quote:Op zondag 28 mei 2017 10:11 schreef JanCees het volgende:
Ik verslikt me
Wat een ongelofelijke kutdag is dit tot nu toe
Het valt niet mee he, in Duitsland wonen.quote:Op zondag 28 mei 2017 10:12 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zit in de bus.
Bijna twee uur lang rijden voor een fucking wedstrijd.
Idd. Alle uitwedstrijden zijn belachelijk ver.quote:Op zondag 28 mei 2017 10:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het valt niet mee he, in Duitsland wonen.
Wel weer na de wedstrijd zo'n leuke groepsdouche pic in de app he.quote:Op zondag 28 mei 2017 10:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Idd. Alle uitwedstrijden zijn belachelijk ver.
Allemaal korte pittige kapsels in hippe felle kleurtjes.quote:Op zondag 28 mei 2017 10:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel weer na de wedstrijd zo'n leuke groepsdouche pic in de app he.
lastig.quote:Op zondag 28 mei 2017 10:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Idd. Alle uitwedstrijden zijn belachelijk ver.
is bij hockey in het algemeen beter alleen douchen die nietquote:Op zondag 28 mei 2017 10:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel weer na de wedstrijd zo'n leuke groepsdouche pic in de app he.
?quote:Op zondag 28 mei 2017 10:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat vrouwtje van vannacht bleek bij het wakker worden toch dikker dan gedacht?
de zijwieltjes bleken de reddingquote:Op zondag 28 mei 2017 10:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dik mokkel op bagagedrager = klapband
ik was de schuldigequote:Op zondag 28 mei 2017 10:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dik mokkel op bagagedrager = klapband
onlogodquote:
In de tijd dat de ArenA werd gebouwd, was dat ook het geval natuurlijk..quote:Op zondag 28 mei 2017 11:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Walgelijk dat Ajax zijn stadion trouwens een arena noemt. het woord arena lijkt wel veel op de arena's uit de Romeinse tijd. Weten ze wel wat er in het verleden in arena's gebeurde? Daar werden mensen aan stukken gereten
Je bent uitgenodigd omdat ze het zielig voor je vinden dat je anders alleen thuis zit.. Gewoon sport gaan kijken, dus..quote:Op zondag 28 mei 2017 11:30 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Wat een twijfels voor vandaag. Wat ga ik doen? Ik heb een poolparty straks bij iemand met aansluitend een bbq. Maar als ik kijk naar de sport vanmiddag, F1 met Max, MVV-Roda en nog een beetje Giro...
Man man man. Keuzes keuzes keuzes.
Wat moet ik doen?
Foon meenemen en liveverslagen checken tijdens het chillenquote:Op zondag 28 mei 2017 11:30 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Wat een twijfels voor vandaag. Wat ga ik doen? Ik heb een poolparty straks bij iemand met aansluitend een bbq. Maar als ik kijk naar de sport vanmiddag, F1 met Max, MVV-Roda en nog een beetje Giro...
Man man man. Keuzes keuzes keuzes.
Wat moet ik doen?
Erdogan walgt van je.quote:Op zondag 28 mei 2017 11:29 schreef Befbekje het volgende:
[..]
In de tijd dat de ArenA werd gebouwd, was dat ook het geval natuurlijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |