ok hansquote:Op donderdag 18 mei 2017 14:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Eddie Vedder is mooiste nog levende zanger
en dat ding is ook teringsloom in gebruikquote:Op donderdag 18 mei 2017 14:28 schreef Shadowkid053 het volgende:
Die Ziggo Mediabox XL (Formerly known as Horizon) is echt een drama om te installeren. Wacht nu al 5 dagen op ziggo om de regiocode aan te passen. Blij dat ik mn humax nog heb...
Verstandige keuze.quote:Op donderdag 18 mei 2017 14:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb overigens de tennisles voor volgende week woensdag afgezegd om naar Ajax te kijken.
Je bent zelf hartstikke leuk.quote:
Dat valt nog te bezien. Ik kan erg goed tennissen.quote:
Geef jij les?quote:Op donderdag 18 mei 2017 14:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien. Ik kan erg goed tennissen.
Is de finale dan al?quote:Op donderdag 18 mei 2017 14:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb overigens de tennisles voor volgende week woensdag afgezegd om naar Ajax te kijken.
Nee.quote:
Europa Leugue hè.quote:
quote:
Wel zin in.quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2017 14:43 schreef Lange_Lans het volgende:
Als Veltman speelt ga ik alsnog tennissen.
Kun je niet lezen of wat?quote:
Hang dan gewoon op.quote:Op donderdag 18 mei 2017 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel zin in.
He lans, waarom kunnen Turken niet op een normaal volume telefoneren? Eindelijk een pauze maar nu zit er een kale turk in mijn oor te schreeuwen.
De meeste werken in de horeca en daar geldt na het stappen wie verbaal het sterkste is.quote:Op donderdag 18 mei 2017 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel zin in.
He lans, waarom kunnen Turken niet op een normaal volume telefoneren? Eindelijk een pauze maar nu zit er een kale turk in mijn oor te schreeuwen.
Misschien heeft hij oorkanker aangezien hij kaal isquote:Op donderdag 18 mei 2017 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel zin in.
Dat klinkt zeer logisch.quote:Op donderdag 18 mei 2017 14:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De meeste werken in de horeca en daar geldt na het stappen wie verbaal het sterkste is.
quote:Op donderdag 18 mei 2017 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat klinkt zeer logisch.
In tegenstelling tot onlogisch want hij is nog erger dan een turk.
Hmmm. Excuses zijn op zijn plaats. (Er stond eerst GIOGOD)quote:
Mods proberen een wig te drijven tussen onze vriendschap. (Dit is niet voor het eerst)quote:Op donderdag 18 mei 2017 14:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hmmm. Excuses zijn op zijn plaats. (Er stond eerst GIOGOD)
Maar dit is wel erg opzichtig. Ik hoef niet te vragen welke mod dit op zijn geweten heeft.quote:Op donderdag 18 mei 2017 14:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mods proberen een wig te drijven tussen onze vriendschap. (Dit is niet voor het eerst)
Dit lijkt me evident.quote:Op donderdag 18 mei 2017 14:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar dit is wel erg opzichtig. Ik hoef niet te vragen welke mod dit op zijn geweten heeft.
quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2017 14:43 schreef JR-Style-93 hpet volgende:
[..]
Als ik die ene persoon in dat stadion zie zitten weet ik dat jij het bent.
De tt werd netjes gewijzigd van de huidige tt, naar een goede tt, om daarna weer gewijzigd te worden naar de huidige tt.quote:Op donderdag 18 mei 2017 14:54 schreef GGMM het volgende:
Hey, er post een moderator en de TT is niet gewijzigd naar een schijtlollig kutgrapje
Oh wacht,het is Don..
Er was geen wijziging nodig inderdaad.quote:Op donderdag 18 mei 2017 14:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De tt werd netjes gewijzigd van de huidige tt, naar een goede tt, om daarna weer gewijzigd te worden naar de huidige tt.
Ik ga straks een uitgebreid relaas schrijven in FB waarin ik antwoorden eis.
Dat zal ze vast leren!quote:Op donderdag 18 mei 2017 14:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De tt werd netjes gewijzigd van de huidige tt, naar een goede tt, om daarna weer gewijzigd te worden naar de huidige tt.
Ik ga straks een uitgebreid relaas schrijven in FB waarin ik antwoorden eis.
Enorm pauperdorp.quote:
Ik zie dat velen voor mij hier al succes mee hebben gehad. Dus nu aan mij de taak om datzelfde te bewerkstelligen.quote:
Het zal mij ontzettend benieuwen!quote:Op donderdag 18 mei 2017 15:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie dat velen voor mij hier al succes mee hebben gehad. Dus nu aan mij de taak om datzelfde te bewerkstelligen.
Oei, sterkte.quote:Op donderdag 18 mei 2017 15:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Man man man, wat een gedoe bij de tandarts. Halve bek doet zeer.
Was hij groot geschapen ja?quote:Op donderdag 18 mei 2017 15:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Man man man, wat een gedoe bij de tandarts. Halve bek doet zeer.
Ik doe helemaal niks schobbejakquote:
quote:
Dat was al wel duidelijk.quote:Op donderdag 18 mei 2017 15:13 schreef Lange_Lans het volgende:
Roland staat nu aardig voor lul. (Weten we ook meteen dat we de '... en ik luisteren nu...' van KingRoland, met een korreltje zout moeten nemen.
Jij nu ook zo te lezen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 15:13 schreef Lange_Lans het volgende:
Roland staat nu aardig voor lul. (Weten we ook meteen dat we de '... en ik luisteren nu...' van KingRoland, met een korreltje zout moeten nemen.
Ik snap je opmerking niet. Maar ik snap wel dat je na zo een mokerslag, waarin je uitgeteld raakt, wild om je heen begint te slaan.quote:
Hopelijk komt hij hier nog bovenop.quote:
Je ziet het of je ziet het niet.quote:Op donderdag 18 mei 2017 15:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
2 keer lezen.
[..]
Hij weet het nog steeds niet
Het zou me eigenlijk niks verbazen als hij Google nog even gebruikt voor de spellingcontrole.quote:
Nu gooi je zout in de wond.quote:Op donderdag 18 mei 2017 15:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het zou me eigenlijk niks verbazen als hij Google nog even gebruikt voor de spellingcontrole.
Het is maar een lang weekendje. Sjonge jonge.quote:Op donderdag 18 mei 2017 15:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze is daar om 10.00 uur mee begonnen en is nu nog steeds bezig.
Kneus.quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:14 schreef hafcfan het volgende:
Gisteren iets te hete pizza gegeten. Mond nu lekker verbrand van binnen
Gehemelte verbrandenquote:Op donderdag 18 mei 2017 16:14 schreef hafcfan het volgende:
Gisteren iets te hete pizza gegeten. Mond nu lekker verbrand van binnen
Kneus.quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gehemelte verbrandenhad ik ook gisteren met pizza
Box ouwe. Doet nu nog zeer met etenquote:Op donderdag 18 mei 2017 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gehemelte verbrandenhad ik ook gisteren met pizza
Dat gun je niemandquote:Op donderdag 18 mei 2017 16:21 schreef hafcfan het volgende:
Ik had Haags iets vrolijker verwacht. 3 maanden terug had ik verwacht dat hij nu uit naar Helmond moest
Ik ben vooral blij dat dit seizoen er gewoon op zit.quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:21 schreef hafcfan het volgende:
Ik had Haags iets vrolijker verwacht. 3 maanden terug had ik verwacht dat hij nu uit naar Helmond moest
Na de komst van Fonsie viel het uiteindelijk allemaal nog mee.quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben vooral blij dat dit seizoen er gewoon op zit.
heeft ie toch goed gedaanquote:Op donderdag 18 mei 2017 16:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Na de komst van Fonsie viel het uiteindelijk allemaal nog mee.
Zeker.quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Na de komst van Fonsie viel het uiteindelijk allemaal nog mee.
wie wordt de nieuwe voorzitter?quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gaan er bij jullie eigenlijk nog veel weg? Bij ons sowieso 2 maar die mis je niet echt
Geen idee. Of nouja is wel bekend, maar zegt me niks. Nico Jan is eigenlijk ook de baas. Die vent komt er alleen om op de centjes te letten.quote:
Schaken gaat sowieso weg, daar ben ik niet rouwig om.quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gaan er bij jullie eigenlijk nog veel weg? Bij ons sowieso 2 maar die mis je niet echt
Ben jij ooit bij ons geweest?quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben er in de Juup 1x geweest met Ado, verschrikkelijk.
Waar je zin in hebt.quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben er in de Juup 1x geweest met Ado, verschrikkelijk.
Niet naar de meest gastvrije club gaanquote:Op donderdag 18 mei 2017 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, wel diverse keren bij Twente.
Die tweede ring zou ook dicht moeten zijn. Maarja, dat gaan ze nooit vol krijgen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niet naar de meest gastvrije club gaan![]()
Ik vond Twente in dat oude stadion wel toffer. Nu zit je maar lelijk weggedrukt
Ik geloof dat wel allemaal.quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bezocht toen nog regelmatig uitwedstrijden.
quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)taat_dat_baudet.html
Andersomquote:Op donderdag 18 mei 2017 16:56 schreef Smoofie het volgende:
Maar wel hypocriet van pechtold, de VVD moet wel GL onderzoeken maar CU wil d66 niet.
Wie dan?quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Blijf het maar apart vinden dat ze de PVV buiten blijven sluiten.
De VVD achterban zou ook wel de PVV willen. Bekijk het ook zo: als de PVV het weer verpest dan is het ook gewoon over.quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je gaat toch niet samenwerken met een partij die op bepaalde fundamentele punten zo verschillend denkt?quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wie dan?
Ik zou als ik VVD en CDA was gewoon PVV proberen met SGP ofzo
Wat? De gristenen zijn ben hetzelfde als GL op klimaat en sociaal gebied, strenger met immigratie en pro defensie.quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet samenwerken met een partij die op bepaalde fundamentele punten zo verschillend denkt?
Ik heb verder ook geen idee wat de coalitie dan wel moet worden, maar de PVV gaat er toch niet inkomen.
CU is tegenstander van het 'voltooid leven' waar D66 juist een enorm voorstander was deze verkiezingscampagne. Dat kunnen ze toch niet overboord gooien, dan neem je je eigen partij niet eens serieus.quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat? De gristenen zijn ben hetzelfde als GL op klimaat en sociaal gebied, strenger met immigratie en pro defensie.
Compromissen. GL was tegenstander van bijna elk VVD punt.quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
CU is tegenstander van het 'voltooid leven' waar D66 juist een enorm voorstander was deze verkiezingscampagne. Dat kunnen ze toch niet overboord gooien, dan neem je je eigen partij niet eens serieus.
Om zoiets breekpunt te maken vind ik ook wel wat ver gaan, er zijn toch wel belangrijkere dingen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
CU is tegenstander van het 'voltooid leven' waar D66 juist een enorm voorstander was deze verkiezingscampagne. Dat kunnen ze toch niet overboord gooien, dan neem je je eigen partij niet eens serieus.
Hoe wil je hier een goed compromis over sluiten? Een beetje euthanasie?quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Compromissen. GL was tegenstander van bijna elk VVD punt.
Dat D66 een ander standpunt wel krijgt, iets wat geen breekpunt is.quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe wil je hier een goed compromis over sluiten? Een beetje euthanasie?
Belangrijk genoeg voor D66 blijkbaar, aangezien ze het er vrij uitgebreid over hadden en dit wel een punt is waarop hun progressiviteit blijkt en waar ze vast ook wel wat stemmers mee hebben gewonnen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Om zoiets breekpunt te maken vind ik ook wel wat ver gaan, er zijn toch wel belangrijkere dingen.
Ik ookquote:Op donderdag 18 mei 2017 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja maar dat willen ze dus niet inruilen blijkbaar.quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat D66 een ander standpunt wel krijgt, iets wat geen breekpunt is.
Beter SGPgoden inderdaadquote:Op donderdag 18 mei 2017 17:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als d66 met cu gaat dan maak.ik.iets kapot
Raarquote:Op donderdag 18 mei 2017 17:12 schreef JanCees het volgende:
"We sluiten geen partijen uit, behalve de PVV natuurlijk"
uh oke
Is toch logisch ouwe reus, als die Wilders als een kleuter wegloopt als het hem niet zint, daar ga je niet nogmaals je handen aan branden.quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:12 schreef JanCees het volgende:
"We sluiten geen partijen uit, behalve de PVV natuurlijk"
uh oke
Die willen toch helemaal niet.quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:14 schreef DonRaja het volgende:
Poppenkast, je zal zien: ze komen weer uit bij de PvdA.
(lol)quote:
Vind jij.quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Liever minderheidskabinet dan nieuwe verkiezingen
Zo denkt Rutte hoorquote:Op donderdag 18 mei 2017 17:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind jij.
Als de leider van de grootste partij het niet ziet zitten zal het waarschijnlijk geen optie zijn, denk je niet?
Die doen dat echt niet denk ik, ze zijn veel te bang dat ze dan bij de volgende verkiezingen nog kleiner worden.quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:14 schreef DonRaja het volgende:
Poppenkast, je zal zien: ze komen weer uit bij de PvdA.
Niet helemaal.quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zo denkt Rutte hoor
en Rutte die waait met alle winden mee natuurlijk
Die gaan het ook niet doen.quote:
Dan breekt hij zijn grootste verkiezingsbeloftequote:Op donderdag 18 mei 2017 17:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet helemaal.
Anders was hij wel alsnog met PVV gaan praten, dan was er nu allang een kabinet.
Dat zou wel mooi zijn, minister Heli Henk.quote:
Ach, zolang je hem maar niet op EZ zet.quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn, minister Heli Henk.
quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:14 schreef JanCees het volgende:
Misschien kunnen we de VVD uitsluiten, kutpartij
ze al in de mond nemenquote:Op donderdag 18 mei 2017 17:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Hij zegt het omdat hij ook wel weet dat het kansloos is.
Ja.quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:24 schreef Elan het volgende:
VVD 33 zetels
PVV 20 zetels
CDA 19 zetels
D66 19 zetels
Zou toch ideaal zijn
Elanquote:Op donderdag 18 mei 2017 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat willen ze dus niet inruilen blijkbaar.
Pff wat een gedoe ook die onderhandelingen en dit systeem. En Elan dacht dat er binnen twee weken na de verkiezingen al een coalitie was.
D66 samen met PVV, wat een genot wordt datquote:Op donderdag 18 mei 2017 17:24 schreef Elan het volgende:
VVD 33 zetels
PVV 20 zetels
CDA 19 zetels
D66 19 zetels
Zou toch ideaal zijn
Meestal is Rutte wel snel met formeren, zelfs met PvdA en de enorme verschillen waren ze er relatief snel uit.quote:
VVD + PVV + CDA + SGP + FVDquote:Op donderdag 18 mei 2017 17:24 schreef Elan het volgende:
VVD 33 zetels
PVV 20 zetels
CDA 19 zetels
D66 19 zetels
Zou toch ideaal zijn
Die poppenkasten altijdquote:Op donderdag 18 mei 2017 17:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Meestal is Rutte wel snel met formeren, zelfs met PvdA en de enorme verschillen waren ze er relatief snel uit.
Niet dus
GL en VVD zou pas niet sporen, die liggen qua standpunten echt aanzienlijk verder uit elkaar dan PVV en VVD of zelf PVV en D'66.quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:25 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
D66 samen met PVV, wat een genot wordt dat
Ga het niet eens kijken. Boeit me geen reet.quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:29 schreef hafcfan het volgende:
CL finale kaarten gaan morgen in de verkoop
Daarom is dat ook niet gelukt.quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:27 schreef Elan het volgende:
[..]
GL en VVD zou pas niet sporen, die liggen qua standpunten echt aanzienlijk verder uit elkaar dan PVV en VVD of zelf PVV en D'66.
Ik kijk het alleen als Ajax de EL wintquote:Op donderdag 18 mei 2017 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga het niet eens kijken. Boeit me geen reet.
Jij kijkt toch wel joh. Wat moet je andersquote:Op donderdag 18 mei 2017 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk het alleen als Ajax de EL wint
zelfs dan kijk ik niet.quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk het alleen als Ajax de EL wint
Iets met een matras ofzo?quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij kijkt toch wel joh. Wat moet je anders
Duodecimaquote:Op donderdag 18 mei 2017 17:29 schreef hafcfan het volgende:
CL finale kaarten gaan morgen in de verkoop
Oh ik verveel me niet zo snel hoor.quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij kijkt toch wel joh. Wat moet je anders
Ja das altijd wel minder ja. Maar lijkt me wel grappig om van je grote rivaal in de grootste finale te winnenquote:Op donderdag 18 mei 2017 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
CL finales met twee ploegen uit hetzelfde land meh
Is Inter de grootste rivaal van Juventus ja? Groter dan AC?quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja das altijd wel minder ja. Maar lijkt me wel grappig om van je grote rivaal in de grootste finale te winnenIs dat ooit voorgekomen eigenlijk?
andersom maatquote:Op donderdag 18 mei 2017 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is Inter de grootste rivaal van Juventus ja? Groter dan AC?
is ie al maatquote:Op donderdag 18 mei 2017 17:41 schreef Elan het volgende:
Van Ronaldo kan ik altijd wel genieten, hij is nu bezig om topscorer te worden in 5 competities?
Ja. Inter en Juve zijn met afstand de grootste clubs van Italië.quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is Inter de grootste rivaal van Juventus ja? Groter dan AC?
Voor hem alleen al zou ik die finale kijken.quote:
Echt? AC Milan heeft meer CL's gewonnen dan die twee clubs bij elkaarquote:Op donderdag 18 mei 2017 17:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja. Inter en Juve zijn met afstand de grootste clubs van Italië.
dybala buffon chiellini alves higuainquote:Op donderdag 18 mei 2017 17:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor hem alleen al zou ik die finale kijken.
Juve is kut team verder zitten geen aansprekende namen in.
Maakt je nog niet populair/grootquote:Op donderdag 18 mei 2017 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt? AC Milan heeft meer CL's gewonnen dan die twee clubs bij elkaar
Jij kijkt dan ook nooit voetbal.quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
dybala buffon chiellini alves higuain
verder kom ik niet denk ik
mandzukic lol derderangs meukquote:Op donderdag 18 mei 2017 17:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
dybala buffon chiellini alves higuain
verder kom ik niet denk ik
de rest geen aansprekende namen dusquote:Op donderdag 18 mei 2017 17:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat maakt nog geen elftal. lol
Ik wist wel dat Juventus de grootste club binnen Italië was, maar dacht altijd dat AC wel als groter werd gezien dan Inter.quote:
AC is wel bekender/groter in het buitenland dan Inter, m.i..quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wist wel dat Juventus de grootste club binnen Italië was, maar dacht altijd dat AC wel als groter werd gezien dan Inter.
Klopt, maar in Italië niet zo lang succesvol. begon pas met al die Nederlanders en Silvio. En Milan is Europees wel beest ja. Juve choked hem altijd in finalesquote:Op donderdag 18 mei 2017 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt? AC Milan heeft meer CL's gewonnen dan die twee clubs bij elkaar
Waren ook jaren Europese top begin deze eeuw, waar Inter maar één jaartje had dat alles goed viel.quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
AC is wel bekender/groter in het buitenland dan Inter, m.i..
Behalve in '96 toen ze zwaar aan de dope zaten.quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt, maar in Italië niet zo lang succesvol. begon pas met al die Nederlanders en Silvio. En Milan is Europees wel beest ja. Juve choked hem altijd in finales
Nou nou nou. 4x op rij kampioen al kregen ze er een van Juvequote:Op donderdag 18 mei 2017 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waren ook jaren Europese top begin deze eeuw, waar Inter maar één jaartje had dat alles goed viel.
Net zoveel landstitels als Inter zie ik net. Valt nog wel meequote:Op donderdag 18 mei 2017 17:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt, maar in Italië niet zo lang succesvol. begon pas met al die Nederlanders en Silvio. En Milan is Europees wel beest ja. Juve choked hem altijd in finales
Ik had het over internationale prestatiesquote:Op donderdag 18 mei 2017 17:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nou nou nou. 4x op rij kampioen al kregen ze er een van Juve
Klopt. Beide 28 dacht ik?quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net zoveel landstitels als Inter zie ik net. Valt nog wel mee
Misschien deed Milan een Ajax je. Fuck de competitie.quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had het over internationale prestaties
En terecht, want daardoor zijn ze wel bekender in het buitenland ookquote:Op donderdag 18 mei 2017 17:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Misschien deed Milan een Ajax je. Fuck de competitie.
Ik ben benieuwd. Chinees heeft wel ziek veel money. Hopelijk bouwen ze een team om al die Italiaanse talenten. Stond Milan toch altijd bekend om. Ajax van Italië wat dat betreft.quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En terecht, want daardoor zijn ze wel bekender in het buitenland ook![]()
Blijft bizar dat ze het nationaal zo verneuken, gaan wel de EL halen zag ik. Al zullen ze dat wel laten lopen
Hoeveel kunnen die gasten investeren joh? Die gaan Man Utd achterna nuquote:Op donderdag 18 mei 2017 17:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zie nu dat Morata waarschijnlijk naar Milan gaat. 70 mil
150 miljoen wilden ze zeker uitgeven. Hopelijk worden ze niet zo kut als Unitedquote:Op donderdag 18 mei 2017 17:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel kunnen die gasten investeren joh? Die gaan Man Utd achterna nu
quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Chinees heeft wel ziek veel money. Hopelijk bouwen ze een team om al die Italiaanse talenten. Stond Milan toch altijd bekend om. Ajax van Italië wat dat betreft.
Tja Man Utd gooide er vroeger ook wel vaak eigen jeugd in, maar als je het geld hebt mist vaak het geduld om die talenten goed te ontwikkelen en koop je liever voor veel geld een ervaren speler. Jammer hoor.quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
150 miljoen wilden ze zeker uitgeven. Hopelijk worden ze niet zo kut als United
Dat doet Milan gelukkig niet. Spelen toch altijd nog met zo'n 7 Italianen waarvan 4 jeugd.quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Tja Man Utd gooide er vroeger ook wel vaak eigen jeugd in, maar als je het geld hebt mist vaak het geduld om die talenten goed te ontwikkelen en koop je liever voor veel geld een ervaren speler. Jammer hoor.
Ik vind heel Engeland nogal tegenvallen als je ziet hoe ongelofelijk veel geld er in wordt gepompt daar.quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Tja Man Utd gooide er vroeger ook wel vaak eigen jeugd in, maar als je het geld hebt mist vaak het geduld om die talenten goed te ontwikkelen en koop je liever voor veel geld een ervaren speler. Jammer hoor.
Ze hebben deze zomer toch ook pas weer de beschikking over veel geld.quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat doet Milan gelukkig niet. Spelen toch altijd nog met zo'n 7 Italianen waarvan 4 jeugd.
Ik vind het eigenlijk heel logisch, waarom zou je nog investeren in bepaalde spelers beter maken als je toch weer een nieuwe kan kopen? En de echte toppers gaan echt niet bij Stoke City voetballen hoor.quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind heel Engeland nogal tegenvallen als je ziet hoe ongelofelijk veel geld er in wordt gepompt daar.
Dit jaar ook maar 1 team in de kwartfinale van de CL, dat vind ik toch maar een mager resultaat.quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk heel logisch, waarom zou je nog investeren in bepaalde spelers beter maken als je toch weer een nieuwe kan kopen? En de echte toppers gaan echt niet bij Stoke City voetballen hoor.
Hun nationale elftal sucks al 50 jaarquote:Op donderdag 18 mei 2017 17:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind heel Engeland nogal tegenvallen als je ziet hoe ongelofelijk veel geld er in wordt gepompt daar.
Is het ook, maar zo zie je maar dat veel geld nog niet hoeft te betekenen dat je succesvol bentquote:Op donderdag 18 mei 2017 18:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit jaar ook maar 1 team in de kwartfinale van de CL, dat vind ik toch maar een mager resultaat.
De laatste 30 jaar wel iigquote:Op donderdag 18 mei 2017 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wist wel dat Juventus de grootste club binnen Italië was, maar dacht altijd dat AC wel als groter werd gezien dan Inter.
Jeb. Ik word moe van die Nickquatar. Wat een saaie troll is dat.quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben deze zomer toch ook pas weer de beschikking over veel geld.
Wie eigenlijk? Alleen Chelsea doet het altijd wel goed maar daar loopt geen Engelsman meer in.quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit jaar ook maar 1 team in de kwartfinale van de CL, dat vind ik toch maar een mager resultaat.
Leicester, Chelsea heeft helemaal niet Europees gespeeld, dat heeft Conte uiteraard wel geholpen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wie eigenlijk? Alleen Chelsea doet het altijd wel goed maar daar loopt geen Engelsman meer in.
Wie?quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jeb. Ik word moe van die Nickquatar. Wat een saaie troll is dat.
Dit jaar niet, maar normaal altijd wel een goeie ploeg. Arsenal en Liverpool is al 10 jaar niks meer helaas.quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leicester, Chelsea heeft helemaal niet Europees gespeeld, dat heeft Conte uiteraard wel geholpen.
Times Square las ik net.quote:
twitter:Breaking911 twitterde op donderdag 18-05-2017 om 18:32:40WATCH THIS - BREAKING VIDEO: NYPD taking driver from Times Square incident into custody https://t.co/lP0yyfMUZt reageer retweet
Arsenal heeft toch heel wat keren de kwartfinales gehaald meen ik, even gecheckt is ook alweer 7 jaar geleden de laatste kwartfinalequote:Op donderdag 18 mei 2017 18:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit jaar niet, maar normaal altijd wel een goeie ploeg. Arsenal en Liverpool is al 10 jaar niks meer helaas.
Wenger blijft ook gewoon wssquote:Op donderdag 18 mei 2017 18:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Arsenal heeft toch heel wat keren de kwartfinales gehaald meen ik, even gecheckt is ook alweer 7 jaar geleden de laatste kwartfinale
ja vreemde club, niet dat een andere trainer het meteen beter doet maar het niet proberen is ergerquote:
bang voor United scenario 2.0quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja vreemde club, niet dat een andere trainer het meteen beter doet maar het niet proberen is erger
Hijzelf zou dit wel een logische keuze vinden denk ik.quote:
Ik gok op een dronkaard.quote:
Waarschijnlijk nog wel een paar.quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog een aanrijding trouwens ergens in NY.
Er schijnt ook vandaag een baby te zijn geboren in NY.quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog een aanrijding trouwens ergens in NY.
1 maar?quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Er schijnt ook vandaag een baby te zijn geboren in NY.
Nee volgende week toch pasquote:Op donderdag 18 mei 2017 19:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
heb je al kaarten gehaald voor thunderdome?
Ik heb net pannenkoeken gebakken.quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb je gegeten vandaag? zo ja, wat heb je gegeten?
leuk hoorquote:Op donderdag 18 mei 2017 19:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In hoeveelheid genetische ziektes ja
Jesis...quote:
Jawel.quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ene Moniek nog wat van fok in het 8 uur journaal. Lekker wijf hoor
picsquote:Op donderdag 18 mei 2017 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Kei en keihardquote:Op donderdag 18 mei 2017 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou je haar doen?
Ik verwacht nu verkrachtingsfantasieën
Pics?quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Kijk het journaal zelf maar terug. Het was het item over Sylvana Simons.quote:
Zitten toch best een aantal spelers die een heel matig jaar achter de rug hebben of die niet zo'n hoge piek hebben.quote:
Had ze het niet over de honderden topics die tong over Sylvana heeft geopend?quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk het journaal zelf maar terug. Het was het item over Sylvana Simons.
Ze was wel wat politiek correct maar dat zie ik graag door de vingers
We hebben de WK-finale gespeeld met Braafheid.quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zitten toch best een aantal spelers die een heel matig jaar achter de rug hebben of die niet zo'n hoge piek hebben.
Ze had wel een foktrui aan. Haags en ik zijn gezegend dat we haar als enige gezien hebbenquote:Op donderdag 18 mei 2017 20:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Had ze het niet over de honderden topics die tong over Sylvana heeft geopend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |