Songfestival-roadtrip!quote:Op zondag 25 juni 2017 18:20 schreef Cee het volgende:
We moeten een VW hippiebus gaan regelen en volgend jaar daarin met het hele zooitje naar Portugal rijden.
Ik ken Tiny Tim vooral uit de Kerstverhalen van Dickens. Van deze Tiny Tim komt had ik nog nooit gehoord. Overigens gaat "' Tiptoe through the tulips" niet in mijn speellijst terecht komenquote:Op zondag 25 juni 2017 17:18 schreef TinyTim het volgende:
O ja, verklaring van je naam: Tiny Tim (de ouwetjes onder ons weten het vast nog wel) was in de hoogtijdagen van de flower power een "zanger" die voornamelijk "vaudeville"-liedjes zong (jaren 20 vorige eeuw) met een ietwat hoge stem...
HIj had zowaar een hitje in Nederland in 1968:
Is die jukele ook meteen verklaard!
kan best gezellig zijn denk ikquote:
Damn, ik klink goed.quote:Op zondag 25 juni 2017 12:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Type godlike: lang, gespierd, prachtige ogen en haar, ga zo maar door.
En ik snap het zelf ook niet, maar ik heb geen andere verklaring.
Top idee!quote:Op zondag 25 juni 2017 18:20 schreef Cee het volgende:
We moeten een VW hippiebus gaan regelen en volgend jaar daarin met het hele zooitje naar Portugal rijden.
Die ken ik nietquote:Op zondag 25 juni 2017 17:18 schreef TinyTim het volgende:
O ja, verklaring van je naam: Tiny Tim (de ouwetjes onder ons weten het vast nog wel) was in de hoogtijdagen van de flower power een "zanger" die voornamelijk "vaudeville"-liedjes zong (jaren 20 vorige eeuw) met een ietwat hoge stem...
HIj had zowaar een hitje in Nederland in 1968:
Is die jukele ook meteen verklaard!
Leuk, ik doe mee.quote:Op zondag 25 juni 2017 18:20 schreef Cee het volgende:
Oeh, zo'n open versie dan.quote:Op zondag 25 juni 2017 23:39 schreef Cee het volgende:
Wordt een dubbeldekker-hippiebus, zo'n Londense.
Kunnen we de bus variant van Titanic doen. My heart will go ooooon.quote:
quote:Op maandag 26 juni 2017 02:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Kunnen we de bus variant van Titanic doen. My heart will go ooooon.
But I will never let you go..quote:Op maandag 26 juni 2017 02:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet niet of ik dat zo'n goed idee vind.
Sorry, die ben ik echt niet.quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:26 schreef Greys het volgende:
Leuk dat je het ook hebt ingevuld
Waarom post je niet meer als WhiteBeard?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Favoriete ESF-gif: -![]()
quote:Op maandag 26 juni 2017 17:27 schreef TinyTim het volgende:
Krijg nou wat, ze bestaan ook nog...
[ afbeelding ]
Ah oké, jullie hebben een aantal opvallende overeenkomsten namelijk.quote:
quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:48 schreef Wuwwa het volgende:
Naam: - Willem
Leeftijdscategorie: - mid 20
Regio: - Zuid-Holland
Kijkt het songfestival sinds: - 1996
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: - Hemel en Aarde - Edsilia Rombley, Love Injected - Aminata
Ik vind leuk aan ESF-forum: - Het ontdekken van verschillende meningen en smaken over muziek, humor mbt de acts etc.
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: - Maan
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: - Nee, misschien wil ik wel een keertje kijken bij EiC
Favoriete ESF-user: - Ik hou van iedereen
Hoe lang ben je al op FOK!: - Paar jaar enkel lezen, sinds kort af en toe een berichtje plaatsen
Naast het Songfestival vind ik leuk: - Sport, muziek in het algemeen, Survivor, bier, weekends weg
Kan je koken: - Ja, al gaat het uiteindelijke opeten me beter af
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: - Hé
Ik word schijtchagrijnig van: - Mezelf als ik hier zit terwijl ik eigenlijk nuttigere dingen moet doen
Ik word erg gelukkig van: - Een net geprepareerde skipiste op de vroege morgen, een drankje in een stad waar ik nooit geweest ben, een mooi optreden.
Favo (Netflix)serie('s): - Hou me hier nu niet mee bezig, vroegere favorieten zijn Band of Brothers en Little Britain
Favo film(s): - Shrek, The Green Mile, Her, Team America: World Police.
Wat ik tot slot nog kwijt wil: - Ik wil nog even iets kwijt over sokken
FOTO, optioneel: -Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Favoriete ESF-gif: - [ afbeelding ]
Ook dat je wat vaker post hier.
Sokkenfilmpje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ho, ho, ik volg het nieuws en als er een buzz ontstaat rond een potentiële kanshebber kijk ik altijd even op Youtube. Die Portugese inzending van dit jaar vond ik vooraf een compleet drama zo slecht. Maar goed, ik heb kennelijk geen smaak want ze wonnen wel.quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oké, jullie hebben een aantal opvallende overeenkomsten namelijk.
Grappig trouwens dat je het songfestival zelf nooit kijkt (moet je uiteraard helemaal lekker zelf weten) maar dat het je dan wel uitmaakt wie er voor Nederland gaat.
Oh en Eres Tu![]()
Is geen kwestie van geen smaak, maar van een ándere smaak. Ik heb zo vaak een heel andere smaak dan wat er wint. Als iedereen elk jaar hetzelfde mooi vindt zou er geen reet aan zijn met nul spanning.quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:04 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Ho, ho, ik volg het nieuws en als er een buzz ontstaat rond een potentiële kanshebber kijk ik altijd even op Youtube. Die Portugese inzending van dit jaar vond ik vooraf een compleet drama zo slecht. Maar goed, ik heb kennelijk geen smaak want ze wonnen wel.
Wat won er toen wel dan ook alweer..?quote:Eres tu (Zo ben jij) is en blijft geweldig. Ik vond het toen (in de tijd dat ik wel naar het volledige ESF keek) belachelijk dat Spanje niet won maar tweede werd.,
Goed nummer ook (maar Eres Tu vond ik net iets beter):quote:
Als ik die naam al lees....meteen wateroogjes...dus nu ook.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kijk Hachi echt nooit meer
Ik kan alles hebben hoor, maar dit
Doe het. Echt. Iedereen moet hem ooit gezien hebben eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:09 schreef Cee het volgende:
Ik heb Hachi nog nooit gezien, maar hij staat wel op Netflix, in mijn lijst, maar ik durf niet.
Dit. Keer tienduizend.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:34 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Ik word schijtchagrijnig van: -
Champignons.
Haha, ja Greys, hoe kun je die toch vergeten?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:38 schreef Greys het volgende:
Leuk!
Ik moet zo lachen om al jullie chagrijniglijstjes![]()
En ohhh hoe heb ik Denemarken In a moment like this kunnen vergeten te noemen zelf, wat een zálig nummer was dat ja. Luister het nog steeds regelmatig!
Kan jij Hachi kijken en het droog houden? Het lukt mij na vier keer nog steeds niet.
quote:
Bij welke luchtvaartmaatschappij was dit? Dan ga ik daar zeker nog mee vliegen, dat wil ik ook zienquote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:36 schreef ato het volgende:
Hachi zag ik in het vliegtuig, grappig om je mede reizigers te zien die ook traantjes weg pinken.
Hier is de trailer, ik moet al bijna janken bij het kijken van die paar minuten.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:09 schreef Cee het volgende:
Ik heb Hachi nog nooit gezien, maar hij staat wel op Netflix, in mijn lijst, maar ik durf niet.
Champignons is puur kwaad in een schimmelachtige afschuwelijke vorm.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:36 schreef luchtverkeersleider het volgende:
[..]Dan leef ik denk ik niet meer..
Ik ben echt bang dat ik hem niet moet kijken als ik de week daarna nog de deur uit moet.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe het. Echt. Iedereen moet hem ooit gezien hebben eigenlijk.
Alleen niet kijken als je daarna nog de deur uit moet..
Amen.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Champignons is puur kwaad in een schimmelachtige afschuwelijke vorm.
Ik zou bang zijn dat ik nooit meer fatsoenlijk de deur uit zou kunnen.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben echt bang dat ik hem niet moet kijken als ik de week daarna nog de deur uit moet.
Gedroogde?quote:
Die op de foto niet, geloof ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |