Weer teveel zitten zuipen zeker.quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:50 schreef KoosVogels het volgende:
Shit, dit was de oude afspraak.
Godverdomme.
Jij weet je ook op alle manieren uit de markt te prijzen, hè?quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:39 schreef LelijKnap het volgende:
Nee, dat valt wel mee. Nou ja, ik weet niet zo goed wat jij er onder verstaat. Ik kan prima sociaal zijn, maar niet voor meer dan een paar uur per week.
Waar moet je af, boertje?quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:56 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb ook vaak genoeg dat ik eerst heel diep na moet denken waarom m'n wekker ook maar weer gaat, voordat ik herinner dat ik er toch echt af moet.
quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:54 schreef Igen het volgende:
Ik had laatst dat ik om half 6 ofzo wakker werd van de eerste zonnestralen. Ik zo: "Shit, gisteren vergeten m'n wekker te zetten! Goed dat ik zo vroeg wakker ben, kan ik de wekker alsnog zeggen."
Gaat de wekker, blijkt het zondag te zijn.
Ja, maar dit is wel echt een dingetje. Het vreet veel te veel energie.quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij weet je ook op alle manieren uit de markt te prijzen, hè?
Nog mazzel dat je lunch maakte en geen ontbijt.quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wij woonden vroeger klein, dus ik sliep met mijn broer op één kamer. Mijn broer maakte mij een keer wakker, wijzend op de klok. "Het is al half 8, we moeten naar school!"
Dus wij haasten, beneden in de keuken lunch maken. Kijk ik daar op de klok, is het half drie 's nachts. Check ik de woonkamer, daar ook. Stond de klok op onze slaapkamer stil
Tot zover een episode uit mijn jeugd.
Ik heb een vriend, die is ook niet sociaal. Die kun je beter in een kelder laten werken zonder menselijke interactie. Overal waar hij werkte, kreeg hij ruzie. Werd overal ontslagen met de melding"je past niet in het team", en dan is dat voor de verandering niet een smoesje.quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:58 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, maar dit is wel echt een dingetje. Het vreet veel te veel energie.
Daar was geen tijd meer voor, dachten we. Dus dan maar lunch maken voor in de pauze.quote:Op donderdag 8 juni 2017 11:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Nog mazzel dat je lunch maakte en geen ontbijt.
En dan ook nog eens hbo gedaan hebben!quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:50 schreef KoosVogels het volgende:
Shit, dit was de oude afspraak.
Godverdomme.
Gefeliciteerd met je tienmiljoenste verjaardag, Remlof.quote:Op donderdag 8 juni 2017 11:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Nog mazzel dat je lunch maakte en geen ontbijt.
Ik ben wel eens op zaterdag naar school gefietst toen ik nog op de middelbare zat.quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wij woonden vroeger klein, dus ik sliep met mijn broer op één kamer. Mijn broer maakte mij een keer wakker, wijzend op de klok. "Het is al half 8, we moeten naar school!"
Dus wij haasten, beneden in de keuken lunch maken. Kijk ik daar op de klok, is het half drie 's nachts. Check ik de woonkamer, daar ook. Stond de klok op onze slaapkamer stil
Tot zover een episode uit mijn jeugd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |