Henk wel.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Weetje wat nou echt lachen is? Niemand heeft dit zitten lezen.
Ik zit nu ook per direct in de ziektewet.quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:32 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zag net DJMO bij het NOS journaal.
Met of zonder vergiet?quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:32 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zag net DJMO bij het NOS journaal.
Is grapje, ik heb dat toch allang gezien joh.quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/w(...)-8-uur-journaal.html
is al schoongemaakt zeurpiet.quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:56 schreef Specularium het volgende:
Vergietje heeft wel een vies beeldscherm.
Jij na het optreden van vergietje waarschijnlijk ook, viespeukquote:Op donderdag 18 mei 2017 21:56 schreef Specularium het volgende:
Vergietje heeft wel een vies beeldscherm.
Waar is Elf om deze grap te reeten.quote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2017 00:08 schreef LTVDK het volgende:
Maar goed dat ik geen ER meer ben, anders had ik straks met mijn kop op tv gemoeten.
Ik krijg dit nu opeens ook ...quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]![]()
En waarom krijg ik quote-alerts terwijl ik gewoon in het topic zit?
Ja enorm.quote:
Met twee alerts krijg je tenminste het gele balkje om ze weg te klikken.quote:
Ja, dat wilde ik even testen.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 00:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met twee alerts krijg je tenminste het gele balkje om ze weg te klikken.
Moeten we dus ophouden met quoten waarschijnlijk ...quote:
Als Dijkhoffdoppelgangerquote:Op vrijdag 19 mei 2017 00:08 schreef LTVDK het volgende:
Maar goed dat ik geen ER meer ben, anders had ik straks met mijn kop op tv gemoeten.
Zouden ze gelijk denken dat we stiekem staatsmedia zijn.quote:
Ouwe propageerbeerquote:Op vrijdag 19 mei 2017 08:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zouden ze gelijk denken dat we stiekem staatsmedia zijn.
Niet om Teeven?quote:Op vrijdag 19 mei 2017 11:45 schreef Specularium het volgende:
Wij lachen hier alleen om je moeder.
Vooral timmmm.
Geluidshinder van buren valt onder het burenrecht en is derhalve geen VvE-zaak. Tenzij er sprake is van een aangelegde vloerconstructie, welke in strijd is met het reglement. Dat is er hier niet.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 16:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe lezen jullie deze zin:
Geluidshinder van buren valt onder het burenrecht en is derhalve geen VvE-zaak. Tenzij er sprake is van een aangelegde vloerconstructie, welke in strijd is met het reglement. Dat is er hier niet.
Lezen jullie dat de vloer niet in strijd is met het reglement of dat er geen reglement is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |