abonnement Unibet Coolblue
  maandag 29 mei 2017 @ 17:50:45 #51
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171305360
quote:
2s.gif Op maandag 29 mei 2017 17:43 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Volgens mietje 'Azpilicueta' kan je elkaar niks gunnen. Alleen maar haten. Dat is zijn devies. Want als je haat elkaar niks gunt ben je pas een echte diehard supporter. :')

[..]

Heerlijk weer die aanname voor eigen gelul. Ik maak nooit selfies of wat dan ook omdat ik simpelweg nooit de behoefte heb van een zelfportret. Maar omdat jij iemand pas een held vindt als hij een foto van zichzelf post moet iemand dat opvolgen. Luister jezelf weleens naar je hersenkronkel? Nee dus.

[..]

Eeeh..beter lezen waar ik uitleg hoe ik het deed maar dat wil je natuurlijk niet zien omdat je liever je eigen hersenspinsel aanhoort dat de echte waarheid die ik alleen ken als legger van dat mooie shirt, dat vele landstitels.bekers en Europa cups en vooral aanzien in de voetbalwereld vertegenwoordigd.

Gewoon op middag op de dag, in de hand met dat Godenzonen shirt naar de fontein gelopen en daar het shirt neergelegd terwijl links en rechts bij de stoplichten auto's stonden te wachten op het groene signaal. M.a.w.iedereen kon het zien en deed niks terwijl ik een foto of 4 maakte. Boel opgepakt en weer rustig weggelopen. Niks aan het handje en dan kan ik gewoon doen als Rotterdammer in mijn eigen stad.

V.w.b. die gasten: :D _O- Weer zo een heerlijk aanname die je niet hard kan maken. Deze gasten hebben er alles aan gedaan om dit stil te houden en gek genoeg ben ik erachter gekomen wie het zijn. Raar hé.
Hele weekend nagedacht over deze slechte comeback? :D Volgens mij heb je weer eens te veel gezopen. :* Je was enorm panisch toen bleek dat Kaas- een mogelijke foto van je had, weet je nog? _O- Zelf post je te pas en te onpas foto's van wildvreemden, maar een selfie van de o zo stoere jood bij de fontein is er niet. Grootste held op sokken, jij. Er is geen enkele reden om je sterke verhalen te geloven. Het enige wat je hebt, is je woord. En aangezien je altijd laffe streken uithaalt, o zo veilig anoniem, heeft niemand een reden om je te geloven. :W
pi_171305372
quote:
2s.gif Op maandag 29 mei 2017 17:43 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Heerlijk weer die aanname voor eigen gelul. Ik maak nooit selfies of wat dan ook omdat ik simpelweg nooit de behoefte heb van een zelfportret. Maar omdat jij iemand pas een held vindt als hij een foto van zichzelf post moet iemand dat opvolgen. Luister jezelf weleens naar je hersenkronkel? Nee dus.

Lul niet man.

Heel FOK! weet inmiddels wel dat je een hele stoere toetsenbordridder bent die graag wil pochen met zijn "weelde" maar toen Kaas opeens aan kwam kakken met de bewering dat hij een foto van je had was je in geen velden of wegen meer te bekennen. Daarbij laat je duidelijk merken dat je je anonimiteit op prijs stelt.

Ik heb 2 weken vrij sinds vandaag en heb vrij weinig te doen dus ik heb genoeg tijd om dagelijks een rondje in Rotterdam te lopen en je op de gevoelige plaat vast te leggen. Lijkt me leuk om dat te doen en de pure paniek die dan in die simpele kop van je uitbreekt te lezen :)
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_171305375
Heerlijk weer die aanname die jezelf verzint om iets van waarheid proberen te uiten. 'Kaas' kwam en ik was niet verrast omdat ik iets teveel gepokt en gemazzeld ben door de jaren heen en wel van een lekkere vrijdag rel houd. Nou... gelukt hoor en wie kreeg hier dus de deksel op de neus. :W Niks laf gewoon slimheid domoor.

En jij gaat je vrije tijd opgeven om mij op te zoeken de komende 2 weken? :D Ik ben vereerd! Leef je uit! 1 ding: Als ik jou eerder ontdek,leg ik je ook vast en heb jij ook een gezicht. Deal? Bij deze. Of zal ik eens de rollen gaan omdraaien en alle 'haters' op FOK! mijn aandacht geven.Even over nadenken...

quote:
10s.gif Op maandag 29 mei 2017 17:50 schreef Gary_Oak het volgende:

Hele weekend nagedacht over deze slechte comeback? :D Volgens mij heb je weer eens te veel gezopen. :* Je was enorm panisch toen bleek dat Kaas- een mogelijke foto van je had, weet je nog? _O-
Heerlijk weer die aanname want ik was verre van panisch integendeel: Ik spoorde hem zelfs aan die foto te posten maar wat kreeg ik: Niks! En jij en nog wat haters die zich zaten te verheugen en niks zagen en dus als total losers afdropen.

quote:
Zelf post je te pas en te onpas foto's van wildvreemden, maar een selfie van de o zo stoere jood bij de fontein is er niet. Grootste held op sokken, jij. Er is geen enkele reden om je sterke verhalen te geloven. Het enige wat je hebt, is je woord. En aangezien je altijd laffe streken uithaalt, o zo veilig anoniem, heeft niemand een reden om je te geloven. :W
En ik maak alleen foto's op straat,wat bij wet is toegestaan voor de zoveelste keer, van mensen die iets interessants/gek doen. Meer niet. Dagelijks posten mensen hun hele hebben en houwe op social media en omdat ik het doe maar dan op een internet forum schreeuwen total losers moord en brand. Selectieve verontwaardiging van klootjesvolk dus. En als jij mij niet geloofd,jouw probleem maar ik laat het zien en ga net zo lang door tot je het leert begrijpen dan wel bozer wordt want ik heb allang de trigger door die nodig is om klootjesvolk als jij zover te krijgen dat ze zich zo gaan uiten op FOK!. Heerlijk die haat. "meer. meer"

[ Bericht 92% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2017 18:11:52 ]
  maandag 29 mei 2017 @ 17:52:21 #54
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171305397
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 17:51 schreef renwan het volgende:

[..]

Lul niet man.

Heel FOK! weet inmiddels wel dat je een hele stoere toetsenbordridder bent die graag wil pochen met zijn "weelde" maar toen Kaas opeens aan kwam kakken met de bewering dat hij een foto van je had was je in geen velden of wegen meer te bekennen. Daarbij laat je duidelijk merken dat je je anonimiteit op prijs stelt.

Ik heb 2 weken vrij sinds vandaag en heb vrij weinig te doen dus ik heb genoeg tijd om dagelijks een rondje in Rotterdam te lopen en je op de gevoelige plaat vast te leggen. Lijkt me leuk om dat te doen en de pure paniek die dan in die simpele kop van je uitbreekt te lezen :)
Broer. _O_
pi_171305416
quote:
99s.gif Op maandag 29 mei 2017 17:52 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Broer. _O_
8-)
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_171305450
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 17:51 schreef renwan het volgende:

[..]

Lul niet man.

Heel FOK! weet inmiddels wel dat je een hele stoere toetsenbordridder bent die graag wil pochen met zijn "weelde" maar toen Kaas opeens aan kwam kakken met de bewering dat hij een foto van je had was je in geen velden of wegen meer te bekennen. Daarbij laat je duidelijk merken dat je je anonimiteit op prijs stelt.

Ik heb 2 weken vrij sinds vandaag en heb vrij weinig te doen dus ik heb genoeg tijd om dagelijks een rondje in Rotterdam te lopen en je op de gevoelige plaat vast te leggen. Lijkt me leuk om dat te doen en de pure paniek die dan in die simpele kop van je uitbreekt te lezen :)
Wordt die eens een keer zelf ongevraagd op FOK! geplaatst.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_171305451
Ja tegen de lamme en blinde van Europa, United was de eerste tegenstander met een tactisch sterke trainer.Lyon leuk met Lacazette maar die defensie sloeg nergens op. 020 zou ook niet van Dickies Fenerbahce hebben gewonnen bijvoorbeeld, die zou wel raad weten met een goed plan .
  maandag 29 mei 2017 @ 17:54:27 #58
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171305452
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_171305596
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 17:47 schreef Caland het volgende:

[..]

Hoe gaat het hiermee iwanius?
Iwanus moet minder naar 422 luisteren
pi_171305679
Haha ajacieden die nu nog huilen hierover en mad worden omdat anderer clubs juichen tegen ze :') :')
pi_171305781
:s) Minachting van een Godenzoon supporter jegens kakkerlakkies doet het altijd goed qua trigger.

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2017 18:15:03 ]
  maandag 29 mei 2017 @ 18:12:11 #62
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171305801
Total loser die iwanius
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_171306109
TS heeft duidelijk nog even moeite met acclimatiseren na die smadelijke nederlaag van woensdag :) .
blablablabla
  maandag 29 mei 2017 @ 18:25:09 #64
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171306120
quote:
10s.gif Op maandag 29 mei 2017 18:11 schreef Iwanius het volgende:
:s) Minachting van een Godenzoon supporter jegens kakkerlakkies doet het altijd goed qua trigger.
Hier stond net een hele lap tekst

Snel weggehaald

Lol

Total loser
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 29 mei 2017 @ 20:17:42 #65
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171309378
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 18:25 schreef Caland het volgende:

[..]

Hier stond net een hele lap tekst

Snel weggehaald

Lol

Total loser
Er stond een quote van mij in (kreeg een melding), maar ik was te laat. ;( Held op sokken, zei ik je! :D
pi_171315789
Eeeeh. nee. Mijn reactie was gewoon niet de juiste en on topic. Daarom staat die reactie in een eerdere post. Beter kijken.

quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 17:53 schreef renwan het volgende:

8-)
Verander dat nu maar in: :'( want je kan nu heerlijk gaan uitrusten de komende tijd. _O-
  dinsdag 30 mei 2017 @ 00:15:53 #67
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171317258
quote:
2s.gif Op maandag 29 mei 2017 17:51 schreef Iwanius het volgende:
Heerlijk weer die aanname die jezelf verzint om iets van waarheid proberen te uiten. 'Kaas' kwam en ik was niet verrast omdat ik iets teveel gepokt en gemazzeld ben door de jaren heen en wel van een lekkere vrijdag rel houd. Nou... gelukt hoor en wie kreeg hier dus de deksel op de neus. :W Niks laf gewoon slimheid domoor.

En jij gaat je vrije tijd opgeven om mij op te zoeken de komende 2 weken? :D Ik ben vereerd! Leef je uit! 1 ding: Als ik jou eerder ontdek,leg ik je ook vast en heb jij ook een gezicht. Deal? Bij deze. Of zal ik eens de rollen gaan omdraaien en alle 'haters' op FOK! mijn aandacht geven.Even over nadenken...

[..]

Heerlijk weer die aanname want ik was verre van panisch integendeel: Ik spoorde hem zelfs aan die foto te posten maar wat kreeg ik: Niks! En jij en nog wat haters die zich zaten te verheugen en niks zagen en dus als total losers afdropen.

[..]

En ik maak alleen foto's op straat,wat bij wet is toegestaan voor de zoveelste keer, van mensen die iets interessants/gek doen. Meer niet. Dagelijks posten mensen hun hele hebben en houwe op social media en omdat ik het doe maar dan op een internet forum schreeuwen total losers moord en brand. Selectieve verontwaardiging van klootjesvolk dus. En als jij mij niet geloofd,jouw probleem maar ik laat het zien en ga net zo lang door tot je het leert begrijpen dan wel bozer wordt want ik heb allang de trigger door die nodig is om klootjesvolk als jij zover te krijgen dat ze zich zo gaan uiten op FOK!. Heerlijk die haat. "meer. meer"
In tegenstelling tot jou heeft Kaas- wel manieren, 'Haat'wanius. Als ik je met je dikke lijf, sigaar en hoed spot, zal ik echt niet aarzelen om een foto te maken en hier te posten. :D Opeens is het dan wél een inbreuk van je privacy en ga je TR'en (zoals altijd, want je durft nooit openlijk te janken in FB), wedden? Volgens mij snap je niet dat mensen nooit toestemming hebben gegeven om hun foto door een loser genomen te worden die vervolgens het op FOK! zet met een matige kutklacht. Wij haten je niet, wij vinden je alleen irritant en zetten je op je plek. Je zou ons dankbaar moeten zijn. ;) Je kunt wel stoer doen dat het je allemaal niks doet, maar elke keer als je een flater slaat, ben je ineens een paar dagen offline om later kutklachten over non-problemen te openen, zodat men het allemaal weer vergeet. Alsof dat niet opvalt. :')
  dinsdag 30 mei 2017 @ 00:28:41 #68
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_171317574
Iwanius die een compleet weekend aan acclimatisatie nodig heeft om met schijtargumentatie te komen en dan wederom keihard op zijn plek word gezet met logica en waarheden _O_
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 00:35:41 #69
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171317671
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 00:28 schreef DerRabbit het volgende:
Iwanius die een compleet weekend aan acclimatisatie nodig heeft om met schijtargumentatie te komen en dan wederom keihard op zijn plek word gezet met logica en waarheden _O_
Inderdaad, alsof niemand het opmerkt. :') Dit topic had hij de dag na de wedstrijd gemaakt. Ik had hem diezelfde middag (12:26:22) nog lopen trollen met die .gifjes, maar hij durfde niet te reageren. Want hij had wél na mijn post de OP nog even aangepast om 16:16:47. :') Jammer voor hem dat je dat kunt opmerken en de conclusie kunt trekken dat hij met zijn staart tussen zijn benen toen niets openlijk durfde in dat topic. En ondertussen ook doodleuk met pretentieuze vreetpics aankakken in het Rotterdamtopic alsof er niks aan de hand was. Maar stiekem verzamelde hij alle moed en zat hij te broeden op een matige comeback. _O-

[ Bericht 2% gewijzigd door Gary_Oak op 30-05-2017 00:42:04 ]
  dinsdag 30 mei 2017 @ 00:46:08 #70
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_171317805
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 00:35 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Inderdaad, alsof niemand het opmerkt. :') Dit topic had hij de dag na de wedstrijd gemaakt. Ik had hem diezelfde middag (12:26:22) nog lopen trollen met die .gifjes, maar hij durfde niet te reageren. Want hij had wél na mijn post de OP nog even aangepast om 16:16:47. :') Jammer voor hem dat je dat kunt opmerken en de conclusie kunt trekken dat hij met zijn staart tussen zijn benen toen niets openlijk durfde in dat topic. En ondertussen ook doodleuk met pretentieuze vreetpics aankakken in het Rotterdamtopic alsof er niks aan de hand was. Maar stiekem verzamelde hij alle moed en zat hij te broeden op een matige comeback. _O-
Dat er zwakbegaafden rondlopen in de samenleving die niet vatbaar zijn voor goede tegenargumenten of beter gezegd incapabel zijn om deze argumenten, verbeteringen en uitleg in goede orde te ontvangen zijn daar kan ik op zich nog wel mee leven.

Maar je keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer (repeat till infinity) te kakken laat zetten op een forum door verschillende users die je teksten woordelijk kunnen terug halen en puntsgewijs de fouten kunnen aantonen. Dat je het dan na 7 jaar hier rond te hangen nog steeds niet door hebt dat je zwakzinnig bent, dan word het toch echt tijd voor serieuze begeleiding!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 00:57:55 #71
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171318001
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 00:56 schreef deadprez het volgende:

[..]

En het ergste is nog dat de blauwen en zo hem de hand boven het hoofd houden

deze post van je zal ook wel verdwijnen
Er zijn in dit topic ook posts verwijderd (sommige posts zijn naar de vorige pagina verschoven vergeleken met een paar uurtjes terug). In KLB-FB staat er uiteraard niks, omdat hij niet openlijk wil huilen dat hij bijvoorbeeld renwan een ban heeft aangesmeerd. Held op sokken, ik blijf het maar zeggen. :')

[ Bericht 8% gewijzigd door Gary_Oak op 30-05-2017 02:33:38 ]
pi_171318697
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 00:15 schreef Gary_Oak het volgende:

In tegenstelling tot jou heeft Kaas- wel manieren, 'Haat'wanius. Als ik je met je dikke lijf, sigaar en hoed spot, zal ik echt niet aarzelen om een foto te maken en hier te posten. :D
Mag ik je daaraan houden? Mooi, maar niet gaan janken als ik je eerder spot en jou vervolgens ook een gezicht geef.

quote:
Opeens is het dan wél een inbreuk van je privacy en ga je TR'en (zoals altijd, want je durft nooit openlijk te janken in FB), wedden?
Nee hoor,goed teruglezen wat ik vind en blijf vinden van foto's maken op straat in deze tijd waar iedereen van alles en iedereen foto's op social media plaatst. Je kletst weer uit je nek zoals gewoonlijk met aannames en vooroordelen.

quote:
Volgens mij snap je niet dat mensen nooit toestemming hebben gegeven om hun foto door een loser genomen te worden die vervolgens het op FOK! zet met een matige kutklacht.
Volgens mij begrijp jij als mietje niet dat de wet mijn toestemming geeft in de openbaarheid te filmen dan wel te fotograferen. Heb ik dus geen enkele toestemming voor nodig. Of kom je nu met het fatsoen argument dat ik al zo vaak heb gehoord en wat alleen maar dient om proberen een punt te maken dat geen punt is.

quote:
Wij haten je niet, wij vinden je alleen irritant en zetten je op je plek. Je zou ons dankbaar moeten zijn. ;)
Nee,nee. Lees je weleens terug wat je zegt. Schijnbaar niet want gezien je vele doelbewuste persoonlijke aanvallen elke keer op mij/ de man i.p.v.de inhoud waar het topic overgaat, is duidelijk dat jij er doelbewust voor kiest elke keer weer die aloude riedel af te steken als drogreden van je actie.

quote:
Je kunt wel stoer doen dat het je allemaal niks doet, maar elke keer als je een flater slaat, ben je ineens een paar dagen offline om later kutklachten over non-problemen te openen, zodat men het allemaal weer vergeet. Alsof dat niet opvalt. :')
Ik kies zelf uit wanneer ik ergens op reageer of dat ik überhaupt reageer want niet elke reactie verdiend mijn antwoord. *)

quote:
10s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 00:35 schreef Gary_Oak het volgende:

Inderdaad, alsof niemand het opmerkt. :') Dit topic had hij de dag na de wedstrijd gemaakt. Ik had hem diezelfde middag (12:26:22) nog lopen trollen met die .gifjes, maar hij durfde niet te reageren. Want hij had wél na mijn post de OP nog even aangepast om 16:16:47. :') Jammer voor hem dat je dat kunt opmerken en de conclusie kunt trekken dat hij met zijn staart tussen zijn benen toen niets openlijk durfde in dat topic. En ondertussen ook doodleuk met pretentieuze vreetpics aankakken in het Rotterdamtopic alsof er niks aan de hand was. Maar stiekem verzamelde hij alle moed en zat hij te broeden op een matige comeback. _O-
Heerlijk hoe jij jezelf met die kul argumentatie iets probeert wijs te maken en wel dat ik bang zou zijn en al wat niet meer. En de enige reden dat ik niet reageerde in dat 'snavel' topic is dat ik mijn tijd zou verdoen aan een topic dat 1 groot zurig geheel is met weinig originaliteit en teveel haatdragendheid van nobody's die geestelijk niet te vermogen hebben fatsoenlijk en inhoudelijk te reageren zonder zich te bedienen van allerlei haatdragende teksten.

quote:
10s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 00:57 schreef Gary_Oak het volgende:

...... omdat hij niet openlijk wil huilen dat hij bijvoorbeeld renwan een ban heeft aangesmeerd. Held op sokken, ik blijf het maar zeggen. :')
Heerlijk weer die aanname als feitelijk bewezen is dat rewan zichzelf een ban heeft gegeven door gewoon schijt te hebben aan het nieuwe FOK! beleid inzake persoonlijke aanvallen en al wat niet meer. Dus meer dan zijn verdiende loon!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2017 05:43:25 ]
  dinsdag 30 mei 2017 @ 08:55:48 #73
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_171319904
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 11:34 schreef Deshain het volgende:
Ik vind dit soort dingen wel geinig juist.

Mensen die hier al kwaad om worden zijn niks beter dan die cokesnuivende mondademers die uit 'clubliefde' een hele binnenstad naar de tering helpen.
Wtf is dit voor achterlijke vergelijking?

Boos worden zonder schade aan te richten of iemand iets aan te doen gelijkstellen aan een hele binnenstad slopen?
Krekker is de bom!
  dinsdag 30 mei 2017 @ 10:29:54 #74
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171321164
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 05:41 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Mag ik je daaraan houden? Mooi, maar niet gaan janken als ik je eerder spot en jou vervolgens ook een gezicht geef.
Succes ermee. :')

quote:
[..]

Nee hoor,goed teruglezen wat ik vind en blijf vinden van foto's maken op straat in deze tijd waar iedereen van alles en iedereen foto's op social media plaatst. Je kletst weer uit je nek zoals gewoonlijk met aannames en vooroordelen.
Oh, prima! :D Dan is dit gequoted en kan ik erop terugvallen als het moment daar is. :D Niet stiekem janken met TR's hè, beloofd? O+

quote:
[..]

Volgens mij begrijp jij als mietje niet dat de wet mijn toestemming geeft in de openbaarheid te filmen dan wel te fotograferen. Heb ik dus geen enkele toestemming voor nodig. Of kom je nu met het fatsoen argument dat ik al zo vaak heb gehoord en wat alleen maar dient om proberen een punt te maken dat geen punt is.
Er is een verschil tussen een foto maken met toevallige voorbijgangers erin en doelbewuste foto's van mensen. Ik heb je al vaak genoeg uitgelegd wat portretrecht is. Zelfs de mods hebben vaak genoeg je OP's aangepast. En zelfs jij voelt aan dat je verkeerd zit, want foto's van 'Miep' blur je wel. :') Kijk, dan boeit privacy ineens wel. :') Je kunt linksom en rechtsom lullen, maar hier kom je niet uit. Hypocriete creep.



quote:
[..]

Nee,nee. Lees je weleens terug wat je zegt. Schijnbaar niet want gezien je vele doelbewuste persoonlijke aanvallen elke keer op mij/ de man i.p.v.de inhoud waar het topic overgaat, is duidelijk dat jij er doelbewust voor kiest elke keer weer die aloude riedel af te steken als drogreden van je actie.
Een argument afdoen als drogreden zonder uit te leggen hoe de drogreden in elkaar zit, is nogal een ... drogreden. :') Quod gratis asseritur, gratis negatur. :*

quote:
[..]

Ik kies zelf uit wanneer ik ergens op reageer of dat ik überhaupt reageer want niet elke reactie verdiend mijn antwoord. *)
Goeie comeback, man. :D

quote:
[..]

Heerlijk hoe jij jezelf met die kul argumentatie iets probeert wijs te maken en wel dat ik bang zou zijn en al wat niet meer. En de enige reden dat ik niet reageerde in dat 'snavel' topic is dat ik mijn tijd zou verdoen aan een topic dat 1 groot zurig geheel is met weinig originaliteit en teveel haatdragendheid van nobody's die geestelijk niet te vermogen hebben fatsoenlijk en inhoudelijk te reageren zonder zich te bedienen van allerlei haatdragende teksten.
En tóch heb je nu wel de tijd om mij meermaals te quoten én nog eens je post te splitsen. :D En ik weet niet of je je ervan bewust bent, maar jij bent nogal de meest zure en wereldvreemde user hier. We geven je gewoon een koekje van eigen deeg. Wie de bal kaatst ...

quote:
[..]

Heerlijk weer die aanname als feitelijk bewezen is dat rewan zichzelf een ban heeft gegeven door gewoon schijt te hebben aan het nieuwe FOK! beleid inzake persoonlijke aanvallen en al wat niet meer. Dus meer dan zijn verdiende loon!
Aldus aangesmeerd door de huis-NSB'er. Lekker anoniem klikken, zodat je niet ter verantwoording kan worden geroepen door de community. Leuk geprobeerd, maar wederom is je sterkste punt slechts je woord. :') Een laffe karikatuur van jezelf. En als je iets hebt tegen persoonlijke aanvallen, deel ze dan zelf ook niet uit. Ik heb een dikke huid tegen jou, dus ik ga er dan ook niet over janken.

Grappig dat je trouwens ook hier weer selectief reageert

[ Bericht 0% gewijzigd door Frank_Drebin op 09-06-2017 06:30:31 ]
  dinsdag 30 mei 2017 @ 10:35:36 #75
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_171321262
TS is kinderachtig en kan niet tegen een geintje.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')