VVD is de zondebok van al het ondervolk inderdaad.quote:Op donderdag 8 juni 2017 09:02 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
'In het huidige tijdsgewricht zijn motorclubs 'de zondebok', incidenten worden 'opgeklopt' en voorvallen 'uit het verband gerukt'. 'Wij worden 'bendes' en 'criminele organisaties' genoemd. Maar van onze vijfhonderd leden zitten er acht vast. Minder dan de overtredingen van VVD-leden',
-de leider van No Surrender.
De rest heeft overigens wel een strafblad. Ook al zitten ze nu niet vastquote:Op donderdag 8 juni 2017 09:06 schreef Mystikvm het volgende:
No Surrender is gewoon beter in het ontlopen van straffen.
Die brommerclubs hebben het geluk in een tolerant land te wonen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 09:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De rest heeft overigens wel een strafblad. Ook al zitten ze nu niet vast
Als de captain van een motorclub je zelfs de maat gaat nemen qua integriteit, is een grondig stukje reflectie wel op z'n plaats.quote:Op donderdag 8 juni 2017 09:02 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
'In het huidige tijdsgewricht zijn motorclubs 'de zondebok', incidenten worden 'opgeklopt' en voorvallen 'uit het verband gerukt'. 'Wij worden 'bendes' en 'criminele organisaties' genoemd. Maar van onze vijfhonderd leden zitten er acht vast. Minder dan de overtredingen van VVD-leden',
-de leider van No Surrender.
Van jasje dasje naar de toko tot leren jasje op de motor.quote:Op donderdag 8 juni 2017 09:05 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
VVD is de zondebok van al het ondervolk inderdaad.
Creatief.quote:
Wat zijn we toch ook een koddig landje eigenlijk.quote:
De harde wind van afgelopen dagen zorgde niet alleen voor problemen op de weg en op het spoor, ook dieren hadden er last van. Bij de vogelopvang in Naarden zijn vandaag meer dan vijftig jonge vogeltjes binnengebracht die met nest en al uit bomen zijn gewaaid.
twitter:RitaPanahi twitterde op donderdag 08-06-2017 om 01:50:46Leftist fascists attack conservative columnist Andrew Bolt. Pathetic thugs weren't expecting him to fight back.👊🏽https://t.co/HjGdhqR6KE reageer retweet
Verslapen voor je bijstandsuitkering. Een nieuw hoogtepunt.quote:
Ik doe m'n best.quote:Op donderdag 8 juni 2017 09:58 schreef Ryon het volgende:
[..]
Verslapen voor je bijstandsuitkering. Een nieuw hoogtepunt.
Werk, Geldzaken & Rechtquote:Op donderdag 8 juni 2017 10:13 schreef LelijKnap het volgende:
Geef eens een paar voorbeelden van solistisch werk.
De post rondbrengen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:13 schreef LelijKnap het volgende:
Ratten zijn te leuk om te vangen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:18 schreef Tem het volgende:
Toezichthouder in een museum, nachtportier, rattenvanger, boswachter etc etc etc
Ja, maar er is geen communicatie gewenst. Enige taak is heel hard sssst roepen als mensen gaan praten.quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:20 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ratten zijn te leuk om te vangen.
Nachtportier staat inderdaad op de lijst.
Toezichthouder staat heel de dag tussen mensen toch?
Boswachter, geen idee wat dat inhoud tegenwoordig. Even kijken.
Staat dat ook zo op de vacatures?quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, maar er is geen communicatie gewenst. Enige taak is heel hard sssst roepen als mensen gaan praten.
Hij zal net als zijn zielsverwanten elfletterig en klopkoek wel naar excuses blijven zoeken om werk te ontwijken.quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:30 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Al het werk is solistisch. Of gaat iemand voor jou denken? Nee he.
Niet zo miepen en ergens beginnen.
quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:13 schreef LelijKnap het volgende:
Ben je zo contactgestoord dan?quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:33 schreef LelijKnap het volgende:
Laat ik het zo stellen; werk met zo min mogelijk collega's (mensen).
Dat klinkt niet heel functioneel.quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:39 schreef LelijKnap het volgende:
Nee, dat valt wel mee. Nou ja, ik weet niet zo goed wat jij er onder verstaat. Ik kan prima sociaal zijn, maar niet voor meer dan een paar uur per week.
...en graag ook nog max 20 uur in de week en 3,5k Bruto.quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:33 schreef LelijKnap het volgende:
Laat ik het zo stellen; werk met zo min mogelijk collega's (mensen).
Dat die jongen gestoord is, lijkt mij inmiddels wel duidelijk.quote:
Dan zou ik in de prostitutie gaan.quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:39 schreef LelijKnap het volgende:
Nee, dat valt wel mee. Nou ja, ik weet niet zo goed wat jij er onder verstaat. Ik kan prima sociaal zijn, maar niet voor meer dan een paar uur per week.
1k is meer dan genoeg.quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
...en graag ook nog max 20 uur in de week en 3,5k Bruto.
Weer teveel zitten zuipen zeker.quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:50 schreef KoosVogels het volgende:
Shit, dit was de oude afspraak.
Godverdomme.
Jij weet je ook op alle manieren uit de markt te prijzen, hè?quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:39 schreef LelijKnap het volgende:
Waar moet je af, boertje?quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:56 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb ook vaak genoeg dat ik eerst heel diep na moet denken waarom m'n wekker ook maar weer gaat, voordat ik herinner dat ik er toch echt af moet.
quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:54 schreef Igen het volgende:
Ik had laatst dat ik om half 6 ofzo wakker werd van de eerste zonnestralen. Ik zo: "Shit, gisteren vergeten m'n wekker te zetten! Goed dat ik zo vroeg wakker ben, kan ik de wekker alsnog zeggen."
Gaat de wekker, blijkt het zondag te zijn.
Ja, maar dit is wel echt een dingetje. Het vreet veel te veel energie.quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij weet je ook op alle manieren uit de markt te prijzen, hè?
Nog mazzel dat je lunch maakte en geen ontbijt.quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wij woonden vroeger klein, dus ik sliep met mijn broer op één kamer. Mijn broer maakte mij een keer wakker, wijzend op de klok. "Het is al half 8, we moeten naar school!"
Dus wij haasten, beneden in de keuken lunch maken. Kijk ik daar op de klok, is het half drie 's nachts. Check ik de woonkamer, daar ook. Stond de klok op onze slaapkamer stil
Tot zover een episode uit mijn jeugd.
Ik heb een vriend, die is ook niet sociaal. Die kun je beter in een kelder laten werken zonder menselijke interactie. Overal waar hij werkte, kreeg hij ruzie. Werd overal ontslagen met de melding"je past niet in het team", en dan is dat voor de verandering niet een smoesje.quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:58 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, maar dit is wel echt een dingetje. Het vreet veel te veel energie.
Daar was geen tijd meer voor, dachten we. Dus dan maar lunch maken voor in de pauze.quote:Op donderdag 8 juni 2017 11:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Nog mazzel dat je lunch maakte en geen ontbijt.
En dan ook nog eens hbo gedaan hebben!quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:50 schreef KoosVogels het volgende:
Shit, dit was de oude afspraak.
Godverdomme.
Gefeliciteerd met je tienmiljoenste verjaardag, Remlof.quote:Op donderdag 8 juni 2017 11:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Nog mazzel dat je lunch maakte en geen ontbijt.
Ik ben wel eens op zaterdag naar school gefietst toen ik nog op de middelbare zat.quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wij woonden vroeger klein, dus ik sliep met mijn broer op één kamer. Mijn broer maakte mij een keer wakker, wijzend op de klok. "Het is al half 8, we moeten naar school!"
Dus wij haasten, beneden in de keuken lunch maken. Kijk ik daar op de klok, is het half drie 's nachts. Check ik de woonkamer, daar ook. Stond de klok op onze slaapkamer stil
Tot zover een episode uit mijn jeugd.
Dan ben je gewoon een nerd.quote:Op donderdag 8 juni 2017 11:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben wel eens op zaterdag naar school gefietst toen ik nog op de middelbare zat.
Als ik vroeg moet opstaan heb ik vaak geen flauw idee wat ik eigenlijk aan het doen ben. Zombie-modus.quote:
Ah zo.quote:Op donderdag 8 juni 2017 11:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daar was geen tijd meer voor, dachten we. Dus dan maar lunch maken voor in de pauze.
Als ik dat zo zie (en ook de andere voorpagina's), dan kan me de Brexit niet vroeg genoeg komen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 11:24 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
TeringDie redenen links ook.
Het tragische is dat veel lezers van The Sun waarschijnlijk beter af zijn met Labour.quote:Op donderdag 8 juni 2017 11:24 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Overschat ze niet.quote:Op donderdag 8 juni 2017 11:28 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het tragische is dat veel lezers plaatjeskijkers van The Sun waarschijnlijk beter af zijn met Labour.
Is het niet gewoon een roman?quote:Op donderdag 8 juni 2017 08:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ga nou maar gewoon iets fatsoenlijks lezen. Er zijn een miljoen leuke boeken op de wereld en dan is zo'n kutboek echt de grootst mogelijke verspilling van je tijd. Behalve als je echt heel graag een libertarische fase in je leven wil, wat me an sich ook al een gigantische verspilling van je tijd lijkt. Gewoon niet doen.
Inderdaad. Dat hij eerder de kant van vakbonden dan van werkgevers kiest is voor de "simpele gewone man", die dom genoeg is om voor zulke propaganda te vallen, toch juist positiefquote:Op donderdag 8 juni 2017 11:28 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het tragische is dat veel lezers van The Sun waarschijnlijk beter af zijn met Labour.
Hoe moet ik die Britse tabloids nou precies zien? Is dit wel echt een krant zeg maar? Of is het meer een beetje alsof de Privé of Story af en toe een politieke cover maakt?quote:Op donderdag 8 juni 2017 11:24 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
The Sun is de Story met "politieke ambities".quote:Op donderdag 8 juni 2017 11:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe moet ik die Britse tabloids nou precies zien? Is dit wel echt een krant zeg maar? Of is het meer een beetje alsof de Privé of Story af en toe een politieke cover maakt?
Het is een beetje Privé, een beetje Telegraaf, een beetje Panorama en een beetje Aktueel (bestaat dat nog?). En dan met een vies dikke saus van pulp er overheen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 11:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe moet ik die Britse tabloids nou precies zien? Is dit wel echt een krant zeg maar? Of is het meer een beetje alsof de Privé of Story af en toe een politieke cover maakt?
Het is pulp. Net als de Telegraaf, maar dan nog een paar tandjes meer sensatie, partijdigheid en nepnieuws.quote:Op donderdag 8 juni 2017 11:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar wel het meest gelezen, daarna the daily mal die labour endorsedquote:Op donderdag 8 juni 2017 11:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is een beetje Privé, een beetje Telegraaf, een beetje Panorama en een beetje Aktueel (bestaat dat nog?). En dan met een vies dikke saus van pulp er overheen.
Als de Telegraaf, maar dan zonder de feitelijke berichtgeving en goede sportsectie die daar nog wel in zitten. Echt pure pulp, allemaal non-nieuws van het niveau "Beroemdheid X heeft misschien wel een alien-probe in haar reet" en dan ook nog extreem politiek gekleurd.quote:Op donderdag 8 juni 2017 11:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zo gek is dat ook niet. Net zoals dat hier de Telegraaf het meest gelezen wordt. De doelgroep daarvan is nu eenmaal ook de grootste groep mensen in ons land. Net als in het VK. We pretenderen wel een kenniseconomie te hebben maar het merendeel van de Nederlanders zit niet op of boven HBO niveau. En dat is gewoon de doelgroep waar de Telegraaf maar ook The Sun zich op richten. Ik snap dat wel.quote:Op donderdag 8 juni 2017 11:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar wel het meest gelezen, daarna the daily mal die labour endorsed
Daily Mail steunt ook May, de Daily Mirror niet.quote:Op donderdag 8 juni 2017 11:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar wel het meest gelezen, daarna the daily mal die labour endorsed
(ook een tabloid)
Oh daily mirror danquote:Op donderdag 8 juni 2017 11:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daily Mail steunt ook May, de Daily Mirror niet.
Zo'n blad is blijkbaar nog steeds dé manier om die kudde een beetje politiek te mennen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 11:37 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Zo gek is dat ook niet. Net zoals dat hier de Telegraaf het meest gelezen wordt. De doelgroep daarvan is nu eenmaal ook de grootste groep mensen in ons land. Net als in het VK. We pretenderen wel een kenniseconomie te hebben maar het merendeel van de Nederlanders zit niet op of boven HBO niveau. En dat is gewoon de doelgroep waar de Telegraaf maar ook The Sun zich op richten. Ik snap dat wel.
Mwoah dat vind ik nogal denigrerend. Heel veel mensen zijn helemaal niet bezig met politiek op die manier. Er zal altijd wel azijngezeken worden op politiek door een X% van de bevolking, dan maakt het echt niet uit welk poppetje op de bestuurdersstoel zit.quote:Op donderdag 8 juni 2017 11:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zo'n blad is blijkbaar nog steeds dé manier om die kudde een beetje politiek te mennen.
The Times?quote:Op donderdag 8 juni 2017 11:39 schreef Igen het volgende:
Is er eigenlijk ook een Britse kwaliteitskrant, zoals The Guardian, die de conservatieven steunt?
Times, Financial Times, Telegraph?quote:Op donderdag 8 juni 2017 11:39 schreef Igen het volgende:
Is er eigenlijk ook een Britse kwaliteitskrant, zoals The Guardian, die de conservatieven steunt?
Maar de Telegraaf is wel echt een goede krant vergeleken met de Tabloids. En ik weet dat dat normaliter een raar statement is.quote:Op donderdag 8 juni 2017 11:37 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Zo gek is dat ook niet. Net zoals dat hier de Telegraaf het meest gelezen wordt. De doelgroep daarvan is nu eenmaal ook de grootste groep mensen in ons land. Net als in het VK. We pretenderen wel een kenniseconomie te hebben maar het merendeel van de Nederlanders zit niet op of boven HBO niveau. En dat is gewoon de doelgroep waar de Telegraaf maar ook The Sun zich op richten. Ik snap dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |