tjaquote:Op maandag 5 juni 2017 17:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mooi kaartje kwam hier gisteren nog langs.
[ afbeelding ]
Vertel dat maar eens in Ierland of Baskenlandquote:Op maandag 5 juni 2017 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tja
geen moslims he
krijg je ook geen aanslag
En de moslims die er zijn zijn puike krimtartaren die een hekel aan salafisten hebben
wij hebben alleen polenquote:Op maandag 5 juni 2017 17:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vertel dat maar eens in Ierland of Baskenland
vertel het lekker zelfquote:Op maandag 5 juni 2017 17:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vertel dat maar eens in Ierland of Baskenland
Nee hoor. Ik doe alleen iets meer moeite dan de rest.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hmm, bij littlerabbit en mij doet hij het gewoon.
quote:Op maandag 5 juni 2017 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik doe alleen iets meer moeite dan de rest.
Dat is niet helemaal waar.. Ze zijn ook goed in het doodrijden van kleine meisjes..quote:Op maandag 5 juni 2017 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
de enige aanslag die polen doen zijn op de lever.
gewoon mannelijk rijdenquote:Op maandag 5 juni 2017 17:18 schreef Befbekje het volgende:
Polen rijden sowieso letterlijk en figuurlijk bezopen.. Hier in Berlijn rijden ze ook als totale randdebielen en in eigen land en stad, die Alina Jierozlimskie of weet ik veel daar in Warschau over die brug over de Wisla, ik liep met een hartslag van 220 op dat smalle wandelstukje..
#POLENRAUS!
Het zijn Ladaterroristen..
Met cola?quote:Op maandag 5 juni 2017 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben even gestopt. Wil vanavond nog wat bacootjes wegtikken.
Geen risico op aanslagen volgens de terrorismekaart van Europa. Als enige land.quote:
Die is ookquote:Op maandag 5 juni 2017 17:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ben er ook geweest. En Verdun.
[ afbeelding ]
Ook minder moorden en verkachtingen doordat er bijna alleen maar RKK blanke mensen zijn.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen risico op aanslagen volgens de terrorismekaart van Europa. Als enige land.
Wat een heerlijk land moet dat zijn.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook minder moorden en verkachtingen doordat er bijna alleen maar RKK blanke mensen zijn.
alleen beetje pedofiliequote:Op maandag 5 juni 2017 17:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook minder moorden en verkachtingen doordat er bijna alleen maar RKK blanke mensen zijn.
Dit klopt niet.. Die Poolse paters, daarbij valt Dutroux in 't niet..quote:Op maandag 5 juni 2017 17:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zolang je je bek maar houdt en geen kritiek op de overheid levert geen probleemquote:Op maandag 5 juni 2017 17:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een heerlijk land moet dat zijn.
mag gewoon alles zeggen hoorquote:Op maandag 5 juni 2017 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang je je bek maar houdt en geen kritiek op de overheid levert geen probleem
Leuk met zon wagen inderdaad.quote:
was dat die ene met dat hek?quote:Op maandag 5 juni 2017 17:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Helaas besloten mijn ouders daar te gaan kamperen. Kut campings daar zeg
Verder vond ik Polen wel mooi.
Je ouders hebben wel meer foute beslissingen genomen..quote:Op maandag 5 juni 2017 17:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Helaas besloten mijn ouders daar te gaan kamperen. Kut campings daar zeg
Verder vond ik Polen wel mooi.
Meer dan west-europa waar de kranten niet over vluchtelingen mogen rapporteren van de wouten.quote:
Doe normaal man. Het is matig maar ik ga verder geen bronnen opzoeken op de telefoon.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meer dan west-europa waar de kranten niet over vluchtelingen mogen rapporteren van de wouten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |