: True Crime (boeken lezen, docu's kijken, podcasts luisteren), gamen, programmeren, The Beatles (fan sinds m'n 10de), pubquizzen, op vakantie gaan
Kan je koken: ja hoor
Hé/hó/bi/iets anders namelijk:
Ik word schijtchagrijnig van: Druilerig weer, domme mensen, werklui die over de vloer komen
Ik word erg gelukkig van: Met een boek in de zon zitten
Favo (Netflix)serie('s): The Americans, Stranger Things, Black Mirror, Westworld, Mindhunter
Favo film(s): Life Of Brian, Rosemary's Baby
Relatie: 14 jaar samen met Tijn. Ja, we kennen elkaar via FOK
Wat ik tot slot nog kwijt wil: Heb een paar zware jaren achter de rug. Enige mantelzorger (enig kind) voor mijn zieke moeder bij wie de artsen maar geen goede diagnose konden stellen. Te lang verhaal verder, maar de hele periode is mij ook niet in de koude kleren gaan zitten. 27 mei vorig jaar is m'n lieve moeder overleden. Hele tijd geen zin meer gehad in FOK! (en ook andere dingen niet). Het ESF-forum heeft me uit mijn winterslaap gewekt. ;)
Wow, wat een heftig verhaal! En dan toch ook weer heel mooi om te zien wat voor kracht een forum kan hebben. :)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')