quote:Op zondag 28 mei 2017 10:11 schreef JanCees het volgende:
Ik verslikt me
Wat een ongelofelijke kutdag is dit tot nu toe
Het valt niet mee he, in Duitsland wonen.quote:Op zondag 28 mei 2017 10:12 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zit in de bus.
Bijna twee uur lang rijden voor een fucking wedstrijd.
Idd. Alle uitwedstrijden zijn belachelijk ver.quote:Op zondag 28 mei 2017 10:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het valt niet mee he, in Duitsland wonen.
Wel weer na de wedstrijd zo'n leuke groepsdouche pic in de app he.quote:Op zondag 28 mei 2017 10:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Idd. Alle uitwedstrijden zijn belachelijk ver.
Allemaal korte pittige kapsels in hippe felle kleurtjes.quote:Op zondag 28 mei 2017 10:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel weer na de wedstrijd zo'n leuke groepsdouche pic in de app he.
lastig.quote:Op zondag 28 mei 2017 10:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Idd. Alle uitwedstrijden zijn belachelijk ver.
is bij hockey in het algemeen beter alleen douchen die nietquote:Op zondag 28 mei 2017 10:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel weer na de wedstrijd zo'n leuke groepsdouche pic in de app he.
?quote:Op zondag 28 mei 2017 10:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat vrouwtje van vannacht bleek bij het wakker worden toch dikker dan gedacht?
de zijwieltjes bleken de reddingquote:Op zondag 28 mei 2017 10:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dik mokkel op bagagedrager = klapband
ik was de schuldigequote:Op zondag 28 mei 2017 10:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dik mokkel op bagagedrager = klapband
onlogodquote:
In de tijd dat de ArenA werd gebouwd, was dat ook het geval natuurlijk..quote:Op zondag 28 mei 2017 11:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Walgelijk dat Ajax zijn stadion trouwens een arena noemt. het woord arena lijkt wel veel op de arena's uit de Romeinse tijd. Weten ze wel wat er in het verleden in arena's gebeurde? Daar werden mensen aan stukken gereten
Je bent uitgenodigd omdat ze het zielig voor je vinden dat je anders alleen thuis zit.. Gewoon sport gaan kijken, dus..quote:Op zondag 28 mei 2017 11:30 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Wat een twijfels voor vandaag. Wat ga ik doen? Ik heb een poolparty straks bij iemand met aansluitend een bbq. Maar als ik kijk naar de sport vanmiddag, F1 met Max, MVV-Roda en nog een beetje Giro...
Man man man. Keuzes keuzes keuzes.
Wat moet ik doen?
Foon meenemen en liveverslagen checken tijdens het chillenquote:Op zondag 28 mei 2017 11:30 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Wat een twijfels voor vandaag. Wat ga ik doen? Ik heb een poolparty straks bij iemand met aansluitend een bbq. Maar als ik kijk naar de sport vanmiddag, F1 met Max, MVV-Roda en nog een beetje Giro...
Wat moet ik doen?
Erdogan walgt van je.quote:Op zondag 28 mei 2017 11:29 schreef Befbekje het volgende:
[..]
In de tijd dat de ArenA werd gebouwd, was dat ook het geval natuurlijk..
helaasquote:Op zondag 28 mei 2017 11:36 schreef onlogisch het volgende:
https://bijzonderetrekking.staatsloterij.nl/trekkingsuitslag
Niks gewonnen
Max in plaats van de eerste bocht de 3e eruit, Roda scoort binnen 10 minuten 2 keer, en wielrennen is geen sport.quote:Op zondag 28 mei 2017 11:30 schreef onlogisch het volgende:
Wat moet ik doen?
Sturen is ook geen sportquote:Op zondag 28 mei 2017 11:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Max in plaats van de eerste bocht de 3e eruit, Roda scoort binnen 10 minuten 2 keer, en wielrennen is geen sport.
gewoon naar de poolpartyquote:Op zondag 28 mei 2017 11:30 schreef onlogisch het volgende:
Wat moet ik doen?
quote:Op zondag 28 mei 2017 11:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Max in plaats van de eerste bocht de 3e eruit, Roda scoort binnen 10 minuten 2 keer, en wielrennen is geen sport.
quote:Op zondag 28 mei 2017 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik lig om 15.00 in het zwembad. Bedankt Scrummie
quote:Op zondag 28 mei 2017 11:46 schreef JanCees het volgende:
Galatasaray is de eerste voetbalclub die gehoor geeft aan de oproep van de Turkse president Racep Tayyip Erdogan om het woord ‘arena’ te schrappen uit de naam van het stadion. Dat heeft het bestuur van de club uit Istanboel besloten. Het stadion heet voortaan Türk Telekom Stadyumu in plaats van Türk Telekom Arena.
De voorzitter van de club, Dursun Özbek, bevestigde de naamsverandering tegenover het Turkse staatspersbureau Anadolu. .,,Na het verzoek van onze geliefde president heeft het bestuur besloten om de naam van het stadion te veranderen."
Vrijdag had president Recep Tayyip Erdogan gezegd dat hij het woord arena niet meer wilde zien in de namen van de stadions. Het woord is volgens hem ontleend aan de arena’s van het oude Rome, waar mensen werden afgeslacht.
Waarschijnlijk zullen andere clubs volgen. Besiktas speelt bijvoorbeeld in de Vodafone Arena.
Goeie zaakquote:Op zondag 28 mei 2017 11:46 schreef JanCees het volgende:
Galatasaray is de eerste voetbalclub die gehoor geeft aan de oproep van de Turkse president Racep Tayyip Erdogan om het woord ‘arena’ te schrappen uit de naam van het stadion. Dat heeft het bestuur van de club uit Istanboel besloten. Het stadion heet voortaan Türk Telekom Stadyumu in plaats van Türk Telekom Arena.
De voorzitter van de club, Dursun Özbek, bevestigde de naamsverandering tegenover het Turkse staatspersbureau Anadolu. .,,Na het verzoek van onze geliefde president heeft het bestuur besloten om de naam van het stadion te veranderen."
Vrijdag had president Recep Tayyip Erdogan gezegd dat hij het woord arena niet meer wilde zien in de namen van de stadions. Het woord is volgens hem ontleend aan de arena’s van het oude Rome, waar mensen werden afgeslacht.
Waarschijnlijk zullen andere clubs volgen. Besiktas speelt bijvoorbeeld in de Vodafone Arena.
Doen jullie nog wel eens iets anders dan BBQen daar?quote:Op zondag 28 mei 2017 11:30 schreef onlogisch het volgende:
Wat moet ik doen?
Afgelopen dinsdag, donderdag, vrijdag en vandaagquote:Op zondag 28 mei 2017 11:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doen jullie nog wel eens iets anders dan BBQen daar?
Lekker manquote:Op zondag 28 mei 2017 11:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Afgelopen dinsdag, donderdag, vrijdag en vandaag
K.quote:
C-c-c-c-c-c-c-c-c-combobreaker1!1!!!!!!!1quote:Op zondag 28 mei 2017 12:08 schreef JanCees het volgende:
Ik ga nu kijken of mn band nog steeds geplakt is
Waarvan plaktequote:Op zondag 28 mei 2017 12:08 schreef JanCees het volgende:
Ik ga nu kijken of mn band nog steeds geplakt is
Vriendquote:Op zondag 28 mei 2017 12:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
C-c-c-c-c-c-c-c-c-combobreaker1!1!!!!!!!1
Wat zit er op je bammetje?quote:
Pindakaad..quote:Op zondag 28 mei 2017 12:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij mij daarnet Pindakaad, ham en kaas. En bij jou?
Gebraden gehakt en kaas.quote:Op zondag 28 mei 2017 12:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pindakaadquote:Op zondag 28 mei 2017 12:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Studeren de rest van de dag en vanavond misschien een rondje hardlopen. Jij al een keuze gemaakt?quote:Op zondag 28 mei 2017 12:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maat. Wat staat er op de planning vandaag?
Ik wacht de eerste 20 minuten van Roda-Mvv af. Ik verwacht dat Roda makkelijk gaat winnen.quote:Op zondag 28 mei 2017 12:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Studeren de rest van de dag en vanavond misschien een rondje hardlopen. Jij al een keuze gemaakt?
Omdat je je baan kwijt bent als je niet doet aan Erdogan zijn "verzoeken"quote:Op zondag 28 mei 2017 11:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom is het knettergek om in te gaan op het verzoek van de president
Ik voel du moment ook een enorme aandrang tot schijten.. Ik ben wel het type dat wacht tot 'ie daadwerkelijk bij de uitgang is en dan is het louter en alleen nog een kwestie van het onderlichaam ontspannen en *floep*, eruit is 'ie.. Hoe ga jij af?quote:Op zondag 28 mei 2017 12:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Net even flink zitten kakken, wat een weelde
Dat zijn de betere situaties inderdaad. Ik heb vaak het gevoel van "ik ga maar eens naar de wc" en op m'n gemakje zitten kakken en een potje dammen op m'n foon. Soms geeft 'ie al kopjes en moet ik sprinten. Soms heeft 'ie er totaal geen zin in en moet ik flink kracht zetten om de zooi naar buiten te krijgen, dat zijn de mindere dagen.quote:Op zondag 28 mei 2017 12:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik voel du moment ook een enorme aandrang tot schijten.. Ik ben wel het type dat wacht tot 'ie daadwerkelijk bij de uitgang is en dan is het louter en alleen nog een kwestie van het onderlichaam ontspannen en *floep*, eruit is 'ie.. Hoe ga jij af?
Ah.. Als ik kracht moet gaan zetten, houd ik het voor gezien en wacht tot een later moment.. Ik wil geen aambeien riskeren..quote:Op zondag 28 mei 2017 12:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat zijn de betere situaties inderdaad. Ik heb vaak het gevoel van "ik ga maar eens naar de wc" en op m'n gemakje zitten kakken en een potje dammen op m'n foon. Soms geeft 'ie al kopjes en moet ik sprinten. Soms heeft 'ie er totaal geen zin in en moet ik flink kracht zetten om de zooi naar buiten te krijgen, dat zijn de mindere dagen.
Ik heb nooit zin om te gaan, daarom houd ik het meestal een tijdje op. Met name het veeg gedeelte vind ik zonde van mijn tijd.quote:Op zondag 28 mei 2017 12:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik voel du moment ook een enorme aandrang tot schijten.. Ik ben wel het type dat wacht tot 'ie daadwerkelijk bij de uitgang is en dan is het louter en alleen nog een kwestie van het onderlichaam ontspannen en *floep*, eruit is 'ie.. Hoe ga jij af?
Dam jij? Moeten we eens tegen elkaar doen.quote:Op zondag 28 mei 2017 12:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat zijn de betere situaties inderdaad. Ik heb vaak het gevoel van "ik ga maar eens naar de wc" en op m'n gemakje zitten kakken en een potje dammen op m'n foon. Soms geeft 'ie al kopjes en moet ik sprinten. Soms heeft 'ie er totaal geen zin in en moet ik flink kracht zetten om de zooi naar buiten te krijgen, dat zijn de mindere dagen.
quote:Op zondag 28 mei 2017 12:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wacht de eerste 20 minuten van Roda-Mvv af. Ik verwacht dat Roda makkelijk gaat winnen.
Staat dat met 20 minuten 1 of 2 -0 dan haak ik af
Laten we allen duimen voor MVV.quote:Op zondag 28 mei 2017 12:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wacht de eerste 20 minuten van Roda-Mvv af. Ik verwacht dat Roda makkelijk gaat winnen.
Staat dat met 20 minuten 1 of 2 -0 dan haak ik af
Die moeten dood..quote:Op zondag 28 mei 2017 13:05 schreef kapiteintje het volgende:
Befbekje, wat vind je van mensen die meer dan 4x per week gaan barbecueen?
quote:Op zondag 28 mei 2017 12:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Op m'n foon ja, op een veld van 10 bij 10 en 20 stenen per speler, is veel leukerquote:Op zondag 28 mei 2017 12:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dam jij? Moeten we eens tegen elkaar doen.
Pics van Shirley Folles..quote:Op zondag 28 mei 2017 13:11 schreef tong80 het volgende:
Het voetbalverstand zit in de familie. Heb hem goed opgevoed.
[ afbeelding ]
Welke app.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Op m'n foon ja, op een veld van 10 bij 10 en 20 stenen per speler, is veel leuker
Weet niet hoe die precies heet, heb in de google appstore gewoon op "dammen" gezocht en er eentje gedownload.quote:
Welke moeite kost het even voor die jongen te kijken? Tjonge jonge..quote:Op zondag 28 mei 2017 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weet niet hoe die precies heet, heb in de google appstore gewoon op "dammen" gezocht en er eentje gedownload.
Dat gaat wel altijd wel in, nee. Giro pinot van fdjquote:
Playstore heet dat gedoe, en kapi heeft iPhone genot geloof ikquote:Op zondag 28 mei 2017 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weet niet hoe die precies heet, heb in de google appstore gewoon op "dammen" gezocht en er eentje gedownload.
iphone heeft geen dam app?quote:Op zondag 28 mei 2017 13:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Playstore heet dat gedoe, en kapi heeft iPhone genot geloof ik
Ja, ik wil toch tegen jou spelen. Hoe fixen we dat?quote:Op zondag 28 mei 2017 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, hij heeft zo'n druk leven ook he.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:19 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Welke moeite kost het even voor die jongen te kijken? Tjonge jonge..
Maatje. Jij weet hoe 't zit.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Playstore heet dat gedoe, en kapi heeft iPhone genot geloof ik
Dit is echt een belediging voor mensen die serieus werk maken van hun lyrics en flow.quote:
Drank & Drugs is wel een klassiekerquote:Op zondag 28 mei 2017 13:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is echt een belediging voor mensen die serieus werk maken van hun lyrics en flow.
Het is een beetje VMBO-niveau, ja..quote:Op zondag 28 mei 2017 13:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is echt een belediging voor mensen die serieus werk maken van hun lyrics en flow.
Hoiquote:
Klopt, maar de rest is aids. Ik vind die Ronnie Flex 10x getalenteerder dan die idiote Lil' Kleine.quote:
Wowquote:Op zondag 28 mei 2017 13:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, maar de rest is aids. Ik vind die Ronnie Flex 10x getalenteerder dan die idiote Lil' Kleine.
Een beetje.quote:
Is ook veel populairderquote:Op zondag 28 mei 2017 13:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, maar de rest is aids. Ik vind die Ronnie Flex 10x getalenteerder dan die idiote Lil' Kleine.
Dat New Wave album hebben ze in een weekendje gemaaktquote:Op zondag 28 mei 2017 13:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een beetje.Volgens mij doet hij gewoon express zijn best niet eens om te kijken hoe ver hij kan gaan. Zo van wie maakt mij wat, ze luisteren het toch wel. En gelijk heeft hij.
welk livetopicquote:Op zondag 28 mei 2017 13:39 schreef Scrummie het volgende:
Zo, ik heb een broodje gegeven. Nu alvast, want dan hoef ik het niet te vertellen straks in het live topic.
#blauwistrotsopmij
Aan wie?quote:Op zondag 28 mei 2017 13:39 schreef Scrummie het volgende:
Zo, ik heb een broodje gegeven. Nu alvast, want dan hoef ik het niet te vertellen straks in het live topic.
#blauwistrotsopmij
VBL / [2017] De Jupiler Play-offs #6: ZONDAG GENOTSDAGquote:
Scherp.quote:
Net op tijd aangepast, ik zag iets gruwelijk misgaan.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
VBL / [2017] De Jupiler Play-offs #6: ZONDAG GENOTSDAG
[..]
Scherp.
Ja, fok en multiquoten gaat niet altijd goed.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Net op tijd aangepast, ik zag iets gruwelijk misgaan.
Klopt, daar heb ik ook wel eens last van.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, fok en multiquoten gaat niet altijd goed.
Zou jij daar mee gaan lopen?quote:
Gelukkig maar.quote:
Daar is het altijd extreemwarm om de een of andere reden. Hier is het net lekker vandaag.quote:
Al het onweer komt daar ook altijd over.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar is het altijd extreemwarm om de een of andere reden. Hier is het net lekker vandaag.
Apart, misschien iets met luchtstromen.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Al het onweer komt daar ook altijd over.
#prayforeindhovenquote:
Utregggquote:Op zondag 28 mei 2017 14:07 schreef AFCNiels het volgende:
F1 gaat een vrij saaie race worden denk ik, maar weer even AZ tegen Utrecht afkijken.
Hier bewolkt. Hier koelde het gister al af rond 17.00. Was ineens een graad of 13 koeler.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar is het altijd extreemwarm om de een of andere reden. Hier is het net lekker vandaag.
Op basis van het hele seizoen zou ik het wel terecht vinden als zij het halen.quote:
Yep.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Op basis van het hele seizoen zou ik het wel terecht vinden als zij het halen.
Hier gisteren een paar uur later, nu is het nog zonnig.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier bewolkt. Hier koelde het gister al af rond 17.00. Was ineens een graad of 13 koeler.
Boven Duitsland gaat het laatste tijd wel vaker los.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier gisteren een paar uur later, nu is het nog zonnig.
In Duitsland hebben ze nu ook een lekker buitje.
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben wij daar geen last van, ik vind het prima zo.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Boven Duitsland gaat het laatste tijd wel vaker los.
Ik hou wel van een goede onweersbui. Mag van mij ook behoorlijk extreem zijn.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij daar geen last van, ik vind het prima zo.
Vooral in de avond vind ik dat wel mooi om te zien.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hou wel van een goede onweersbui. Mag van mij ook behoorlijk extreem zijn.
Krul bracht hem wel goed uit zijn concentratie.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:26 schreef Befbekje het volgende:
Jezus.. Hoe kun je een penalty op zo'n moment zo nemen..
Ongelofelijk. Mooi dat allemaal.quote:
Noodweer is standaard genietmomentje. Ik woonde vroeger op 9 hoog en keek dan uit over heel de stad. Zag je die wolken al van ver komen aanrollen of van die groene wolken draaien boven je hoofd. Genottelijk wel.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hou wel van een goede onweersbui. Mag van mij ook behoorlijk extreem zijn.
Dan was er dus geen moment dat de zon erop kwam staan?quote:Op zondag 28 mei 2017 14:55 schreef Befbekje het volgende:
In mijn appartement in Brussel had ik heel de dag schaduw, omdat op het moment dat de zon erop kwam te staan, de gebouwen aan de overkant het licht blokkeerde..
Dat heb je goed gelezen..quote:Op zondag 28 mei 2017 15:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan was er dus geen moment dat de zon erop kwam staan?
Tof ja!quote:Op zondag 28 mei 2017 14:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Noodweer is standaard genietmomentje. Ik woonde vroeger op 9 hoog en keek dan uit over heel de stad. Zag je die wolken al van ver komen aanrollen of van die groene wolken draaien boven je hoofd. Genottelijk wel.
loser.quote:Op zondag 28 mei 2017 15:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee. Nipt verloren. Volgende week de return. POKKEHEET op dat grasveld.
Gaat altijd zo branden aan je voeten als het gras zo droog is en buiten zo broeierig warm.quote:Op zondag 28 mei 2017 15:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:
Maatquote:Op zondag 28 mei 2017 15:12 schreef Scrummie het volgende:
:
[..]
Jij kan wel tegen een grapje toch.
Jammer dat het verlies! Ik heb er wel alle vertrouwen in dat jullie het volgende week goed gaan maken. Vooral als je weer in de basis begint.
Idd.quote:Op zondag 28 mei 2017 15:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gaat altijd zo branden aan je voeten als het gras zo droog is en buiten zo broeierig warm.
Nee ik ben nu echt mad. Ik kom vandaag ook niet meer op Fok.quote:Op zondag 28 mei 2017 15:12 schreef Scrummie het volgende:
:
[..]
Jij kan wel tegen een grapje toch.
Jammer dat het verlies! Ik heb er wel alle vertrouwen in dat jullie het volgende week goed gaan maken. Vooral als je weer in de basis begint.
Een echte Ajacied.quote:Op zondag 28 mei 2017 15:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee ik ben nu echt mad. Ik kom vandaag ook niet meer op Fok.
Ajuus.
quote:Op zondag 28 mei 2017 15:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee ik ben nu echt mad. Ik kom vandaag ook niet meer op Fok.
Ajuus.
oh lekkerquote:Op zondag 28 mei 2017 15:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vrijdag nog broodje garnaalkroket en wat kibbeling gegeten. #nietbijsimonisgenot
Ah okayquote:Op zondag 28 mei 2017 15:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dit komt mij bekend voorquote:Op zondag 28 mei 2017 15:12 schreef kapiteintje het volgende:
Binnenkort bezoekje brengen met VBL
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
In verband met de hitte communiceert HK de rest van de dag alleen nog maar in twee woordenposts.quote:
quote:Op zondag 28 mei 2017 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
In verband met de hitte communiceert HK de rest van de dag alleen nog maar in twee woordenposts.
Ja, klopt.quote:Op zondag 28 mei 2017 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
In verband met de hitte communiceert HK de rest van de dag alleen nog maar in twee woordenposts.
Ga je vandaag weer voor de 1.000 posts of zo?quote:
Zou kunnen.quote:Op zondag 28 mei 2017 15:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ga je vandaag weer voor de 1.000 posts of zo?
Lig je nog een beetje op schema voor de 100.000 dit jaar?quote:
Ruim voor op schema zelfs.quote:Op zondag 28 mei 2017 15:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lig je nog een beetje op schema voor de 100.000 dit jaar?
Is dat eigenlijk een record?quote:
quote:Op zondag 28 mei 2017 15:25 schreef JanCees het volgende:
Aantal posts voor haags_kwartiertje
Vandaag tot nu toe: 434
Deze maand tot nu toe: 16378
Dit jaar tot nu toe: 61735
volgens mij zitten we niet eens in juni
Wat een prutser ben je dan.quote:
Stuartquote:Op zondag 28 mei 2017 15:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Van wie dan? En daar ga ik wel overheen.
Bizar ja. En toen ging de bbq nou juist net aan.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier bewolkt. Hier koelde het gister al af rond 17.00. Was ineens een graad of 13 koeler.
Jawel.quote:Op zondag 28 mei 2017 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bizar ja. En toen ging de bbq nou juist net aan.
Al was het alsnog meer dan goed te doen.
Zal wel een gehuurde VIPbus zijn, Jojo speelt heel hoog.quote:
Dat is absoluut waar.quote:Op zondag 28 mei 2017 15:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk aan de kleine die straks weer vrolijk op je af komt.
ajax kampioen 2016-2017 op de bus. Lachenquote:Op zondag 28 mei 2017 15:35 schreef Jojoortje het volgende:
Chauffeur er bij. Broodjes, koffie, thee, fris. Koekoek. Oja koek ook.
waarom hebben wij dat niet?quote:Op zondag 28 mei 2017 15:35 schreef Jojoortje het volgende:
Vrouwen spellen vaak ook beter.quote:Op zondag 28 mei 2017 15:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vast omdat ze vrouwen zijn. Discriminatie. Mannen worden benadeelt in deze maatschappij.
Ik hoor dat vaker bij vrouwenvoetbal. Wij moesten altijd gewoon zelf rijden.quote:Op zondag 28 mei 2017 15:35 schreef Jojoortje het volgende:
soms wel een halfuur rijdenquote:Op zondag 28 mei 2017 15:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Weet niet. Moet je ook ver? We hebben ook goede sponsoren.
ja ik speel alleen 8ste klassequote:Op zondag 28 mei 2017 16:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die kunnen wel veel voor je betekenen, wel leuk.
Dat is dan toch wel een mooi hoogtepuntje.quote:Op zondag 28 mei 2017 16:04 schreef JanCees het volgende:
al hadden we vorig seizoen wel nieuwe trainingsballen
dit seizoen 1 wedstrijdbal kwijtgeraaktquote:Op zondag 28 mei 2017 16:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is dan toch wel een mooi hoogtepuntje.
Gewoon in de bosjes geschoten?quote:Op zondag 28 mei 2017 16:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
dit seizoen 1 wedstrijdbal kwijtgeraakt
lol
Speel je dan door het hele land, dat je steeds zolang moet reizen?quote:Op zondag 28 mei 2017 16:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Onze dichtstbijzijnde wedstrijd is 55 minuten.
Ja soms heb je geluk dat er één bij een bedrijf ofzo werkt die je team wil sponsoren.quote:Op zondag 28 mei 2017 16:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja ik speel alleen 8ste klasse
als iedereen is hebben we niet eens genoeg shirts
Ja, maar wij vertrekken vanuit Twente, dus alles ligt ongunstig.quote:Op zondag 28 mei 2017 16:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Speel je dan door het hele land, dat je steeds zolang moet reizen?
Ja, dat is wel een minpuntje, dan ben je bijna een hele dag kwijt voor een wedstrijd.quote:Op zondag 28 mei 2017 16:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, maar wij vertrekken vanuit Twente, dus alles ligt ongunstig.
Uit Twente komenquote:Op zondag 28 mei 2017 16:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, maar wij vertrekken vanuit Twente, dus alles ligt ongunstig.
Ja klopt, dat is echt waardeloos.quote:Op zondag 28 mei 2017 16:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een minpuntje, dan ben je bijna een hele dag kwijt voor een wedstrijd.
Je bent gewoon een geil seksisties wijf. Je kwam klaar als je een slotje zette. De gespeelde onschuld.quote:
Neuken ?quote:Op zondag 28 mei 2017 16:21 schreef Jojoortje het volgende:
Ik weet dat het vies plakt enzo, maar word teringhitsig van dit weer.
Beffen ?quote:Op zondag 28 mei 2017 16:23 schreef Jojoortje het volgende:
Wow kan beter uitloggen. Lijkt wel familie van Befbekje.
En jij bleef maar topics openen.quote:Op zondag 28 mei 2017 16:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een geil seksisties wijf. Je kwam klaar als je een slotje zette. De gespeelde onschuld.
Lijktquote:Op zondag 28 mei 2017 16:23 schreef Jojoortje het volgende:
Wow kan beter uitloggen. Lijkt wel familie van Befbekje.
Ja verleg de aandacht.quote:
Koop nog een dildo zonder batterijen. Die maken minder geluid.quote:Op zondag 28 mei 2017 16:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat hoorde ik? Kom je wel eens in Hengelo?
Je bent niet de enige als ik dit zo lees.quote:
Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 28 mei 2017 16:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Koop nog een dildo zonder batterijen. Die maken minder geluid.
Het hele jaar door.quote:Op zondag 28 mei 2017 16:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je bent niet de enige als ik dit zo lees.
Als ik het hier goed lees tong, maar het kan ook zijn dat hij seksueel gefrustreerd is, heel erg duidelijk is hij niet.quote:
Tong laat toch vaak een escortje komen.quote:Op zondag 28 mei 2017 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ik het hier goed lees tong, maar het kan ook zijn dat hij seksueel gefrustreerd is, heel erg duidelijk is hij niet.
die seksuele frustratie is niet nieuw, dat plaatjes kijken gaat bij 15+ wel vervelenquote:Op zondag 28 mei 2017 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ik het hier goed lees tong, maar het kan ook zijn dat hij seksueel gefrustreerd is, heel erg duidelijk is hij niet.
Ik, en mijn familie in Maastricht en vele anderen.quote:
Waar slaat dit nou weer opquote:Op zondag 28 mei 2017 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben ook niet zeker. Toen dronk ik nog.quote:Op zondag 28 mei 2017 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tong laat toch vaak een escortje komen.
En hij heeft ooit een FA van FOK! gedaan maar dat weet ik niet zeker.
Altijd beter dan een gestorven alcoholist als idoolquote:Op zondag 28 mei 2017 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
die seksuele frustratie is niet nieuw, dat plaatjes kijken gaat bij 15+ wel vervelen
Welke plaatjes?quote:Op zondag 28 mei 2017 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
die seksuele frustratie is niet nieuw, dat plaatjes kijken gaat bij 15+ wel vervelen
quote:
Lees je eigen posts hierboven eens terug, ik hoop maar voor jezelf dat je die ook niet normaal vindt.quote:
hij kon wel ballenquote:Op zondag 28 mei 2017 16:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Altijd beter dan een gestorven alcoholist als idool
Ik reageer op Jojoortje die post enorm geil te worden van dit weer. Is ironie verbodenquote:Op zondag 28 mei 2017 16:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lees je eigen posts hierboven eens terug, ik hoop maar voor jezelf dat je die ook niet normaal vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |