ik was de schuldigequote:Op zondag 28 mei 2017 10:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dik mokkel op bagagedrager = klapband
onlogodquote:
In de tijd dat de ArenA werd gebouwd, was dat ook het geval natuurlijk..quote:Op zondag 28 mei 2017 11:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Walgelijk dat Ajax zijn stadion trouwens een arena noemt. het woord arena lijkt wel veel op de arena's uit de Romeinse tijd. Weten ze wel wat er in het verleden in arena's gebeurde? Daar werden mensen aan stukken gereten
Je bent uitgenodigd omdat ze het zielig voor je vinden dat je anders alleen thuis zit.. Gewoon sport gaan kijken, dus..quote:Op zondag 28 mei 2017 11:30 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Wat een twijfels voor vandaag. Wat ga ik doen? Ik heb een poolparty straks bij iemand met aansluitend een bbq. Maar als ik kijk naar de sport vanmiddag, F1 met Max, MVV-Roda en nog een beetje Giro...
Man man man. Keuzes keuzes keuzes.
Wat moet ik doen?
Foon meenemen en liveverslagen checken tijdens het chillenquote:Op zondag 28 mei 2017 11:30 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Wat een twijfels voor vandaag. Wat ga ik doen? Ik heb een poolparty straks bij iemand met aansluitend een bbq. Maar als ik kijk naar de sport vanmiddag, F1 met Max, MVV-Roda en nog een beetje Giro...
Wat moet ik doen?
Erdogan walgt van je.quote:Op zondag 28 mei 2017 11:29 schreef Befbekje het volgende:
[..]
In de tijd dat de ArenA werd gebouwd, was dat ook het geval natuurlijk..
helaasquote:Op zondag 28 mei 2017 11:36 schreef onlogisch het volgende:
https://bijzonderetrekking.staatsloterij.nl/trekkingsuitslag
Niks gewonnen
Max in plaats van de eerste bocht de 3e eruit, Roda scoort binnen 10 minuten 2 keer, en wielrennen is geen sport.quote:Op zondag 28 mei 2017 11:30 schreef onlogisch het volgende:
Wat moet ik doen?
Sturen is ook geen sportquote:Op zondag 28 mei 2017 11:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Max in plaats van de eerste bocht de 3e eruit, Roda scoort binnen 10 minuten 2 keer, en wielrennen is geen sport.
gewoon naar de poolpartyquote:Op zondag 28 mei 2017 11:30 schreef onlogisch het volgende:
Wat moet ik doen?
quote:Op zondag 28 mei 2017 11:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Max in plaats van de eerste bocht de 3e eruit, Roda scoort binnen 10 minuten 2 keer, en wielrennen is geen sport.
quote:Op zondag 28 mei 2017 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik lig om 15.00 in het zwembad. Bedankt Scrummie
quote:Op zondag 28 mei 2017 11:46 schreef JanCees het volgende:
Galatasaray is de eerste voetbalclub die gehoor geeft aan de oproep van de Turkse president Racep Tayyip Erdogan om het woord ‘arena’ te schrappen uit de naam van het stadion. Dat heeft het bestuur van de club uit Istanboel besloten. Het stadion heet voortaan Türk Telekom Stadyumu in plaats van Türk Telekom Arena.
De voorzitter van de club, Dursun Özbek, bevestigde de naamsverandering tegenover het Turkse staatspersbureau Anadolu. .,,Na het verzoek van onze geliefde president heeft het bestuur besloten om de naam van het stadion te veranderen."
Vrijdag had president Recep Tayyip Erdogan gezegd dat hij het woord arena niet meer wilde zien in de namen van de stadions. Het woord is volgens hem ontleend aan de arena’s van het oude Rome, waar mensen werden afgeslacht.
Waarschijnlijk zullen andere clubs volgen. Besiktas speelt bijvoorbeeld in de Vodafone Arena.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |