1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | [b]Naam:[/b] - [b]Leeftijdscategorie:[/b] - [b]Regio:[/b] - [b]Kijkt het songfestival sinds:[/b] - [b]Mijn twee favoriete ESF nummers ooit:[/b] - [b]Ik vind leuk aan ESF-forum:[/b] - [b]Ik vind minder leuk aan ESF-forum:[/b] - [b]Ben je ooit live bij het Songfestival geweest:[/b] - [b]Favoriete ESF-user:[/b] - [b]Hoe lang ben je al op FOK!:[/b] - [b]Naast het Songfestival vind ik leuk:[/b] - [b]Kan je koken:[/b] - [b]Hé/hó/bi/iets anders namelijk:[/b] - [b]Ik word schijtchagrijnig van:[/b] - [b]Ik word erg gelukkig van:[/b] - [b]Favo (Netflix)serie('s):[/b] - [b]Favo film(s):[/b] - [b]Wat ik tot slot nog kwijt wil:[/b] - [b]FOTO, optioneel:[/b] - [b]Favoriete ESF-gif:[/b] - |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Favoriete ESF-gif:maar dat wisten jullie al
[ Bericht 0% gewijzigd door ijs_beer op 26-10-2020 16:18:37 ]Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~The present is all there is~
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Cyan9 op 15-06-2017 15:15:13 ]Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Hardop lachen om "als ik niet gelijk heb"quote:Op donderdag 15 juni 2017 13:16 schreef Nexum het volgende:
Wat leuk dit!!!
Ik doe helaas geen foto erbij, dat gaat nog iets te ver voor mij (ivm privacyredenen) maar dat begrijpen jullie denk ik wel![]()
Naam: Mo
Leeftijdscategorie: 17 jaar!
Regio: Overijssel
Kijkt het songfestival sinds: 2010 (Satellite)
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Qele Qele en Hasheket Shenishar (Armenië 2008 en Israel 2005)
Ik vind leuk aan ESF-forum: Dat ik gezellig met iedereen kan mee-kletsen en dat we het vaak ook wel oneens over dingen kunnen zijn, maar dan toch onder 1 deur kunnen!
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: dat het soms best wel rustig kan zijn hier in bepaalde topics
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Nee! Helaas nog niet, wil ik wel heel graag. Ik ben wel dit jaar (2017) bij Eurovision In Concert geweest en dat was super leuk.
Favoriete ESF-user: Dan toch wel Greys, omdat ze toch wel een beetje de moeder van het ESC forum is.![]()
Hoe lang ben je al op FOK!: Niet zo lang eig... denk pas sinds 2 jaar?
Naast het Songfestival vind ik leuk: Netflixen, Sims spelen, plannen, uuuureeen achter de computer doorbrengen, etc.
Kan je koken: Mwah, heb wel een paar recepten.
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Ik ben een trotse gay![]()
Ik word schijtchagrijnig van: De zomer, betweters, muggen, bijen, wespen, als ik niet gelijk heb, mensen met een rare muzieksmaak, mensen die teveel praten.
Ik word erg gelukkig van: Het ESF, mijn vrienden, mijn moeder, the Sims, RPDR
Favo (Netflix)serie('s): Pretty Little Liars, OITNB, Orphan Black, Gossip Girl, How I Met Your Mother, RuPaul's Drag Race
Favo film(s): De Harry Potter reeks, The Age of Adaline, Ted, Ted 2, Scary Movie 5.
Wat ik tot slot nog kwijt wil: Armenië is geweldig!!!!
quote:Op donderdag 15 juni 2017 13:13 schreef ijs_beer het volgende:
FOTO, optioneel:Ja graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
You've got a dm!quote:
De korte variant is dat ik als kind een herseninfarct heb gehad, waardoor ik echt helemaal niks meer kon (bewegen, praten, etc). Heb heel lang gerevalideerd, en heb m'n "normale" functioneren weer volledig terug, behalve de linkerkant die op zo'n 75% (zoiets) functioneert. Combineer dat met een lengteverschil en krachtverschil tussen links en rechts, plus nog wat andere dingen, en je krijgt iemand met een evenwichtsstoornis, iemand die slechter (zichtbaar) loopt, en mentaal af en toe een beetje in de knoop ligt om het hele gebeuren.quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:13 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaa leuk, een foto.
En ik ben nu erg benieuwd naar het (lange) linkerkantverhaal.
Oh!quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De korte variant is dat ik als kind een herseninfarct heb gehad, waardoor ik echt helemaal niks meer kon (bewegen, praten, etc). Heb heel lang gerevalideerd, en heb m'n "normale" functioneren weer volledig terug, behalve de linkerkant die op zo'n 75% (zoiets) functioneert. Combineer dat met een lengteverschil en krachtverschil tussen links en rechts, plus nog wat andere dingen, en je krijgt iemand met een evenwichtsstoornis, iemand die slechter (zichtbaar) loopt, en mentaal af en toe een beetje in de knoop ligt om het hele gebeuren.
Ook al is het al 16 jaar geleden.
quote:
Wow Cyan.quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De korte variant is dat ik als kind een herseninfarct heb gehad, waardoor ik echt helemaal niks meer kon (bewegen, praten, etc). Heb heel lang gerevalideerd, en heb m'n "normale" functioneren weer volledig terug, behalve de linkerkant die op zo'n 75% (zoiets) functioneert. Combineer dat met een lengteverschil en krachtverschil tussen links en rechts, plus nog wat andere dingen, en je krijgt iemand met een evenwichtsstoornis, iemand die slechter (zichtbaar) loopt, en mentaal af en toe een beetje in de knoop ligt om het hele gebeuren.
Ook al is het al 16 jaar geleden.
IJsbeer is inderdaad officieel cute.quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:40 schreef Greys het volgende:
IJsbeer is zó anders dan ik verwacht had! Cute! En dus niet dat ik had verwacht dat ie dat níet was, had er eigenlijk niet echt een voorstelling bij maar wat ik dan nog een beetje in m'n hoofd had leek hier niet op.
Jij ookquote:
Ja, dat welquote:Op donderdag 15 juni 2017 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij ook
Leuk om de hoofden te zien. Het praat op de een of andere manier anders als je er een gezicht bij ziet.
Oh stop it.quote:
Lastige dingen hè, die complimenten.quote:Op donderdag 15 juni 2017 17:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh stop it.![]()
Ik kan daar niet zo goed tegen.
Nogal.quote:
Gelukkig krijg ik op dit moment een acupunctuurbehandeling.quote:Op donderdag 15 juni 2017 17:20 schreef grazz het volgende:
Leuk dat je'm ook hebt ingevuld sararaatsChronische hoofdpijn lijkt me echt verschrikkelijk rot, zeg
Tis echt een rot-eigenschap maar ik ga er niet om liegen.quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Hardop lachen om "als ik niet gelijk heb"![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Cee op 15-06-2017 20:12:20 ]
Ik heb nu een verblijfsnaaldje in mijn oorschelp om goed te slapen.quote:Op donderdag 15 juni 2017 17:28 schreef grazz het volgende:
Ah, acupunctuur...goed om te weten wel en vooral voor jou fijn dat het enigzins helpt. Ken iemand die vaak hoofdpijn heeft ( voortkomend uit een ontsteking), of dat chronisch is weet ik niet, maar nooit aan acupunctuur gedacht, misschien dat zij (mijn collega) er ook iets aan heeft...
Cee is serieus cute!quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:05 schreef ijs_beer het volgende:
Hahaha Cee.maar stiekem ben ik wel benieuwd hoe je er uit ziet!
quote:Op donderdag 15 juni 2017 14:45 schreef Cyan9 het volgende:
Naam: Wouter
Leeftijdscategorie: 26
Regio: In de buurt van Assen
Kijkt het songfestival sinds: Lordi! (2006)
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Euphoria, No One (Slovenië 2011), verder is het een komen en gaan van nummers die ik leuk vind.
Ik vind leuk aan ESF-forum: Laten we er niet omheen draaien, dit is gewoon het gezelligste subforum van heel Fok! Lekker hyperen over van alles, en met z'n allen klagen over één van de slechtste selectiecommissies van heel Europa.
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Ik trek het slecht als iemand zijn of haar mening presenteert als een feit. Dat gebeurt hier nog wel eens een keer.
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Helaas niet, maar ik hoop dat dat nog een keertje komt.
Favoriete ESF-user: Dat zijn er heel veel! Ik noem een Greys, een Cee, een ijs_beer, een Grazz, een TheVulture, een Roger, etc etc!
Hoe lang ben je al op FOK!: Ik gok sinds 2011 of 2012, en ik beperk me meestal tot de subfora ESF, SPT (schaatsen en tennis) en GAM.
Naast het Songfestival vind ik leuk: Leuke dingen doen met vrienden, veel muziek luisteren, gamen, series kijken, netjes elke week sporten.
Kan je koken: Ik kan het wel, maar ik heb er geen geduld mee. Voor andere mensen koken is wel leuk.
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Gay.
Ik word schijtchagrijnig van: Er is heel wat voor nodig, maar als ik dan toch wat moet nomen is dat mensen die van alles aannemen, vooroordelen, mensen die nooit uit zichzelf een gesprek beginnen, slecht werkend internet, helemaal geen internet, en als ik al echt in een slecht humeur ben, m'n linkerkant (lang verhaal).
Ik word erg gelukkig van: Goede muziek, als iets helemaal op z'n plek valt, kleine dingen doen waar mensen toch heel dankbaar voor zijn, als het heel hard waait, buiten zijn midden in de nacht als er niemand op straat is, en meer van die kleine random dingetjes.
Favo (Netflix)serie('s): Grey's Anatomy, Game of Thrones, Modern Family.
Favo film(s): The Hunger Games (allemaal), Fantastic Beasts, The Dressmaker.
Wat ik tot slot nog kwijt wil: ESF maakt het leven gewoon net even wat leuker! Een gezonde dosis ESF is voor iedereen aan te raden.
FOTO, optioneel:Ik dacht dat altijd dat je een meisje/vrouw wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life can be a bitch, so like it..
Moest ff googlen. Ziet eruit als een piercing. Wat fijn dat je er wat aan hebt voor je nachtrustquote:Op donderdag 15 juni 2017 19:55 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik heb nu een verblijfsnaaldje in mijn oorschelp om goed te slapen.
Ja en ik werd door mijn ouders en zussen toen ook Corrie genoemd.quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:28 schreef ato het volgende:
[..]
Ik dacht dat altijd dat je een meisje/vrouw was
Gefeliciteerd!quote:
Wat lief en gefeliciteerd..quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:37 schreef Aoibhin het volgende:
Naam: Judith
Leeftijdscategorie: 24 sinds vandaag
Regio: Utrecht
Kijkt het songfestival sinds: 2003
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Amar Pelos Dois en I Treni di Tozeur (Portugal 2017 en Italië 1984), maar moet toch echt ook even Nocturne (Noorwegen 1995) noemen, want die stond voor de editie van dit jaar in mijn top 2 en sowieso heeft Secret Garden prachtige muziek
Ik vind leuk aan ESF-forum: Die heerlijke hysterie, het enthousiasme, de humor, de oplopende emoties rondom het festival, en toch ook de discussies af en toe. Met name het geklaag over de selectiecommissie en wat we zouden veranderen is altijd heerlijk om te lezen. Daarnaast het feit dat dit subforum het hele jaar doorgaat, want op veel andere ESF forums gebeurt er tussen juni en december doorgaans helemaal niets. Ik vind dit een van de weinige echt leuke ESF communities.
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Van die users die elke keer de sfeer komen verzieken met zwaar irritant gedrag en getroll (hoewel je die op elk forum wel hebt).
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Nee, maar het staat zeker nog op de bucket list. "Probleem” is dat ik naast mijn moeder niemand heb die eventueel met me mee zou willen gaan en het is praktisch altijd lastig om van tevoren te weten of zij kan i.v.m. moeilijk vrij kunnen vragen met werk.
Favoriete ESF-user: Oei, lastig hoor, want ik vind jullie allemaal ontzettend leuk overkomen, maar vanwege haar gezellige enthousiasme zeg ik Greys. Ik lig echter ook regelmatig dubbel om de opmerkingen van Cee, en haar leuke blog. Van Ato’s posts word ik ook altijd erg vrolijk.
Hoe lang ben je al op FOK!: Sinds 2011 volgens mij; in eerste instantie vooral actief in topics over Wie is de Mol en The Voice of Holland (dat laatste programma kijk ik echter al jaren niet meer). Nu ben ik nergens echt actief, hoewel ik fanatiek meelees in ESF en rond het festival vaak wat meer mee ga posten. Ik neem me voor om ook het komende jaar wat meer tussendoor te posten.
Naast het Songfestival vind ik leuk: Verhalen schrijven, lezen, handwerken (naaien, breien, borduren, etc.), mijn stamboom uitzoeken, koken, reizen
Kan je koken: Ja en ik vind het leuk om te doen, net als bakken.
Hé/ho/bi/iets anders namelijk: Hé
Ik word schijtchagrijnig van: Bekrompen mensen en betweters (vooral de combinatie, maar ook los van elkaar) en schijnheiligheid vind ik ook een enorme afknapper. Oh, en mensen die me vertellen wat ik moet doen en wat ik moet vinden; vréselijk vind ik dat. Pessimisten en misantropen werken ook enorm op mijn zenuwen.
Ik word erg gelukkig van: Rust (ik ben nogal een stresskip, dus geniet van de momenten dat ik even geen zorgen heb), mooie natuur, mijn katten, dieren in het algemeen, dagdromen, vakantie, het gezellig hebben met leuke mensen, anderen kunnen helpen, leuke verrassingen
Favo (Netflix)serie(‘s): Vrijwel alles wat betreft historische dramaseries (Downton Abbey, Poldark, boekverfilmingen, etc.) en detectives (Morse, Midsomer Murders, The Bridge, etc.), en ik heb sinds mijn jeugd een fascinatie voor Het Kleine Huis op de Prairie. Ik heb nog nooit iets gezien via Netflix, want ik weet niet hoe het werkt (wat dat betreft leef ik in het jaar 0; forummen gaat nog net).
Favo film(s): Oei, lastig, ik heb zo’n brede smaak wat films betreft dat ik het erg lastig vind om favo’s te noemen. Ik ben in ieder geval een enorme Harry Potter fan, al heb ik nog liever de boeken.
Wat ik tot slot nog kwijt wil: Wat een ontzettend leuk initiatief dit topic, en sowieso alle nieuwe topics die er de afgelopen dagen verschenen zijn! Op deze manier komen we de Post Eurovision Depression wel door. Erg leuk om wat meer over jullie allemaal te weten te komen.
Een foto zit er even niet in, want ik heb een nieuwe laptop en ik heb daar nog geen foto’s op staan. Dat uploaden met het kabeltje duurt ook nog wel even, want ik ben zoals ik al uitlegde uit het jaar 0 en heb geen camera met internetverbinding en uberhaupt op dit moment geen mobiel. Zodra ik een leuke foto heb, edit ik er wel een in deze post.
Dachten zij van mij ook hoor.quote:
Leukste van deze bar is dat men de ESF week, viert.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 08:22 schreef Aoibhin het volgende:
Oh dat is dan nog niet eens zo ver van waar ik woon! Ik ga vaak naar de sportschool schuin tegenover de Rembrandt bioscoop. Nooit geweten dat daar een homobar naast zat.Lijkt me wel een gezellige bar om eens binnen te lopen rond het ESF, of draaien ze die nummers echt het hele jaar door?
Ja zeg, ga de nieuwsgierigheid nog even opschroeven of zo.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 09:27 schreef Greys het volgende:
Roger ook ingevuld
(En dankjewel)
Ik kwam van de week nog een foto tegen van Pat en jou en mij op dat bloedverziekend hete esf feestje bij Henk!
Oh en mensen, Roger is 2 meter. Ter beeldvorming. En hij lijkt een beetje op een knappere Lange Frans. Ik 1.82 dus dan voelde ik me ook eens klein.![]()
Wie volgt met invullen, wie volgt! En dingen weglaten uit privacy is heel begrijpelijk.
Hoi Sara, dat is misschien meer iets voor in het slowchat topicquote:Op vrijdag 16 juni 2017 10:32 schreef sararaats het volgende:
Er was in 1991 zoveel te doen rond Clouseau in het ESF dat ik er gek van werd. Gelukkig bleek het een flop. Mijn klasgenoten kei-pissed.
Ik zat toen in het zesde leerjaar.
Misschien vindt Roger het goed als ik die foto van mij met hem samen dm aan een vaste user zoals jij die dat graag wil, maar dat wacht ik even af. Zo niet dan is dat ook begrijpelijk.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 11:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja zeg, ga de nieuwsgierigheid nog even opschroeven of zo.
Maar welk topic uit 2013 was het, weet je dat nog? Want in 2013 zijn er ook heel veel topic geplaatst, ik wil best voor je zoeken naar die foto maar alle topics door is misschien wat veel.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 11:17 schreef ato het volgende:
Greys Kan jij ook het topic van 2013 hier plaatsten?
Daar had ik wel een foto geplaatst van mijzelf met dr Malta.
Was Roger ook bij nationale finale in 2012?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 11:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien vindt Roger het goed als ik die foto van mij met hem samen dm aan een vaste user zoals jij die dat graag wil, maar dat wacht ik even af. Zo niet dan is dat ook begrijpelijk.
Ik heb het topic gevonden waar je een aantal foto's van jezelf had geplaatst maar de linkjes doen het niet meer helaas.. Kijk in dit topic was het: ESF / Eurovision in Concert, Anouk ging niet.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 11:18 schreef ato het volgende:
[..]
Was Roger ook bij nationale finale in 2012?
Ik zat een vak naast jullie? Zo ben ik ook Fok lid geworden
Sherlock holmesquote:Op vrijdag 16 juni 2017 11:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het topic gevonden waar je een aantal foto's van jezelf had geplaatst maar de linkjes doen het niet meer helaas.. Kijk in dit topic was het: ESF / Eurovision in Concert, Anouk ging niet.
Heb je Facebook? Dan kan ik je misschien via PM ofzo helpen om een foto daarvan hier te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
Liever niet, sorry.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 11:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien vindt Roger het goed als ik die foto van mij met hem samen dm aan een vaste user zoals jij die dat graag wil, maar dat wacht ik even af. Zo niet dan is dat ook begrijpelijk.
Erg was dat, grote groep in een klein kroegje gepakt met 30+ Celsius.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 09:27 schreef Greys het volgende:
dat bloedverziekend hete esf feestje bij Henk!
Geen sorry, volledig begrijpelijk.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 14:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Liever niet, sorry.
[..]
Erg was dat, grote groep in een klein kroegje gepakt met 30+ Celsius. [ afbeelding ]
Geeft niet hoor, ik creëer gewoon een beeld in m'n hoofd, en vanaf nu zie je er gewoon zo uit.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 14:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Liever niet, sorry.
[..]
Erg was dat, grote groep in een klein kroegje gepakt met 30+ Celsius. [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Werd je nu een keer zo aangekeken?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 09:27 schreef Greys het volgende:
Roger ook ingevuld
(En dankjewel)
Oh en mensen, Roger is 2 meter. Ter beeldvorming. En hij lijkt een beetje op een knappere Lange Frans. Ik 1.82 dus dan voelde ik me ook eens klein.![]()
Voor die lijst ga ik na het eten even zittenquote:Op vrijdag 16 juni 2017 16:34 schreef Greys het volgende:
Als jullie me zoeken, ik ben het komende uur hardop aan het gieren om het ik-word-chagrijnig-van gedeelte van de post van Fred![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja!quote:Op vrijdag 16 juni 2017 16:46 schreef Knutknuttsson het volgende:
Dit jaar had een vrij hoge gelukspiek met het ESF en het kampioenschap van Feyenoord in één weekend
Hahaha hoezo?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 17:19 schreef grazz het volgende:
Zo ff bijgelezen weer. Dat lijstje van Fred, maar ook Knut![]()
Em31, dacht altijd dat je een jongen was![]()
Atodenk soms echt dat je half dronken op je iPad zit.
Denk dat het door autocorrectie op je iPad komt ofzoquote:
Mooi dat te lezenquote:Op vrijdag 16 juni 2017 18:48 schreef Cee het volgende:
Even een berichtje aan Fred. Ik had vandaag een off-day. Maar ik lach me nu een breuk. Je pleurishekellijstje maakt een hoop goed.![]()
Somputter.
Dat eerste kan wel kloppen, ik tik soms te snel en kijk het niet na.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:44 schreef grazz het volgende:
[..]
Denk dat het door autocorrectie op je iPad komt ofzomaar het kan ook aan mij liggen hoor, ik lees soms te vluchtig
Ben ik niet de enige bejaardequote:Op woensdag 21 juni 2017 21:20 schreef yvonne het volgende:
Even ene plekje reserveren:
Naam: Yvonne
Leeftijdscategorie: hanggroep bejaarde
Regio: Dordrecht
Jaaaaa graag. Leuk!quote:Op donderdag 22 juni 2017 13:22 schreef Arth_NL het volgende:
Leuk topic! Post (nog) niet zoveel in ESF maar zal binnenkort eens werken aan een voorstellingstekstje.
Dat geloof ik niet..quote:Op donderdag 22 juni 2017 23:38 schreef Cyan9 het volgende:
Ach Ato, dan ben je niet alleen. Ik heb nog nooit een relatie gehad, over het algemeen vinden jongens me niet echt aardig.
Ik was 31 toen ik begon met mijn eerste lange relatie, dus zeg nooit nooit.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 01:19 schreef Aoibhin het volgende:
Jullie zijn zeker niet alleen, want ik heb ook nog nooit een relatie gehad. Op de een of andere manier wordt het nooit iets. Een vriend van mij zei ooit dat ik nogal afstandelijk kan overkomen en dat jongens gauw het idee krijgen dat ik niet geïnteresseerd ben (zelfs al ben ik het wel). Iets in mijn lichaamstaal denk ik, want ik raak nogal snel afgeleid door bewegingen en geluiden om mij heen, en dan dwaalt mijn blik/aandacht af, en tijdens zo'n gesprek denkt mijn date ook al gauw 'ja, laat maar, die is niet geïnteresseerd'.![]()
Ik heb er vertrouwen in dat het wel goed gaat komen en voel ook nog geen haast, maar het is af en toe een beetje raar als vrienden en vriendinnen van vroeger al bezig zijn met samenwonen, trouwen en kinderen, of in ieder geval al sinds hun tienertijd in een vaste relatie zitten. Dan denk ik soms wel eens 'hm, ik loop wel érg achter'.
Ah, hier ben je ook al, je bent al lekker ingeburgerd in ESF, zo zien we het graagquote:Op vrijdag 23 juni 2017 10:37 schreef Nathvi het volgende:
Hey allemaal
Jullie kennen me vast nog niet, maar ik ben sinds een paar dagen ook actief op dit forum en vond het wel zo aardig om mezelf even voor te stellen
Naam: Nathanael
Leeftijdscategorie: 20![]()
Regio: Ergens in het Gooi :$
Kijkt het songfestival sinds: 2009
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: LAKO JE SVE & Ne Partez Pas Sans Moi
Ik vind leuk aan ESF-forum: Dat ik eindelijk mijn interesseloze vrienden niet meer hoef lastig te vallen! :p
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Nope
Favoriete ESF-user: Ehh xD Laat ik het voorlopig op iedereen houden
Hoe lang ben je al op FOK!: Een paar maanden (GTST hoekje)
Naast het Songfestival vind ik leuk: Series Kijken [Pretty Little Liars, The 100, etc.] en uitgaan en dat soort stuff
Kan je koken: Als ik een kookboek volg gaat het redelijk :p
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Oh, het duurde even voor ik het snapte xD, Hó dan :p
Ik word schijtchagrijnig van: Mensen die gaan klagen als ik hard zing, kom op, laat me
Favo (Netflix)serie('s): PLL, The 100, Orphan Black
Favo film(s): Ik ben eigenlijk niet zo'n Film kijker, maar Titanic blijft de mooiste
Wat ik tot slot nog kwijt wil: 'k Vind het leuk dat ik dit gezellig forum heb gevonden
FOTO, optioneel:
Liever niet nog :$
Favoriete ESF-gif:
[ afbeelding (gewoon omdat ik het nogsteeds niet snap xD) ]
1 | [img=400,250]https://68.media.tumblr.com/b0fda026607bc8e3f9dcd5416ce2f478/tumblr_inline_nk5b454Qm31to0uav.gif[/img] |
Excuses voor de late reactie.quote:
Ja kwam er laatst achter dat het hier verkeerd staat ingesteld.quote:
Ik heb de mazzel dat bijna iedereen single is in m'n directe vriendengroep. We kijken echt met verbazing naar alle oude middelbare school contacten die al lopen met koters of al getrouwd zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 01:19 schreef Aoibhin het volgende:
Jullie zijn zeker niet alleen, want ik heb ook nog nooit een relatie gehad. Op de een of andere manier wordt het nooit iets. Een vriend van mij zei ooit dat ik nogal afstandelijk kan overkomen en dat jongens gauw het idee krijgen dat ik niet geïnteresseerd ben (zelfs al ben ik het wel). Iets in mijn lichaamstaal denk ik, want ik raak nogal snel afgeleid door bewegingen en geluiden om mij heen, en dan dwaalt mijn blik/aandacht af, en tijdens zo'n gesprek denkt mijn date ook al gauw 'ja, laat maar, die is niet geïnteresseerd'.![]()
Ik heb er vertrouwen in dat het wel goed gaat komen en voel ook nog geen haast, maar het is af en toe een beetje raar als vrienden en vriendinnen van vroeger al bezig zijn met samenwonen, trouwen en kinderen, of in ieder geval al sinds hun tienertijd in een vaste relatie zitten. Dan denk ik soms wel eens 'hm, ik loop wel érg achter'.
Welkom!quote:Op vrijdag 23 juni 2017 10:37 schreef Nathvi het volgende:
Hey allemaal
Jullie kennen me vast nog niet, maar ik ben sinds een paar dagen ook actief op dit forum en vond het wel zo aardig om mezelf even voor te stellen
Ik vind leuk aan ESF-forum: Dat ik eindelijk mijn interesseloze vrienden niet meer hoef lastig te vallen! :p
Naast het Songfestival vind ik leuk: Series Kijken [Pretty Little Liars, The 100, etc.] en uitgaan en dat soort stuff
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Oh, het duurde even voor ik het snapte xD, Hó dan :p
Ik word schijtchagrijnig van: Mensen die gaan klagen als ik hard zing, kom op, laat me
Favo film(s): Ik ben eigenlijk niet zo'n Film kijker, maar Titanic blijft de mooiste
Wat ik tot slot nog kwijt wil: 'k Vind het leuk dat ik dit gezellig forum heb gevonden
FOTO, optioneel:
Favoriete ESF-gif: (gewoon omdat ik het nogsteeds niet snap xD)
[ afbeelding ]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | [b]Naam:[/b] - [b]Leeftijdscategorie:[/b] - [b]Regio:[/b] - [b]Kijkt het songfestival sinds:[/b] - [b]Mijn twee favoriete ESF nummers ooit:[/b] - [b]Ik vind leuk aan ESF-forum:[/b] - [b]Ik vind minder leuk aan ESF-forum:[/b] - [b]Ben je ooit live bij het Songfestival geweest:[/b] - [b]Favoriete ESF-user:[/b] - [b]Hoe lang ben je al op FOK!:[/b] - [b]Naast het Songfestival vind ik leuk:[/b] - [b]Kan je koken:[/b] - [b]Hé/hó/bi/iets anders namelijk:[/b] - [b]Ik word schijtchagrijnig van:[/b] - [b]Ik word erg gelukkig van:[/b] - [b]Favo (Netflix)serie('s):[/b] - [b]Favo film(s):[/b] - [b]Wat ik tot slot nog kwijt wil:[/b] - [b]FOTO, optioneel:[/b] - [b]Favoriete ESF-gif:[/b] - |
Ja, toen ik de OP maakte dacht ik dus dat ik de [code] tags niet meer kon gebruiken, alleen als crew. Maar dat werkt als user dus ook, was ik ff kwijt.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 12:20 schreef iBenny het volgende:
Deze is ook wel handig?
[ code verwijderd ]
Hoi, welkom!quote:Op vrijdag 23 juni 2017 10:37 schreef Nathvi het volgende:
Hey allemaal
FOTO, optioneel:
[ afbeelding ]
Dat snap ik! Maar lijkt me interessant. Persoonlijk vind ik duurzaamheid ook heel boeiend onderwerp binnen mn vakgebied.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 11:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Excuses voor de late reactie.Wegens anonimiteit zeg ik liever niet wat het precieze onderwerp is, maar het heeft te maken met psychologie en duurzaamheid.
Ik snapte dat toen al niet en nu ook nog steeds niet..quote:Op vrijdag 23 juni 2017 10:37 schreef Nathvi het volgende:
Dat hoor ik best vaak :pquote:Op vrijdag 23 juni 2017 13:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hoi, welkom!
Wat een toffe bijzondere naam heb je
Wat leuk Jan dat je hier ook gepost hebt, dankjewel!quote:Op zondag 25 juni 2017 00:44 schreef TinyTim het volgende:
Ojee, er is iets mis gegaan met de gif. Maar ja, ik ben 60 hè.
Altijd fijn zo'n excuse
quote:Op zondag 25 juni 2017 00:44 schreef TinyTim het volgende:
Ojee, er is iets mis gegaan met de gif. Maar ja, ik ben 60 hè.
Altijd fijn zo'n excuse
Damn. Nu begin ik zelf nieuwsgierig te worden.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:16 schreef Cyan9 het volgende:
Geeft niet hoor, ik creëer gewoon een beeld in m'n hoofd, en vanaf nu zie je er gewoon zo uit.
Kan ik me niet voorstellen.quote:Op donderdag 22 juni 2017 23:38 schreef Cyan9 het volgende:
over het algemeen vinden jongens me niet echt aardig.
Shocking!quote:
Welkom!quote:Op vrijdag 23 juni 2017 10:37 schreef Nathvi het volgende:
Nathanael, een bijbelse naam (een discipel van jezus) als ik me niet vergis.quote:
Die heb ik even moeten opzoeken.quote:Op zondag 25 juni 2017 00:43 schreef TinyTim het volgende:
Portugal 1984 (Maria Guinot, Silencio e tante gente
quote:Op zondag 25 juni 2017 00:51 schreef Greys het volgende:
Wat voor gif wilde je plaatsen, misschien kan ik je helpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Favoriete ESF-gif:
[ Bericht 0% gewijzigd door Arth_NL op 25-06-2017 12:35:25 ]
Type godlike: lang, gespierd, prachtige ogen en haar, ga zo maar door.quote:Op zondag 25 juni 2017 02:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Damn. Nu begin ik zelf nieuwsgierig te worden.
[..]
Kan ik me niet voorstellen.
Haha, zodra je eenmaal bent geweest vraag je je af waarom je niet eerder gegaan bent en wil je ieder jaar weer gaan.quote:Op zondag 25 juni 2017 11:43 schreef Greys het volgende:
Wauw Pascal, je bent de recordhouder hier denk ik van meeste Eurovisies live bijwonen![]()
![]()
![]()
quote:
Was het maar zo.quote:Op zondag 25 juni 2017 11:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wilde net gaan jubelen dat Golden Girls op Netflix staat.
Wowquote:Op zondag 25 juni 2017 13:33 schreef Cee het volgende:
Arth was in 2010 bij het ESF en heeft dus OPA! live gezien. Hier hoort het Golden Girls plantenspray-gifje bij.
maar ook die vurige piano battle van Paula en Oviquote:Op zondag 25 juni 2017 13:33 schreef Cee het volgende:
Arth was in 2010 bij het ESF en heeft dus OPA! live gezien. Hier hoort het Golden Girls plantenspray-gifje bij.
Echt tof!quote:Op zondag 25 juni 2017 12:43 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Haha, zodra je eenmaal bent geweest vraag je je af waarom je niet eerder gegaan bent en wil je ieder jaar weer gaan.Op een gegeven moment bouw je een steeds groter groepje gekken fans op met wie je ieder jaar gaat en die echte vrienden worden.
We hebben nu twee relaties, een huwelijk en een kind in het groepje.
quote:Op zondag 25 juni 2017 14:05 schreef Greys het volgende:
Nicky, leuk dat je het ook hebt ingevuld!![]()
En je bent inderdaad een stuk beter te pruimen nu je niet meer het bloed onder m'n nagels vandaan haaltHouden zo, veel gezelliger zo voor iedereen. En je eigen Maantopic gaat ook lekker!
Ohja, klopt hihi xDquote:[..]
Nathanael, een bijbelse naam (een discipel van jezus) als ik me niet vergis.
Volgens de etymologie "een oprecht persoon" of "een geschenk van God". Toe maar.![]()
[sub]In het Engels vooral een jongensnaam. Kan ik hieruit opmaken dat je een jongen bent?![]()
Songfestival-roadtrip!quote:Op zondag 25 juni 2017 18:20 schreef Cee het volgende:
We moeten een VW hippiebus gaan regelen en volgend jaar daarin met het hele zooitje naar Portugal rijden.
Ik ken Tiny Tim vooral uit de Kerstverhalen van Dickens. Van deze Tiny Tim komt had ik nog nooit gehoord. Overigens gaat "' Tiptoe through the tulips" niet in mijn speellijst terecht komenquote:Op zondag 25 juni 2017 17:18 schreef TinyTim het volgende:
O ja, verklaring van je naam: Tiny Tim (de ouwetjes onder ons weten het vast nog wel) was in de hoogtijdagen van de flower power een "zanger" die voornamelijk "vaudeville"-liedjes zong (jaren 20 vorige eeuw) met een ietwat hoge stem...
HIj had zowaar een hitje in Nederland in 1968:
Is die jukele ook meteen verklaard!
kan best gezellig zijn denk ikquote:
Damn, ik klink goed.quote:Op zondag 25 juni 2017 12:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Type godlike: lang, gespierd, prachtige ogen en haar, ga zo maar door.
En ik snap het zelf ook niet, maar ik heb geen andere verklaring.
Top idee!quote:Op zondag 25 juni 2017 18:20 schreef Cee het volgende:
We moeten een VW hippiebus gaan regelen en volgend jaar daarin met het hele zooitje naar Portugal rijden.
Die ken ik nietquote:Op zondag 25 juni 2017 17:18 schreef TinyTim het volgende:
O ja, verklaring van je naam: Tiny Tim (de ouwetjes onder ons weten het vast nog wel) was in de hoogtijdagen van de flower power een "zanger" die voornamelijk "vaudeville"-liedjes zong (jaren 20 vorige eeuw) met een ietwat hoge stem...
HIj had zowaar een hitje in Nederland in 1968:
Is die jukele ook meteen verklaard!
Leuk, ik doe mee.quote:Op zondag 25 juni 2017 18:20 schreef Cee het volgende:
Oeh, zo'n open versie dan.quote:Op zondag 25 juni 2017 23:39 schreef Cee het volgende:
Wordt een dubbeldekker-hippiebus, zo'n Londense.
Kunnen we de bus variant van Titanic doen. My heart will go ooooon.quote:
quote:Op maandag 26 juni 2017 02:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Kunnen we de bus variant van Titanic doen. My heart will go ooooon.
But I will never let you go..quote:Op maandag 26 juni 2017 02:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet niet of ik dat zo'n goed idee vind.
Sorry, die ben ik echt niet.quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:26 schreef Greys het volgende:
Leuk dat je het ook hebt ingevuld
Waarom post je niet meer als WhiteBeard?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Favoriete ESF-gif: -![]()
quote:Op maandag 26 juni 2017 17:27 schreef TinyTim het volgende:
Krijg nou wat, ze bestaan ook nog...
[ afbeelding ]
Ah oké, jullie hebben een aantal opvallende overeenkomsten namelijk.quote:
quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:48 schreef Wuwwa het volgende:
Naam: - Willem
Leeftijdscategorie: - mid 20
Regio: - Zuid-Holland
Kijkt het songfestival sinds: - 1996
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: - Hemel en Aarde - Edsilia Rombley, Love Injected - Aminata
Ik vind leuk aan ESF-forum: - Het ontdekken van verschillende meningen en smaken over muziek, humor mbt de acts etc.
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: - Maan
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: - Nee, misschien wil ik wel een keertje kijken bij EiC
Favoriete ESF-user: - Ik hou van iedereen
Hoe lang ben je al op FOK!: - Paar jaar enkel lezen, sinds kort af en toe een berichtje plaatsen
Naast het Songfestival vind ik leuk: - Sport, muziek in het algemeen, Survivor, bier, weekends weg
Kan je koken: - Ja, al gaat het uiteindelijke opeten me beter af
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: - Hé
Ik word schijtchagrijnig van: - Mezelf als ik hier zit terwijl ik eigenlijk nuttigere dingen moet doen
Ik word erg gelukkig van: - Een net geprepareerde skipiste op de vroege morgen, een drankje in een stad waar ik nooit geweest ben, een mooi optreden.
Favo (Netflix)serie('s): - Hou me hier nu niet mee bezig, vroegere favorieten zijn Band of Brothers en Little Britain
Favo film(s): - Shrek, The Green Mile, Her, Team America: World Police.
Wat ik tot slot nog kwijt wil: - Ik wil nog even iets kwijt over sokken
FOTO, optioneel: -Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Favoriete ESF-gif: - [ afbeelding ]
Ook dat je wat vaker post hier.
Sokkenfilmpje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ho, ho, ik volg het nieuws en als er een buzz ontstaat rond een potentiële kanshebber kijk ik altijd even op Youtube. Die Portugese inzending van dit jaar vond ik vooraf een compleet drama zo slecht. Maar goed, ik heb kennelijk geen smaak want ze wonnen wel.quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oké, jullie hebben een aantal opvallende overeenkomsten namelijk.
Grappig trouwens dat je het songfestival zelf nooit kijkt (moet je uiteraard helemaal lekker zelf weten) maar dat het je dan wel uitmaakt wie er voor Nederland gaat.
Oh en Eres Tu![]()
Is geen kwestie van geen smaak, maar van een ándere smaak. Ik heb zo vaak een heel andere smaak dan wat er wint. Als iedereen elk jaar hetzelfde mooi vindt zou er geen reet aan zijn met nul spanning.quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:04 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Ho, ho, ik volg het nieuws en als er een buzz ontstaat rond een potentiële kanshebber kijk ik altijd even op Youtube. Die Portugese inzending van dit jaar vond ik vooraf een compleet drama zo slecht. Maar goed, ik heb kennelijk geen smaak want ze wonnen wel.
Wat won er toen wel dan ook alweer..?quote:Eres tu (Zo ben jij) is en blijft geweldig. Ik vond het toen (in de tijd dat ik wel naar het volledige ESF keek) belachelijk dat Spanje niet won maar tweede werd.,
Goed nummer ook (maar Eres Tu vond ik net iets beter):quote:
Als ik die naam al lees....meteen wateroogjes...dus nu ook.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kijk Hachi echt nooit meer
Ik kan alles hebben hoor, maar dit
Doe het. Echt. Iedereen moet hem ooit gezien hebben eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:09 schreef Cee het volgende:
Ik heb Hachi nog nooit gezien, maar hij staat wel op Netflix, in mijn lijst, maar ik durf niet.
Dit. Keer tienduizend.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:34 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Ik word schijtchagrijnig van: -
Champignons.
Haha, ja Greys, hoe kun je die toch vergeten?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:38 schreef Greys het volgende:
Leuk!
Ik moet zo lachen om al jullie chagrijniglijstjes![]()
En ohhh hoe heb ik Denemarken In a moment like this kunnen vergeten te noemen zelf, wat een zálig nummer was dat ja. Luister het nog steeds regelmatig!
Kan jij Hachi kijken en het droog houden? Het lukt mij na vier keer nog steeds niet.
quote:
Bij welke luchtvaartmaatschappij was dit? Dan ga ik daar zeker nog mee vliegen, dat wil ik ook zienquote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:36 schreef ato het volgende:
Hachi zag ik in het vliegtuig, grappig om je mede reizigers te zien die ook traantjes weg pinken.
Hier is de trailer, ik moet al bijna janken bij het kijken van die paar minuten.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:09 schreef Cee het volgende:
Ik heb Hachi nog nooit gezien, maar hij staat wel op Netflix, in mijn lijst, maar ik durf niet.
Champignons is puur kwaad in een schimmelachtige afschuwelijke vorm.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:36 schreef luchtverkeersleider het volgende:
[..]Dan leef ik denk ik niet meer..
Ik ben echt bang dat ik hem niet moet kijken als ik de week daarna nog de deur uit moet.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe het. Echt. Iedereen moet hem ooit gezien hebben eigenlijk.
Alleen niet kijken als je daarna nog de deur uit moet..
Amen.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Champignons is puur kwaad in een schimmelachtige afschuwelijke vorm.
Ik zou bang zijn dat ik nooit meer fatsoenlijk de deur uit zou kunnen.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben echt bang dat ik hem niet moet kijken als ik de week daarna nog de deur uit moet.
Gedroogde?quote:
Die op de foto niet, geloof ik.quote:
quote:
Aan de andere kant, jij bent nu de held die alle champignons voor me opeet.quote:
Dit issum, voel je niet verplicht maar als je zin hebt. Je kunt gewoon dwars door bestaand geleuter heen posten over wat je maar wiltquote:Op zaterdag 15 juli 2017 21:20 schreef Soof123 het volgende:
Dank! Sinds de ergste songfestivalkoorts over is ben ik hier niet meer veel geweest, maar ik zal eens een kijkje nemen in het Slowchat topic!
quote:Op woensdag 12 juli 2017 10:29 schreef ijs_beer het volgende:
He's the hero of our times, wooohowowoow, wohooooo
Eating the champignons in our minds, ooohohoooo
Roozjeeee
Zo sportief ben ik nou ook weer niet, want alleen fitness (omdat ik anders echt uitdijquote:Op zondag 16 juli 2017 00:21 schreef Greys het volgende:
Hardop lachen om die gif
En bedankt voor je leuke en uitgebreide bijdrage in dit topic!![]()
En wat ben je sportiefIk word al moe als ik die hele sportlijst lees haha. Vind het altijd knap als mensen dat tijd voor maken
Simply Redquote:Op zondag 16 juli 2017 01:03 schreef ato het volgende:
Redefine: Ik herken de 'dingen' waar je chaggarijnig van wordt:
Mensen die profiteren van anderen.
Asociaal gedrag ( ik kan mij ook zo storen aan mensen die afval op straat gooien)
Schijn interesse
Links/rechts denken
Oh ja ik hou naast ESF vooral van soul, disco, funk, dance muziek.
Omdat ik ik met de jaren 70, 80 muziek ben opgegroeid draai ik nog regelmatig die muziek.
Ik was fan van Simply Red, Donna Summer, ABBA.
Destijds draaide ik vaak Maxi singles, remixen. Ik vind ook experimentele muziek leuk.
Bv Arcade Fire etc.
Maar ik vind ook de Foo fighters leuk.
Foo Fighters fan, oh ik vind die zanger zo goed Dave Grohl, voormalig drummer van Nirvana en hij adopteerde pas een hondje uit een asiel van een of ander goed doelquote:Op zondag 16 juli 2017 01:03 schreef ato het volgende:
Redefine: Ik herken de 'dingen' waar je chaggarijnig van wordt:
Mensen die profiteren van anderen.
Asociaal gedrag ( ik kan mij ook zo storen aan mensen die afval op straat gooien)
Schijn interesse
Links/rechts denken
Oh ja ik hou naast ESF vooral van soul, disco, funk, dance muziek.
Omdat ik ik met de jaren 70, 80 muziek ben opgegroeid draai ik nog regelmatig die muziek.
Ik was fan van Simply Red, Donna Summer, ABBA.
Destijds draaide ik vaak Maxi singles, remixen. Ik vind ook experimentele muziek leuk.
Bv Arcade Fire etc.
Maar ik vind ook de Foo fighters leuk.
2009 en 1998 ware ook erg goede jaren en ook 2004 was prima. Van de andere jaren negentig heb ik best wel wat gezien, maar staat mijn in de breedte te weinig bij (buiten veel van de winnaars dan), om daar echt een oordeel over te kunnen vellen.quote:Op zondag 16 juli 2017 02:20 schreef ato het volgende:
Ik vind 1983, 1991, 1993, 1995, 1997, 1998, 2004, 2009 de beste ESF jaren.
OK 2010 was ook niet slecht.
Meid ik draai het grijsquote:Op dinsdag 18 juli 2017 09:23 schreef Pisces29 het volgende:
Nu ik hier zo wat muziekvoorkeuren lees, snap ik ook ineens dat sommigen het liedje van Osjien best nog heel oké vonden
Volgens mij doet je linkje het nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 14:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
dit ben ik, eventjes een foto van mezelf
bij mij toch wel, wat geeft hij aan bij jouquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 14:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij doet je linkje het niet
Een lege spoiler.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 14:37 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
bij mij toch wel, wat geeft hij aan bij jou
umm hoe kan ik dan een foto uploaden hier weet je dat zoquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 14:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een lege spoiler.
En als ik je quote zie ik de url, die opent echter niks als ik hem in een browser probeer te openen.
Op een gratis uploadsite. Ik weet alleen niet welke op Fok! nog werken. Misschien heeft iemand anders een tip waarbij je gratis ook de boel nog kunt verwijderen als je foto weer weg wilt halen, ooit.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 14:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
umm hoe kan ik dan een foto uploaden hier weet je dat zo
heet jij ook Nicky net zoals ikquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik zal hier ook maar eens posten
Naam: Nicky
Leeftijdscategorie: 35-40
Regio: N-Brabant
Kijkt het songfestival sinds: Ik was er in de jaren 80 als kind al wel mee bezig, en dan vroeg ik de ochtend erna aan mijn ouders wie er gewonnen had omdat ik nog niet zo lang op mocht blijveneerste songfestival wat ik helemaal zag was denk ik 1991, ook omdat Clouseau toen meedeed
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Ik heb veel favorieten maar A Monster Like Me (Noorwegen 2015) en No No Never (Duitsland 2006) staan bovenaan
Ik vind leuk aan ESF-forum: De gezamenlijke interesse voor het Songfestival, fijn dat dat hie op Fok! een eigen plek heeft gekregen, de livetopics waren in de loop van de jaren altijd al erg leuk om te volgen maar nu kan het het hele jaar door.
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Stockholm 2016 was mijn eerste live-ervaring, twee halve finales bezocht en de finale op het grote scherm in de hal ernaast... het was![]()
![]()
Favoriete ESF-user: Dat zijn er veel, maar Ceevanwege haar humor en Greys
vanwege haar passie steken er wel bovenuit
Hoe lang ben je al op FOK!: Ik had al eens eerder een user ten tijde van BB 2 en daarna ben ik met dit account verder gegaan (ik geloof sinds 2005)
Naast het Songfestival vind ik leuk: Reizen, sporten (zwemmen, lopen, fietsen, tennis), sport kijken, films en series kijken, Fokken
Kan je koken: Nope
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: homo
Ik word schijtchagrijnig van: mensen die de kantjes er vanaf lopen of die altijd en overal beren op de weg zien
Favo (Netflix)serie('s): House of Cards, Sense8 en Game of Thrones
Favo film(s): Memento, Inception
Wat ik tot slot nog kwijt wil: Dat was het wel
Mooie voorbeelden, true that!quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik word schijtchagrijnig van: mensen die de kantjes er vanaf lopen of die altijd en overal beren op de weg zien
Ik dacht al wanneer komt ie nouquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik zal hier ook maar eens posten
Naam: Nicky
Leeftijdscategorie: 35-40
Regio: N-Brabant
Kijkt het songfestival sinds: Ik was er in de jaren 80 als kind al wel mee bezig, en dan vroeg ik de ochtend erna aan mijn ouders wie er gewonnen had omdat ik nog niet zo lang op mocht blijveneerste songfestival wat ik helemaal zag was denk ik 1991, ook omdat Clouseau toen meedeed
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Ik heb veel favorieten maar A Monster Like Me (Noorwegen 2015) en No No Never (Duitsland 2006) staan bovenaan
Ik vind leuk aan ESF-forum: De gezamenlijke interesse voor het Songfestival, fijn dat dat hie op Fok! een eigen plek heeft gekregen, de livetopics waren in de loop van de jaren altijd al erg leuk om te volgen maar nu kan het het hele jaar door.
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Stockholm 2016 was mijn eerste live-ervaring, twee halve finales bezocht en de finale op het grote scherm in de hal ernaast... het was![]()
![]()
Favoriete ESF-user: Dat zijn er veel, maar Ceevanwege haar humor en Greys
vanwege haar passie steken er wel bovenuit
Hoe lang ben je al op FOK!: Ik had al eens eerder een user ten tijde van BB 2 en daarna ben ik met dit account verder gegaan (ik geloof sinds 2005)
Naast het Songfestival vind ik leuk: Reizen, sporten (zwemmen, lopen, fietsen, tennis), sport kijken, films en series kijken, Fokken
Kan je koken: Nope
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: homo
Favo (Netflix)serie('s): House of Cards, Sense8 en Game of Thrones
Favo film(s): Memento, Inception
Wat ik tot slot nog kwijt wil: Dat was het wel
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:20 schreef Cee het volgende:
Als ik een jongen was, was ik TheVulture, ik weet het zeker.
quote:
quote:
Zo langs als je maar geen extra gas gaat geven..quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jij mag speciaal op mijn weg blijven staan.
Rawr.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jij mag speciaal op mijn weg blijven staan.
Ok. Post aangepast.quote:
Dat heb ik dan weer niet. Zelf ben ik dan wel weer van het padje af.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:21 schreef Cee het volgende:
Behalve dat met die beren op de weg dan, bij mij lopen er continu grizzlies op mijn pad.
Taalfoutje, inmiddels aangepast. Hellenofielquote:Op zondag 26 november 2017 11:14 schreef Greys het volgende:
Leuke bijdrage!
Rampenfilms
En wat is hellonofiel? Ken dat hele woord niet!
Maar wat IS hetquote:Op zondag 26 november 2017 11:16 schreef WhiteBeard1965 het volgende:
[..]
Taalfoutje, inmiddels aangepast. Hellenofiel
Liefhebber van alles wat grieks is?quote:Op zondag 26 november 2017 11:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wat IS het
Google helpt me ook niet.
Oh! Dat klinkt wel logischquote:Op zondag 26 november 2017 11:59 schreef marsan het volgende:
[..]
Liefhebber van alles wat grieks is?
Ik gok ook maar wat hoor. Mss is het wel iets heel andersquote:
Hellenofiel ->. Hellas -> Griekenland. Inderdaad, ik ben een Griekenland liefhebber. Ben er al vaak geweest. Geen mooier land en zee dan daar. Heerlijk eten, prachtige oudheid en cultuur en uiterst vriendelijke mensenquote:Op zondag 26 november 2017 11:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wat IS het
Google helpt me ook niet.
quote:Op zondag 26 november 2017 13:08 schreef Cee het volgende:
Nou ja, ze is wel Grieks dus het past in het rijtje.
Als ie de singles van Lionel Richie en Adele leuk vindt dan zou hij wel Hellonofiel zijn.
Jezus Ceequote:Op zondag 26 november 2017 13:08 schreef Cee het volgende:
Als ie de singles van Lionel Richie en Adele leuk vindt dan zou hij wel Hellonofiel zijn.
Een glaasje madeira, my dear?quote:
quote:Op zondag 26 november 2017 13:08 schreef Cee het volgende:
Aw! Ik was ook al bezig met mij voor te stellen en had dit gifje ook willen postenquote:Op zondag 26 november 2017 15:26 schreef Fascination het volgende:
Favoriete ESF-gif:
[ afbeelding ]
Huehuehue.