Op m'n foon ja, op een veld van 10 bij 10 en 20 stenen per speler, is veel leukerquote:Op zondag 28 mei 2017 12:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dam jij? Moeten we eens tegen elkaar doen.
Pics van Shirley Folles..quote:Op zondag 28 mei 2017 13:11 schreef tong80 het volgende:
Het voetbalverstand zit in de familie. Heb hem goed opgevoed.
[ afbeelding ]
Welke app.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Op m'n foon ja, op een veld van 10 bij 10 en 20 stenen per speler, is veel leuker
Weet niet hoe die precies heet, heb in de google appstore gewoon op "dammen" gezocht en er eentje gedownload.quote:
Welke moeite kost het even voor die jongen te kijken? Tjonge jonge..quote:Op zondag 28 mei 2017 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weet niet hoe die precies heet, heb in de google appstore gewoon op "dammen" gezocht en er eentje gedownload.
Dat gaat wel altijd wel in, nee. Giro pinot van fdjquote:
Playstore heet dat gedoe, en kapi heeft iPhone genot geloof ikquote:Op zondag 28 mei 2017 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weet niet hoe die precies heet, heb in de google appstore gewoon op "dammen" gezocht en er eentje gedownload.
iphone heeft geen dam app?quote:Op zondag 28 mei 2017 13:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Playstore heet dat gedoe, en kapi heeft iPhone genot geloof ik
Ja, ik wil toch tegen jou spelen. Hoe fixen we dat?quote:Op zondag 28 mei 2017 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, hij heeft zo'n druk leven ook he.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:19 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Welke moeite kost het even voor die jongen te kijken? Tjonge jonge..
Maatje. Jij weet hoe 't zit.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Playstore heet dat gedoe, en kapi heeft iPhone genot geloof ik
Dit is echt een belediging voor mensen die serieus werk maken van hun lyrics en flow.quote:
Drank & Drugs is wel een klassiekerquote:Op zondag 28 mei 2017 13:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is echt een belediging voor mensen die serieus werk maken van hun lyrics en flow.
Het is een beetje VMBO-niveau, ja..quote:Op zondag 28 mei 2017 13:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is echt een belediging voor mensen die serieus werk maken van hun lyrics en flow.
Hoiquote:
Klopt, maar de rest is aids. Ik vind die Ronnie Flex 10x getalenteerder dan die idiote Lil' Kleine.quote:
Wowquote:Op zondag 28 mei 2017 13:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, maar de rest is aids. Ik vind die Ronnie Flex 10x getalenteerder dan die idiote Lil' Kleine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |