Je ziet het of je ziet het niet.quote:Op donderdag 18 mei 2017 15:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
2 keer lezen.
[..]
Hij weet het nog steeds niet
Het zou me eigenlijk niks verbazen als hij Google nog even gebruikt voor de spellingcontrole.quote:
Nu gooi je zout in de wond.quote:Op donderdag 18 mei 2017 15:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het zou me eigenlijk niks verbazen als hij Google nog even gebruikt voor de spellingcontrole.
Het is maar een lang weekendje. Sjonge jonge.quote:Op donderdag 18 mei 2017 15:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze is daar om 10.00 uur mee begonnen en is nu nog steeds bezig.
Kneus.quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:14 schreef hafcfan het volgende:
Gisteren iets te hete pizza gegeten. Mond nu lekker verbrand van binnen
Gehemelte verbrandenquote:Op donderdag 18 mei 2017 16:14 schreef hafcfan het volgende:
Gisteren iets te hete pizza gegeten. Mond nu lekker verbrand van binnen
Kneus.quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gehemelte verbrandenhad ik ook gisteren met pizza
Box ouwe. Doet nu nog zeer met etenquote:Op donderdag 18 mei 2017 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gehemelte verbrandenhad ik ook gisteren met pizza
Dat gun je niemandquote:Op donderdag 18 mei 2017 16:21 schreef hafcfan het volgende:
Ik had Haags iets vrolijker verwacht. 3 maanden terug had ik verwacht dat hij nu uit naar Helmond moest
Ik ben vooral blij dat dit seizoen er gewoon op zit.quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:21 schreef hafcfan het volgende:
Ik had Haags iets vrolijker verwacht. 3 maanden terug had ik verwacht dat hij nu uit naar Helmond moest
Na de komst van Fonsie viel het uiteindelijk allemaal nog mee.quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben vooral blij dat dit seizoen er gewoon op zit.
heeft ie toch goed gedaanquote:Op donderdag 18 mei 2017 16:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Na de komst van Fonsie viel het uiteindelijk allemaal nog mee.
Zeker.quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Na de komst van Fonsie viel het uiteindelijk allemaal nog mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |