Dat je op 9 juli 36 wordt en dat je constant zo reageert op een forum geeft wel blijk waarom ze bij je weg is gegaanquote:Op maandag 5 juni 2017 16:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je Rebekka een vrouw durft te noemen ja.
USS Mississippi is eerder op zijn plaats.
Het boeit me werkelijk geen ene flikkerquote:Op maandag 5 juni 2017 16:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het gaat me niet om dat ene topic. Ik heb jouw gesloten topic ook verdedigd lafaard. Het gaat me om het VBLForum. Ga lekker door met ja en amen zeggen.
Misschien vind je daar zelfs wat minder zondaars in de ogen van onze Heer.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:37 schreef Insomnia_ het volgende: Ik denk dat ik maar permanent emigreer naar cryptocurrency SC
Is onlogisch zo oud? Tering héquote:Op maandag 5 juni 2017 16:38 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dat je op 9 juli 36 wordt en dat je constant zo reageert op een forum geeft wel blijk waarom ze bij je weg is gegaan..
Doe normaal tegen Onlogisch, klootzakquote:Op maandag 5 juni 2017 16:38 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dat je op 9 juli 36 wordt en dat je constant zo reageert op een forum geeft wel blijk waarom ze bij je weg is gegaan..
Rebekka voer 5 juli bij mij weg.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:38 schreef Befbekje het volgende:
[..]
koekoekquote:Op maandag 5 juni 2017 16:38 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 5 juni 2017 16:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Om even met de woorden van Drizzt te spreken.
Ja
Ik ga onlo nu ook negeren.. Dank voor de tip.. Hij heeft al bijna geen vrienden meer hier..quote:Op maandag 5 juni 2017 16:40 schreef GGMM het volgende:
Bepaalde mensen maken hun disses over en weer iets te persoonlijk, wat best treurig is m te zien, 2 mensen die discussiëren wie de grotere loser is.
Gelukkig negeer ik ze beiden.
Ik doe ook avgquote:Op maandag 5 juni 2017 16:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee
Wat eten jullie vandaag?
Ik doe avg
zoiets dergelijks post hij.
Wat is jouw definitie van het echte leven?quote:Op maandag 5 juni 2017 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan begint het echte leven pas joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |