Nog een dikke km en Rolland ligt 26 seconden voor.quote:
Ik miste nog het laatste deel van de mail:quote:
quote:U kan deze toppers terugvinden op onze website www.huisvandegeuze.be. Maar wacht niet te lang, want van sommige bieren is maar een beperkte hoeveelheid beschikbaar. First come, first served.
Met geuzige groet,
Yves
Het Huis van de Geuze
Wat een kenner ben ik toch.quote:Op woensdag 24 mei 2017 17:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik miste nog het laatste deel van de mail:
[..]
Wil eigenlijk ff rijden en een gistvat of 2 vol halen. En dan zelf kutten met fruit enzoquote:Op woensdag 24 mei 2017 17:08 schreef opperkleurder het volgende:
Zet je dat weg Saind? 20 liter oude lambiek op de vereniging?
Wist ik toch moppiequote:Op woensdag 24 mei 2017 17:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik miste nog het laatste deel van de mail:
[..]
Ja, goed punt wel.quote:Op woensdag 24 mei 2017 17:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Wist ik toch moppie
Wie denkt anders dat jij geuzeliefhebber bent
60 liter plastic gistvast maar 3 tientjes, valt goed mee. Kun je wel even mee vooruitquote:Op woensdag 24 mei 2017 17:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Wil eigenlijk ff rijden en een gistvat of 2 vol halen. En dan zelf kutten met fruit enzo
Ik kan overdags weinig zien.quote:Op woensdag 24 mei 2017 17:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel een mooie koers, de bergetappes dan.
Leuk zeg die fakkeltjestwitter:NOSBINK twitterde op woensdag 24-05-2017 om 17:05:45Museumplein 4 uur voor aanvang. #ajaman https://t.co/4dj173xuJw reageer retweet
Ja precies. Heb er twee van 30, kan ik wel iets leuks mee klussenquote:Op woensdag 24 mei 2017 17:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
60 liter plastic gistvast maar 3 tientjes, valt goed mee. Kun je wel even mee vooruit
Was te verwachtenquote:Op woensdag 24 mei 2017 17:36 schreef Karina het volgende:
Museumplein staat al bijna voldenk dat ik maar thuis ga kijken.
kan toch ergens in een kroeg gaan kijken?quote:Op woensdag 24 mei 2017 17:36 schreef Karina het volgende:
Museumplein staat al bijna voldenk dat ik maar thuis ga kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |