wie wordt de nieuwe voorzitter?quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gaan er bij jullie eigenlijk nog veel weg? Bij ons sowieso 2 maar die mis je niet echt
Geen idee. Of nouja is wel bekend, maar zegt me niks. Nico Jan is eigenlijk ook de baas. Die vent komt er alleen om op de centjes te letten.quote:
Schaken gaat sowieso weg, daar ben ik niet rouwig om.quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gaan er bij jullie eigenlijk nog veel weg? Bij ons sowieso 2 maar die mis je niet echt
Ben jij ooit bij ons geweest?quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben er in de Juup 1x geweest met Ado, verschrikkelijk.
Waar je zin in hebt.quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben er in de Juup 1x geweest met Ado, verschrikkelijk.
Niet naar de meest gastvrije club gaanquote:Op donderdag 18 mei 2017 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, wel diverse keren bij Twente.
Die tweede ring zou ook dicht moeten zijn. Maarja, dat gaan ze nooit vol krijgen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niet naar de meest gastvrije club gaan![]()
Ik vond Twente in dat oude stadion wel toffer. Nu zit je maar lelijk weggedrukt
Ik geloof dat wel allemaal.quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bezocht toen nog regelmatig uitwedstrijden.
quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)taat_dat_baudet.html
Andersomquote:Op donderdag 18 mei 2017 16:56 schreef Smoofie het volgende:
Maar wel hypocriet van pechtold, de VVD moet wel GL onderzoeken maar CU wil d66 niet.
Wie dan?quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Blijf het maar apart vinden dat ze de PVV buiten blijven sluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |