Arsenal heeft toch heel wat keren de kwartfinales gehaald meen ik, even gecheckt is ook alweer 7 jaar geleden de laatste kwartfinalequote:Op donderdag 18 mei 2017 18:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit jaar niet, maar normaal altijd wel een goeie ploeg. Arsenal en Liverpool is al 10 jaar niks meer helaas.
Wenger blijft ook gewoon wssquote:Op donderdag 18 mei 2017 18:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Arsenal heeft toch heel wat keren de kwartfinales gehaald meen ik, even gecheckt is ook alweer 7 jaar geleden de laatste kwartfinale
ja vreemde club, niet dat een andere trainer het meteen beter doet maar het niet proberen is ergerquote:
bang voor United scenario 2.0quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja vreemde club, niet dat een andere trainer het meteen beter doet maar het niet proberen is erger
Hijzelf zou dit wel een logische keuze vinden denk ik.quote:
Ik gok op een dronkaard.quote:
Waarschijnlijk nog wel een paar.quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog een aanrijding trouwens ergens in NY.
Er schijnt ook vandaag een baby te zijn geboren in NY.quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog een aanrijding trouwens ergens in NY.
1 maar?quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Er schijnt ook vandaag een baby te zijn geboren in NY.
Nee volgende week toch pasquote:Op donderdag 18 mei 2017 19:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
heb je al kaarten gehaald voor thunderdome?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |