abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 mei 2017 @ 13:14:23 #31
330313 Gary_Oak
graag verwijderen
pi_171243551
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 13:10 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Eens met deze post :D
Fatoe! :D O+
pi_171243745
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 13:14 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Fatoe! :D O+
Mooie ui
pi_171243752
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 12:49 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Volgens mij is het nieuwe water van de Hofpleinfontein gevuld met de tranen van TS.
:D. _O-
pi_171244023
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 12:19 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Nee joh, verschil met deze gasten is dat TS heel voorzichtig is met zijn privacy. Stiekem een fotootje van zijn jodenshirt bij de Hofpleinfontein anoniem op een internetforum zetten, veilig vanaf zijn computer. Deze gasten geven er blijkbaar niks om dat hun namen bekend zijn. Het is duidelijk wie er de held op sokken is hier. :D
Deze man _O_
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 13:50:32 #35
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_171244207
quote:

[..]

Nee joh, verschil met deze gasten is dat TS heel voorzichtig is met zijn privacy. Stiekem een fotootje van zijn jodenshirt bij de Hofpleinfontein anoniem op een internetforum zetten, veilig vanaf zijn computer. Deze gasten geven er blijkbaar niks om dat hun namen bekend zijn. Het is duidelijk wie er de held op sokken is hier. :D
_O- _O- _O- _O-
pi_171248616
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 12:09 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik ga dit tot het begin van het volgend seizoen in elk voetbaltopic van Iwanius spammen tot hij eens ophoudt met zulke kuttopics openen.
[knip]
Veel succes ermee want 1 ding is zeker: Jij trekt aan het kortste eind! Ik zie je gejammer post dan wel weer als reactie wat je is overkomen. :Y :W
  zaterdag 27 mei 2017 @ 16:52:12 #37
330313 Gary_Oak
graag verwijderen
pi_171248769
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 16:47 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Veel succes ermee want 1 ding is zeker: Jij trekt aan het kortste eind! Ik zie je gejammer post dan wel weer als reactie wat je is overkomen. :Y :W
Hey, ik ben hier niet degene die hoogmoedig is hè. :* Dus dat moment zal helaas voor jou nooit komen. Ik leer je gewoon een lesje dat je je grote bek in de toekomst wat vaker dicht moet houden, je zou me dankbaar moeten zijn. ;) Ga nou maar het water van de Hofpleinfontein bijvullen met je tranen, want er zal wel een hoop verdampt zijn met dit weer. :W
  zaterdag 27 mei 2017 @ 17:15:47 #38
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_171249622
Iwanius die zichzelf belachelijk nlijft maken en daar ook nog gewoon trots op is O+
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  roze zaterdag 27 mei 2017 @ 17:18:42 #39
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_171249698
:D :D
Your beauty never ever scared me.
pi_171251772
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 16:47 schreef Iwanius het volgende:

[..]

:')_!
pi_171255023
Iwanius :')
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_171259076
Zelf vervuil je Rotterdam met die tyfus shirt van je en dan jank je om een ludieke actie? Ajacieden kliederen stadsplattegronden onder, gaan respectloos om met standbeelden en brengen shirts uit over bombardementen. En dan ga je interessant lopen doen over een vliegtuig? Sneuneus
pi_171303880
Zijn de daders al gevonden en bestraft inmiddels TS?
blablablabla
  maandag 29 mei 2017 @ 16:40:36 #44
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171303910
Geweldig topic
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 29 mei 2017 @ 17:16:46 #45
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171304617
Iwanius is nog steeds boos _O_

Fantastisch
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_171304725
Helemaal niets voor die arrogante snavels, maar jliw gunde het ons toch?
Wij gunnen jullie ook een 2 e plek hoor en een mooie finale. Kan niet altijd winnen😁, een 2002 zit er niet in, haha.
pi_171305229
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 17:21 schreef Duveldrinker het volgende:
Helemaal niets voor die arrogante snavels, maar jliw gunde het ons toch?
Wij gunnen jullie ook een 2 e plek hoor en een mooie finale. Kan niet altijd winnen😁, een 2002 zit er niet in, haha.
Volgens mietje 'Azpilicueta' kan je elkaar niks gunnen. Alleen maar haten. Dat is zijn devies. Want als je elkaar haat of niks gunt, ben je pas een echte diehard supporter. :')

quote:

Nee joh, verschil met deze gasten is dat TS heel voorzichtig is met zijn privacy.
Heerlijk weer die aanname voor eigen gelul. Ik maak nooit selfies of wat dan ook omdat ik simpelweg nooit de behoefte heb van een zelfportret. Maar omdat jij iemand pas een held vindt als hij een foto van zichzelf post moet iemand dat opvolgen. Luister jezelf weleens naar je hersenkronkel? Nee dus.

quote:
Stiekem een fotootje van zijn jodenshirt bij de Hofpleinfontein anoniem op een internetforum zetten, veilig vanaf zijn computer. Deze gasten geven er blijkbaar niks om dat hun namen bekend zijn. Het is duidelijk wie er de held op sokken is hier. :D
Eeeh..beter lezen waar ik uitleg hoe ik het deed maar dat wil je natuurlijk niet zien omdat je liever je eigen hersenspinsel aanhoort dat de echte waarheid die ik alleen ken als legger van dat mooie shirt, dat vele landstitels.bekers en Europa cups en vooral aanzien in de voetbalwereld vertegenwoordigd.

Gewoon op middag op de dag, in de hand met dat Godenzonen shirt naar de fontein gelopen en daar het shirt neergelegd terwijl links en rechts bij de stoplichten auto's stonden te wachten op het groene signaal. M.a.w.iedereen kon het zien en deed niks terwijl ik een foto of 4 maakte. Boel opgepakt en weer rustig weggelopen. Niks aan het handje en dan kan ik gewoon doen als Rotterdammer in mijn eigen stad.

V.w.b. die gasten: :D _O- Weer zo een heerlijk aanname die je niet hard kan maken. Deze gasten hebben er alles aan gedaan om dit stil te houden en gek genoeg ben ik erachter gekomen wie het zijn. Raar hé.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2017 17:49:29 ]
  maandag 29 mei 2017 @ 17:45:41 #48
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171305263
quote:
2s.gif Op maandag 29 mei 2017 17:43 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Volgens mietje 'Azpilicueta' kan je elkaar niks gunnen. Alleen maar haten. Dat is zijn devies. Want als je haat elkaar niks gunt ben je pas een echte diehard supporter. :')

[..]

Heerlijk weer die aanname voor eigen gelul. Ik maak nooit selfies of wat dan ook omdat ik simpelweg nooit de behoefte heb van een zelfportret. Maar omdat jij iemand pas een held vindt als hij een foto van zichzelf post moet iemand dat opvolgen. Luister jezelf weleens naar je hersenkronkel? Nee dus.

[..]

Eeeh..beter lezen waar ik uitleg hoe ik het deed maar dat wil je natuurlijk niet zien omdat je liever je eigen hersenspinsel aanhoort dat de echte waarheid die ik alleen ken als legger van dat mooie shirt, dat vele landstitels.bekers en Europa cups en vooral aanzien in de voetbalwereld vertegenwoordigd.

Gewoon op middag op de dag, in de hand met dat Godenzonen shirt naar de fontein gelopen en daar het shirt neergelegd terwijl links en rechts bij de stoplichten auto's stonden te wachten op het groene signaal. M.a.w.iedereen kon het zien en deed niks terwijl ik een foto of 4 maakte. Boel opgepakt en weer rustig weggelopen. Niks aan het handje en dan kan ik gewoon doen als Rotterdammer in mijn eigen stad.

V.w.b. die gasten: :D _O- Weer zo een heerlijk aanname die je niet hard kan maken. Deze gasten hebben er alles aan gedaan om dit stil te houden en gek genoeg ben ik erachter gekomen wie het zijn. Raar hé.
Mad
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 29 mei 2017 @ 17:47:53 #49
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171305294
quote:
2s.gif Op donderdag 18 mei 2017 15:45 schreef Iwanius het volgende:
Vanaf volgende week donderdag, want vrijdagmorgen staat de bladen vol met nieuws over ons aller Ajax en heeft niemand het meer over de club uit Rotterdam-Zuid en diens landstitel. Ik ga een week helemaal los als die beker binnen is. :Y
Hoe gaat het hiermee iwanius?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_171305344
Een klaagbaaktopic maken over Feyenoorders die teveel met Ajax bezig zouden zijn. Overigens al het zoveelste klaagbaaktopic over Feyenoord over TS.
  maandag 29 mei 2017 @ 17:50:45 #51
330313 Gary_Oak
graag verwijderen
pi_171305360
quote:

[..]

Volgens mietje 'Azpilicueta' kan je elkaar niks gunnen. Alleen maar haten. Dat is zijn devies. Want als je haat elkaar niks gunt ben je pas een echte diehard supporter. :')

[..]

[..]

Hele weekend nagedacht over deze slechte comeback? :D Volgens mij heb je weer eens te veel gezopen. :* Je was enorm panisch toen bleek dat Kaas- een mogelijke foto van je had, weet je nog? _O- Zelf post je te pas en te onpas foto's van wildvreemden, maar een selfie van de o zo stoere jood bij de fontein is er niet. Grootste held op sokken, jij. Er is geen enkele reden om je sterke verhalen te geloven. Het enige wat je hebt, is je woord. En aangezien je altijd laffe streken uithaalt, o zo veilig anoniem, heeft niemand een reden om je te geloven. :W
pi_171305372
quote:

[..]

Lul niet man.

Heel FOK! weet inmiddels wel dat je een hele stoere toetsenbordridder bent die graag wil pochen met zijn "weelde" maar toen Kaas opeens aan kwam kakken met de bewering dat hij een foto van je had was je in geen velden of wegen meer te bekennen. Daarbij laat je duidelijk merken dat je je anonimiteit op prijs stelt.

Ik heb 2 weken vrij sinds vandaag en heb vrij weinig te doen dus ik heb genoeg tijd om dagelijks een rondje in Rotterdam te lopen en je op de gevoelige plaat vast te leggen. Lijkt me leuk om dat te doen en de pure paniek die dan in die simpele kop van je uitbreekt te lezen :)
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_171305375
Heerlijk weer die aanname die jezelf verzint om iets van waarheid proberen te uiten. 'Kaas' kwam en ik was niet verrast omdat ik iets teveel gepokt en gemazzeld ben door de jaren heen en wel van een lekkere vrijdag rel houd. Nou... gelukt hoor en wie kreeg hier dus de deksel op de neus. :W Niks laf gewoon slimheid domoor.

En jij gaat je vrije tijd opgeven om mij op te zoeken de komende 2 weken? :D Ik ben vereerd! Leef je uit! 1 ding: Als ik jou eerder ontdek,leg ik je ook vast en heb jij ook een gezicht. Deal? Bij deze. Of zal ik eens de rollen gaan omdraaien en alle 'haters' op FOK! mijn aandacht geven.Even over nadenken...

quote:
10s.gif Op maandag 29 mei 2017 17:50 schreef Gary_Oak het volgende:

Hele weekend nagedacht over deze slechte comeback? :D Volgens mij heb je weer eens te veel gezopen. :* Je was enorm panisch toen bleek dat Kaas- een mogelijke foto van je had, weet je nog? _O-
Heerlijk weer die aanname want ik was verre van panisch integendeel: Ik spoorde hem zelfs aan die foto te posten maar wat kreeg ik: Niks! En jij en nog wat haters die zich zaten te verheugen en niks zagen en dus als total losers afdropen.

quote:
Zelf post je te pas en te onpas foto's van wildvreemden, maar een selfie van de o zo stoere jood bij de fontein is er niet. Grootste held op sokken, jij. Er is geen enkele reden om je sterke verhalen te geloven. Het enige wat je hebt, is je woord. En aangezien je altijd laffe streken uithaalt, o zo veilig anoniem, heeft niemand een reden om je te geloven. :W
En ik maak alleen foto's op straat,wat bij wet is toegestaan voor de zoveelste keer, van mensen die iets interessants/gek doen. Meer niet. Dagelijks posten mensen hun hele hebben en houwe op social media en omdat ik het doe maar dan op een internet forum schreeuwen total losers moord en brand. Selectieve verontwaardiging van klootjesvolk dus. En als jij mij niet geloofd,jouw probleem maar ik laat het zien en ga net zo lang door tot je het leert begrijpen dan wel bozer wordt want ik heb allang de trigger door die nodig is om klootjesvolk als jij zover te krijgen dat ze zich zo gaan uiten op FOK!. Heerlijk die haat. "meer. meer"

[ Bericht 92% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2017 18:11:52 ]
  maandag 29 mei 2017 @ 17:52:21 #54
330313 Gary_Oak
graag verwijderen
pi_171305397
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 17:51 schreef renwan het volgende:

[..]

Lul niet man.

Heel FOK! weet inmiddels wel dat je een hele stoere toetsenbordridder bent die graag wil pochen met zijn "weelde" maar toen Kaas opeens aan kwam kakken met de bewering dat hij een foto van je had was je in geen velden of wegen meer te bekennen. Daarbij laat je duidelijk merken dat je je anonimiteit op prijs stelt.

Ik heb 2 weken vrij sinds vandaag en heb vrij weinig te doen dus ik heb genoeg tijd om dagelijks een rondje in Rotterdam te lopen en je op de gevoelige plaat vast te leggen. Lijkt me leuk om dat te doen en de pure paniek die dan in die simpele kop van je uitbreekt te lezen :)
Broer. _O_
pi_171305416
quote:
99s.gif Op maandag 29 mei 2017 17:52 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Broer. _O_
8-)
Welkom vader renwan ^O^
  maandag 29 mei 2017 @ 17:54:26 #56
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_171305450
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 17:51 schreef renwan het volgende:

[..]

Lul niet man.

Wordt die eens een keer zelf ongevraagd op FOK! geplaatst.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_171305451
Ja tegen de lamme en blinde van Europa, United was de eerste tegenstander met een tactisch sterke trainer.Lyon leuk met Lacazette maar die defensie sloeg nergens op. 020 zou ook niet van Dickies Fenerbahce hebben gewonnen bijvoorbeeld, die zou wel raad weten met een goed plan .
  maandag 29 mei 2017 @ 17:54:27 #58
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171305452
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_171305596
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 17:47 schreef Caland het volgende:

[..]

Hoe gaat het hiermee iwanius?
Iwanus moet minder naar 422 luisteren
pi_171305679
Haha ajacieden die nu nog huilen hierover en mad worden omdat anderer clubs juichen tegen ze :') :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')