Ook minder moorden en verkachtingen doordat er bijna alleen maar RKK blanke mensen zijn.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen risico op aanslagen volgens de terrorismekaart van Europa. Als enige land.
Wat een heerlijk land moet dat zijn.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook minder moorden en verkachtingen doordat er bijna alleen maar RKK blanke mensen zijn.
alleen beetje pedofiliequote:Op maandag 5 juni 2017 17:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook minder moorden en verkachtingen doordat er bijna alleen maar RKK blanke mensen zijn.
Dit klopt niet.. Die Poolse paters, daarbij valt Dutroux in 't niet..quote:Op maandag 5 juni 2017 17:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zolang je je bek maar houdt en geen kritiek op de overheid levert geen probleemquote:Op maandag 5 juni 2017 17:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een heerlijk land moet dat zijn.
mag gewoon alles zeggen hoorquote:Op maandag 5 juni 2017 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang je je bek maar houdt en geen kritiek op de overheid levert geen probleem
Leuk met zon wagen inderdaad.quote:
was dat die ene met dat hek?quote:Op maandag 5 juni 2017 17:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Helaas besloten mijn ouders daar te gaan kamperen. Kut campings daar zeg
Verder vond ik Polen wel mooi.
Je ouders hebben wel meer foute beslissingen genomen..quote:Op maandag 5 juni 2017 17:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Helaas besloten mijn ouders daar te gaan kamperen. Kut campings daar zeg
Verder vond ik Polen wel mooi.
Meer dan west-europa waar de kranten niet over vluchtelingen mogen rapporteren van de wouten.quote:
Doe normaal man. Het is matig maar ik ga verder geen bronnen opzoeken op de telefoon.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meer dan west-europa waar de kranten niet over vluchtelingen mogen rapporteren van de wouten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |