VVD is de zondebok van al het ondervolk inderdaad.quote:Op donderdag 8 juni 2017 09:02 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
'In het huidige tijdsgewricht zijn motorclubs 'de zondebok', incidenten worden 'opgeklopt' en voorvallen 'uit het verband gerukt'. 'Wij worden 'bendes' en 'criminele organisaties' genoemd. Maar van onze vijfhonderd leden zitten er acht vast. Minder dan de overtredingen van VVD-leden',
-de leider van No Surrender.
De rest heeft overigens wel een strafblad. Ook al zitten ze nu niet vastquote:Op donderdag 8 juni 2017 09:06 schreef Mystikvm het volgende:
No Surrender is gewoon beter in het ontlopen van straffen.
Die brommerclubs hebben het geluk in een tolerant land te wonen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 09:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De rest heeft overigens wel een strafblad. Ook al zitten ze nu niet vast
Als de captain van een motorclub je zelfs de maat gaat nemen qua integriteit, is een grondig stukje reflectie wel op z'n plaats.quote:Op donderdag 8 juni 2017 09:02 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
'In het huidige tijdsgewricht zijn motorclubs 'de zondebok', incidenten worden 'opgeklopt' en voorvallen 'uit het verband gerukt'. 'Wij worden 'bendes' en 'criminele organisaties' genoemd. Maar van onze vijfhonderd leden zitten er acht vast. Minder dan de overtredingen van VVD-leden',
-de leider van No Surrender.
Van jasje dasje naar de toko tot leren jasje op de motor.quote:Op donderdag 8 juni 2017 09:05 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
VVD is de zondebok van al het ondervolk inderdaad.
Creatief.quote:
Wat zijn we toch ook een koddig landje eigenlijk.quote:
De harde wind van afgelopen dagen zorgde niet alleen voor problemen op de weg en op het spoor, ook dieren hadden er last van. Bij de vogelopvang in Naarden zijn vandaag meer dan vijftig jonge vogeltjes binnengebracht die met nest en al uit bomen zijn gewaaid.
twitter:RitaPanahi twitterde op donderdag 08-06-2017 om 01:50:46Leftist fascists attack conservative columnist Andrew Bolt. Pathetic thugs weren't expecting him to fight back.👊🏽https://t.co/HjGdhqR6KE reageer retweet
Verslapen voor je bijstandsuitkering. Een nieuw hoogtepunt.quote:
Ik doe m'n best.quote:Op donderdag 8 juni 2017 09:58 schreef Ryon het volgende:
[..]
Verslapen voor je bijstandsuitkering. Een nieuw hoogtepunt.
Werk, Geldzaken & Rechtquote:Op donderdag 8 juni 2017 10:13 schreef LelijKnap het volgende:
Geef eens een paar voorbeelden van solistisch werk.
De post rondbrengen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:13 schreef LelijKnap het volgende:
Ratten zijn te leuk om te vangen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:18 schreef Tem het volgende:
Toezichthouder in een museum, nachtportier, rattenvanger, boswachter etc etc etc
Ja, maar er is geen communicatie gewenst. Enige taak is heel hard sssst roepen als mensen gaan praten.quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:20 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ratten zijn te leuk om te vangen.
Nachtportier staat inderdaad op de lijst.
Toezichthouder staat heel de dag tussen mensen toch?
Boswachter, geen idee wat dat inhoud tegenwoordig. Even kijken.
Staat dat ook zo op de vacatures?quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, maar er is geen communicatie gewenst. Enige taak is heel hard sssst roepen als mensen gaan praten.
Hij zal net als zijn zielsverwanten elfletterig en klopkoek wel naar excuses blijven zoeken om werk te ontwijken.quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:30 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Al het werk is solistisch. Of gaat iemand voor jou denken? Nee he.
Niet zo miepen en ergens beginnen.
quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:13 schreef LelijKnap het volgende:
Ben je zo contactgestoord dan?quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:33 schreef LelijKnap het volgende:
Laat ik het zo stellen; werk met zo min mogelijk collega's (mensen).
Dat klinkt niet heel functioneel.quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:39 schreef LelijKnap het volgende:
Nee, dat valt wel mee. Nou ja, ik weet niet zo goed wat jij er onder verstaat. Ik kan prima sociaal zijn, maar niet voor meer dan een paar uur per week.
...en graag ook nog max 20 uur in de week en 3,5k Bruto.quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:33 schreef LelijKnap het volgende:
Laat ik het zo stellen; werk met zo min mogelijk collega's (mensen).
Dat die jongen gestoord is, lijkt mij inmiddels wel duidelijk.quote:
Dan zou ik in de prostitutie gaan.quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:39 schreef LelijKnap het volgende:
Nee, dat valt wel mee. Nou ja, ik weet niet zo goed wat jij er onder verstaat. Ik kan prima sociaal zijn, maar niet voor meer dan een paar uur per week.
1k is meer dan genoeg.quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
...en graag ook nog max 20 uur in de week en 3,5k Bruto.
Weer teveel zitten zuipen zeker.quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:50 schreef KoosVogels het volgende:
Shit, dit was de oude afspraak.
Godverdomme.
Jij weet je ook op alle manieren uit de markt te prijzen, hè?quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:39 schreef LelijKnap het volgende:
Waar moet je af, boertje?quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:56 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb ook vaak genoeg dat ik eerst heel diep na moet denken waarom m'n wekker ook maar weer gaat, voordat ik herinner dat ik er toch echt af moet.
quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:54 schreef Igen het volgende:
Ik had laatst dat ik om half 6 ofzo wakker werd van de eerste zonnestralen. Ik zo: "Shit, gisteren vergeten m'n wekker te zetten! Goed dat ik zo vroeg wakker ben, kan ik de wekker alsnog zeggen."
Gaat de wekker, blijkt het zondag te zijn.
Ja, maar dit is wel echt een dingetje. Het vreet veel te veel energie.quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij weet je ook op alle manieren uit de markt te prijzen, hè?
Nog mazzel dat je lunch maakte en geen ontbijt.quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wij woonden vroeger klein, dus ik sliep met mijn broer op één kamer. Mijn broer maakte mij een keer wakker, wijzend op de klok. "Het is al half 8, we moeten naar school!"
Dus wij haasten, beneden in de keuken lunch maken. Kijk ik daar op de klok, is het half drie 's nachts. Check ik de woonkamer, daar ook. Stond de klok op onze slaapkamer stil
Tot zover een episode uit mijn jeugd.
Ik heb een vriend, die is ook niet sociaal. Die kun je beter in een kelder laten werken zonder menselijke interactie. Overal waar hij werkte, kreeg hij ruzie. Werd overal ontslagen met de melding"je past niet in het team", en dan is dat voor de verandering niet een smoesje.quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:58 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, maar dit is wel echt een dingetje. Het vreet veel te veel energie.
Daar was geen tijd meer voor, dachten we. Dus dan maar lunch maken voor in de pauze.quote:Op donderdag 8 juni 2017 11:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Nog mazzel dat je lunch maakte en geen ontbijt.
En dan ook nog eens hbo gedaan hebben!quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:50 schreef KoosVogels het volgende:
Shit, dit was de oude afspraak.
Godverdomme.
Gefeliciteerd met je tienmiljoenste verjaardag, Remlof.quote:Op donderdag 8 juni 2017 11:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Nog mazzel dat je lunch maakte en geen ontbijt.
Ik ben wel eens op zaterdag naar school gefietst toen ik nog op de middelbare zat.quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wij woonden vroeger klein, dus ik sliep met mijn broer op één kamer. Mijn broer maakte mij een keer wakker, wijzend op de klok. "Het is al half 8, we moeten naar school!"
Dus wij haasten, beneden in de keuken lunch maken. Kijk ik daar op de klok, is het half drie 's nachts. Check ik de woonkamer, daar ook. Stond de klok op onze slaapkamer stil
Tot zover een episode uit mijn jeugd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |