Yasmin heeft een opblaasbare jacuzzi in haar voortuin.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:18 schreef Japie77 het volgende:
Ben bang dat dit ook niet mijn plekje gaat worden. Beetje tokkie niveau hier.
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:19 schreef sp3c het volgende:
je zal hun vader maar zijn he, komtie op de vaderconventie, al die bazen zo van:
'ja nee mijn zoon gooide tijdens het feijenoord 20jaarfeest een steen naar de politie, wat een baas'
'vind je dat al een baas? mijn zoon gooide tijdens datzelfde feest een agent tegen de stenen!!!'
'nice'
'die komt er wel'
'nou mijn dochter heeft twee opleidingen tegelijk gedaan van mijn geld, das ook tof'![]()
ja
nee
wat een kutwijf joh
Yasmin is toch die Jodenlover? Ik ben juist Pro Palestina.....quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Yasmin heeft een opblaasbare jacuzzi in haar voortuin.
Oh, dan kom ik hier postenquote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Yasmin heeft een opblaasbare jacuzzi in haar voortuin.
Beetje uitslapen is toch lekker. Ben dol op uitslapen, verslapen, hazeslaapjes, uiltjes knappen, tukjes doen, weg dommelen etc etc.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:23 schreef sp3c het volgende:
tering, pas je op dat je niet te vroeg opstaat?
Nét oud genoeg om je zusje te belagenquote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:01 schreef Japie77 het volgende:
Hoe oud zijn de meesten hier als ik vragen mag?
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:20 schreef Kaas- het volgende:
Eerst in BNW geband, toen als reactie naar POL verhuisd en daar ook al gauw geband en nu als reactie daarop naar NWS verhuisd. Veel plezier met deze topuser mensen.
hijs al wegquote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:18 schreef Japie77 het volgende:
Ben bang dat dit ook niet mijn plekje gaat worden. Beetje tokkie niveau hier.
Jij neemt wel vaker berichten over van notoire leugenaars en gelooft dat meteen? Klopt weinig van dat bericht. Ik ben niet geband in BNW en ik weet niet precies hoe lang ik in Cafe heb gepost maar voor mijn gevoel toch zeker een jaar.quote:
Wij wisten toch ook niet van te voren dat je en notoire leugenaar bentquote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:46 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Jij neemt wel vaker berichten over van notoire leugenaars
ik neem alles voor waar aan, dat is makkelijker levenquote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:46 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Jij neemt wel vaker berichten over van notoire leugenaars en gelooft dat meteen? Klopt weinig van dat bericht. Ik ben niet geband in BNW en ik weet niet precies hoe lang ik in Cafe heb gepost maar voor mijn gevoel toch zeker een jaar.
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:20 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Yasmin is toch die Jodenlover? Ik ben juist Pro Palestina.....
Ga maar gewoon weer weg.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:36 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Zionistenlover sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |