Als je hier dan maar niet je POL-fitties gaat doorzetten.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:16 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee ik zoek een nieuwe plek. Dus denk dat dit hem gaat worden.
Ik ben helemaal niet geband in BNW faggot. Je hoort toch bovenstaande reactie? Niet doorzetten van je haat jegens mij hier. Optyfen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:20 schreef Kaas- het volgende:
Eerst in BNW geband, toen als reactie naar POL verhuisd en daar ook al gauw geband en nu als reactie daarop naar NWS verhuisd. Veel plezier met deze topuser mensen.
Zeg het hem Japert.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:22 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet geband in BNW faggot. Je hoort toch bovenstaande reactie? Niet doorzetten van je haat jegens mij hier. Optyfen.
Oh ja die is ongedaan gemaakt later. Nou, je hebt gelijk in dat ik beter weg kan. Hopelijk vind je hier je geluk.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:22 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet geband in BNW faggot. Je hoort toch bovenstaande reactie? Niet doorzetten van je haat jegens mij hier. Optyfen.
Jij bent de grootste zuiger en stoker van allemaal (en ook de minst intelligente trouwens). Dus ga lekker terug naar je kliek met gelijkgestemden.quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:36 schreef timmmmm het volgende:
Iedereen die hier alleen maar komt om ruzie te maken, gooi ik gewoon weg hoor. Flauwekul allemaal
Is je moeder een beetje lekker?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:44 schreef Japie77 het volgende:
Ik snap dat dat beeld nu ontstaat maar er zit nogal een geschiedenis achter waar ik jullie niet mee lastig zal vallen.
Gewoon puur ter info.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:45 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Beetje verkouden maar voor de rest oke, hoezo?
Hahaha. Veel plezier hierquote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:34 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Jij bent de grootste zuiger en stoker van allemaal (en ook de minst intelligente trouwens). Dus ga lekker terug naar je kliek met gelijkgestemden.
En bitterballen met mayo.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:55 schreef YokiKater het volgende:
Vanaf nu gaat dit topic over helikopters en ijshockey.
damn rightquote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:55 schreef YokiKater het volgende:
Vanaf nu gaat dit topic over helikopters en ijshockey.
Smeerlap.quote:
Jamaica has a hockeyteam. Sanka, you dead?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
damn right
heb je dit gezien
http://www.ctvnews.ca/spo(...)r-olympics-1.3412133
hopelijk gratis tickets via fok! voor de film want ik ga het verder niet volgen natuurlijk
Wat is friet nou weer?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:56 schreef sp3c het volgende:
bitterballen met mayo eet je zeker bij je friet
Die van Mora zijn ook best oke.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Uit de oven, van Kwekkeboom, zonder mayo.
Jah man.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jamaica has a hockeyteam. Sanka, you dead?
dat geluksei gaat het sowieso niet overlevenquote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jamaica has a hockeyteam. Sanka, you dead?
Hebben een beter korstje ja, al zijn die Kwekkeboom qua smaak wel iets beter.quote:
14. Bijna 15quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:01 schreef Japie77 het volgende:
Hoe oud zijn de meesten hier als ik vragen mag?
12.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:01 schreef Japie77 het volgende:
oud genoeg voor je moeder, meer hoef je niet te wetenquote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:01 schreef Japie77 het volgende:
Tussen de 40 en 45.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:01 schreef Japie77 het volgende:
Vast niet boven de 25 aangezien dit soort moeder grapjes vooral door pubers gemaakt worden.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
oud genoeg voor je moeder, meer hoef je niet te weten
wat heeft ze eisen ofzo ... boven de 18 is gewoon oud genoegquote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:09 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Vast niet boven de 25 aangezien dit soort moeder grapjes vooral door pubers gemaakt worden.
Echt? Ik wist wel dat ik mijn tijd ver vooruit was.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:11 schreef sp3c het volgende:
maken pubers uberhaupt dit soort grapjes nog?
ik kreeg de indruk dat die alleen nog maar over hun persoonlijke groei en shit keuvelden tegenwoordig ... dit stelt me absoluut gerust
die ene rare dude met dat haar is toch een mohammedaan?quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:15 schreef sp3c het volgende:
laatst ook in de tram door fucking Loosduinen, zaten twee van die kutten te babbelen over een opleiding die ze gedaan hadden naast (!) school, was niet leuk of nuttig maar zo goed voor de persoonlijke groei bladiebla, blij dat ze het gedaan hadden hoor maar de koffie konden ze nog niet drinken want die was nog heet ...
MOETEN JULLIE NIET COMAZUIPEN OFZO, STELLETJE ONGELOOFLIJKE KUTWIJFEN!?!???!?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |