Ben je nou serieus eigenlijk? Ik heb niets met voetbal dus ik voel de onderliggende "sentimenten" niet aan. Maar dit is toch gewoon een leuke ludieke actie inderdaad?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 05:17 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Klacht
Een daad blijft nooit ongestraft zoals ik al hier melde aangezien er altijd een tegenreactie opkomt aangezien nu al duidelijk is geworden wie deze 'ludieke' actie heeft opgestart. Blijken dus enkele leden te zijn geweest van de Feyenoord Businessclub die hiervoor de man ongeveer ¤ 250,- p.p. hebben neergeteld en laten uitvoeren door een speciale vliegdienst van Rotterdam Airport die dit soort diensten aanneemt en ten uitvoer brengt.
Een naam is inmiddels mij ook al bekend geworden en wel ene E.O woonachtig en werkzaam te Rotterdam en o.a. eigenaar van een software bedrijfje.
Dit is denk ik zo niet het enige hoe Rotterdam het kampioenschap heeft gevierdquote:Op zaterdag 27 mei 2017 08:01 schreef Zwansen het volgende:
18 jaar geen kampioen en dan kies je voor deze uiting. Kansloos.
Das te volwassenquote:Op zaterdag 27 mei 2017 10:41 schreef tja77 het volgende:
Als je jezelf echt zo groot en machtig voelt als Ajacied zijnde, laat je het gewoon erbij. Je haalt je schouders op en dat is het dan ook.
Schijnbaar vreet het aan je als een ploeg uit Rotterdam de landstitel pakt. Wees een vent en trek het je niet aan.
Echt hoor.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 11:26 schreef Fatoeman het volgende:
Rancuneus zijn door een ludieke actie![]()
Jij was zelf toch ook altijd van de ludieke acties
quote:Op zaterdag 27 mei 2017 10:41 schreef tja77 het volgende:
Als je jezelf echt zo groot en machtig voelt als Ajacied zijnde, laat je het gewoon erbij.
Quote je nou serieus de OP. Ik heb daar niets mee, je reageert toch al in het topic, dat is dus wel duidelijk.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 08:03 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ben je nou serieus eigenlijk? Ik heb niets met voetbal dus ik voel de onderliggende "sentimenten" niet aan. Maar dit is toch gewoon een leuke ludieke actie inderdaad?
quote:Op maandag 15 mei 2017 18:40 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Precies. En dan herinnert niemand maar de landstitel van Rotterdam-Zuid en heeft men het er nog weken,maanden over in de zin van: 2017. Het jaar dat ons aller Ajax de Europa League met een piepjong elftal won. Oh ja, Feyenoord werd ook nog landskampioen dat jaar.
zovan: "Dit is het ( Ajax) nieuws in hoofdlijnen. Verder in het nieuws...( feyenoord)
quote:Op donderdag 18 mei 2017 15:45 schreef Iwanius het volgende:
Vanaf volgende week donderdag, want vrijdagmorgen staat de bladen vol met nieuws over ons aller Ajax en heeft niemand het meer over de club uit Rotterdam-Zuid en diens landstitel. Ik ga een week helemaal los als die beker binnen is.
quote:Op vrijdag 19 mei 2017 18:24 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Volste vertrouwen in ons "aller" Ajax. Kijken of ik donderdagochtend nog nuchter ben.
Nee joh, verschil met deze gasten is dat TS heel voorzichtig is met zijn privacy. Stiekem een fotootje van zijn jodenshirt bij de Hofpleinfontein anoniem op een internetforum zetten, veilig vanaf zijn computer. Deze gasten geven er blijkbaar niks om dat hun namen bekend zijn. Het is duidelijk wie er de held op sokken is hier.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 11:26 schreef Fatoeman het volgende:
Rancuneus zijn door een ludieke actie![]()
Jij was zelf toch ook altijd van de ludieke acties
Volgens mij is het nieuwe water van de Hofpleinfontein gevuld met de tranen van TS.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 12:47 schreef Aiciu het volgende:
Ajax is echt net als Juventus
Altijd een grote bek en als er dan een reactie komt is de tegenstander bezig met ze
Ga janken joh, uit Rotterdam komen en dan voor Ajax zijn wat ben je voor een verrader.
Eens met deze postquote:Op zaterdag 27 mei 2017 12:19 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nee joh, verschil met deze gasten is dat TS heel voorzichtig is met zijn privacy. Stiekem een fotootje van zijn jodenshirt bij de Hofpleinfontein anoniem op een internetforum zetten, veilig vanaf zijn computer. Deze gasten geven er blijkbaar niks om dat hun namen bekend zijn. Het is duidelijk wie er de held op sokken is hier.
quote:Op zaterdag 27 mei 2017 12:49 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Volgens mij is het nieuwe water van de Hofpleinfontein gevuld met de tranen van TS.
Deze manquote:Op zaterdag 27 mei 2017 12:19 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nee joh, verschil met deze gasten is dat TS heel voorzichtig is met zijn privacy. Stiekem een fotootje van zijn jodenshirt bij de Hofpleinfontein anoniem op een internetforum zetten, veilig vanaf zijn computer. Deze gasten geven er blijkbaar niks om dat hun namen bekend zijn. Het is duidelijk wie er de held op sokken is hier.
quote:Op zaterdag 27 mei 2017 12:19 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Veel succes ermee want 1 ding is zeker: Jij trekt aan het kortste eind! Ik zie je gejammer post dan wel weer als reactie wat je is overkomen.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 12:09 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik ga dit tot het begin van het volgend seizoen in elk voetbaltopic van Iwanius spammen tot hij eens ophoudt met zulke kuttopics openen.
[knip]
Hey, ik ben hier niet degene die hoogmoedig is hè.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 16:47 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Veel succes ermee want 1 ding is zeker: Jij trekt aan het kortste eind! Ik zie je gejammer post dan wel weer als reactie wat je is overkomen.![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2017 16:47 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Veel succes ermee want 1 ding is zeker: Jij trekt aan het kortste eind! Ik zie je gejammer post dan wel weer als reactie wat je is overkomen.![]()
Volgens mietje 'Azpilicueta' kan je elkaar niks gunnen. Alleen maar haten. Dat is zijn devies. Want als je elkaar haat of niks gunt, ben je pas een echte diehard supporter.quote:Op maandag 29 mei 2017 17:21 schreef Duveldrinker het volgende:
Helemaal niets voor die arrogante snavels, maar jliw gunde het ons toch?
Wij gunnen jullie ook een 2 e plek hoor en een mooie finale. Kan niet altijd winnen😁, een 2002 zit er niet in, haha.
Heerlijk weer die aanname voor eigen gelul. Ik maak nooit selfies of wat dan ook omdat ik simpelweg nooit de behoefte heb van een zelfportret. Maar omdat jij iemand pas een held vindt als hij een foto van zichzelf post moet iemand dat opvolgen. Luister jezelf weleens naar je hersenkronkel? Nee dus.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 12:19 schreef Gary_Oak het volgende:
Nee joh, verschil met deze gasten is dat TS heel voorzichtig is met zijn privacy.
Eeeh..beter lezen waar ik uitleg hoe ik het deed maar dat wil je natuurlijk niet zien omdat je liever je eigen hersenspinsel aanhoort dat de echte waarheid die ik alleen ken als legger van dat mooie shirt, dat vele landstitels.bekers en Europa cups en vooral aanzien in de voetbalwereld vertegenwoordigd.quote:Stiekem een fotootje van zijn jodenshirt bij de Hofpleinfontein anoniem op een internetforum zetten, veilig vanaf zijn computer. Deze gasten geven er blijkbaar niks om dat hun namen bekend zijn. Het is duidelijk wie er de held op sokken is hier.
Madquote:Op maandag 29 mei 2017 17:43 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Volgens mietje 'Azpilicueta' kan je elkaar niks gunnen. Alleen maar haten. Dat is zijn devies. Want als je haat elkaar niks gunt ben je pas een echte diehard supporter.
[..]
Heerlijk weer die aanname voor eigen gelul. Ik maak nooit selfies of wat dan ook omdat ik simpelweg nooit de behoefte heb van een zelfportret. Maar omdat jij iemand pas een held vindt als hij een foto van zichzelf post moet iemand dat opvolgen. Luister jezelf weleens naar je hersenkronkel? Nee dus.
[..]
Eeeh..beter lezen waar ik uitleg hoe ik het deed maar dat wil je natuurlijk niet zien omdat je liever je eigen hersenspinsel aanhoort dat de echte waarheid die ik alleen ken als legger van dat mooie shirt, dat vele landstitels.bekers en Europa cups en vooral aanzien in de voetbalwereld vertegenwoordigd.
Gewoon op middag op de dag, in de hand met dat Godenzonen shirt naar de fontein gelopen en daar het shirt neergelegd terwijl links en rechts bij de stoplichten auto's stonden te wachten op het groene signaal. M.a.w.iedereen kon het zien en deed niks terwijl ik een foto of 4 maakte. Boel opgepakt en weer rustig weggelopen. Niks aan het handje en dan kan ik gewoon doen als Rotterdammer in mijn eigen stad.
V.w.b. die gasten:![]()
Weer zo een heerlijk aanname die je niet hard kan maken. Deze gasten hebben er alles aan gedaan om dit stil te houden en gek genoeg ben ik erachter gekomen wie het zijn. Raar hé.
Hoe gaat het hiermee iwanius?quote:Op donderdag 18 mei 2017 15:45 schreef Iwanius het volgende:
Vanaf volgende week donderdag, want vrijdagmorgen staat de bladen vol met nieuws over ons aller Ajax en heeft niemand het meer over de club uit Rotterdam-Zuid en diens landstitel. Ik ga een week helemaal los als die beker binnen is.
Hele weekend nagedacht over deze slechte comeback?quote:Op maandag 29 mei 2017 17:43 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Volgens mietje 'Azpilicueta' kan je elkaar niks gunnen. Alleen maar haten. Dat is zijn devies. Want als je haat elkaar niks gunt ben je pas een echte diehard supporter.
[..]
Heerlijk weer die aanname voor eigen gelul. Ik maak nooit selfies of wat dan ook omdat ik simpelweg nooit de behoefte heb van een zelfportret. Maar omdat jij iemand pas een held vindt als hij een foto van zichzelf post moet iemand dat opvolgen. Luister jezelf weleens naar je hersenkronkel? Nee dus.
[..]
Eeeh..beter lezen waar ik uitleg hoe ik het deed maar dat wil je natuurlijk niet zien omdat je liever je eigen hersenspinsel aanhoort dat de echte waarheid die ik alleen ken als legger van dat mooie shirt, dat vele landstitels.bekers en Europa cups en vooral aanzien in de voetbalwereld vertegenwoordigd.
Gewoon op middag op de dag, in de hand met dat Godenzonen shirt naar de fontein gelopen en daar het shirt neergelegd terwijl links en rechts bij de stoplichten auto's stonden te wachten op het groene signaal. M.a.w.iedereen kon het zien en deed niks terwijl ik een foto of 4 maakte. Boel opgepakt en weer rustig weggelopen. Niks aan het handje en dan kan ik gewoon doen als Rotterdammer in mijn eigen stad.
V.w.b. die gasten:![]()
Weer zo een heerlijk aanname die je niet hard kan maken. Deze gasten hebben er alles aan gedaan om dit stil te houden en gek genoeg ben ik erachter gekomen wie het zijn. Raar hé.
Lul niet man.quote:Op maandag 29 mei 2017 17:43 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Heerlijk weer die aanname want ik was verre van panisch integendeel: Ik spoorde hem zelfs aan die foto te posten maar wat kreeg ik: Niks! En jij en nog wat haters die zich zaten te verheugen en niks zagen en dus als total losers afdropen.quote:Op maandag 29 mei 2017 17:50 schreef Gary_Oak het volgende:
Hele weekend nagedacht over deze slechte comeback?Volgens mij heb je weer eens te veel gezopen.
Je was enorm panisch toen bleek dat Kaas- een mogelijke foto van je had, weet je nog?
![]()
En ik maak alleen foto's op straat,wat bij wet is toegestaan voor de zoveelste keer, van mensen die iets interessants/gek doen. Meer niet. Dagelijks posten mensen hun hele hebben en houwe op social media en omdat ik het doe maar dan op een internet forum schreeuwen total losers moord en brand. Selectieve verontwaardiging van klootjesvolk dus. En als jij mij niet geloofd,jouw probleem maar ik laat het zien en ga net zo lang door tot je het leert begrijpen dan wel bozer wordt want ik heb allang de trigger door die nodig is om klootjesvolk als jij zover te krijgen dat ze zich zo gaan uiten op FOK!. Heerlijk die haat. "meer. meer"quote:Zelf post je te pas en te onpas foto's van wildvreemden, maar een selfie van de o zo stoere jood bij de fontein is er niet. Grootste held op sokken, jij. Er is geen enkele reden om je sterke verhalen te geloven. Het enige wat je hebt, is je woord. En aangezien je altijd laffe streken uithaalt, o zo veilig anoniem, heeft niemand een reden om je te geloven.
Broer.quote:Op maandag 29 mei 2017 17:51 schreef renwan het volgende:
[..]
Lul niet man.
Heel FOK! weet inmiddels wel dat je een hele stoere toetsenbordridder bent die graag wil pochen met zijn "weelde" maar toen Kaas opeens aan kwam kakken met de bewering dat hij een foto van je had was je in geen velden of wegen meer te bekennen. Daarbij laat je duidelijk merken dat je je anonimiteit op prijs stelt.
Ik heb 2 weken vrij sinds vandaag en heb vrij weinig te doen dus ik heb genoeg tijd om dagelijks een rondje in Rotterdam te lopen en je op de gevoelige plaat vast te leggen. Lijkt me leuk om dat te doen en de pure paniek die dan in die simpele kop van je uitbreekt te lezen
quote:
Wordt die eens een keer zelf ongevraagd op FOK! geplaatst.quote:Op maandag 29 mei 2017 17:51 schreef renwan het volgende:
[..]
Lul niet man.
Heel FOK! weet inmiddels wel dat je een hele stoere toetsenbordridder bent die graag wil pochen met zijn "weelde" maar toen Kaas opeens aan kwam kakken met de bewering dat hij een foto van je had was je in geen velden of wegen meer te bekennen. Daarbij laat je duidelijk merken dat je je anonimiteit op prijs stelt.
Ik heb 2 weken vrij sinds vandaag en heb vrij weinig te doen dus ik heb genoeg tijd om dagelijks een rondje in Rotterdam te lopen en je op de gevoelige plaat vast te leggen. Lijkt me leuk om dat te doen en de pure paniek die dan in die simpele kop van je uitbreekt te lezen
Hier stond net een hele lap tekstquote:Op maandag 29 mei 2017 18:11 schreef Iwanius het volgende:
Minachting van een Godenzoon supporter jegens kakkerlakkies doet het altijd goed qua trigger.
Er stond een quote van mij in (kreeg een melding), maar ik was te laat.quote:Op maandag 29 mei 2017 18:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier stond net een hele lap tekst
Snel weggehaald
Lol
Total loser
Verander dat nu maar in:quote:
In tegenstelling tot jou heeft Kaas- wel manieren, 'Haat'wanius. Als ik je met je dikke lijf, sigaar en hoed spot, zal ik echt niet aarzelen om een foto te maken en hier te posten.quote:Op maandag 29 mei 2017 17:51 schreef Iwanius het volgende:
Heerlijk weer die aanname die jezelf verzint om iets van waarheid proberen te uiten. 'Kaas' kwam en ik was niet verrast omdat ik iets teveel gepokt en gemazzeld ben door de jaren heen en wel van een lekkere vrijdag rel houd. Nou... gelukt hoor en wie kreeg hier dus de deksel op de neus.Niks laf gewoon slimheid domoor.
En jij gaat je vrije tijd opgeven om mij op te zoeken de komende 2 weken?Ik ben vereerd! Leef je uit! 1 ding: Als ik jou eerder ontdek,leg ik je ook vast en heb jij ook een gezicht. Deal? Bij deze. Of zal ik eens de rollen gaan omdraaien en alle 'haters' op FOK! mijn aandacht geven.Even over nadenken...
[..]
Heerlijk weer die aanname want ik was verre van panisch integendeel: Ik spoorde hem zelfs aan die foto te posten maar wat kreeg ik: Niks! En jij en nog wat haters die zich zaten te verheugen en niks zagen en dus als total losers afdropen.
[..]
En ik maak alleen foto's op straat,wat bij wet is toegestaan voor de zoveelste keer, van mensen die iets interessants/gek doen. Meer niet. Dagelijks posten mensen hun hele hebben en houwe op social media en omdat ik het doe maar dan op een internet forum schreeuwen total losers moord en brand. Selectieve verontwaardiging van klootjesvolk dus. En als jij mij niet geloofd,jouw probleem maar ik laat het zien en ga net zo lang door tot je het leert begrijpen dan wel bozer wordt want ik heb allang de trigger door die nodig is om klootjesvolk als jij zover te krijgen dat ze zich zo gaan uiten op FOK!. Heerlijk die haat. "meer. meer"
Inderdaad, alsof niemand het opmerkt.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 00:28 schreef DerRabbit het volgende:
Iwanius die een compleet weekend aan acclimatisatie nodig heeft om met schijtargumentatie te komen en dan wederom keihard op zijn plek word gezet met logica en waarheden
Dat er zwakbegaafden rondlopen in de samenleving die niet vatbaar zijn voor goede tegenargumenten of beter gezegd incapabel zijn om deze argumenten, verbeteringen en uitleg in goede orde te ontvangen zijn daar kan ik op zich nog wel mee leven.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 00:35 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Inderdaad, alsof niemand het opmerkt.Dit topic had hij de dag na de wedstrijd gemaakt. Ik had hem diezelfde middag (12:26:22) nog lopen trollen met die .gifjes, maar hij durfde niet te reageren. Want hij had wél na mijn post de OP nog even aangepast om 16:16:47.
Jammer voor hem dat je dat kunt opmerken en de conclusie kunt trekken dat hij met zijn staart tussen zijn benen toen niets openlijk durfde in dat topic. En ondertussen ook doodleuk met pretentieuze vreetpics aankakken in het Rotterdamtopic alsof er niks aan de hand was. Maar stiekem verzamelde hij alle moed en zat hij te broeden op een matige comeback.
Er zijn in dit topic ook posts verwijderd (sommige posts zijn naar de vorige pagina verschoven vergeleken met een paar uurtjes terug). In KLB-FB staat er uiteraard niks, omdat hij niet openlijk wil huilen dat hij bijvoorbeeld renwan een ban heeft aangesmeerd. Held op sokken, ik blijf het maar zeggen.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 00:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
En het ergste is nog dat de blauwen en zo hem de hand boven het hoofd houden
deze post van je zal ook wel verdwijnen
Mag ik je daaraan houden? Mooi, maar niet gaan janken als ik je eerder spot en jou vervolgens ook een gezicht geef.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 00:15 schreef Gary_Oak het volgende:
In tegenstelling tot jou heeft Kaas- wel manieren, 'Haat'wanius. Als ik je met je dikke lijf, sigaar en hoed spot, zal ik echt niet aarzelen om een foto te maken en hier te posten.![]()
Nee hoor,goed teruglezen wat ik vind en blijf vinden van foto's maken op straat in deze tijd waar iedereen van alles en iedereen foto's op social media plaatst. Je kletst weer uit je nek zoals gewoonlijk met aannames en vooroordelen.quote:Opeens is het dan wél een inbreuk van je privacy en ga je TR'en (zoals altijd, want je durft nooit openlijk te janken in FB), wedden?
Volgens mij begrijp jij als mietje niet dat de wet mijn toestemming geeft in de openbaarheid te filmen dan wel te fotograferen. Heb ik dus geen enkele toestemming voor nodig. Of kom je nu met het fatsoen argument dat ik al zo vaak heb gehoord en wat alleen maar dient om proberen een punt te maken dat geen punt is.quote:Volgens mij snap je niet dat mensen nooit toestemming hebben gegeven om hun foto door een loser genomen te worden die vervolgens het op FOK! zet met een matige kutklacht.
Nee,nee. Lees je weleens terug wat je zegt. Schijnbaar niet want gezien je vele doelbewuste persoonlijke aanvallen elke keer op mij/ de man i.p.v.de inhoud waar het topic overgaat, is duidelijk dat jij er doelbewust voor kiest elke keer weer die aloude riedel af te steken als drogreden van je actie.quote:Wij haten je niet, wij vinden je alleen irritant en zetten je op je plek. Je zou ons dankbaar moeten zijn.![]()
Ik kies zelf uit wanneer ik ergens op reageer of dat ik überhaupt reageer want niet elke reactie verdiend mijn antwoord.quote:Je kunt wel stoer doen dat het je allemaal niks doet, maar elke keer als je een flater slaat, ben je ineens een paar dagen offline om later kutklachten over non-problemen te openen, zodat men het allemaal weer vergeet. Alsof dat niet opvalt.
Heerlijk hoe jij jezelf met die kul argumentatie iets probeert wijs te maken en wel dat ik bang zou zijn en al wat niet meer. En de enige reden dat ik niet reageerde in dat 'snavel' topic is dat ik mijn tijd zou verdoen aan een topic dat 1 groot zurig geheel is met weinig originaliteit en teveel haatdragendheid van nobody's die geestelijk niet te vermogen hebben fatsoenlijk en inhoudelijk te reageren zonder zich te bedienen van allerlei haatdragende teksten.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 00:35 schreef Gary_Oak het volgende:
Inderdaad, alsof niemand het opmerkt.Dit topic had hij de dag na de wedstrijd gemaakt. Ik had hem diezelfde middag (12:26:22) nog lopen trollen met die .gifjes, maar hij durfde niet te reageren. Want hij had wél na mijn post de OP nog even aangepast om 16:16:47.
Jammer voor hem dat je dat kunt opmerken en de conclusie kunt trekken dat hij met zijn staart tussen zijn benen toen niets openlijk durfde in dat topic. En ondertussen ook doodleuk met pretentieuze vreetpics aankakken in het Rotterdamtopic alsof er niks aan de hand was. Maar stiekem verzamelde hij alle moed en zat hij te broeden op een matige comeback.
Heerlijk weer die aanname als feitelijk bewezen is dat rewan zichzelf een ban heeft gegeven door gewoon schijt te hebben aan het nieuwe FOK! beleid inzake persoonlijke aanvallen en al wat niet meer. Dus meer dan zijn verdiende loon!quote:Op dinsdag 30 mei 2017 00:57 schreef Gary_Oak het volgende:
...... omdat hij niet openlijk wil huilen dat hij bijvoorbeeld renwan een ban heeft aangesmeerd. Held op sokken, ik blijf het maar zeggen.
Wtf is dit voor achterlijke vergelijking?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 11:34 schreef Deshain het volgende:
Ik vind dit soort dingen wel geinig juist.
Mensen die hier al kwaad om worden zijn niks beter dan die cokesnuivende mondademers die uit 'clubliefde' een hele binnenstad naar de tering helpen.
Succes ermee.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 05:41 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Mag ik je daaraan houden? Mooi, maar niet gaan janken als ik je eerder spot en jou vervolgens ook een gezicht geef.
Oh, prima!quote:[..]
Nee hoor,goed teruglezen wat ik vind en blijf vinden van foto's maken op straat in deze tijd waar iedereen van alles en iedereen foto's op social media plaatst. Je kletst weer uit je nek zoals gewoonlijk met aannames en vooroordelen.
Er is een verschil tussen een foto maken met toevallige voorbijgangers erin en doelbewuste foto's van mensen. Ik heb je al vaak genoeg uitgelegd wat portretrecht is. Zelfs de mods hebben vaak genoeg je OP's aangepast. En zelfs jij voelt aan dat je verkeerd zit, want foto's van 'Miep' blur je wel.quote:[..]
Volgens mij begrijp jij als mietje niet dat de wet mijn toestemming geeft in de openbaarheid te filmen dan wel te fotograferen. Heb ik dus geen enkele toestemming voor nodig. Of kom je nu met het fatsoen argument dat ik al zo vaak heb gehoord en wat alleen maar dient om proberen een punt te maken dat geen punt is.
Een argument afdoen als drogreden zonder uit te leggen hoe de drogreden in elkaar zit, is nogal een ... drogreden.quote:[..]
Nee,nee. Lees je weleens terug wat je zegt. Schijnbaar niet want gezien je vele doelbewuste persoonlijke aanvallen elke keer op mij/ de man i.p.v.de inhoud waar het topic overgaat, is duidelijk dat jij er doelbewust voor kiest elke keer weer die aloude riedel af te steken als drogreden van je actie.
Goeie comeback, man.quote:[..]
Ik kies zelf uit wanneer ik ergens op reageer of dat ik überhaupt reageer want niet elke reactie verdiend mijn antwoord.
En tóch heb je nu wel de tijd om mij meermaals te quoten én nog eens je post te splitsen.quote:[..]
Heerlijk hoe jij jezelf met die kul argumentatie iets probeert wijs te maken en wel dat ik bang zou zijn en al wat niet meer. En de enige reden dat ik niet reageerde in dat 'snavel' topic is dat ik mijn tijd zou verdoen aan een topic dat 1 groot zurig geheel is met weinig originaliteit en teveel haatdragendheid van nobody's die geestelijk niet te vermogen hebben fatsoenlijk en inhoudelijk te reageren zonder zich te bedienen van allerlei haatdragende teksten.
Aldus aangesmeerd door de huis-NSB'er. Lekker anoniem klikken, zodat je niet ter verantwoording kan worden geroepen door de community. Leuk geprobeerd, maar wederom is je sterkste punt slechts je woord.quote:[..]
Heerlijk weer die aanname als feitelijk bewezen is dat rewan zichzelf een ban heeft gegeven door gewoon schijt te hebben aan het nieuwe FOK! beleid inzake persoonlijke aanvallen en al wat niet meer. Dus meer dan zijn verdiende loon!
Voor de auteurswet (waar portretrecht onder valt) maakt dit niets uit. Je mag, in het openbaar, gewoon foto's van voorbijgangers maken, toevallig of niet. Deze mag je zelfs publiceren behalve als er zwaarwegende redenen zijn om dit niet te doen.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 10:29 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een foto maken met toevallige voorbijgangers erin en doelbewuste foto's van mensen. Ik heb je al vaak genoeg uitgelegd wat portretrecht is.
En het gaat dus om tweede punt. Altijd is het een foto van iemand met een matige kutklacht die nergens over gaat. Het is gewoon een vorm van smaad. Hij flikkert maar op naar Dumpert. Verder hamert hij altijd op fatsoenlijk gedrag, maar wat hij hiermee doet, is verre van fatsoenlijk. Ontzettend hypocriet dus.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 11:20 schreef bagpiper001 het volgende:
[..]
Voor de auteurswet (waar portretrecht onder valt) maakt dit niets uit. Je mag, in het openbaar, gewoon foto's van voorbijgangers maken, toevallig of niet. Deze mag je zelfs publiceren behalve als er zwaarwegende redenen zijn om dit niet te doen.
In de meeste gevallen van Iwanius zou de geportretteerde om 2 redenen hierop terug kunnen vallen:
- privacy, das altijd een lastige, hangt toch vooral van het moment, de aard en de intimiteit af.
- afgebeelde persoon wordt belachelijk gemaakt/voor schut gezet, iets waar misschien wel eens de grens in opgezocht wordt.
Verder wijkt dit nogal af van het topic. Onterechte klacht, vond het een ludieke actie, ondanks dat ik niks om voetbal geef. En ze wijzen alleen op de feiten, ze hebben dit jaar ook niks in Amsterdam. Alleen de winnaar telt.
Je hoeft mij geen succes te wensen want de dag en moment dat ik besluit dat genoeg, genoeg is, ga ik je mijn volledige aandacht geven en is het buitenspelen afgelopen.quote:
Je quote maar een eind weg met je pogingen mij klem te zetten als de vliegenmepper die je probeert te zijn en die telkens mis slaat, maar zoals je misschien weer niet door hebt,geef ik daar geen ene reet om.quote:Oh, prima!Dan is dit gequoted en kan ik erop terugvallen als het moment daar is.
Niet stiekem janken met TR's hè, beloofd?
![]()
"Portretrecht"quote:Er is een verschil tussen een foto maken met toevallige voorbijgangers erin en doelbewuste foto's van mensen. Ik heb je al vaak genoeg uitgelegd wat portretrecht is. Zelfs de mods hebben vaak genoeg je OP's aangepast. En zelfs jij voelt aan dat je verkeerd zit, want foto's van 'Miep' blur je wel.Kijk, dan boeit privacy ineens wel.
Je kunt linksom en rechtsom lullen, maar hier kom je niet uit. Hypocriete creep.
Oh heerlijk weer die onzin die je uitkraamt. Wat jullie doen is geen koekje van eigen deeg geven maar gewoon continue op de man spelen om je gram te halen i.p.v. inhoudelijk waar het topic overgaat te reageren. En dan niet in je eentje, maar zoals elke lafaard in een groep met zijn allen tegen 1. Bontkraagjes mentaliteit.Lekker makkelijk,lekker laf.quote:En tóch heb je nu wel de tijd om mij meermaals te quoten én nog eens je post te splitsen.En ik weet niet of je je ervan bewust bent, maar jij bent nogal de meest zure en wereldvreemde user hier. We geven je gewoon een koekje van eigen deeg. Wie de bal kaatst ...
Rationeel reageren is er bij jou niet bij. Dat is duidelijk. Het spuien van allerlei valse aantijgingen in de hoop dat je scoort, wel. Je leest wat je lezen wilt en vanuit daar kom je met een conclusie die nergens opslaat. Rewan heeft het over zichzelf afgeroepen met zijn uitingen en daar is tegenop getreden want schijnbaar is adagium van types zoals jij: "Alles wat wij doen is geoorloofd omdat.....maar als we erop gepakt worden dan is het boehoe". Hoef ik niet eens een TR voor te doen. Nog meer onzin want hierna ben ik klaar met reageren want andermaal gaat dit topic niet over die misselijke grap van de FBC maar over mij alleen.quote:Aldus aangesmeerd door de huis-NSB'er. Lekker anoniem klikken, zodat je niet ter verantwoording kan worden geroepen door de community. Leuk geprobeerd, maar wederom is je sterkste punt slechts je woord.Een laffe karikatuur van jezelf. En als je iets hebt tegen persoonlijke aanvallen, deel ze dan zelf ook niet uit. Ik heb een dikke huid tegen jou, dus ik ga er dan ook niet over janken.
Iwanius is vriendjes met de crew. Iig minimaal 1 forumadmin anders had dat topic van die neppe merktas niet kunnen verdwijnen.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 13:41 schreef DerRabbit het volgende:
Iwanius die het wederom over 'inhoudelijk reageren' heeft maar wederom bewijst dat hij diegene is in dit topic die niet inhoudelijk kan reageren. Het word toch echt eens tijd dat de blauwe eens aan de slag gaan hier
quote:Op dinsdag 30 mei 2017 13:32 schreef Iwanius het volgende:
"smaad"is het nu.
Wat is het volgende wat je verzint? Privacy schending? Luister mietje: Je verraad jezelf alleen maar dat je dus doelbewust elke keer flames geeft i.p.v. inhoudelijk te reageren omdat je niet anders wil en je eraan ergert. Hetzelfde riedeltje van die zogenaamde hersenlozen van Rotterdam-Zuid die uit naam van de club hun eigen spelers bedreigen of het Maasgebouw proberen te slopen of zelfs de Rotterdamse binnenstad. "Jah...ik doe het uit liefde voor... en omdat het moet, het moet."
![]()
Als jij jezelf zo reëel vindt dat negeer je wat je niet bevalt,maar schijnbaar voel jij je geroepen jezelf te verlagen tot de droeftoeter die je bent die doelbewust topics loopt te verzieken en op de man te spelen,zaken die men nu al een tijdje niet meer op FOK! wil. Kortom tegen het FOK! beleid ingaan omdat jij vindt dat jij dat moet doen voor je eigen waanbeeld die je geschapen hebt.
[..]
Je hoeft mij geen succes te wensen want de dag en moment dat ik besluit dat genoeg, genoeg is, ga ik je mijn volledige aandacht geven en is het buitenspelen afgelopen.
[..]
Je quote maar een eind weg met je pogingen mij klem te zetten als de vliegenmepper die je probeert te zijn en die telkens mis slaat, maar zoals je misschien weer niet door hebt,geef ik daar geen ene reet om.
[..]
"Portretrecht"![]()
De domheid slaat nu wel heel erg door en je haalt van alles erbij om proberen je eigen gelijk te onderstrepen dat gewoon geen gelijk is. Ga eerst maar eens nalezen wat portretrecht is,wanneer het van toepassing is en wanneer niet sukkel. Die foto van 'Miep' is zo gedaan omdat zij dat wil en geen zin heeft evt te worden belaagt door anonieme fokkertjes die zo graag hun gram willen halen op mij maar dan via via. Want reken maar dat dat als gevolg zou gebeuren.
[..]
Oh heerlijk weer die onzin die je uitkraamt. Wat jullie doen is geen koekje van eigen deeg geven maar gewoon continue op de man spelen om je gram te halen i.p.v. inhoudelijk waar het topic overgaat te reageren. En dan niet in je eentje, maar zoals elke lafaard in een groep met zijn allen tegen 1. Bontkraagjes mentaliteit.Lekker makkelijk,lekker laf.
[..]
Rationeel reageren is er bij jou niet bij. Dat is duidelijk. Het spuien van allerlei valse aantijgingen in de hoop dat je scoort, wel. Je leest wat je lezen wilt en vanuit daar kom je met een conclusie die nergens opslaat. Rewan heeft het over zichzelf afgeroepen met zijn uitingen en daar is tegenop getreden want schijnbaar is adagium van types zoals jij: "Alles wat wij doen is geoorloofd omdat.....maar als we erop gepakt worden dan is het boehoe". Hoef ik niet eens een TR voor te doen. Nog meer onzin want hierna ben ik klaar met reageren want andermaal gaat dit topic niet over die misselijke grap van de FBC maar over mij alleen.
Maak je je nu serieus wijs dat je topic iets waard zijn?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 13:32 schreef Iwanius het volgende:
"smaad"is het nu.
Wat is het volgende wat je verzint? Privacy schending? Luister mietje: Je verraad jezelf alleen maar dat je dus doelbewust elke keer flames geeft i.p.v. inhoudelijk te reageren omdat je niet anders wil en je eraan ergert. Hetzelfde riedeltje van die zogenaamde hersenlozen van Rotterdam-Zuid die uit naam van de club hun eigen spelers bedreigen of het Maasgebouw proberen te slopen of zelfs de Rotterdamse binnenstad. "Jah...ik doe het uit liefde voor... en omdat het moet, het moet."
![]()
Als jij jezelf zo reëel vindt dat negeer je wat je niet bevalt,maar schijnbaar voel jij je geroepen jezelf te verlagen tot de droeftoeter die je bent die doelbewust topics loopt te verzieken en op de man te spelen,zaken die men nu al een tijdje niet meer op FOK! wil. Kortom tegen het FOK! beleid ingaan omdat jij vindt dat jij dat moet doen voor je eigen waanbeeld die je geschapen hebt.
Oh jee, ik doe het nu echt in m'n broek.quote:[..]
Je hoeft mij geen succes te wensen want de dag en moment dat ik besluit dat genoeg, genoeg is, ga ik je mijn volledige aandacht geven en is het buitenspelen afgelopen.
Zeggen dat je er niks om geeft, maar wel telkens slap blijven reageren.quote:[..]
Je quote maar een eind weg met je pogingen mij klem te zetten als de vliegenmepper die je probeert te zijn en die telkens mis slaat, maar zoals je misschien weer niet door hebt,geef ik daar geen ene reet om.
Ooit eraan gedacht dat die andere mensen in je kutklachten wellicht ook niet de behoefte hebben om anoniem belaagd te worden met een kutklacht? Je snapt het niet hè, maar geeft niet, jij behoort net tot het deel van de populatie dat zulke dingen niet kan bevatten.quote:[..]
"Portretrecht"![]()
De domheid slaat nu wel heel erg door en je haalt van alles erbij om proberen je eigen gelijk te onderstrepen dat gewoon geen gelijk is. Ga eerst maar eens nalezen wat portretrecht is,wanneer het van toepassing is en wanneer niet sukkel. Die foto van 'Miep' is zo gedaan omdat zij dat wil en geen zin heeft evt te worden belaagt door anonieme fokkertjes die zo graag hun gram willen halen op mij maar dan via via. Want reken maar dat dat als gevolg zou gebeuren.
Alsof ik met de rest van de users heb samengespannen tegen jou.quote:[..]
Oh heerlijk weer die onzin die je uitkraamt. Wat jullie doen is geen koekje van eigen deeg geven maar gewoon continue op de man spelen om je gram te halen i.p.v. inhoudelijk waar het topic overgaat te reageren. En dan niet in je eentje, maar zoals elke lafaard in een groep met zijn allen tegen 1. Bontkraagjes mentaliteit.Lekker makkelijk,lekker laf.
Luister, ik ga niet over het banbeleid. Ik zeg alleen dat jij een enorme jankert bent in de achterkamertjes. Over slecht lezen gesproken. Die conclusie trek ik op basis van mijn observaties, inductie heet dat. Je was er bij zowel renwan als MrSalazar er als de kippen bij om het in hun gezicht te wrijven dat ze geband waren. Die opluchting kan enkel komen na een jankpartij bij de mods. Je bent net een laf kind dat achter zijn vader een middelvinger uitsteekt naar een ander kind, nadat hij hem een draai om z'n oren heeft gegeven. Serieuze vraag: was jij vroeger ook zo?quote:[..]
Rationeel reageren is er bij jou niet bij. Dat is duidelijk. Het spuien van allerlei valse aantijgingen in de hoop dat je scoort, wel. Je leest wat je lezen wilt en vanuit daar kom je met een conclusie die nergens opslaat. Rewan heeft het over zichzelf afgeroepen met zijn uitingen en daar is tegenop getreden want schijnbaar is adagium van types zoals jij: "Alles wat wij doen is geoorloofd omdat.....maar als we erop gepakt worden dan is het boehoe". Hoef ik niet eens een TR voor te doen. Nog meer onzin want hierna ben ik klaar met reageren want andermaal gaat dit topic niet over die misselijke grap van de FBC maar over mij alleen.
Als je boos wordt om een ludieke actie tussen twee voetbalclubjes, of eigenlijk om alles wat met voetbal te maken heeft, is er sowieso iets mis met je bedrading...quote:Op dinsdag 30 mei 2017 08:55 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wtf is dit voor achterlijke vergelijking?
Boos worden zonder schade aan te richten of iemand iets aan te doen gelijkstellen aan een hele binnenstad slopen?
Zou het laatste zijn wat ik wil. Maar ook dat zie je weer niet in je blinde haat en afkeer want ik kan je hier op FOK! nog zo een eikel vinden,als je irl een normale vent bent dan doe ik ook normaal tegen je en die laatste DM was ook in die strekking en niets anders. Zo heb ik met meer lui een normaal contact buiten het forum om,los van het feit dat we op elkaar op het forum soms vitten. Moet kunnen vind ik. Persoonlijke en zakelijk/forumgedrag gescheiden van elkaar weten te houden,iets dat jij helemaal niet kan en doorslaat en dan krijg je van mij wat je toekomt op termijn als ik het tijd vind.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 14:33 schreef Gary_Oak het volgende:
[knip = andermaal sloebertalk]
Weet niet wat dat moest voorstellen, maar je gaat geen wit voetje halen bij mij.
Afdoen als 'sloebertalk' als je niks terug te zeggen hebt. Typisch patroon weer.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 16:33 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zou het laatste zijn wat ik wil. Maar ook dat zie je weer niet in je blinde haat en afkeer want ik kan je hier op FOK! nog zo een eikel vinden,als je irl een normale vent bent dan doe ik ook normaal tegen je en die laatste DM was ook in die strekking en niets anders. Zo heb ik met meer lui een normaal contact buiten het forum om,los van het feit dat we op elkaar op het forum soms vitten. Moet kunnen vind ik. Persoonlijke en zakelijk/forumgedrag gescheiden van elkaar weten te houden,iets dat jij helemaal niet kan en doorslaat en dan krijg je van mij wat je toekomt op termijn als ik het tijd vind.
Bedankt dat je andermaal bevestigd wat ik eerder zei over geen onderscheid kunnen maken tussen 'geinen' en weer overgaan tot de orde van de dag, maar als een doldwaze randdebiel alle perken te buiten gaan om je instant gratification te hebben ongeacht wat je veroorzaakt met je gedrag. Dat gaat inderdaad je pet te boven. Mooi, en gezien je laatste regel dus hoef ik ook geen medelijden met je te hebben.En dat zal ik zeker niet hebben waarvan akte.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 16:47 schreef Gary_Oak het volgende:
Afdoen als 'sloebertalk' als je niks terug te zeggen hebt. Typisch patroon weer.
Maar ik heb nooit zitten wachten op je DM's, dus snap sowieso niet waar je het vandaan haalt dat ik op leuk contact aan het zinnen ben als je constant maar loopt te kutten. En laten we maar niet beginnen over dat je wilde meeten en mij afschilderde als een mietje toen ik niet wilde.Zelfde gedachtegang als wanneer je een meisje beschuldigt van lesbisch zijn als ze niet met je wil tongen.
En bespaar me die stoere dreigementen.
Het waren maar 24 uur, heb wel intens genoten van dit topicquote:
Graag gedaan.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Het waren maar 24 uur, heb wel intens genoten van dit topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |