na kinderbedtijd.quote:
Ik heb toch geen capuchon.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe eens aardig tegen mijn goede vriend David.
Moest ik ook aan denken.quote:
waarom, in hemelsnaam, ben ik zo visueel ingesteldquote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:02 schreef YokiKater het volgende:
Straks komt die Franse mevrouw, daar krijg ik een vrolijke baquette van.
Mooie lange benen heeft ze wel.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:02 schreef YokiKater het volgende:
Straks komt die Franse mevrouw, daar krijg ik een vrolijke baquette van.
Daar zwerft nog ergens een foto van rond ook.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
waarom, in hemelsnaam, ben ik zo visueel ingesteld
ik heb al genoeg aan het beeld dat ik voor me heb van jou met een stobroodje gezond tussen je benenquote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar zwerft nog ergens een foto van rond ook.
Wat staat er eigenlijk in je UIquote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
waarom, in hemelsnaam, ben ik zo visueel ingesteld
Ik vind 90% maar niks.quote:
Dat was echt een topshow.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Niet echt dit soort taferelen dit jaar
[ afbeelding ]
quote:
En ze hadden niet eens gewonnen.quote:
Tutututu!! Dat is een poging om de melodie na te doen.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:29 schreef Specularium het volgende:
Henk zal dit wel fantastisch vinden, van die muziek die helemaal nergens op slaat.
Dat stukje is geript uit dit nummerquote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Tutututu!! Dat is een poging om de melodie na te doen.
quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat stukje is geript uit dit nummer
Ik ben voor de aantrekkelijkste damequote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Roemenië, behalve Henk.. die is voor Italië.
Dat is een mooie prestatie, het gaat tenslotte om het meedoen en niet om het winnen.quote:
Als dat die vent in een jurk was dan wel ja.quote:
Nee, die italiaan met een snorretje en een aap erbij. Soort Donkey Kong.quote:Op zondag 14 mei 2017 00:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als dat die vent in een jurk was dan wel ja.
In die clip staat die toch echt in een jurk ...quote:Op zondag 14 mei 2017 00:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, die italiaan met een snorretje en een aap erbij. Soort Donkey Kong.
quote:Op zondag 14 mei 2017 00:42 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben trouwens wel content met de tiende plaats van Noorwegen, gelukkig nog nét boven dat gejengel van Nederland. De vakjury wist Noorwegen beter op waarde te schatten dan het thuispubliek.
Enorm jammer van Italië; een liedje dat ik nog heel lang zal blijven draaien.
Hoezo maakt mij dat een held? Ik had al aangegeven dat het een tijdelijke UI was. Francesco Gabbani blijf ik lekker draaien en zien we terug in mijn jaarlijst, net als de Noorse inzending.quote:
HAquote:Op zondag 14 mei 2017 00:49 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig ziet nu pas dat dit de NWS-SC is
We hadden gehoopt dat je nog lang zou wegblijven.quote:Op zondag 14 mei 2017 00:49 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig ziet nu pas dat dit de NWS-SC is
Ik heb geen moeite met hier wegblijven. Het verbaast me eigenlijk hoe lang dit topic het nog volhoudt.quote:Op zondag 14 mei 2017 00:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
We hadden gehoopt dat je nog lang zou wegblijven.
Alleen jij, sukkel.quote:Op zondag 14 mei 2017 00:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
We hadden gehoopt dat je nog lang zou wegblijven.
Hoe ist eigenlijk op je werk?quote:Op zondag 14 mei 2017 01:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met hier wegblijven. Het verbaast me eigenlijk hoe lang dit topic het nog volhoudt.
Daar verbaas ik me ook regelmatig over. Er zijn volgens mij nooit dagen dat er niks gepost wordt.quote:Op zondag 14 mei 2017 01:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met hier wegblijven. Het verbaast me eigenlijk hoe lang dit topic het nog volhoudt.
De laatste keer dat jouw moeder kwam stond half Thailand, Indonesië, Sri-Lanka en India onder water.quote:
Hij noemt het ook wel de Tsumama.quote:Op zondag 14 mei 2017 18:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De laatste keer dat jouw moeder kwam stond half Thailand, Indonesië, Sri-Lanka en India onder water.
Ze zullen de stagiair wel weer de schuld geven.quote:
quote:Op maandag 15 mei 2017 14:23 schreef Hathor het volgende:
Zit ik daar net door een topic te lezen, kom ik ineens posts van 3-voud tegen. Toen pas kreeg ik in de gaten dat het een topic uit 2013 was. Zat wel effe raar te kijken ineens.
Ah ja snap ik dan schrik je toch even.quote:Op maandag 15 mei 2017 14:23 schreef Hathor het volgende:
Zit ik daar net door een topic te lezen, kom ik ineens posts van 3-voud tegen. Toen pas kreeg ik in de gaten dat het een topic uit 2013 was. Zat wel effe raar te kijken ineens.
Nee, dit is het pol cafequote:Op dinsdag 16 mei 2017 10:53 schreef Japie77 het volgende:
Is deze plek het equivalent van Pol Cafe op NWS?
Zitten jullie hier ook al? Hou je nog wel vrije tijd over?quote:
Als je hier dan maar niet je POL-fitties gaat doorzetten.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:16 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee ik zoek een nieuwe plek. Dus denk dat dit hem gaat worden.
Ik ben helemaal niet geband in BNW faggot. Je hoort toch bovenstaande reactie? Niet doorzetten van je haat jegens mij hier. Optyfen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:20 schreef Kaas- het volgende:
Eerst in BNW geband, toen als reactie naar POL verhuisd en daar ook al gauw geband en nu als reactie daarop naar NWS verhuisd. Veel plezier met deze topuser mensen.
Zeg het hem Japert.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:22 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet geband in BNW faggot. Je hoort toch bovenstaande reactie? Niet doorzetten van je haat jegens mij hier. Optyfen.
Oh ja die is ongedaan gemaakt later. Nou, je hebt gelijk in dat ik beter weg kan. Hopelijk vind je hier je geluk.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:22 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet geband in BNW faggot. Je hoort toch bovenstaande reactie? Niet doorzetten van je haat jegens mij hier. Optyfen.
Jij bent de grootste zuiger en stoker van allemaal (en ook de minst intelligente trouwens). Dus ga lekker terug naar je kliek met gelijkgestemden.quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:36 schreef timmmmm het volgende:
Iedereen die hier alleen maar komt om ruzie te maken, gooi ik gewoon weg hoor. Flauwekul allemaal
Is je moeder een beetje lekker?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:44 schreef Japie77 het volgende:
Ik snap dat dat beeld nu ontstaat maar er zit nogal een geschiedenis achter waar ik jullie niet mee lastig zal vallen.
Gewoon puur ter info.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:45 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Beetje verkouden maar voor de rest oke, hoezo?
Hahaha. Veel plezier hierquote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:34 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Jij bent de grootste zuiger en stoker van allemaal (en ook de minst intelligente trouwens). Dus ga lekker terug naar je kliek met gelijkgestemden.
En bitterballen met mayo.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:55 schreef YokiKater het volgende:
Vanaf nu gaat dit topic over helikopters en ijshockey.
damn rightquote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:55 schreef YokiKater het volgende:
Vanaf nu gaat dit topic over helikopters en ijshockey.
Smeerlap.quote:
Jamaica has a hockeyteam. Sanka, you dead?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
damn right
heb je dit gezien
http://www.ctvnews.ca/spo(...)r-olympics-1.3412133
hopelijk gratis tickets via fok! voor de film want ik ga het verder niet volgen natuurlijk
Wat is friet nou weer?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:56 schreef sp3c het volgende:
bitterballen met mayo eet je zeker bij je friet
Die van Mora zijn ook best oke.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Uit de oven, van Kwekkeboom, zonder mayo.
Jah man.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jamaica has a hockeyteam. Sanka, you dead?
dat geluksei gaat het sowieso niet overlevenquote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jamaica has a hockeyteam. Sanka, you dead?
Hebben een beter korstje ja, al zijn die Kwekkeboom qua smaak wel iets beter.quote:
14. Bijna 15quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:01 schreef Japie77 het volgende:
Hoe oud zijn de meesten hier als ik vragen mag?
12.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:01 schreef Japie77 het volgende:
oud genoeg voor je moeder, meer hoef je niet te wetenquote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:01 schreef Japie77 het volgende:
Tussen de 40 en 45.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:01 schreef Japie77 het volgende:
Vast niet boven de 25 aangezien dit soort moeder grapjes vooral door pubers gemaakt worden.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
oud genoeg voor je moeder, meer hoef je niet te weten
wat heeft ze eisen ofzo ... boven de 18 is gewoon oud genoegquote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:09 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Vast niet boven de 25 aangezien dit soort moeder grapjes vooral door pubers gemaakt worden.
Echt? Ik wist wel dat ik mijn tijd ver vooruit was.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:11 schreef sp3c het volgende:
maken pubers uberhaupt dit soort grapjes nog?
ik kreeg de indruk dat die alleen nog maar over hun persoonlijke groei en shit keuvelden tegenwoordig ... dit stelt me absoluut gerust
die ene rare dude met dat haar is toch een mohammedaan?quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:15 schreef sp3c het volgende:
laatst ook in de tram door fucking Loosduinen, zaten twee van die kutten te babbelen over een opleiding die ze gedaan hadden naast (!) school, was niet leuk of nuttig maar zo goed voor de persoonlijke groei bladiebla, blij dat ze het gedaan hadden hoor maar de koffie konden ze nog niet drinken want die was nog heet ...
MOETEN JULLIE NIET COMAZUIPEN OFZO, STELLETJE ONGELOOFLIJKE KUTWIJFEN!?!???!?!
Yasmin heeft een opblaasbare jacuzzi in haar voortuin.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:18 schreef Japie77 het volgende:
Ben bang dat dit ook niet mijn plekje gaat worden. Beetje tokkie niveau hier.
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:19 schreef sp3c het volgende:
je zal hun vader maar zijn he, komtie op de vaderconventie, al die bazen zo van:
'ja nee mijn zoon gooide tijdens het feijenoord 20jaarfeest een steen naar de politie, wat een baas'
'vind je dat al een baas? mijn zoon gooide tijdens datzelfde feest een agent tegen de stenen!!!'
'nice'
'die komt er wel'
'nou mijn dochter heeft twee opleidingen tegelijk gedaan van mijn geld, das ook tof'![]()
ja
nee
wat een kutwijf joh
Yasmin is toch die Jodenlover? Ik ben juist Pro Palestina.....quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Yasmin heeft een opblaasbare jacuzzi in haar voortuin.
Oh, dan kom ik hier postenquote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Yasmin heeft een opblaasbare jacuzzi in haar voortuin.
Beetje uitslapen is toch lekker. Ben dol op uitslapen, verslapen, hazeslaapjes, uiltjes knappen, tukjes doen, weg dommelen etc etc.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:23 schreef sp3c het volgende:
tering, pas je op dat je niet te vroeg opstaat?
Nét oud genoeg om je zusje te belagenquote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:01 schreef Japie77 het volgende:
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:20 schreef Kaas- het volgende:
Eerst in BNW geband, toen als reactie naar POL verhuisd en daar ook al gauw geband en nu als reactie daarop naar NWS verhuisd. Veel plezier met deze topuser mensen.
hijs al wegquote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:18 schreef Japie77 het volgende:
Ben bang dat dit ook niet mijn plekje gaat worden. Beetje tokkie niveau hier.
Jij neemt wel vaker berichten over van notoire leugenaars en gelooft dat meteen? Klopt weinig van dat bericht. Ik ben niet geband in BNW en ik weet niet precies hoe lang ik in Cafe heb gepost maar voor mijn gevoel toch zeker een jaar.quote:
Wij wisten toch ook niet van te voren dat je en notoire leugenaar bentquote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:46 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Jij neemt wel vaker berichten over van notoire leugenaars
ik neem alles voor waar aan, dat is makkelijker levenquote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:46 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Jij neemt wel vaker berichten over van notoire leugenaars en gelooft dat meteen? Klopt weinig van dat bericht. Ik ben niet geband in BNW en ik weet niet precies hoe lang ik in Cafe heb gepost maar voor mijn gevoel toch zeker een jaar.
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:20 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Yasmin is toch die Jodenlover? Ik ben juist Pro Palestina.....
Ga maar gewoon weer weg.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:36 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Zionistenlover sorry.
Hoezo?quote:
Kan me jou niet herinneren. Hoe bedoel je dat ik elke post aan jou verloor?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik ken Japie nog wel van de tijd dat ik mod was op de frontpage, die gast verloor gewoon elke post aan mij, helaas heeft hij het forum ook ontdekt.
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:54 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb gehoord dat Japie Krekel een antisemiet en een jodenhaker is. Vertel eens japie, heeft je moeder dat hakenkruis op je voorhoofd gebrand of heb je dat zelf gedaan?
Omdat je daar ook alleen maar aids poste.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:27 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Kan me jou niet herinneren. Hoe bedoel je dat ik elke post aan jou verloor?
Gast ik heb nooit op de frontpage gepost man. Je bent in de war met iemand anders.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Omdat je daar ook alleen maar aids poste.
timmmmm kan wel wat verder terugkijken in jouw postgeschiedenis.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:28 schreef Japie77 het volgende:
[..]
En dat concludeer je allemaal uit dat ik het woord zionist gebruik. Knap!
Nee, die posts zijn allemaal verwijderd.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:29 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Gast ik heb nooit op de frontpage gepost man. Je bent in de war met iemand anders.
Dan nog kan hij dat niet uit mijn posts halen aangezien ik totaal geen probleem met Joden heb. Ik heb helemaal niks met mensen die hele bevolkingsgroepen wegzetten puur omdat het geloof of het kleurtje diegene niet aanstaat.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
timmmmm kan wel wat verder terugkijken in jouw postgeschiedenis.
Je bent een leugenaar dude.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, die posts zijn allemaal verwijderd.
Echt welquote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:29 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Gast ik heb nooit op de frontpage gepost man.
Omdat je nu een ban hebt waarschijnlijkquote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:39 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Een enkele keer misschien maar niet veel.
Even getest maar nee kan gewoon posten daar.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Omdat je nu een ban hebt waarschijnlijk
Ah daar ken ik hem dus van, volgens mij heb ik ook de nodige posts van hem in de shredder gestopt.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik ken Japie nog wel van de tijd dat ik mod was op de frontpage, die gast verloor gewoon elke post aan mij, helaas heeft hij het forum ook ontdekt.
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah daar ken ik hem dus van, volgens mij heb ik ook de nodige posts van hem in de shredder gestopt.
Ga es wegquote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:06 schreef Japie77 het volgende:
[..]![]()
Nog een leugenaar. Wat is FOK toch een putje met randfiguren.
Ja, dat gaat van klagen tot aan de brievenbus vol schijten.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:02 schreef Japie77 het volgende:
Wat is dat toch met bepaalde subfora en de angst/agressie voor nieuwkomers. Behandelen jullie nieuwe mensen in de straat ook zo?
Van alle mensen moest ie dat ook precies aan jou vragen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dat gaat van klagen tot aan de brievenbus vol schijten.
Ik moet mijn imago hoog houden, mensen mogen niet weten dat ik stiekem een aardige jongen ben.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Van alle mensen moest ie dat ook precies aan jou vragen.
<3
Precies, zo werkt dat gewoon.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:12 schreef sp3c het volgende:
nee dan gaan ze met je praten enzo, die fout heb ik ook een keer gemaakt
zeker met nieuwen moet je er gewoon gelijk op klappen wat dat betreft, dan is het tenminste duidelijk
Nou, succes. Van het aardige jongen-imago kom je niet zo snel af hoor.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik moet mijn imago hoog houden, mensen mogen niet weten dat ik stiekem een aardige jongen ben.
Nou, lekker dan.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou, succes. Van het aardige jongen-imago kom je niet zo snel af hoor.
Ik ben geen linkse hoor. Wel weer een linke, dat dan weer wel...quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:23 schreef sp3c het volgende:
het is gek dat juist linksen niet snappen hoe de natuur werkt wat dat betreft
waarom doe je er dan zo'n moeite voor???
ik snap voetbal ook niet, dan zou het gek zijn als ik geld in ging lopen zamelen voor een trapveldje om de hoek
ik wil gvd geen eens trapveldje om de hoek!
voor ons ben je vanaf nu linksquote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:40 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik ben geen linkse hoor. Wel weer een linke, dat dan weer wel...
Whahaquote:
Extreem link?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
voor ons ben je vanaf nu links
extreem links vanaf volgende week
lekker hoorquote:
Yoki snaptquote:
Hebben ze geen skeere Chinese namaak versie ervan ofzo ...quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
https://www.thisiswhyimbr(...)squito-cane-replica/
250 dollar, fucking hell.
Even teruggezocht, 24 euro, valt mee dus.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zal ook wel weer veel te duur zijn geweest.
Dat is idd niet duur.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even teruggezocht, 24 euro, valt mee dus.
Was wel in de periode dat Zavvi allemaal bugs had waardoor je alles voor goedkoop kon bestellen. Allemaal boxsets voor een tientje en zulk soort grapjes. Meeste dingen die ik toen had besteld zijn toen wel geannuleerd, maar deze dus nietquote:
Wormpjes in barnsteen zijn dan weer vrij zeldzaam.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Handig voor als je jeuk aan je kont hebt.
Veel rook bij brand schuimrubberfabriek Bredaquote:
Dit bord staat er ook mooi trouwensquote:Op woensdag 17 mei 2017 12:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Veel rook bij brand schuimrubberfabriek Breda
Schuimrubberfabriek... dat is echt fucked up. Zal je zien dat er ook van dat volk gaat kijken, lekker gezond is dat. Wegwezen uit die rook.
De kleur van de rook zegt al genoeg.quote:Op woensdag 17 mei 2017 12:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Veel rook bij brand schuimrubberfabriek Breda
Schuimrubberfabriek... dat is echt fucked up. Zal je zien dat er ook van dat volk gaat kijken, lekker gezond is dat. Wegwezen uit die rook.
Wat heeft dit nu weer met Surinamers te maken?quote:Op woensdag 17 mei 2017 15:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De kleur van de rook zegt al genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe diem quam minimum credula postero.
Geen idee, probeer m ook te lokken met een gifje. Helaas nog geen reactiequote:
Dat ligt aan de website, kun jij dus niks aan doen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 00:01 schreef moemoe het volgende:
Host 'xxxxxxx' is blocked because of many connection errors; unblock with 'mysqladmin flush-hosts'.
Ik krijg deze melding op een website en vroeg me af of dit aan mij lag en/of dat ik het kan verhelpen.
Als iemand anders het weet...
Oh, good, danke!quote:Op donderdag 18 mei 2017 00:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat ligt aan de website, kun jij dus niks aan doen.
FIELDFUCK!!!!!quote:Op woensdag 17 mei 2017 23:56 schreef TCI het volgende:
[..]
Geen idee, probeer m ook te lokken met een gifje. Helaas nog geen reactie
Henk wel.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Weetje wat nou echt lachen is? Niemand heeft dit zitten lezen.
Ik zit nu ook per direct in de ziektewet.quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:32 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zag net DJMO bij het NOS journaal.
Met of zonder vergiet?quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:32 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zag net DJMO bij het NOS journaal.
Is grapje, ik heb dat toch allang gezien joh.quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/w(...)-8-uur-journaal.html
is al schoongemaakt zeurpiet.quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:56 schreef Specularium het volgende:
Vergietje heeft wel een vies beeldscherm.
Jij na het optreden van vergietje waarschijnlijk ook, viespeukquote:Op donderdag 18 mei 2017 21:56 schreef Specularium het volgende:
Vergietje heeft wel een vies beeldscherm.
Waar is Elf om deze grap te reeten.quote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2017 00:08 schreef LTVDK het volgende:
Maar goed dat ik geen ER meer ben, anders had ik straks met mijn kop op tv gemoeten.
Ik krijg dit nu opeens ook ...quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]![]()
En waarom krijg ik quote-alerts terwijl ik gewoon in het topic zit?
Ja enorm.quote:
Met twee alerts krijg je tenminste het gele balkje om ze weg te klikken.quote:
Ja, dat wilde ik even testen.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 00:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met twee alerts krijg je tenminste het gele balkje om ze weg te klikken.
Moeten we dus ophouden met quoten waarschijnlijk ...quote:
Als Dijkhoffdoppelgangerquote:Op vrijdag 19 mei 2017 00:08 schreef LTVDK het volgende:
Maar goed dat ik geen ER meer ben, anders had ik straks met mijn kop op tv gemoeten.
Zouden ze gelijk denken dat we stiekem staatsmedia zijn.quote:
Ouwe propageerbeerquote:Op vrijdag 19 mei 2017 08:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zouden ze gelijk denken dat we stiekem staatsmedia zijn.
Niet om Teeven?quote:Op vrijdag 19 mei 2017 11:45 schreef Specularium het volgende:
Wij lachen hier alleen om je moeder.
Vooral timmmm.
Geluidshinder van buren valt onder het burenrecht en is derhalve geen VvE-zaak. Tenzij er sprake is van een aangelegde vloerconstructie, welke in strijd is met het reglement. Dat is er hier niet.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 16:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe lezen jullie deze zin:
Geluidshinder van buren valt onder het burenrecht en is derhalve geen VvE-zaak. Tenzij er sprake is van een aangelegde vloerconstructie, welke in strijd is met het reglement. Dat is er hier niet.
Lezen jullie dat de vloer niet in strijd is met het reglement of dat er geen reglement is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |