De VVD achterban zou ook wel de PVV willen. Bekijk het ook zo: als de PVV het weer verpest dan is het ook gewoon over.quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Blijf het maar apart vinden dat ze de PVV buiten blijven sluiten.
Je gaat toch niet samenwerken met een partij die op bepaalde fundamentele punten zo verschillend denkt?quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wie dan?
Ik zou als ik VVD en CDA was gewoon PVV proberen met SGP ofzo
Wat? De gristenen zijn ben hetzelfde als GL op klimaat en sociaal gebied, strenger met immigratie en pro defensie.quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet samenwerken met een partij die op bepaalde fundamentele punten zo verschillend denkt?
Ik heb verder ook geen idee wat de coalitie dan wel moet worden, maar de PVV gaat er toch niet inkomen.
CU is tegenstander van het 'voltooid leven' waar D66 juist een enorm voorstander was deze verkiezingscampagne. Dat kunnen ze toch niet overboord gooien, dan neem je je eigen partij niet eens serieus.quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat? De gristenen zijn ben hetzelfde als GL op klimaat en sociaal gebied, strenger met immigratie en pro defensie.
Compromissen. GL was tegenstander van bijna elk VVD punt.quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
CU is tegenstander van het 'voltooid leven' waar D66 juist een enorm voorstander was deze verkiezingscampagne. Dat kunnen ze toch niet overboord gooien, dan neem je je eigen partij niet eens serieus.
Om zoiets breekpunt te maken vind ik ook wel wat ver gaan, er zijn toch wel belangrijkere dingen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
CU is tegenstander van het 'voltooid leven' waar D66 juist een enorm voorstander was deze verkiezingscampagne. Dat kunnen ze toch niet overboord gooien, dan neem je je eigen partij niet eens serieus.
Hoe wil je hier een goed compromis over sluiten? Een beetje euthanasie?quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Compromissen. GL was tegenstander van bijna elk VVD punt.
Dat D66 een ander standpunt wel krijgt, iets wat geen breekpunt is.quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe wil je hier een goed compromis over sluiten? Een beetje euthanasie?
Belangrijk genoeg voor D66 blijkbaar, aangezien ze het er vrij uitgebreid over hadden en dit wel een punt is waarop hun progressiviteit blijkt en waar ze vast ook wel wat stemmers mee hebben gewonnen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Om zoiets breekpunt te maken vind ik ook wel wat ver gaan, er zijn toch wel belangrijkere dingen.
Ik ookquote:Op donderdag 18 mei 2017 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Blijf het maar apart vinden dat ze de PVV buiten blijven sluiten.
Ja maar dat willen ze dus niet inruilen blijkbaar.quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat D66 een ander standpunt wel krijgt, iets wat geen breekpunt is.
Beter SGPgoden inderdaadquote:Op donderdag 18 mei 2017 17:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als d66 met cu gaat dan maak.ik.iets kapot
Raarquote:Op donderdag 18 mei 2017 17:12 schreef JanCees het volgende:
"We sluiten geen partijen uit, behalve de PVV natuurlijk"
uh oke
Is toch logisch ouwe reus, als die Wilders als een kleuter wegloopt als het hem niet zint, daar ga je niet nogmaals je handen aan branden.quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:12 schreef JanCees het volgende:
"We sluiten geen partijen uit, behalve de PVV natuurlijk"
uh oke
Die willen toch helemaal niet.quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:14 schreef DonRaja het volgende:
Poppenkast, je zal zien: ze komen weer uit bij de PvdA.
(lol)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |