Als je de eerste tickets had was vliegen goedkoper. Je bent ook nog de nodige kosten kwijt aan eten, drinken, parkeren etc.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met 5 man is dat 200 euro. Vliegen is duurder. Zeker als je met die ene jood meevliegt die een eigen vliegtuig huurde.
CS?quote:
het was vanaf het begin al wel duur 600 meen ik retourtjequote:Op woensdag 24 mei 2017 16:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je de eerste tickets had was vliegen goedkoper. Je bent ook nog de nodige kosten kwijt aan eten, drinken, parkeren etc.
Je zit ruim 16 uur in de auto per reis. Met 3 man achterin is dat ook geen pretje.
Tijdens de wedstrijd thuis Lyon zat ik nog te kijken toen waren ze 110quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
het was vanaf het begin al wel duur 600 meen ik retourtje
Dan was je al te laat. Denk dat veel mensen de tickets al hadden gekocht voor Ajax in de finale stond.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
het was vanaf het begin al wel duur 600 meen ik retourtje
quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat doe je daar? De huldiging was vorige week...
Je vergat deze.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat doe je daar? De huldiging was vorige week...
De tickets voor die andere 2 spontane events al gekocht?quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Tijdens de wedstrijd thuis Lyon zat ik nog te kijken toen waren ze 110
In de trein naar huis 250
En dan in slaap vallen en wakker worden als EL winnaar.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:46 schreef Saind het volgende:
Ik denk dat ik mezelf gewoon te kenker in zuipen voor 2045
Nee was druk vandaag. Zit net in de trein, zal het efkes doen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De tickets voor die andere 2 spontane events al gekocht?
Normale dag dus voor jouquote:Op woensdag 24 mei 2017 16:46 schreef Saind het volgende:
Ik denk dat ik mezelf gewoon te kenker in zuipen voor 2045
Moet je vanavond nog naar huis?quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:48 schreef DonRaja het volgende:
Nog steeds in Parijs, ik ga de finale sowieso missen.
je mist niksquote:Op woensdag 24 mei 2017 16:48 schreef DonRaja het volgende:
Nog steeds in Parijs, ik ga de finale sowieso missen.
Have fun.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:50 schreef Tarado het volgende:
ik ga vast een biertje doen, dat Ajax moge winnen, hoe maakt me weinig uit
Have funquote:Op woensdag 24 mei 2017 16:50 schreef Tarado het volgende:
Ik ook, nog even het einde van de Giro kijken.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:50 schreef Tarado het volgende:
Have fun.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:50 schreef Tarado het volgende:
Dan wordt het lastig ja, in een kroeg kijken als je daarna nog moet rijden is ook niks.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, donderdag en vrijdag zijn vrije dagen hier.
Morgen is hij zijn trui kwijt.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook, nog even het einde van de Giro kijken.
Ik kijk niet graag voetbal in een kroeg. Dan lopen de hele tijd die strippers in de weg.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig ja, in een kroeg kijken als je daarna nog moet rijden is ook niks.
Ik zie eigenlijk alleen de laatste stukjes van de etappes (of niks), maar wat ik gezien heb zat hij er steeds wel aardig bij, tenminste als hij niet moet poepen.quote:
Top, heb de bieren van Jester King bij het diner even bekeken. Ziet er goed uit, heb er eentje wel al gehad.quote:
geen idee wie 'ze' zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat zeiden ze eergister en gister ook.
Heb van deze giro nog geen volle etappe gekekenquote:Op woensdag 24 mei 2017 16:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk alleen de laatste stukjes van de etappes (of niks), maar wat ik gezien heb zat hij er steeds wel aardig bij, tenminste als hij niet moet poepen.
Als je ze vanavond pas wilt drinken heb je nog tijd zat.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bijzonder matig. Er liggen maar 3 biertjes koud.
Gewoon die broekjes volstoppen met geld en ze verzoeken op te rotten. Dat is voor die strippers ook weer eens wat anders.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kijk niet graag voetbal in een kroeg. Dan lopen de hele tijd die strippers in de weg.
Welke zijn 'r?quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Top, heb de bieren van Jester King bij het diner even bekeken. Ziet er goed uit, heb er eentje wel al gehad.
En Eurosport heeft geen gratis stream. Zo slecht was de NOS nog niet.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geen idee wie 'ze' zijn.
[..]
Heb van deze giro nog geen volle etappe gekeken, komt ook doordat de UCI alle streams aan het neerhalen is.
Toen ik net thuiskwam heb ik er gelijk een zootje in de vriezer gegooid, zie zijn als de giro afgelopen is wel ijskoud.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bijzonder matig. Er liggen maar 3 biertjes koud.
Morgen MVV - Roda hè.quote:
ja, dacht dat het er meer waren. Moest ook voor morgen. Dus dat wordt nog even bij halen zo.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je ze vanavond pas wilt drinken heb je nog tijd zat.
Fair Voyage (saison brewed with fireweed)quote:
Nee.quote:
prima methode ja.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toen ik net thuiskwam heb ik er gelijk een zootje in de vriezer gegooid, zie zijn als de giro afgelopen is wel ijskoud.
Waar heb je dat vandaan?quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Fair Voyage (saison brewed with fireweed)
Biere de Miel (saison made with TX wildflower honey)
Singalong Deathmatch (saison made with rosemary smoked honey & TX wild plums)
Figlet (farmhouse beer made with charred & smoked TX figs)
Simple Means (farmhouse smoked altbier)
Ik heb Ziggo, dan kan ik makkelijk Eurosport kijken.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geen idee wie 'ze' zijn.
[..]
Heb van deze giro nog geen volle etappe gekeken, komt ook doordat de UCI alle streams aan het neerhalen is.
Gewoon pauperstreams johquote:Op woensdag 24 mei 2017 16:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb Ziggo, dan kan ik makkelijk Eurosport kijken.
Als ik een officiële ziggostream kijk, dan is de kwaliteit zeker niet beter dan een pauperstream.quote:
Thxquote:Op woensdag 24 mei 2017 16:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)ink/440090319668143/
Facebook event pagina
ik zat afgelopen week in Spanje, daar boeit alleen de Vuelta en de TdF als Contador iets leuks doet.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb Ziggo, dan kan ik makkelijk Eurosport kijken.
kopgroep 4.quote:
Rolland heeft gat van 30 secondenquote:
Deze heeft ook veel streams: www.rojadirecta.mequote:Op woensdag 24 mei 2017 16:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik zat afgelopen week in Spanje, daar boeit alleen de Vuelta en de TdF als Contador iets leuks doet.
Ik vind het altijd wel een mooie koers, de bergetappes dan.quote:Op woensdag 24 mei 2017 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb nog helemaal niets van deze giro gezien.
Dat lijkt me ook wel.quote:Op woensdag 24 mei 2017 17:03 schreef opperkleurder het volgende:
Nog 1,6 km en 25 seconden, dit is binnen voor Rolland.
quote:
quote:Beste geuzeliefhebber,
Het brouwseizoen 2016-2017 loopt stilaan op zijn einde. De zomer staat voor de deur. Hoog tijd dus om een nieuwe voorraad geuze, kriek of lambiek in te slaan.
Daarom brengen wij u graag op de hoogte dat er zowel een aantal nieuwigheden als klassiekers beschikbaar zijn:
HORAL Megablend Oude Geuze 2017 75cl
Oud Beersel Oude Geuze "135" Vandervelden 37,5 cl
3 Fonteinen Oude Geuze Golden Blend 75 cl
3 Fonteinen Oude Kriek 75 cl
3 Fonteinen Intense Red 75 cl
3 Fonteinen Oude Geuze Armand & Gaston 75 cl
De Cam Oude Lambiek 75cl
De Troch Oude Lambiek - 5 liter
Girardin Oude Lambiek - 10 liter
Girardin Geuze 37,5 cl en 75 cl
De Troch Oude Geuze 37,5 cl en 75 cl
Timmermans Oude Lambiek - 5 liter
Boon - 2 jaar oude lambiek (keykeg) - 20 liter
Hanssens Cassis 37,5 cl
Hanssens Oude Geuze 37,5 cl en 75 cl
Hanssens Oude Kriek 37,5 cl
Hanssens Schaerbeekse Kriek 37,5 cl
Lindemans Oude Kriek Cuvée René 37,5 cl
Moriau Oude Geuze 37,5 cl en 75 cl
Boon Oude Geuze VAT 109 37,5 cl
Nog een dikke km en Rolland ligt 26 seconden voor.quote:
Ik miste nog het laatste deel van de mail:quote:
quote:U kan deze toppers terugvinden op onze website www.huisvandegeuze.be. Maar wacht niet te lang, want van sommige bieren is maar een beperkte hoeveelheid beschikbaar. First come, first served.
Met geuzige groet,
Yves
Het Huis van de Geuze
Wat een kenner ben ik toch.quote:Op woensdag 24 mei 2017 17:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik miste nog het laatste deel van de mail:
[..]
Wil eigenlijk ff rijden en een gistvat of 2 vol halen. En dan zelf kutten met fruit enzoquote:Op woensdag 24 mei 2017 17:08 schreef opperkleurder het volgende:
Zet je dat weg Saind? 20 liter oude lambiek op de vereniging?
Wist ik toch moppiequote:Op woensdag 24 mei 2017 17:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik miste nog het laatste deel van de mail:
[..]
Ja, goed punt wel.quote:Op woensdag 24 mei 2017 17:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Wist ik toch moppie
Wie denkt anders dat jij geuzeliefhebber bent
60 liter plastic gistvast maar 3 tientjes, valt goed mee. Kun je wel even mee vooruitquote:Op woensdag 24 mei 2017 17:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Wil eigenlijk ff rijden en een gistvat of 2 vol halen. En dan zelf kutten met fruit enzo
Ik kan overdags weinig zien.quote:Op woensdag 24 mei 2017 17:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel een mooie koers, de bergetappes dan.
Leuk zeg die fakkeltjestwitter:NOSBINK twitterde op woensdag 24-05-2017 om 17:05:45Museumplein 4 uur voor aanvang. #ajaman https://t.co/4dj173xuJw reageer retweet
Ja precies. Heb er twee van 30, kan ik wel iets leuks mee klussenquote:Op woensdag 24 mei 2017 17:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
60 liter plastic gistvast maar 3 tientjes, valt goed mee. Kun je wel even mee vooruit
Was te verwachtenquote:Op woensdag 24 mei 2017 17:36 schreef Karina het volgende:
Museumplein staat al bijna voldenk dat ik maar thuis ga kijken.
kan toch ergens in een kroeg gaan kijken?quote:Op woensdag 24 mei 2017 17:36 schreef Karina het volgende:
Museumplein staat al bijna voldenk dat ik maar thuis ga kijken.
ja toch Tong, alle bier voor jezelf.quote:Op woensdag 24 mei 2017 17:48 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk sowieso het liefste thuis. Denemarken-Nederland EK-2000 in de kroeg gekeken. Mensen voor het beeld. Gelul om je heen. Als je moet pissen duurt het 10 minuten en je bent verplicht een rondje te halen tijdens de wedstrijd.
Thuis kijken is niks mis mee.quote:Op woensdag 24 mei 2017 17:48 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk sowieso het liefste thuis. Denemarken-Nederland EK-2000 in de kroeg gekeken. Mensen voor het beeld. Gelul om je heen. Als je moet pissen duurt het 10 minuten en je bent verplicht een rondje te halen tijdens de wedstrijd.
kan ook hier om de hoek zitten er 2 met schermquote:Op woensdag 24 mei 2017 17:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
kan toch ergens in een kroeg gaan kijken?
Je begrijpt heus wel wat ik bedoel. Je bent aan de beurt in de 30ste minuut en staat aan de bar steeds achterom te kijken.quote:Op woensdag 24 mei 2017 17:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
ja toch Tong, alle bier voor jezelf.
Dat bedoel ik.quote:
gaat echt helpen ja.quote:
pasta pestoquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Ik ookquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goor varken.quote:
Ik wist niet dat jij professor was.quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
alweer lol. Hoe vaak wel niet? Ik speklab met gebakken aardappels
Speklaboratorium.quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
alweer lol. Hoe vaak wel niet? Ik speklab met gebakken aardappels
Ik mis de grapquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij professor was.
Oke Tompsvquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:25 schreef GGMM het volgende:
Ajax wint overigens vanavond, daar durf ik om te wedden!
Met hoeveel en van wie de goals?quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:25 schreef GGMM het volgende:
Ajax wint overigens vanavond, daar durf ik om te wedden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:34 schreef onlogisch het volgende:
Als ajax vanavond wint zal ik GGMM niet langer negerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolMooi want die act van jullie is heel kinderachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Alsof Ajax wintquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mooi want die act van jullie is heel kinderachtig
Zo is dat jr. Ineens komen alle 819 ajax fans wel uit de lucht vallenquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mooi want die act van jullie is heel kinderachtig
quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Als Ajax wint post onlo nooit meer op fok zou ik pakkender vinden
Tuurlijk wel. Regels zijn regelsquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Alsof hij dat durft, niet dat we hem daaraan gaan houden zoals iemand deed met Pascalus.
Die kun je alleen maar verliezen. Want als jij verliest hou je je er niet aan.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:01 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat er niemand een weddenschap aandurft met mij omtrent Ajax.
Zenuwen? Of wordt dat na 1000-en-1-finales minder na zoveel jaar?quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:09 schreef tong80 het volgende:
De voor-en na beschouwingen duren vandaag 2 keer zo lang als de wedstrijd.
Iedereen probeert een slaatje te slaan uit het succes van Ajax.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:09 schreef tong80 het volgende:
De voor-en na beschouwingen duren vandaag 2 keer zo lang als de wedstrijd.
Het zou mij niets verbazen als jij nog nooit geneukt hebt..quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iedereen probeert een slaatje te slaan uit het succes van Ajax.
Het zou me niks verbazen dat wanneer Ajax weet te winnen VI een boek uitgeeft.
quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:12 schreef GGMM het volgende:
Als Manchester vanavond wint stop ik met het negeren van Befbekje!
Laat het op me afkomen. Nu in gezonde afwachting. Vroeger dood op van de zenuwen. Loop ook niet meer juichend door de kamer te springen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:10 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Zenuwen? Of wordt dat na 1000-en-1-finales minder na zoveel jaar?
Nee, met jouw gewicht lijkt me dat zeer verstandig (lol)quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat het op me afkomen. Nu in gezonde afwachting. Vroeger dood op van de zenuwen. Loop ook niet meer juichend door de kamer te springen.
Mocht Ajax verliezen is er morgen en vrijdag geen VI. Bij winst wel. Zegt alles. Derksen komt er ook voor uit.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iedereen probeert een slaatje te slaan uit het succes van Ajax.
Het zou me niks verbazen dat wanneer Ajax weet te winnen VI een boek uitgeeft.
Waar slaat dit op. Ik zou een vrijwilegge sperman aanvragen als ik jou was.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:12 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als jij nog nooit geneukt hebt..
Vanavond na de winst van Manchester horen we het antwoord!quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar slaat dit op. Ik zou een vrijwilegge sperman aanvragen als ik jou was.
Ik niet. Zet graag losers op hun plaats. Vooral als het tweederangs beffers zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:12 schreef GGMM het volgende:
Als Manchester vanavond wint stop ik met het negeren van Befbekje!
Laatst nog met iemand over gehad. In 2007 promoveerden we naar de hoofdklasse. Ik naar de middenstip rennen. Was er eerder dan de trainer.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, met jouw gewicht lijkt me dat zeer verstandig (lol)
Half negen. Maar Claudia de Breij is al uitverkocht. Dus er valt weinig meer te beffen.quote:
Omdat het bier daar stond..quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laatst nog met iemand over gehad. In 2007 promoveerden we naar de hoofdklasse. Ik naar de middenstip rennen. Was er eerder dan de trainer.
Waar gaat dit overquote:
Noem je eigen moeder maar bier. Heel de selectie ging er overheen.quote:
Beter dan er bovenop, zoals bij de jouwe..quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem je eigen moeder maar bier. Heel de selectie ging er overheen.
Hoe denk jij over tijgermuggen?quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:20 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Beter dan er bovenop, zoals bij de jouwe..
Het zal me jeuken..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De populairste serie van het momentquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar gaat dit overWe zijn net lekker mekaar aan het onder pissen. Of afzeiken.
Ben ik met je eens. Vond m'n moeder ook slecht in bed.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:20 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Beter dan er bovenop, zoals bij de jouwe..
Dat hou ik niet bij. Vroeger een zapper tegenwoordig een internetter.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De populairste serie van het moment
Je kan het ook vooral via internet kijken. Downloadenquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat hou ik niet bij. Vroeger een zapper tegenwoordig een internetter.
Geen geduld meer voor. Ik wil kunnen FOK!en tijdens het TV kijken.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan het ook vooral via internet kijken. Downloaden
Ik laat hem ook regelmatig in je vriendin hangen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:24 schreef Befbekje het volgende:
Ik ga de vaatwasmachine inruimen.. Een typisch mannenwerkje.. Mijn vriendin laat ik zo de was ophangen..
Zodat niemand meer een fuck om Ajax-United geeft ouwe reusquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom brengen ze het nou net vandaag uit lol
Ja maar nu moet ik mijn aandacht verdelenquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zodat niemand meer een fuck om Ajax-United geeft ouwe reus
Deze was niet zo heel moeilijk. Veel Dragenstone. Wordt ook weinig weggegevenquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd naar die gasten op Reddit die de trailer frame voor frame gaan analyseren
Komt meestal paar weken voor het seizoen begint nog een uitgebreidere trailer.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Deze was niet zo heel moeilijk. Veel Dragenstone. Wordt ook weinig weggegeven
quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd naar die gasten op Reddit die de trailer frame voor frame gaan analyseren
Waarom kijk jij de trailers? Het is niet alsof ze jou nog hoeven te overtuigen en je verpest enkel de verrassingselementen daar waar ze louter de hoogtepunten laten zien.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar nu moet ik mijn aandacht verdelen
#NEVERFORGETquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Alsof hij dat durft, niet dat we hem daaraan gaan houden zoals iemand deed met Pascalus.
Muah ze laten de echte plottwisten nooit echt zien hoor. En ik ben gewoon heel nieuwsgierig naar nieuw beeldmateriaalquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom kijk jij de trailers? Het is niet alsof ze jou nog hoeven te overtuigen en je verpest enkel de verrassingselementen daar waar ze louter de hoogtepunten laten zien.
Na de discussie tussen befbekje en tong dacht ik dat het niveau niet lager kon, maar je doet aardig je best.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel, vorig jaar was er een hele discussie over van wie een bepaalde oorlel was
zekersquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt meestal paar weken voor het seizoen begint nog een uitgebreidere trailer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |