Ben ik niet de enige bejaardequote:Op woensdag 21 juni 2017 21:20 schreef yvonne het volgende:
Even ene plekje reserveren:
Naam: Yvonne
Leeftijdscategorie: hanggroep bejaarde
Regio: Dordrecht
Jaaaaa graag. Leuk!quote:Op donderdag 22 juni 2017 13:22 schreef Arth_NL het volgende:
Leuk topic! Post (nog) niet zoveel in ESF maar zal binnenkort eens werken aan een voorstellingstekstje.
Dat geloof ik niet..quote:Op donderdag 22 juni 2017 23:38 schreef Cyan9 het volgende:
Ach Ato, dan ben je niet alleen. Ik heb nog nooit een relatie gehad, over het algemeen vinden jongens me niet echt aardig.
Ik was 31 toen ik begon met mijn eerste lange relatie, dus zeg nooit nooit.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 01:19 schreef Aoibhin het volgende:
Jullie zijn zeker niet alleen, want ik heb ook nog nooit een relatie gehad. Op de een of andere manier wordt het nooit iets. Een vriend van mij zei ooit dat ik nogal afstandelijk kan overkomen en dat jongens gauw het idee krijgen dat ik niet geïnteresseerd ben (zelfs al ben ik het wel). Iets in mijn lichaamstaal denk ik, want ik raak nogal snel afgeleid door bewegingen en geluiden om mij heen, en dan dwaalt mijn blik/aandacht af, en tijdens zo'n gesprek denkt mijn date ook al gauw 'ja, laat maar, die is niet geïnteresseerd'.![]()
Ik heb er vertrouwen in dat het wel goed gaat komen en voel ook nog geen haast, maar het is af en toe een beetje raar als vrienden en vriendinnen van vroeger al bezig zijn met samenwonen, trouwen en kinderen, of in ieder geval al sinds hun tienertijd in een vaste relatie zitten. Dan denk ik soms wel eens 'hm, ik loop wel érg achter'.
Ah, hier ben je ook al, je bent al lekker ingeburgerd in ESF, zo zien we het graagquote:Op vrijdag 23 juni 2017 10:37 schreef Nathvi het volgende:
Hey allemaal
Jullie kennen me vast nog niet, maar ik ben sinds een paar dagen ook actief op dit forum en vond het wel zo aardig om mezelf even voor te stellen
Naam: Nathanael
Leeftijdscategorie: 20![]()
Regio: Ergens in het Gooi :$
Kijkt het songfestival sinds: 2009
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: LAKO JE SVE & Ne Partez Pas Sans Moi
Ik vind leuk aan ESF-forum: Dat ik eindelijk mijn interesseloze vrienden niet meer hoef lastig te vallen! :p
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Nope
Favoriete ESF-user: Ehh xD Laat ik het voorlopig op iedereen houden
Hoe lang ben je al op FOK!: Een paar maanden (GTST hoekje)
Naast het Songfestival vind ik leuk: Series Kijken [Pretty Little Liars, The 100, etc.] en uitgaan en dat soort stuff
Kan je koken: Als ik een kookboek volg gaat het redelijk :p
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Oh, het duurde even voor ik het snapte xD, Hó dan :p
Ik word schijtchagrijnig van: Mensen die gaan klagen als ik hard zing, kom op, laat me
Favo (Netflix)serie('s): PLL, The 100, Orphan Black
Favo film(s): Ik ben eigenlijk niet zo'n Film kijker, maar Titanic blijft de mooiste
Wat ik tot slot nog kwijt wil: 'k Vind het leuk dat ik dit gezellig forum heb gevonden
FOTO, optioneel:
Liever niet nog :$
Favoriete ESF-gif:
[ afbeelding (gewoon omdat ik het nogsteeds niet snap xD) ]
1 | [img=400,250]https://68.media.tumblr.com/b0fda026607bc8e3f9dcd5416ce2f478/tumblr_inline_nk5b454Qm31to0uav.gif[/img] |
Excuses voor de late reactie.quote:
Ja kwam er laatst achter dat het hier verkeerd staat ingesteld.quote:
Ik heb de mazzel dat bijna iedereen single is in m'n directe vriendengroep. We kijken echt met verbazing naar alle oude middelbare school contacten die al lopen met koters of al getrouwd zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 01:19 schreef Aoibhin het volgende:
Jullie zijn zeker niet alleen, want ik heb ook nog nooit een relatie gehad. Op de een of andere manier wordt het nooit iets. Een vriend van mij zei ooit dat ik nogal afstandelijk kan overkomen en dat jongens gauw het idee krijgen dat ik niet geïnteresseerd ben (zelfs al ben ik het wel). Iets in mijn lichaamstaal denk ik, want ik raak nogal snel afgeleid door bewegingen en geluiden om mij heen, en dan dwaalt mijn blik/aandacht af, en tijdens zo'n gesprek denkt mijn date ook al gauw 'ja, laat maar, die is niet geïnteresseerd'.![]()
Ik heb er vertrouwen in dat het wel goed gaat komen en voel ook nog geen haast, maar het is af en toe een beetje raar als vrienden en vriendinnen van vroeger al bezig zijn met samenwonen, trouwen en kinderen, of in ieder geval al sinds hun tienertijd in een vaste relatie zitten. Dan denk ik soms wel eens 'hm, ik loop wel érg achter'.
Welkom!quote:Op vrijdag 23 juni 2017 10:37 schreef Nathvi het volgende:
Hey allemaal
Jullie kennen me vast nog niet, maar ik ben sinds een paar dagen ook actief op dit forum en vond het wel zo aardig om mezelf even voor te stellen
Ik vind leuk aan ESF-forum: Dat ik eindelijk mijn interesseloze vrienden niet meer hoef lastig te vallen! :p
Naast het Songfestival vind ik leuk: Series Kijken [Pretty Little Liars, The 100, etc.] en uitgaan en dat soort stuff
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Oh, het duurde even voor ik het snapte xD, Hó dan :p
Ik word schijtchagrijnig van: Mensen die gaan klagen als ik hard zing, kom op, laat me
Favo film(s): Ik ben eigenlijk niet zo'n Film kijker, maar Titanic blijft de mooiste
Wat ik tot slot nog kwijt wil: 'k Vind het leuk dat ik dit gezellig forum heb gevonden
FOTO, optioneel:
Favoriete ESF-gif: (gewoon omdat ik het nogsteeds niet snap xD)
[ afbeelding ]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | [b]Naam:[/b] - [b]Leeftijdscategorie:[/b] - [b]Regio:[/b] - [b]Kijkt het songfestival sinds:[/b] - [b]Mijn twee favoriete ESF nummers ooit:[/b] - [b]Ik vind leuk aan ESF-forum:[/b] - [b]Ik vind minder leuk aan ESF-forum:[/b] - [b]Ben je ooit live bij het Songfestival geweest:[/b] - [b]Favoriete ESF-user:[/b] - [b]Hoe lang ben je al op FOK!:[/b] - [b]Naast het Songfestival vind ik leuk:[/b] - [b]Kan je koken:[/b] - [b]Hé/hó/bi/iets anders namelijk:[/b] - [b]Ik word schijtchagrijnig van:[/b] - [b]Ik word erg gelukkig van:[/b] - [b]Favo (Netflix)serie('s):[/b] - [b]Favo film(s):[/b] - [b]Wat ik tot slot nog kwijt wil:[/b] - [b]FOTO, optioneel:[/b] - [b]Favoriete ESF-gif:[/b] - |
Ja, toen ik de OP maakte dacht ik dus dat ik de [code] tags niet meer kon gebruiken, alleen als crew. Maar dat werkt als user dus ook, was ik ff kwijt.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 12:20 schreef iBenny het volgende:
Deze is ook wel handig?
[ code verwijderd ]
Hoi, welkom!quote:Op vrijdag 23 juni 2017 10:37 schreef Nathvi het volgende:
Hey allemaal
FOTO, optioneel:
[ afbeelding ]
Dat snap ik! Maar lijkt me interessant. Persoonlijk vind ik duurzaamheid ook heel boeiend onderwerp binnen mn vakgebied.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 11:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Excuses voor de late reactie.Wegens anonimiteit zeg ik liever niet wat het precieze onderwerp is, maar het heeft te maken met psychologie en duurzaamheid.
Ik snapte dat toen al niet en nu ook nog steeds niet..quote:Op vrijdag 23 juni 2017 10:37 schreef Nathvi het volgende:
Dat hoor ik best vaak :pquote:Op vrijdag 23 juni 2017 13:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hoi, welkom!
Wat een toffe bijzondere naam heb je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |