TR plaatsenquote:Op maandag 5 juni 2017 16:33 schreef Scrummie het volgende:
Even een TR geplaatst voor het nivo Sparta (ofzo) topic want dat past beter hier: VBL / Het grote amateurvoetbal topic #1
Jij komt je uitspraken niet naquote:Op maandag 5 juni 2017 16:33 schreef Befbekje het volgende:
Feyenoorders zijn eerder bij regel dan uitzondering zwakzinnig..
Ja maar je snapt zelf ook wel welke weerstand je oproept met je hooghartige gedrag lijkt me.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb medelijden met de nitwits. De stoeren. De gezamenlijke aanvallers. Die in de Feedback pas komen aandrijven op hun houten vlotten als ik de spaanders uit het vuur heb gehaald. En de verdronken koe achteraf in de kont kijken.
was een ouwe lelijke tangquote:Op maandag 5 juni 2017 16:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Was het niet bij toeval die dochter van hem?
Ha ha ha. Het verbaasde me dat ie open bleef. Is immers een voetbaltopic van een Trotse VBL-Fokkerquote:Op maandag 5 juni 2017 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij geziet ervan, zie zijn Nivo Sparta nog wat topic
Dat topic liep niet heel lekkerquote:Op maandag 5 juni 2017 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij geziet ervan, zie zijn Nivo Sparta nog wat topic
Hier kon ik op wachten.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon weer in HOOLS gaan posten of kotsen ze je daar ook al uit
vindtquote:Op maandag 5 juni 2017 16:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je een topic niet leuk vind, dan kun je er ook gewoon niet posten denk ik dan.
Maar desalniettemin heb ik wel een vriendinquote:Op maandag 5 juni 2017 16:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idioot.
In het rijtje Tompsv18/Tjacka/Typisch sta je nu.
Nou... Wees er maar trots op
Toedels.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier kon ik op wachten.
Ik ben weg nu. Ik moet me inhouden. Ga lekker door samen.
Gelukkig kun je in dit topic altijd rekenen op positieve feedback!quote:
Rustig aan Hermanquote:Op maandag 5 juni 2017 16:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier kon ik op wachten.
Maak je niet druk om de hielenlikkers Tong.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier kon ik op wachten.
Als je Rebekka een vrouw durft te noemen ja.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:36 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Maar desalniettemin heb ik wel een vriendin..
Het gaat me niet om dat ene topic. Ik heb jouw gesloten topic ook verdedigd lafaard. Het gaat me om het VBLForum. Ga lekker door met ja en amen zeggen.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:32 schreef Doublepain het volgende:
Die Herman toch, 54 en druk maken om een toppa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |