Ik heb niet zo'n kast als die kerel in de reclame.quote:
En echt enorm stinkt.quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:18 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waarom omdat het haast niks kosten doet?
Nee, want:quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:18 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waarom omdat het haast niks kosten doet?
En ik maar denken dat jij over een goede smaak beschiktequote:Op donderdag 8 juni 2017 13:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee, want:
Po-po-po-POWERRRRRRR!!
Dit valt onder de exotische smaak van pom.quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij over een goede smaak beschikte
Lavendel <Old Spicequote:Op donderdag 8 juni 2017 13:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij over een goede smaak beschikte
Ik sta hier bij Tjeenk in de achtertuin, kan iemand me komen oppikken?quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:50 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[ afbeelding ]
Even bellen met het thuisfront om de volgende verkansie te plannen.
Hij heeft er wel vertrouwen in, zo op de rand van de vijver.quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:50 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie Buma er wel voor aan om hard lachend hem erin te duwen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij heeft er wel vertrouwen in, zo op de rand van de vijver.
Ja, dat zat ik ook al te denken.... of Rutte en Pechtold samenquote:Op donderdag 8 juni 2017 14:02 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik zie Buma er wel voor aan om hard lachend hem erin te duwen.
Hij doet tenminste nog wat nuttigs waarschijnlijk.quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:50 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[ afbeelding ]
Stevig stukje hek wel.quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:12 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Hij doet tenminste nog wat nuttigs waarschijnlijk.
Van deze lui weet ik het nog zo net niet...
[ afbeelding ]
"Ik sta hier aan de rand van de afgrond. Zal ik toch maar die migrantengedoetjes slikken als we de wereld daardoor een stukje groener kunnen maken?"quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:50 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[ afbeelding ]
Sta je dan. Hopelijk hebben die jongens genoeg zelfspot om er tenminste ook gezamenlijk om te lachen onder een peuk in het bos.quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:12 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Hij doet tenminste nog wat nuttigs waarschijnlijk.
Van deze lui weet ik het nog zo net niet...
[ afbeelding ]
Met die zelfspot zit het wel goed, wie denk je dat die foto gemaakt heeftquote:Op donderdag 8 juni 2017 14:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Sta je dan. Hopelijk hebben die jongens genoeg zelfspot om er tenminste ook gezamenlijk om te lachen onder een peuk in het bos.
Ik denk de vrouw van die kale. Ze stuurt de foto nu door naar haar vriendinnen 'manlief druk aan het werk'.quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met die zelfspot zit het wel goed, wie denk je dat die foto gemaakt heeft?
Ik heb een keer een zomerbaantje gehad op een logistiek depot, waar enkel m'n pa, m'n broer en ik toen fulltime werkten. M'n moeder, opa en hond liepen er ook de halve dag een beetje rond. Heerlijke tijd.quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:17 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik denk de vrouw van die kale. Ze stuurt de foto nu door naar haar vriendinnen 'manlief druk aan het werk'.
Familiebedrijf?quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb een keer een zomerbaantje gehad op een logistiek depot, waar enkel m'n pa, m'n broer en ik toen fulltime werkten. M'n moeder, opa en hond liepen er ook de halve dag een beetje rond. Heerlijke tijd.
Ze zitten in het Catshuis. De buren van Tjeenk Willink hadden geklaagd over die gluurders de hele dag in de straat.quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:19 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Maar ik denk niet dat dit bij Tjeenk is, wie heeft er nou zo'n omheining met prikkeldraad?
Een logistiek depot. Klinkt als echt werken, met je handen enzo.quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb een keer een zomerbaantje gehad op een logistiek depot, waar enkel m'n pa, m'n broer en ik toen fulltime werkten. M'n moeder, opa en hond liepen er ook de halve dag een beetje rond. Heerlijke tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |