Hij werd aangereden door een voortvluchtige crimineel, begrijp ik.quote:Op donderdag 8 juni 2017 12:16 schreef Pokkelmans het volgende:
Zal wel iemand zijn geweest die op de vlucht was. Politie is ook wel erg snel ter plaatse
quote:"As it should be, this entire incident is being fully investigated," said Carmine Disbrow, president of the JCPOBA. "Taking swift action isn't always elegant, but this video clearly shows that the officers acted quickly to extinguish the flames, and pull this man out of harm's way."
Wat een klootzak, politie heeft groot gelijkquote:Op donderdag 8 juni 2017 12:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij werd aangereden door een voortvluchtige crimineel, begrijp ik.
Laatste poll die binnenkomt.twitter:britainelects twitterde op donderdag 08-06-2017 om 12:18:31Westminster voting intention:CON: 44% (-1)LAB: 36% (-4)LDEM: 7% (-) UKIP: 4% (+2)GRN: 2% (-) (via @IpsosMORI) Chgs. with 01 Jun reageer retweet
Gefeliciteerd. Ik ben ook jarig vandaag. Tweelingen onderling dat is niets dan haat en nijd.quote:
Gefeliciteerd Bart.quote:Op donderdag 8 juni 2017 12:27 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Ik ben ook jarig vandaag. Tweelingen onderling dat is niets dan haat en nijd.
Nog vele jarenquote:Op donderdag 8 juni 2017 12:27 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Ik ben ook jarig vandaag. Tweelingen onderling dat is niets dan haat en nijd.
Proficiat Bart, zelfde teken en totaal verschillend?quote:Op donderdag 8 juni 2017 12:27 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dank. Alweer 38. Zoals elk jaar. Ben daar 16 jaar geleden mee begonnen. En het werkt echt.quote:
Ik ga daar op mijn 22e maar eens mee beginnenquote:Op donderdag 8 juni 2017 12:30 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dank. Alweer 38. Zoals elk jaar. Ben daar 16 jaar geleden mee begonnen. En het werkt echt.
Hard dromen en overdag je dromen nastreven?quote:Op donderdag 8 juni 2017 12:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ga daar op mijn 22e maar eens mee beginnen
Niet oud worden is vreselijk simpel, dit is DE oplossing:quote:Op donderdag 8 juni 2017 12:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ga daar op mijn 22e maar eens mee beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt niet.quote:Op donderdag 8 juni 2017 12:27 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
Goede koop. Die zet ik ook even op mijn wishlist.quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:06 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Zo, even wat lavendel douchegel en shampoo gekocht. De revolutie kan beginnen.
Nog vijftig jaar tot je AOW. Van harte.quote:Op donderdag 8 juni 2017 12:30 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dank. Alweer 38. Zoals elk jaar. Ben daar 16 jaar geleden mee begonnen. En het werkt echt.
Terecht, vies onderkruipsel dat het is.quote:Op donderdag 8 juni 2017 12:14 schreef Tchock het volgende:
"Hee, er staat iemand in brand. Laten we er met getrokken wapens op af rennen en hem dan schoppen"
quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:06 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Echte mannen hebben Old Spice.quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:06 schreef Verfassungsschutz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |