Hij werd aangereden door een voortvluchtige crimineel, begrijp ik.quote:Op donderdag 8 juni 2017 12:16 schreef Pokkelmans het volgende:
Zal wel iemand zijn geweest die op de vlucht was. Politie is ook wel erg snel ter plaatse
quote:"As it should be, this entire incident is being fully investigated," said Carmine Disbrow, president of the JCPOBA. "Taking swift action isn't always elegant, but this video clearly shows that the officers acted quickly to extinguish the flames, and pull this man out of harm's way."
Wat een klootzak, politie heeft groot gelijkquote:Op donderdag 8 juni 2017 12:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij werd aangereden door een voortvluchtige crimineel, begrijp ik.
Laatste poll die binnenkomt.twitter:britainelects twitterde op donderdag 08-06-2017 om 12:18:31Westminster voting intention:CON: 44% (-1)LAB: 36% (-4)LDEM: 7% (-) UKIP: 4% (+2)GRN: 2% (-) (via @IpsosMORI) Chgs. with 01 Jun reageer retweet
Gefeliciteerd. Ik ben ook jarig vandaag. Tweelingen onderling dat is niets dan haat en nijd.quote:
Gefeliciteerd Bart.quote:Op donderdag 8 juni 2017 12:27 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Ik ben ook jarig vandaag. Tweelingen onderling dat is niets dan haat en nijd.
Nog vele jarenquote:Op donderdag 8 juni 2017 12:27 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Ik ben ook jarig vandaag. Tweelingen onderling dat is niets dan haat en nijd.
Proficiat Bart, zelfde teken en totaal verschillend?quote:Op donderdag 8 juni 2017 12:27 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dank. Alweer 38. Zoals elk jaar. Ben daar 16 jaar geleden mee begonnen. En het werkt echt.quote:
Ik ga daar op mijn 22e maar eens mee beginnenquote:Op donderdag 8 juni 2017 12:30 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dank. Alweer 38. Zoals elk jaar. Ben daar 16 jaar geleden mee begonnen. En het werkt echt.
Hard dromen en overdag je dromen nastreven?quote:Op donderdag 8 juni 2017 12:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ga daar op mijn 22e maar eens mee beginnen
Niet oud worden is vreselijk simpel, dit is DE oplossing:quote:Op donderdag 8 juni 2017 12:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ga daar op mijn 22e maar eens mee beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt niet.quote:Op donderdag 8 juni 2017 12:27 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
Goede koop. Die zet ik ook even op mijn wishlist.quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:06 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Zo, even wat lavendel douchegel en shampoo gekocht. De revolutie kan beginnen.
Nog vijftig jaar tot je AOW. Van harte.quote:Op donderdag 8 juni 2017 12:30 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dank. Alweer 38. Zoals elk jaar. Ben daar 16 jaar geleden mee begonnen. En het werkt echt.
Terecht, vies onderkruipsel dat het is.quote:Op donderdag 8 juni 2017 12:14 schreef Tchock het volgende:
"Hee, er staat iemand in brand. Laten we er met getrokken wapens op af rennen en hem dan schoppen"
quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:06 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Echte mannen hebben Old Spice.quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:06 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Met die ontzettend slechte reclame:quote:
Ik heb niet zo'n kast als die kerel in de reclame.quote:
En echt enorm stinkt.quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:18 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waarom omdat het haast niks kosten doet?
Nee, want:quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:18 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waarom omdat het haast niks kosten doet?
En ik maar denken dat jij over een goede smaak beschiktequote:Op donderdag 8 juni 2017 13:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee, want:
Po-po-po-POWERRRRRRR!!
Dit valt onder de exotische smaak van pom.quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij over een goede smaak beschikte
Lavendel <Old Spicequote:Op donderdag 8 juni 2017 13:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij over een goede smaak beschikte
Ik sta hier bij Tjeenk in de achtertuin, kan iemand me komen oppikken?quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:50 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[ afbeelding ]
Even bellen met het thuisfront om de volgende verkansie te plannen.
Hij heeft er wel vertrouwen in, zo op de rand van de vijver.quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:50 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie Buma er wel voor aan om hard lachend hem erin te duwen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij heeft er wel vertrouwen in, zo op de rand van de vijver.
Ja, dat zat ik ook al te denken.... of Rutte en Pechtold samenquote:Op donderdag 8 juni 2017 14:02 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik zie Buma er wel voor aan om hard lachend hem erin te duwen.
Hij doet tenminste nog wat nuttigs waarschijnlijk.quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:50 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[ afbeelding ]
Stevig stukje hek wel.quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:12 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Hij doet tenminste nog wat nuttigs waarschijnlijk.
Van deze lui weet ik het nog zo net niet...
[ afbeelding ]
"Ik sta hier aan de rand van de afgrond. Zal ik toch maar die migrantengedoetjes slikken als we de wereld daardoor een stukje groener kunnen maken?"quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:50 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[ afbeelding ]
Sta je dan. Hopelijk hebben die jongens genoeg zelfspot om er tenminste ook gezamenlijk om te lachen onder een peuk in het bos.quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:12 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Hij doet tenminste nog wat nuttigs waarschijnlijk.
Van deze lui weet ik het nog zo net niet...
[ afbeelding ]
Met die zelfspot zit het wel goed, wie denk je dat die foto gemaakt heeftquote:Op donderdag 8 juni 2017 14:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Sta je dan. Hopelijk hebben die jongens genoeg zelfspot om er tenminste ook gezamenlijk om te lachen onder een peuk in het bos.
Ik denk de vrouw van die kale. Ze stuurt de foto nu door naar haar vriendinnen 'manlief druk aan het werk'.quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met die zelfspot zit het wel goed, wie denk je dat die foto gemaakt heeft?
Ik heb een keer een zomerbaantje gehad op een logistiek depot, waar enkel m'n pa, m'n broer en ik toen fulltime werkten. M'n moeder, opa en hond liepen er ook de halve dag een beetje rond. Heerlijke tijd.quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:17 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik denk de vrouw van die kale. Ze stuurt de foto nu door naar haar vriendinnen 'manlief druk aan het werk'.
Familiebedrijf?quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb een keer een zomerbaantje gehad op een logistiek depot, waar enkel m'n pa, m'n broer en ik toen fulltime werkten. M'n moeder, opa en hond liepen er ook de halve dag een beetje rond. Heerlijke tijd.
Ze zitten in het Catshuis. De buren van Tjeenk Willink hadden geklaagd over die gluurders de hele dag in de straat.quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:19 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Maar ik denk niet dat dit bij Tjeenk is, wie heeft er nou zo'n omheining met prikkeldraad?
Een logistiek depot. Klinkt als echt werken, met je handen enzo.quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb een keer een zomerbaantje gehad op een logistiek depot, waar enkel m'n pa, m'n broer en ik toen fulltime werkten. M'n moeder, opa en hond liepen er ook de halve dag een beetje rond. Heerlijke tijd.
Dat verklaart het.quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:20 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ze zitten in het Catshuis. De buren van Tjeenk Willink hadden geklaagd over die gluurders de hele dag in de straat.
Was wel mooi. Boeren kwamen daar in de zomer hun granen afleveren, wij keurden dat, sloegen het op en betaalden ze ervoor, en bierbrouwerijen en andere transportbedrijven kwamen die granen dan weer ophalen en betaalden 'ons' ervoor. Heerlijk werk joh, en maandag t/m zondag van de vroege ochtend tot in de nacht, want die boeren verdienen dan in enkele weken hun jaarinkomen. Kan nu alle granen wel van elkaar onderscheiden, toch een mooie vaardigheid waar je niets aan hebt. En m'n pa zat liever op de sjofel, dus zat ik gewoon de hele dag op dat kantoortje een beetje de administratie voor die boeren te doen en de transport in te plannen, terwijl m'n moeder aldoor eten kwam brengen. Wat een zomer; door die uren ook meer verdiend in een maand dan ik tijdens de rest van m'n leven ooit zal doen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een logistiek depot. Klinkt als echt werken, met je handen enzo.
Beetje vorkheftrucks rondrijden.
Klinkt als rent-seeking gedrag. Beetje ursuperen en speculeren met je opslagfaciliteit en daarmee de arme Noord-Groningse boer afzetten. Ook nog een kantoortje, straks vertel je me nog dat je een das droeg.quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Was wel mooi. Boeren kwamen daar in de zomer hun granen afleveren, wij keurden dat, sloegen het op en betaalden ze ervoor, en bierbrouwerijen en andere transportbedrijven kwamen die granen dan weer ophalen en betaalden 'ons' ervoor. Heerlijk werk joh, en maandag t/m zondag van de vroege ochtend tot in de nacht, want die boeren verdienen dan in enkele weken hun jaarinkomen. Kan nu alle granen wel van elkaar onderscheiden, toch een mooie kwaliteit waar je niets van hebt. En m'n pa zat liever op de sjofel, dus zat ik gewoon de hele dag op dat kantoortje een beetje de administratie voor die boeren te doen en de transport in te plannen, terwijl m'n moeder aldoor eten kwam brengen. Wat een zomer; door die uren ook meer verdiend in een maand dan ik tijdens de rest van m'n leven ooit zal doen.
Nee joh, een overal. En beetje Gronings praten. Anders vertrouwen die boeren je niet. Was oprecht m'n leukste baantje ooit.quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klinkt als rent-seeking gedrag. Beetje ursuperen en speculeren met je opslagfaciliteit en daarmee de arme Noord-Groningse boer afzetten. Ook nog een kantoortje, straks vertel je me nog dat je een das droeg.
Hopen dat je volgende baantje nog leuker wordt.quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee joh, een overal. En beetje Gronings praten. Anders vertrouwen die boeren je niet. Was oprecht m'n leukste baantje ooit.
Ik ben een beetje bang dat ik deze maand een contract zal tekenen dat gewoon weer ontbonden wordt indien ik 31 juli niet al kan aantonen dat ik in augustus af zal studeren.quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hopen dat je volgende baantje nog leuker wordt.
Wat een kutclausule. Ik had ook al een vaste baan voor m'n afstuderen, gewoon niet tekenen, Kaas-.quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang dat ik deze maand een contract zal tekenen dat gewoon weer ontbonden wordt indien ik 31 juli niet al kan aantonen dat ik in augustus af zal studeren.
Hoeveel verdien jij per maand, Friek?quote:Op donderdag 8 juni 2017 11:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
En dan ook nog eens hbo gedaan hebben!_!
Mag hopen dat hij inmiddels wel op 3500 zit.quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoeveel verdien jij per maand, Friek?
Ja, ik vind dat wel zo zorgwekkend dat ik, bij meerdere aanbiedingen, niet voor deze ga.quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat een kutclausule. Ik had ook al een vaste baan voor m'n afstuderen, gewoon niet tekenen, Kaas-.
Bruto?quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mag hopen dat hij inmiddels wel op 3500 zit.
Prima jaarinkomen. More is less.quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mag hopen dat hij inmiddels wel op 3500 zit.
Uitstekend. Boefjes zijn het.quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat wel zo zorgwekkend dat ik, bij meerdere aanbiedingen, niet voor deze ga.
Zoiets. Hij is docent, dus zit nu op z'n top met 45k per jaar.quote:
Wat zuur.quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zoiets. Hij is docent, dus zit nu op z'n top met 45k per jaar.
Las laatst nog een stuk over de salariëring in het onderwijs. Tweedegraadsdocent op een middelbare school loopt nog wel tot tegen de 60k per jaar, dus dat valt nog wel mee. 45k is het max voor PABOers.quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zoiets. Hij is docent, dus zit nu op z'n top met 45k per jaar.
Zozo, 60k per jaar, dat is in de zomervakantie al gauw 8,5k verdienen voor 8 weken vakantie.quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Las laatst nog een stuk over de salariëring in het onderwijs. Tweedegraadsdocent op een middelbare school loopt nog wel tot tegen de 60k per jaar, dus dat valt nog wel mee. 45k is het max voor PABOers.
Wel jammer echter, want het is misschien wel m'n favoriete optie. Maar goed, we gaan het zien.quote:
Maar je zoekt alleen bij de non-profit / overheid, toch?quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel jammer echter, want het is misschien wel m'n favoriete optie. Maar goed, we gaan het zien.
Zal toch niet? Ik laat me daar op het forum niet echt over uit.quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar je zoekt alleen bij de non-profit / overheid, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |