abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_170975236
Welkom in het enige echte officiële H&M-fok-topic! Naast klagen over de levertijd van H&M en de niet werkende kortingscodes, kan je hier vragen stellen aan de H&M veteranen die fok rijk is. Deel je ervaringen of laat zien wat je hebt gekocht! O+

Website met shop
http://www.hm.com

Vorige delen
Topicreeks: LIF: H&M

Andere H&M topics
LIF / H&M x Balmain-collectie
LIF / Alexander Wang X H&M
LIF / Grootse H&M van Europa in Rotterdam
LIF / Isabel Marant-collectie H&M zorgt voor rijen
LIF / H&M toont collectie Anna Dello Russo
LIF / Nieuwe formule H&M gaat Other Stories heten
LIF / Versace for H&M 2012 Spring collection
LIF / Marni ontwerpt voorjaarscollectie voor H&M
LIF / Trish Summerville for H&M
LIF / David Beckham for H&M
LIF / Versace for H&M
LIF / H&M Conscious Collection
LIF / Lanvin voor H&M #2
LIF / Lanvin voor H&M
LIF / Shiatzy Chen for H&M
LIF / H&M opent grootste filiaal van Nederland op de Dam
LIF / H&M herfst 2010 Lookbook [First look]
LIF / H&M opent Monki-winkel nu ook in Rotterdam
LIF / H&M hysterie: ware aard van vrouwen tijdens shoppen
LIF / The Garden Collection by H&M
LIF / H&M lente collectie 2010
LIF / Sonia Rykiel lingeriecollectie voor H&M
LIF / Jimmy Choo doet H&M
LIF / Matthew Williamson voor H&M
LIF / Celebs wearing H&M
LIF / Tokio, in de rij bij H&M voor Comme des Garçons
LIF / Comme des Garçons meets H&M
LIF / Roberto Cavalli for H&M #2
LIF / Roberto Cavalli for H&M
LIF / H&M lanceert Kylie-collectie in China
LIF / COS, nieuwe keten van H&M
LIF / Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
LIF / Miuccia Prada doet H&M
LIF / H&M Solange Azagury-Partridge
LIF / Stella McCartney for H&M
LIF / Elio Fiorucci for H&M
LIF / H&M by Karl Lagerfeld

Veelgestelde vragen
Je eigen model samenstellen, zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…waar kan ik dat vinden?
De pasmodule is te vinden via de hoofdpagina hm.com onder 'Fashion' en door op 'Fashion studio' te klikken.

Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd. Een toevoeging geplaatst vijf dagen na de originele bestelling kan gezien worden als een losse bestelling.

Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop. Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt en ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...
Je kunt je bestelling nog annuleren.
- Mijn pagina,
- nog niet geleverde artikelen,
- aantal op 0 zetten,
- uitvoeren.
Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.

Wat betekent 'Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco... Zwolle'?
Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen drie dagen soms duurt een meer dan een week.

Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
Ja.

Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen twee keer de verzendkosten te betalen, of wel?
Nee.

Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd. Nu zie ik ineens bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd, terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
Mogelijk
- is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
- is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
- is het een combinatie van deze 2 dingen.
M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt. Als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten, verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
Je kan het gewoon terug brengen naar elke H&M winkel. Je krijgt koopbedrag (- de kortingen e.d.) dan op een tegoedkaart die een jaar geldig is. (maar als je die na bijvoorbeeld twee maanden gebruikt is die weer een jaar geldig). De pakbon meenemen en de zakjes waar het kledingstuk inzat.

Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken. Eventueel als je niet met een grote doos over straat wilt lopen, kan je het in een normale zak doen.

Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
De klantenservice vertelde mij dat het circa een/twee weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.

Kortingscodes
Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet twee kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentage combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.

Disclaimer: H&M controleert dit, als je een code niet persoonlijk hebt gekregen, loop je de kans dat je korting of gehele bestelling wordt geannuleerd en je account wordt geblokkeerd.


Run op Balmain collectie H&M in Koopgoot

De eerste bezoekers stonden er al rond zes uur vanochtend. Elk jaar stunt de modeketen met een collectie van een bekende ontwerper. Balmain ontwierp voor H&M 44 stuks kleding en 25 accessoires voor vrouwen. Ook voor mannen was er genoeg keus. Zij konden kiezen uit 31 kledingstukken en 9 accessoires.

Binnen 15 minuten was de hele collectie uitverkocht.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 16 mei 2017 @ 09:11:11 #2
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_170975242
Sale is terug mensen, _O_.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_170975262
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 09:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben echt zo gewend dat ik zowel nieuwe dingen als SALE bestel. Ik moest gister twee keer kijken waarom er geen SALE knop was, op mijn mobiel :') :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170975270
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 09:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Sale is terug mensen, _O_.
Woohoo :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 16 mei 2017 @ 09:16:27 #5
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_170975328
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 09:13 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Woohoo :D
*O* Gelukkig maar, want H&M zonder sale: :') :') :').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_170988563
H&M klantenservice :')
Ik had een vloerkleed besteld een paar dagen geleden, toen er 20% korting en gratis verzending was.
Krijg ik een mailtje met dat de order geannuleerd is omdat het product niet op voorraad is.
Dus ik ga kijken op de website, is het gewoon bestelbaar en op voorraad.
H&M getwittert en email en het order nummer doorgegeven krijg ik dit een dag later als reactie:

quote:
Bedankt voor de gegevens! Dat is inderdaad vreemd. Het bedrag wordt teruggestort en je kunt het kleed opnieuw bestellen, deze is wel gewoon beschikbaar!
Ja, dag :') Voor de normale prijs en dan nog de verzendkosten erbij.
Wil het gewoon geleverd hebben voor die prijs, want waarom het geannuleerd is weten ze zelf ook geen eens :')
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_170988743
Deze jurk, liiiiiiiefde. <3.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 23:22:39 #8
456432 Kamina
Tenacious!
pi_170993857
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 19:41 schreef Miniem het volgende:
H&M klantenservice :')
Ik had een vloerkleed besteld een paar dagen geleden, toen er 20% korting en gratis verzending was.
Krijg ik een mailtje met dat de order geannuleerd is omdat het product niet op voorraad is.
Dus ik ga kijken op de website, is het gewoon bestelbaar en op voorraad.
H&M getwittert en email en het order nummer doorgegeven krijg ik dit een dag later als reactie:

[..]

Ja, dag :') Voor de normale prijs en dan nog de verzendkosten erbij.
Wil het gewoon geleverd hebben voor die prijs, want waarom het geannuleerd is weten ze zelf ook geen eens :')
Bellen werkt wel echt beter. Ze zijn nog steeds de achterstand inhalen sinds de update, maar met bellen helpen ze je direct.
1 + 1 = blauw
pi_170994625
Klantenservice is sowieso slecht bezig. Ik ben verhuisd en wil een adres wijziging doorgeven. Dit kan blijkbaar alleen per telefoon, dus ik bellen, krijg ik te horen dat er een wachttijd is van meer dan 20 minuten, ja ammehoela met een 0900 nummer :') Dus ik al 2x een mail gestuurd met een simpele adreswijziging erin, tot nu toe nog steeds geen reactie van ze gehad. Het schijnt toch allemaal heel moeilijk te zijn. Sjonge jonge zeg...
pi_170995339
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 09:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Sale is terug mensen, _O_.
Ook ALTIJD als ik net de dag er voor besteld heb :{
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 17 mei 2017 @ 07:54:37 #11
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_170996103
quote:
2s.gif Op woensdag 17 mei 2017 01:39 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Ook ALTIJD als ik net de dag er voor besteld heb :{
Kan je niet alles nog een keer bestellen?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_171560687
Kreeg laatst weer een kortingscode thuis, maar heb dat ding helaas weggegooid. Heeft iemand de code nog?
Protège moi de mes désirs.
pi_171566933
Als ik een code zoek dan probeer ik altijd bij google "h&m kortingscode". Grote kans dat je dan wel iets vindt.
  vrijdag 9 juni 2017 @ 09:27:33 #14
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_171566949
Half april gemaild naar H&M Klantenservice "ja hey veul te druk je krijgt ooit antwoord maar #duurtlang". Dat blijkt. Begin juni en nog steeds geen respons gehad :').
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_171567968
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 09:27 schreef Debsterr het volgende:
Half april gemaild naar H&M Klantenservice "ja hey veul te druk je krijgt ooit antwoord maar #duurtlang". Dat blijkt. Begin juni en nog steeds geen respons gehad :').
Ik ook, heb ook al weer eens een herinnering gestuurd, maar dat helpt tot nu toe niets, hopeloos bedrijf is het ook..
  vrijdag 9 juni 2017 @ 10:57:51 #16
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_171568640
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 10:19 schreef Merel1808 het volgende:

[..]

Ik ook, heb ook al weer eens een herinnering gestuurd, maar dat helpt tot nu toe niets, hopeloos bedrijf is het ook..
Ik heb inderdaad ook maar een reminder gemaild, maar daar krijg je dezelfde respons op :') "ja hey nog steeds veul te druk we kunnen het niet aan anders bel effe kost wel geld maar helaas"
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 9 juni 2017 @ 12:54:29 #17
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_171570848
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 09:26 schreef loezzzje het volgende:
Als ik een code zoek dan probeer ik altijd bij google "h&m kortingscode". Grote kans dat je dan wel iets vindt.
Die codes werken nooit.
Protège moi de mes désirs.
pi_171571548
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 12:54 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Die codes werken nooit.
soms zitten er wel eens codes bij die mensen van zo'n kaart van de post hebben gehaald. maar de tijd dat 1304 het altijd deed is helaas voorbij ja.
pi_171804805
Gratis verzenden, dus maar weer eens besteld.

Bohhh, wat een slechte kwaliteit zeg. Truitjes te kort, en je kunt er zo doorheen kijken :X maten kloppen niet, ballerinas maat 39 vallen als 38, broek maat 38 kwam niet over mijn kuiten :'( (wijdere pasvorm my ass).

Alles weer in de zak en retour ermee.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_171839056
Kun je niet meer ruilen? Er staat alleen dat je kunt ruilen in de winkel. Maar de topjes die ik wil ruilen hebben ze niet in de winkel dus dat schiet niet op. Opnieuw bestellen is weer verzendkosten :S
pi_171847227
Ik was vandaag weer eens sinds een eeuwigheid in de h&m en ik heb er echt helemaal niets leuks gezien! :o
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_172326934
Gratis verzenden met code 4023, staat ook bij H&M.
Ben ik de enige waarbij de code niet werkt? ;(

Heb een bestelling van zowel gewone dingen als sale. Boven de 150 euro.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_172328496
Ik zag hem niet op de site staan, via google zie ik dit:

FREE STANDARD DELIVERY. Gebruik kortingscode 4023. Geldig op alle bestellingen tot en met 09-07-17.

Tegenwoordig bestel ik er bijna alleen nog maar van die goedkope skinny jeans in de sale. Mooie goedkope broeken voor het werk :P gooi er wel eens wat anders bij, maar dat valt erg vaak tegen de laatste tijd dus dan gaat het retour.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_172329347
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 21:14 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik zag hem niet op de site staan, via google zie ik dit:

FREE STANDARD DELIVERY. Gebruik kortingscode 4023. Geldig op alle bestellingen tot en met 09-07-17.

Tegenwoordig bestel ik er bijna alleen nog maar van die goedkope skinny jeans in de sale. Mooie goedkope broeken voor het werk :P gooi er wel eens wat anders bij, maar dat valt erg vaak tegen de laatste tijd dus dan gaat het retour.
Dank je wel! :@

In de app maken ze er gewoon nog reclame voor.

Dan maar zonder korting bestellen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_172713403
Het moment dat je na 20 bestelde items eindelijk 2 hele toffe hebt gevonden om te houden _O_
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 22:20:54 #26
470646 Jennifer030
Umm Destiny uit Ut Recht
pi_173266317
Weet iemand wanneer de 2018 collectie komt?

En baalt iemand ook van kleding met onnodige details of slechte kwaliteit opdrukken? :( hm wat doe je :(

Wel twee gave kledingsstukken kunnen scoren de afgelopen dagen :D
INDIEN JE EEN VERWIJDERVERZOEK HEBT INGEDIEND WIL IK JE VERZOEKEN DIT TE DOEN MET EEN WERKEND MAILADRES. WE MOETEN VERIFIEREN DAT HET ACCOUNT DAADWERKELIJK DE JOUWE IS, MAIL AJB NAAR PRIVACY@FOK.NL - admin (dd 19-12-2018 @ 20:57)
pi_173694187
Nog codes? :)
pi_174187637
3328 zou 25 euro korting geven bij een besteding van minimaal 100 euro. bij mij doet hij het niet, kennen jullie deze code?
pi_174748795
Wtf, allemaal sale dingen hebben ze in prijs verhoogd :') _O-
know'm sayin?
×
word? word.
pi_174836243
En iemand nog Erdem dingen gekocht?
pi_174838452
Ik niet, wat een spuuglelijke collectie :o Al kreeg ik het gratis zou ik het nog niet hoeven..
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174842884
Ik vond het ook allemaal niet zo, die designer collecties vind ik meestal maat tegenvallen eigenlijk.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_174850691
Ik vond dit juist één van de leukste collecties sinds jaren. Maar flink aan de prijs of al uitverkocht :{
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_174850749
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 19:45 schreef Bartjebart het volgende:
Ik vond dit juist één van de leukste collecties sinds jaren. Maar flink aan de prijs of al uitverkocht :{
Ik ook! Maar ik ga niet een paar uur van te voren klaarzitten of voor de deur staan.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 3 november 2017 @ 20:11:30 #35
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_174851276
Ik vond de Erdem-collectie ook leuk en om 10:20u waren er nog genoeg stukken! Maar ik vond het allemaal veel te duur.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_175013930
Heb net de app geupdate en nu doet hij het niet meer. Meer mensen die dat hebben? :?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_176827951
Eindelijk...
Als H&M club member nu altijd gratis standaardverzending en retourneren.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 30 januari 2018 @ 20:17:11 #38
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_176845843
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 21:38 schreef Bartjebart het volgende:
Eindelijk...
Als H&M club member nu altijd gratis standaardverzending en retourneren.
Heel fijn!
Heb zojuist maar weer eens wat uit de sale besteld, hopelijk passen een leuke winterjas en een leuk spijkerjasje... Ik vind de maten bij H&M zo vaag tegenwoordig, het is altijd weer een verrassing of het past.

Mijn limiet is inmiddels trouwens 900 euro _O-
Terwijl ik zelden voor meer dan 100-120 euro bestel, haha.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_176932351
Even gauw door de H&M in Geleen gerend. Gerucht ging dat hij dicht was en daar wegging. Gelukkig niet waar.

Aan de kassa vroeg het meisje of ik de 20% kortingsvoucher wilde gebruiken. Zo fijn, ik had weer helemaal geen benul van die vouchers :') bedenk altijd om er pas naar te kijken als ik weer buiten sta.

En net in de app nog een rits dingen besteld die ze niet in mijn maat hadden in de winkel :+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_177326856
Shoppen hier ook wel eens iemand bij de COS (het minimalistische zusje van H&M)?
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_177338051
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 21:38 schreef Bartjebart het volgende:
Eindelijk...
Als H&M club member nu altijd gratis standaardverzending en retourneren.
:Y zitten veel voordelen aan!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 21 februari 2018 @ 15:37:51 #42
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_177347604
Hoewel ik vroeger om de haverklap bestelde, merk ik dat ik het nu nog relatief nauwelijks doe. Ik vind de H&M steeds duurder worden voor nog steeds dezelfde (relatief slechte) kwaliteit. Ook weinig relatief 'vernieuwends' meer (op soms de Studio-collectie na). Meer mensen?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_178095086
Ik ben op zoek naar zomerkleding.
Ik vind het zo jammer dat ik kleding op de app wel kan filteren (bv tops: mouwloos), en op de website niet. Maar het is alleen bij de sale dit probleem :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 26 maart 2018 @ 12:05:04 #44
64792 Mryc
play me one more song
pi_178095502
Ik wilde vorige week voor het eerst in tijden weer eens iets bestellen. Als ik een afleverlocatie kies komt een nanoseconde een berichtje in beeld dat een van de artikelen niet op dat adres te leveren valt :?, maar nergens staat om welk artikel het gaat, of wordt het artikel verwijderd uit je winkelmand, waardoor het niet mogelijk is om te bestellen. Dan maar niet. Had het probleem overigens zowel in de app als op de website.
pi_178107273
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 12:05 schreef Mryc het volgende:
Ik wilde vorige week voor het eerst in tijden weer eens iets bestellen. Als ik een afleverlocatie kies komt een nanoseconde een berichtje in beeld dat een van de artikelen niet op dat adres te leveren valt :?, maar nergens staat om welk artikel het gaat, of wordt het artikel verwijderd uit je winkelmand, waardoor het niet mogelijk is om te bestellen. Dan maar niet. Had het probleem overigens zowel in de app als op de website.
Heb ik H&M gisteren gemaild. Antwoord: klopt, we zijn op de hoogte en ermee bezig.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_178145025
Mag je terugsturen na het wassen bij H&M?
pi_178145082
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 12:05 schreef Mryc het volgende:
Ik wilde vorige week voor het eerst in tijden weer eens iets bestellen. Als ik een afleverlocatie kies komt een nanoseconde een berichtje in beeld dat een van de artikelen niet op dat adres te leveren valt :?, maar nergens staat om welk artikel het gaat, of wordt het artikel verwijderd uit je winkelmand, waardoor het niet mogelijk is om te bestellen. Dan maar niet. Had het probleem overigens zowel in de app als op de website.
HM heeft momenteel wat storingen met de website.
pi_178145102
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 12:02 schreef tstile het volgende:
Mag je terugsturen na het wassen bij H&M?
Wat denk je zelf?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178145161
Afgelopen drie bestellingen gewoon betaald. Om vervolgens daarna een mailtje te krijgen dat het is uitverkocht.

Nohhhhhh. :r

Vanaf nu accept giro er bij hoor.
Noot noot.
pi_178145181
quote:
10s.gif Op woensdag 28 maart 2018 12:06 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
Volgens mij is 1 van de voorgedrukte redenen op het retourformulier 'krimpt na wassen', dus dat suggereert dat het mag.
pi_178145266
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 12:10 schreef Merel1808 het volgende:

[..]

Volgens mij is 1 van de voorgedrukte redenen op het retourformulier 'krimpt na wassen', dus dat suggereert dat het mag.
Serieus? Oh wow.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 28 maart 2018 @ 13:24:53 #52
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_178146677
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben op zoek naar zomerkleding.
Ik vind het zo jammer dat ik kleding op de app wel kan filteren (bv tops: mouwloos), en op de website niet. Maar het is alleen bij de sale dit probleem :')
Dat is vet irritant ja! Ik heb wel een truukje gevonden (in de app iig - site via MacBook niet geprobeerd).

Als je gewoon 'top' oid intypt, krijg je allemaal resultaten. Die kan je dan wel filteren op soort (en sale!)
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_178216654
quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2018 13:24 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Dat is vet irritant ja! Ik heb wel een truukje gevonden (in de app iig - site via MacBook niet geprobeerd).

Als je gewoon 'top' oid intypt, krijg je allemaal resultaten. Die kan je dan wel filteren op soort (en sale!)
Thanks! Ga ik proberen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178216679
Ik heb gister een MEGA doos gekregen. Bijna alles houd ik. En voor een bikini en broekje moet ik die enorme doos nu terug gaan sturen.
Weet iemand of je per se de originele verpakking voor een retour moet gebruiken? Ik kan het me wel goed voorstellen. Maar wilde het toch zeker weten.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178222579
quote:
5s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 18:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb gister een MEGA doos gekregen. Bijna alles houd ik. En voor een bikini en broekje moet ik die enorme doos nu terug gaan sturen.
Weet iemand of je per se de originele verpakking voor een retour moet gebruiken? Ik kan het me wel goed voorstellen. Maar wilde het toch zeker weten.
Gewoon in een tasje/doosje doen met uiteraard formulier en sticker, en gewoon opsturen ^O^ Zo vaak gedaan, altijd goed gekomen.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_178226746
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 22:33 schreef alors het volgende:

[..]

Gewoon in een tasje/doosje doen met uiteraard formulier en sticker, en gewoon opsturen ^O^ Zo vaak gedaan, altijd goed gekomen.
Thanks!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178924492
Meh. Eerste keer dat een retour niet goed verwerkt is. 25 april teruggestuurd, 26 april aangekomen volgens post.nl site en app, maar de bedragen in de app staan nog steeds open.

Uiteraard ook de eerste keer dat ik twee retouren in 1 doos heb gedaan :')
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_178925020
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:34 schreef Syrena het volgende:
Meh. Eerste keer dat een retour niet goed verwerkt is. 25 april teruggestuurd, 26 april aangekomen volgens post.nl site en app, maar de bedragen in de app staan nog steeds open.

Uiteraard ook de eerste keer dat ik twee retouren in 1 doos heb gedaan :')
Had ik ook. Je moet 2 weken wachten en daarna een mail sturen. Als je dan het bewijs van post nl stuurt dan verwerken ze het handmatig.
pi_178925208
Krijgen jullie wel gewoon de mails met dat je pakket verzonden is (met de volgcode) en achteraf dat je retour verwerkt is?

Op de een of andere manier houdt het bij mij steeds op wanneer ik de orderbevestiging heb gekregen. Oh en de reclamemails krijg ik ook gewoon...

Oplossing van H&M via de mail: ander mailadres gebruiken, maar daarvoor moet je dan weer de klantenservice bellen :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_183001315
Grote kick:

Morgen komt de samenwerking met Moschino. Ik vraag me af of het goed gaat lopen. Zijn er fans?

https://m2.hm.com/m/nl_nl(...)-moschino-tv-hm.html
  Moderator woensdag 7 november 2018 @ 16:05:27 #61
9859 crew  Karina
Woman
pi_183001403
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 16:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
Grote kick:

Morgen komt de samenwerking met Moschino. Ik vraag me af of het goed gaat lopen. Zijn er fans?

https://m2.hm.com/m/nl_nl(...)-moschino-tv-hm.html
Die shit is echt vreselijk ordinair :') Alleen die superroze jas vind ik stiekem wel leuk, maar zeker niet voor dat bedrag.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_183001784
Er zijn een paar leuke items maar te duur.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 7 november 2018 @ 16:26:44 #63
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_183001804
quote:
99s.gif Op woensdag 7 november 2018 16:05 schreef Karina het volgende:

[..]

Die shit is echt vreselijk ordinair :') Alleen die superroze jas vind ik stiekem wel leuk, maar zeker niet voor dat bedrag.
Ik vind het geweldig, O+. Then again houd ik van ordinair dus komt goed uit, :'). Wel erg duur maar ben ook benieuwd of ik überhaupt iets te pakken krijg.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_183016850
Het loopt nog niet heel hard met de Moschino spullen volgens mij. Ik heb de t-shirts en rode trui besteld en dat ging heel makkelijk.
pi_183017052
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 10:14 schreef Dragonberry het volgende:
Het loopt nog niet heel hard met de Moschino spullen volgens mij. Ik heb de t-shirts en rode trui besteld en dat ging heel makkelijk.
OMG, hoe is je dat gelukt? Ik zit al een half uur te refreshen :D
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_183017174
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 10:27 schreef MissJ het volgende:

[..]

OMG, hoe is je dat gelukt? Ik zit al een half uur te refreshen :D
oh :@ gewoon via de app. 10 over 10 kon ik alles nog kopen.
pi_183017196
Shit! Vergeten. Wilde een jurk kopen.
pi_183017217
De app werkt momenteel niet zie ik nu.. Hopelijk is het snel opgelost en kunnen jullie shoppen ;)
pi_183017337
Shit ik kan niet afrekenen. Krijg steeds foutmelding.
pi_183017453
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 10:33 schreef Dragonberry het volgende:

[..]

oh :@ gewoon via de app. 10 over 10 kon ik alles nog kopen.
Oeh! Kwam er net in via de app en heb 1 artikel in mijn mandje gegooid, maar nu blijft ie hangen bij het voltooien van de aankoop.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_183017514
Zucht betalen lukt maar niet. Straks natuurlijk winkelmand leeg. :(
pi_183017526
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 10:50 schreef potjecreme het volgende:
Zucht betalen lukt maar niet. Straks natuurlijk winkelmand leeg. :(
Dus dat! Zo irritant dit :(
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_183017658
GELUKT!!!!!!!!!!!
pi_183017678
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 11:00 schreef potjecreme het volgende:
GELUKT!!!!!!!!!!!
*O* *O*
pi_183017732
Woehoeee, hier ook net gelukt *O* *O* *O*
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_183017774
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 11:06 schreef MissJ het volgende:
Woehoeee, hier ook net gelukt *O* *O* *O*
yes!
pi_183017814
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 11:08 schreef potjecreme het volgende:

[..]

yes!
Ben zo blij!
Wat heb jij besteld?

Ik dat zwarte vest / jasje met grote gouden kettingen erop geborduurd. Ziet er zo ontzettend fout uit, waardoor ik het juist dus leuk vind O+ En het is een excuslief item staat erbij, waardoor ik het nog leuker vind :D
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_183017852
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 11:10 schreef MissJ het volgende:

[..]

Ben zo blij!
Wat heb jij besteld?

Ik dat zwarte vest / jasje met grote gouden kettingen erop geborduurd. Ziet er zo ontzettend fout dat ik het juist dus leuk vind O+ En het is een excuslief item staat erbij, waardoor ik het nog leuker vind :D
Een rode/roze jurk met mini mouse erop.
pi_183018087
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 11:12 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Een rode/roze jurk met mini mouse erop.
^O^

Wilde net weer even alles rustig bekijken, maar het loopt weer vast hoor :D We hebben echt geluk gehad denk ik :Y
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_183018433
Oh die Goofy trui... maar ja, uitverkocht
pi_183019266
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 11:28 schreef MissJ het volgende:

[..]

^O^

Wilde net weer even alles rustig bekijken, maar het loopt weer vast hoor :D We hebben echt geluk gehad denk ik :Y
Ja ik ging ook weer kijken en weer ging het moeizaam. Denk dat we geluk hebben gehad maar ook dat het beleid is aangepast.
pi_183050362
OMG...

https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0691323002.html 299.- :')

Waarom heet een "tuinbroek" (zo ken ik het tenminste) ineens een salopette? :{

Ik vind het een bizarre collectie met enkele wel leuke stukken, maar ik voorzie ook heel wat sale items met flinke kortingen..
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_183059735
Die condooms ;(



  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 10 november 2018 @ 14:38:12 #84
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_183061655
Ik wilde het spijkerrokje maar de app liet me niet betalen, ;(.

Heb nu, later, 2 jurkjes besteld maar goed. Misschien worden er nog items geretourneerd. Dan probeer ik het weer.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 10 november 2018 @ 14:38:34 #85
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_183061661
Oh en ik hoop juist op sale items, :9.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_183061745
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2018 14:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wilde het spijkerrokje maar de app liet me niet betalen, ;(.

Heb nu, later, 2 jurkjes besteld maar goed. Misschien worden er nog items geretourneerd. Dan probeer ik het weer.
Welke heb je besteld? Spijkerrokje is mij ook niet gelukt.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 10 november 2018 @ 15:07:07 #87
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_183062247
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 14:42 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Welke heb je besteld? Spijkerrokje is mij ook niet gelukt.
De leren en die ‘gouden’ met Bardot neckline/poefmouwen.

Die leren jurk ga ik niet houden want $$$$ maar wil hem op zn minst gepast hebben (en dan hopen dat het lelijk staat zodat het getreur over het retourneren minder is).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_183062302
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 november 2018 15:07 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

De leren en die ‘gouden’ met Bardot neckline/poefmouwen.

Die leren jurk ga ik niet houden want $$$$ maar wil hem op zn minst gepast hebben (en dan hopen dat het lelijk staat zodat het getreur over het retourneren minder is).
Hahaha
pi_183062519
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 november 2018 15:07 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

wil hem op zn minst gepast hebben (en dan hopen dat het lelijk staat zodat het getreur over het retourneren minder is).
Nou, ik zou eerst maar afwachten of je het überhaupt past.

Het valt nogal ruim (iig de herenmaten), en lees dat ook veel op FB.

[ Bericht 20% gewijzigd door tomatenrood op 10-11-2018 15:30:33 ]
pi_183062885
Mijn jurk is net afgeleverd. Het model is sowieso baggy. Hij past en een maat kleiner had ook gepast.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 11 november 2018 @ 22:02:00 #91
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_183090210
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 november 2018 15:10 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Hahaha
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 15:23 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Nou, ik zou eerst maar afwachten of je het überhaupt past.

Het valt nogal ruim (iig de herenmaten), en lees dat ook veel op FB.
Het past en ik kan wel janken.

Want het staat beautiful en nu moet het terug :'(
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_183090234
quote:
9s.gif Op zondag 11 november 2018 22:02 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

[..]

Het past en ik kan wel janken.

Want het staat beautiful en nu moet het terug :'(
Rest van de maand water en brood.
pi_183092438
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 22:03 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Rest van de maand water en brood.
Ja, dan past het aan het eind van de maand dus niet meer ;)
pi_183122813
Toch weer retour.
pi_183325139
ligt het aan mij of doet de site het niet? ik kan dingen in mijn winkelwagen stoppen maar kan niet daadwerkelijk bestellen, dan loopt ie vast. ze mogen ook wel wat aan de voorraad doen, echt werkelijk bijna alles wat ik wilde bestellen stond op; uitverkocht.
pi_183326077
Zal wel aan de Black Friday drukte liggen..
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_186313587
Megakick :+
Dat nieuwe membership is niet echt gunstig, of ligt dat aan mij? Gratis verzenden/retour vanaf 20 euro, daar zat voorheen toch geen minimum aan?

Neem aan dat je niet kunt kiezen voor het oude membership te houden oO<
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_186314595
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 18:01 schreef Syrena het volgende:
Megakick :+
Dat nieuwe membership is niet echt gunstig, of ligt dat aan mij? Gratis verzenden/retour vanaf 20 euro, daar zat voorheen toch geen minimum aan?

Neem aan dat je niet kunt kiezen voor het oude membership te houden oO<
Ik zit gelijk in dat Premium (of Plus? Ze gebruiken twee termen...) membership. Heb dus nog steeds altijd gratis verzenden. En nu bij elke 150 punten 4 euro korting.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_186318173
^ ik ook. zit volgens mij nu in plus. heb ook al 5 vouchers gehad van ¤4. en zover ik het kan zien kun je dus die dingen apart inleveren en iets voor ¤5 bestellen, heb je het voor een euro.
pi_186334840
Ik kan nergens vinden hoe ik de nieuwe voorwaarden moet accepteren. Sta automatisch ingelogd in de app.

Ik zit niet in de Plusversie, dat kan ik wel zien. Mss ff uitloggen en dan weer in.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_186562105
Besteld :Y) zit nu op 395 punten :')
Er gaat een hoop terug. Ik zag alleen net pas dat het nu ineens via DHL moet. Blijkbaar verschilt dat per levering en moet je goed naar je retouretiket kijken.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 2 mei 2019 @ 13:03:09 #102
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_186562528
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 12:41 schreef Syrena het volgende:
Besteld :Y) zit nu op 395 punten :')
Er gaat een hoop terug. Ik zag alleen net pas dat het nu ineens via DHL moet. Blijkbaar verschilt dat per levering en moet je goed naar je retouretiket kijken.
Klopt, mijn laatste 5 leveringen waren allemaal DHL en ook een ander retour adres.
pi_186573724
Bij mijn vorige bestelling zag ik dat ik kon kiezen voor DHL of Post NL levering.
pi_186577217
Een aantal bestellingen (redelijk kort op elkaar...) gingen hier 'ineens' via DHL, maar bij mijn laatste kon ik ineens bij afhaalpunten voor een PostNL punt kiezen. Gelukkig.
Ik denk dat ze ook best wat commentaar hebben gehad op het DHL gebeuren ineens.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_189539774
De Giambattista Valli x H&M collectie komt er bijna aan!

https://www.cosmopolitan.(...)-giambattista-valli/

Onderstaand zie ik wel zitten.



pi_189566441
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 22:52 schreef potjecreme het volgende:
De Giambattista Valli x H&M collectie komt er bijna aan!

https://www.cosmopolitan.(...)-giambattista-valli/
Mooie spullen!!! Ik ga weer voor de (digitale) deur liggen. F5'en tot mijn duim zeer doet :P
pi_189577319
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 22:52 schreef potjecreme het volgende:
De Giambattista Valli x H&M collectie komt er bijna aan!

https://www.cosmopolitan.(...)-giambattista-valli/

Onderstaand zie ik wel zitten.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Naar wat voor gelegenheid zou je de rode jurk dragen?
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
  Moderator woensdag 23 oktober 2019 @ 12:28:34 #108
9859 crew  Karina
Woman
pi_189578913
Sommige herenkleding daar zijn meer dameskleding.
Vooral de truien.

Dit is leuk als je stierenvechter bent.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 23 oktober 2019 @ 13:00:24 #109
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_189579468
quote:
99s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 12:28 schreef Karina het volgende:
Sommige herenkleding daar zijn meer dameskleding.
Vooral de truien.

Dit is leuk als je stierenvechter bent.
[ afbeelding ]
Ik vind de herenkleding juist enorm veel beter dan de vrouwenkleding (op de rode jurk na).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Moderator woensdag 23 oktober 2019 @ 13:11:23 #110
9859 crew  Karina
Woman
pi_189579628
quote:
17s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 13:00 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik vind de herenkleding juist enorm veel beter dan de vrouwenkleding (op de rode jurk na).
Voor dames vind ik de herenkleding leuk :D Sommige van die truitjes zou ik wel willen hebben.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 23 oktober 2019 @ 13:13:55 #111
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_189579677
quote:
99s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 13:11 schreef Karina het volgende:

[..]

Voor dames vind ik de herenkleding leuk :D Sommige van die truitjes zou ik wel willen hebben.
Dat kan ook natuurlijk, :+. Sommige zijn inderdaad ook voor dames leuk. Maar ik houd ook wel van die soort kleding bij mannen, :). Je hoeft ook niet alle stukken te combineren, :D.

Meestal bij designersamenwerkingen van H&M vind ik de mannenafdeling behoorlijk aan het kortste eind trekken dus _O_ voor deze collectie.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_189828380
Ik kom niet op mijn account. Krijg steeds dat stomme filmpje te zien.
pi_189829181
Het witte kanten jurkje is schattig en de rode broek tof. Maar ik ga t niet kopen.
pi_189829781
Uitverkocht
pi_189837593
Ik vind die zwarte herenschoenen heel leuk, maar niet voor 250 euro. Jammer hoor ;(
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')