Ik mis de grapquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij professor was.
Oke Tompsvquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:25 schreef GGMM het volgende:
Ajax wint overigens vanavond, daar durf ik om te wedden!
quote:
Met hoeveel en van wie de goals?quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:25 schreef GGMM het volgende:
Ajax wint overigens vanavond, daar durf ik om te wedden!
Weet ik niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:34 schreef onlogisch het volgende:
Als ajax vanavond wint zal ik GGMM niet langer negerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolMooi want die act van jullie is heel kinderachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Alsof Ajax wintquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mooi want die act van jullie is heel kinderachtig
Zo is dat jr. Ineens komen alle 819 ajax fans wel uit de lucht vallenquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mooi want die act van jullie is heel kinderachtig
quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Als Ajax wint post onlo nooit meer op fok zou ik pakkender vinden
Tuurlijk wel. Regels zijn regelsquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Alsof hij dat durft, niet dat we hem daaraan gaan houden zoals iemand deed met Pascalus.
Die kun je alleen maar verliezen. Want als jij verliest hou je je er niet aan.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:01 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat er niemand een weddenschap aandurft met mij omtrent Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |