Dat je op 9 juli 36 wordt en dat je constant zo reageert op een forum geeft wel blijk waarom ze bij je weg is gegaanquote:Op maandag 5 juni 2017 16:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je Rebekka een vrouw durft te noemen ja.
USS Mississippi is eerder op zijn plaats.
Het boeit me werkelijk geen ene flikkerquote:Op maandag 5 juni 2017 16:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het gaat me niet om dat ene topic. Ik heb jouw gesloten topic ook verdedigd lafaard. Het gaat me om het VBLForum. Ga lekker door met ja en amen zeggen.
Misschien vind je daar zelfs wat minder zondaars in de ogen van onze Heer.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:37 schreef Insomnia_ het volgende: Ik denk dat ik maar permanent emigreer naar cryptocurrency SC
Is onlogisch zo oud? Tering héquote:Op maandag 5 juni 2017 16:38 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dat je op 9 juli 36 wordt en dat je constant zo reageert op een forum geeft wel blijk waarom ze bij je weg is gegaan..
Doe normaal tegen Onlogisch, klootzakquote:Op maandag 5 juni 2017 16:38 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dat je op 9 juli 36 wordt en dat je constant zo reageert op een forum geeft wel blijk waarom ze bij je weg is gegaan..
Rebekka voer 5 juli bij mij weg.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:38 schreef Befbekje het volgende:
[..]
koekoekquote:Op maandag 5 juni 2017 16:38 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 5 juni 2017 16:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Om even met de woorden van Drizzt te spreken.
Ja
Ik ga onlo nu ook negeren.. Dank voor de tip.. Hij heeft al bijna geen vrienden meer hier..quote:Op maandag 5 juni 2017 16:40 schreef GGMM het volgende:
Bepaalde mensen maken hun disses over en weer iets te persoonlijk, wat best treurig is m te zien, 2 mensen die discussiëren wie de grotere loser is.
Gelukkig negeer ik ze beiden.
Ik doe ook avgquote:Op maandag 5 juni 2017 16:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee
Wat eten jullie vandaag?
Ik doe avg
zoiets dergelijks post hij.
Wat is jouw definitie van het echte leven?quote:Op maandag 5 juni 2017 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan begint het echte leven pas joh.
matthew 19:24quote:Op maandag 5 juni 2017 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien vind je daar zelfs wat minder zondaars in de ogen van onze Heer.
Ja maar als je hem vraagt hoe het gaat met afvallen dan is het standaard;quote:Op maandag 5 juni 2017 16:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee
Wat eten jullie vandaag?
Ik doe avg
Ok meneer 'ik vraag een permban aan en kom vervolgens weer terug'quote:Op maandag 5 juni 2017 16:41 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ga onlo nu ook negeren.. Dank voor de tip.. Hij heeft al bijna geen vrienden meer hier..
bier en tieten en fokquote:Op maandag 5 juni 2017 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van het echte leven?
Ik doe broodjes shoarma met patat*quote:Op maandag 5 juni 2017 16:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee
Wat eten jullie vandaag?
Ik doe avg
Van agv kan je ook gewoon dik worden hoorquote:Op maandag 5 juni 2017 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar als je hem vraagt hoe het gaat met afvallen dan is het standaard;
Ja.
Ik ook.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach. Ik kom tenminste wel mijn afspraken na
Zag gisteren wat vanuit de kerk op NPO 3, waarom staat iedereen in de rij voor een pepermuntje?quote:
IIFYMquote:Op maandag 5 juni 2017 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Van agv kan je ook gewoon dik worden hoor
lukt mij ook al bijna een halfjaar en moet nog een halfjaar. Appeltje eitje.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:42 schreef onlogisch het volgende:
Naast GGMM negeer ik nu ook N1ek- volledig
Goede keuze.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:42 schreef onlogisch het volgende:
Naast GGMM negeer ik nu ook N1ek- volledig
Ja.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Van agv kan je ook gewoon dik worden hoor
eh..quote:Op maandag 5 juni 2017 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb hier al bier en FOK! en tieten toen ik een baby was
Laten we nou niet doen of iedere coingebruiker per definitie succesvol is. Voor vele ben je nog net geen melaatse uit onbegrip voor je risico wat je neemtquote:
( ͡° ͜ʖ ͡°)quote:Op maandag 5 juni 2017 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik doe broodjes shoarma met patat*
Zou Drizzt zeggen
Had ik ff zin in.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat mag je helemaal zelf weten. Waarom?
Dit heb je ergens gekopieerd.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
( ͡◉ ͜ʖ ͡◉)
Die mensen zijn geen risktakers met hands-on mentaliteit.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten we nou niet doen of iedere coingebruiker per definitie succesvol is. Voor vele ben je nog net geen melaatse uit onbegrip voor je risico wat je neemt
gewoon met greasemonkey post niet laten zien. Zo is bij mij standaard dat zodra Stijn in een zin "ik voorspel" gebruikt, de post weg valt.quote:
Je bent zelf een greasemonkey.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gewoon met greasemonkey post niet laten zien. Zo is bij mij standaard dat zodra Stijn in een zin "ik voorspel" gebruikt, de post weg valt.
Ik ook. Maar het is pure noodzaak om je hier van de bagger te onderscheiden.quote:
Ik vind die voorspellingen veel te leuk om te lezen.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gewoon met greasemonkey post niet laten zien. Zo is bij mij standaard dat zodra Stijn in een zin "ik voorspel" gebruikt, de post weg valt.
Wikipedia tourtjesquote:Op maandag 5 juni 2017 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik las vannacht op wikipedia toen ik niet kon slapen dat van Oldebarneveldt een risktaker was.
quote:Op maandag 5 juni 2017 16:40 schreef GGMM het volgende:
Bepaalde mensen maken hun disses over en weer iets te persoonlijk, wat best treurig is m te zien, 2 mensen die discussiëren wie de grotere loser is.
Gelukkig negeer ik ze beiden.
quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:12 schreef GGMM het volgende:
Als Manchester vanavond wint stop ik met het negeren van Befbekje!
Valt mee.quote:
Subtiel gedaan die spelfoutquote:Op maandag 5 juni 2017 16:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt mee.
Je hebt mensen die dan dat negeren gaan omzijlen door regelmatig screenshots te maken van posts want dat is in hun beperkte brein dan blijkbaar geen negeren, maar als je dat niet doet dan is het niet vermoeiend hoor.
quote:Op maandag 5 juni 2017 16:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt mee.
Je hebt mensen die dan dat negeren gaan omzijlen door regelmatig screenshots te maken van posts want dat is in hun beperkte brein dan blijkbaar geen negeren, maar als je dat niet doet dan is het niet vermoeiend hoor.
quote:
Die moet ik nog steeds een keer maken jaquote:Op maandag 5 juni 2017 16:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wel de nasi a la Johannes mag ik hopen?
Vanavond niet ouwe reusquote:
Van Oldebarneveldt was een risktaker en Maurits ging voor de zekerheidjes (de mourinho van zn tijd).quote:
quote:Op maandag 5 juni 2017 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Morgen weer code geel voor heel het land hoor. Vorige week viel er hier nog geen druppel
Dank je.. Nu ga ik m'n Schwanz wassen en boodschappen doen..quote:Op maandag 5 juni 2017 16:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je bent goed bezig hier.
Mijn complimenten.
Touché.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar je moet nog steeds die kratten bier aan Davy geven, lul
Volgens mij heeft Davy wat meer aan flessen waterquote:Op maandag 5 juni 2017 16:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar je moet nog steeds die kratten bier aan Davy geven, lul
Hoe lang heb je 'm niet gewassen?quote:Op maandag 5 juni 2017 16:52 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dank je.. Nu ga ik m'n Schwanz wassen en boodschappen doen..
lolquote:Op maandag 5 juni 2017 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Davy wat meer aan flessen water
het wordt niet meer beterquote:Op maandag 5 juni 2017 16:57 schreef Doublepain het volgende:
Als dit het niveau gaat worden tot het voetbal weer begint...
Toch blijf je iemand die zijn woord niet nakomtquote:Op maandag 5 juni 2017 16:58 schreef Typisch het volgende:
Gelukkig worden de posts met erge scheldwoorden aan mijn adres direct verwijderd.
Wat vindt je van deze?quote:Op maandag 5 juni 2017 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Davy wat meer aan flessen water
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Noem je Typisch nou een Elan?quote:Op maandag 5 juni 2017 16:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toch blijf je iemand die zijn woord niet nakomt
ik ben het met je eens dat mijn woord op fok niet zoveel waard isquote:Op maandag 5 juni 2017 16:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toch blijf je iemand die zijn woord niet nakomt
quote:Op maandag 5 juni 2017 16:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat vindt je van deze?Dit valt niet meer onder twerken hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Wat vindt je van deze?vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh en :![]()
[..]
Wat vindt je van deze?snel voordat GGMM er isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Wat vindt je van deze?Hier gaat iets misSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
die is niet weg te slaan hier, helaas.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het begint bij jezelf idd, dus befbekje, doei
Hoi opper. Het hele weekend hield ons één prangende vraag bezig.quote:
Welkom terug, en om maar meteen met goed nieuws te beginnen; Fons blijft.quote:
Geen ideequote:Op maandag 5 juni 2017 17:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoi opper. Het hele weekend hield ons één prangende vraag bezig.
Wat is de cupmaat van Svetlana?
Ik zat ruim een dag zonder werkende accu, kon geen enkel nieuws lezenquote:Op maandag 5 juni 2017 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welkom terug, en om maar meteen met goed nieuws te beginnen; Fons blijft.
niet bestquote:Op maandag 5 juni 2017 17:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zat ruim een dag zonder werkende accu, kon geen enkel nieuws lezen
Nee dat niet, maar ik was wel benieuwd naar de mening van JR als expert op het gebied van BBW facesitting op dit plaatje.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit valt niet meer onder twerken hoor.
Daarom deel ik het je nu mede. Is dat niet fantastischquote:Op maandag 5 juni 2017 17:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zat ruim een dag zonder werkende accu, kon geen enkel nieuws lezen
Ja, erg goed nieuwsquote:Op maandag 5 juni 2017 17:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daarom deel ik het je nu mede. Is dat niet fantastisch
[..]
Wat vindt je van deze?vindt jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Hmm, bij littlerabbit en mij doet hij het gewoon.quote:
ik heb daar heel weinig van meegekregenquote:Op maandag 5 juni 2017 17:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik las pas de volgende middag over de winnaar van de CL finale.
Hier is ie forbidden. 403.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hmm, bij littlerabbit en mij doet hij het gewoon.
quote:
Waarschijnlijk hebben jullie recent die website bezochtquote:Op maandag 5 juni 2017 17:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En hier nietquote:Op maandag 5 juni 2017 17:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
403quote:Op maandag 5 juni 2017 17:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij bent toch voor Realquote:Op maandag 5 juni 2017 17:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb daar heel weinig van meegekregen
Ik was in en rondom Ieper. Erg boeiende streek. Vandaag naar WO1 museum geweest en de grootste Britse begraafplaats.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb daar heel weinig van meegekregen
Leuk voor Strootman dat hij met Rutjes op de foto mag.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:06 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Rutjes naar AS Roma confirmed?
waren er ook poolse gravenquote:Op maandag 5 juni 2017 17:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik was in en rondom Ieper. Erg boeiende streek. Vandaag naar WO1 museum geweest en de grootste Britse begraafplaats.
wat nee johquote:Op maandag 5 juni 2017 17:06 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zegt ie in zijn tweet ookquote:Op maandag 5 juni 2017 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk voor Strootman dat hij met Rutjes op de foto mag.
Zo'n kapsel had haags ook toen 'ie 4 was.. HAHAHA.. Daar laat je je kind toch niet mee rondlopen? Ja, als je van 't kamp komt, ja..quote:Op maandag 5 juni 2017 17:06 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest ooit 30 euro bij SS rotterdam betalen voor 4 uur te laat uitchecken.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:06 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
echt leuk.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
3,5 miljoen schijnen ze ervoor te betalen
poolgodenquote:Op maandag 5 juni 2017 17:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, Polen zijn allemaal terug naar Polen gegaan. Alleen Commonwealth en Belgen liggen daar.
Daar schijnt een speciaal topic voor te zijn, al wil ik daar verder niet te moeilijk over doen.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
3,5 miljoen schijnen ze ervoor te betalen
Gewoon een topic voor openenquote:Op maandag 5 juni 2017 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar schijnt een speciaal topic voor te zijn, al wil ik daar verder niet te moeilijk over doen.
quote:Op maandag 5 juni 2017 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar schijnt een speciaal topic voor te zijn, al wil ik daar verder niet te moeilijk over doen.
quote:Op maandag 5 juni 2017 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
poolgoden
toevallig las ik gister over manfred von richthofen
If I should die, think only this of me:quote:
Mooi kaartje kwam hier gisteren nog langs.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
poolgoden
toevallig las ik gister over manfred von richthofen
Gisteren naar de Last Post geweest, ook een aanrader.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
If I should die, think only this of me:
That there's some corner of a foreign field
That is for ever England. There shall be
In that rich earth a richer dust concealed;
A dust whom England bore, shaped, made aware,
Gave, once, her flowers to love, her ways to roam,
A body of England's, breathing English air,
Washed by the rivers, blest by suns of home.
And think, this heart, all evil shed away,
A pulse in the eternal mind, no less
Gives somewhere back the thoughts by England given;
Her sights and sounds; dreams happy as her day;
And laughter, learnt of friends; and gentleness,
In hearts at peace, under an English heaven.
Wat viel vies tegen?quote:Op maandag 5 juni 2017 17:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gisteren naar de Last Post geweest, ook een aanrader.
tjaquote:Op maandag 5 juni 2017 17:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mooi kaartje kwam hier gisteren nog langs.
[ afbeelding ]
Vertel dat maar eens in Ierland of Baskenlandquote:Op maandag 5 juni 2017 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tja
geen moslims he
krijg je ook geen aanslag
En de moslims die er zijn zijn puike krimtartaren die een hekel aan salafisten hebben
wij hebben alleen polenquote:Op maandag 5 juni 2017 17:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vertel dat maar eens in Ierland of Baskenland
vertel het lekker zelfquote:Op maandag 5 juni 2017 17:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vertel dat maar eens in Ierland of Baskenland
Nee hoor. Ik doe alleen iets meer moeite dan de rest.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juni 2017 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik doe alleen iets meer moeite dan de rest.
Dat is niet helemaal waar.. Ze zijn ook goed in het doodrijden van kleine meisjes..quote:Op maandag 5 juni 2017 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
de enige aanslag die polen doen zijn op de lever.
gewoon mannelijk rijdenquote:Op maandag 5 juni 2017 17:18 schreef Befbekje het volgende:
Polen rijden sowieso letterlijk en figuurlijk bezopen.. Hier in Berlijn rijden ze ook als totale randdebielen en in eigen land en stad, die Alina Jierozlimskie of weet ik veel daar in Warschau over die brug over de Wisla, ik liep met een hartslag van 220 op dat smalle wandelstukje..
#POLENRAUS!
Het zijn Ladaterroristen..
Met cola?quote:Op maandag 5 juni 2017 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben even gestopt. Wil vanavond nog wat bacootjes wegtikken.
Geen risico op aanslagen volgens de terrorismekaart van Europa. Als enige land.quote:
Die is ookquote:Op maandag 5 juni 2017 17:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ben er ook geweest. En Verdun.
[ afbeelding ]
Ook minder moorden en verkachtingen doordat er bijna alleen maar RKK blanke mensen zijn.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen risico op aanslagen volgens de terrorismekaart van Europa. Als enige land.
Wat een heerlijk land moet dat zijn.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook minder moorden en verkachtingen doordat er bijna alleen maar RKK blanke mensen zijn.
alleen beetje pedofiliequote:Op maandag 5 juni 2017 17:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook minder moorden en verkachtingen doordat er bijna alleen maar RKK blanke mensen zijn.
Dit klopt niet.. Die Poolse paters, daarbij valt Dutroux in 't niet..quote:Op maandag 5 juni 2017 17:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zolang je je bek maar houdt en geen kritiek op de overheid levert geen probleemquote:Op maandag 5 juni 2017 17:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een heerlijk land moet dat zijn.
mag gewoon alles zeggen hoorquote:Op maandag 5 juni 2017 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang je je bek maar houdt en geen kritiek op de overheid levert geen probleem
Leuk met zon wagen inderdaad.quote:
was dat die ene met dat hek?quote:Op maandag 5 juni 2017 17:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Helaas besloten mijn ouders daar te gaan kamperen. Kut campings daar zeg
Verder vond ik Polen wel mooi.
Je ouders hebben wel meer foute beslissingen genomen..quote:Op maandag 5 juni 2017 17:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Helaas besloten mijn ouders daar te gaan kamperen. Kut campings daar zeg
Verder vond ik Polen wel mooi.
Meer dan west-europa waar de kranten niet over vluchtelingen mogen rapporteren van de wouten.quote:
Doe normaal man. Het is matig maar ik ga verder geen bronnen opzoeken op de telefoon.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meer dan west-europa waar de kranten niet over vluchtelingen mogen rapporteren van de wouten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |