Is ook veel populairderquote:Op zondag 28 mei 2017 13:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, maar de rest is aids. Ik vind die Ronnie Flex 10x getalenteerder dan die idiote Lil' Kleine.
Dat New Wave album hebben ze in een weekendje gemaaktquote:Op zondag 28 mei 2017 13:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een beetje.Volgens mij doet hij gewoon express zijn best niet eens om te kijken hoe ver hij kan gaan. Zo van wie maakt mij wat, ze luisteren het toch wel. En gelijk heeft hij.
welk livetopicquote:Op zondag 28 mei 2017 13:39 schreef Scrummie het volgende:
Zo, ik heb een broodje gegeven. Nu alvast, want dan hoef ik het niet te vertellen straks in het live topic.
#blauwistrotsopmij
Aan wie?quote:Op zondag 28 mei 2017 13:39 schreef Scrummie het volgende:
Zo, ik heb een broodje gegeven. Nu alvast, want dan hoef ik het niet te vertellen straks in het live topic.
#blauwistrotsopmij
VBL / [2017] De Jupiler Play-offs #6: ZONDAG GENOTSDAGquote:
Scherp.quote:
Net op tijd aangepast, ik zag iets gruwelijk misgaan.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
VBL / [2017] De Jupiler Play-offs #6: ZONDAG GENOTSDAG
[..]
Scherp.
Ja, fok en multiquoten gaat niet altijd goed.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Net op tijd aangepast, ik zag iets gruwelijk misgaan.
Klopt, daar heb ik ook wel eens last van.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, fok en multiquoten gaat niet altijd goed.
Zou jij daar mee gaan lopen?quote:
Gelukkig maar.quote:
Daar is het altijd extreemwarm om de een of andere reden. Hier is het net lekker vandaag.quote:
Al het onweer komt daar ook altijd over.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar is het altijd extreemwarm om de een of andere reden. Hier is het net lekker vandaag.
Apart, misschien iets met luchtstromen.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Al het onweer komt daar ook altijd over.
#prayforeindhovenquote:
Utregggquote:Op zondag 28 mei 2017 14:07 schreef AFCNiels het volgende:
F1 gaat een vrij saaie race worden denk ik, maar weer even AZ tegen Utrecht afkijken.
Hier bewolkt. Hier koelde het gister al af rond 17.00. Was ineens een graad of 13 koeler.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar is het altijd extreemwarm om de een of andere reden. Hier is het net lekker vandaag.
Op basis van het hele seizoen zou ik het wel terecht vinden als zij het halen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |