UK staat daar wel erg hoog zeg.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 13:39 schreef Greys het volgende:
Fuck, verkeerde onder de knip en plak. Dit is de press poll.
[ afbeelding ]
We zullen ons best doen.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 13:41 schreef Greys het volgende:
ESF / [LIVE] Finale ESF 2017 #1 - Vanaf 21.00 uur gaan we los!
Helpen jullie ajb weer even om dat topic vol te krijgen voor de finale begint zodat er vast een reeks van gemaakt kan worden?
UK verwacht ik wel in de top tien maar niet zo hoog iddquote:Op zaterdag 13 mei 2017 13:43 schreef marsan het volgende:
[..]
UK staat daar wel erg hoog zeg.
En ze missen Roemenie.
Het schiet al opquote:
Bijna.quote:
En toch zie ik haar dik in de top 10 eindigen. Mss wel top 5.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 13:47 schreef Dave het volgende:
"Goodafternoon Blanche. This evening you will have to perform again, with over 200 million viewers world wide. Are you looking forward to that?"
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op zaterdag 13 mei 2017 13:47 schreef Dave het volgende:
"Goodafternoon Blanche. This evening you will have to perform again, with over 200 million viewers world wide. Are you looking forward to that?"
[ afbeelding ]
Ze wordt steeds beter.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 13:48 schreef marsan het volgende:
[..]
En toch zie ik haar dik in de top 10 eindigen. Mss wel top 5.
Ik denk zeker top 5 en zou me niks verbazen als ze er met de winst vandoor holt.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 13:48 schreef marsan het volgende:
[..]
En toch zie ik haar dik in de top 10 eindigen. Mss wel top 5.
Winst is weer te hoog gegrepen imo. Maar zo rond plek 5 zie ik dr wel eindigen.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 13:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk zeker top 5 en zou me niks verbazen als ze er met de winst vandoor holt.
En dan gaan we naar Brusselquote:Op zaterdag 13 mei 2017 13:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk zeker top 5 en zou me niks verbazen als ze er met de winst vandoor holt.
Ik hoop Italie en denk Portugalquote:Op zaterdag 13 mei 2017 13:52 schreef Em31 het volgende:
Als jullie nu moeten kiezen, wie gaat er winnen? Ik hoop het niet, maar ik denk Bulgarije.
Ik denk en vind exact hetzelfde.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 13:52 schreef Em31 het volgende:
Als jullie nu moeten kiezen, wie gaat er winnen? Ik hoop het niet, maar ik denk Bulgarije.
Joah!quote:Op zaterdag 13 mei 2017 13:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dan gaan we naar Brussel
(Ik wilde een gifje doen maar damagnie )
Hoop op Portugal of Italiëquote:Op zaterdag 13 mei 2017 13:52 schreef Em31 het volgende:
Ik denk Bulgarije. Zou ik prima vinden.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 13:52 schreef Em31 het volgende:
Eens. Grotendeels. Maar ze gaan er toch heel veel op stemmen ben ik bang. En qua lied snap ik dat echt wel maar de performance verziekt het voor mij ook nogal.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 14:01 schreef Nexum het volgende:
België in de top 10 zou zwaar onterecht zijn. Ik snap niet HOE je haar performance live goed kan vinden. Het is ontzettend awkward en al heeft ze tijdens de semi eindelijk eens een glimlach getood, het is nog steeds echt een dramatische performance. Het had niet door moeten gaan in de first place. Mensen stemmen hier alleen op vanwege het lied en kijken niet naar de performance in z'n geheel.
Leuk, paar keer hardop gelachen, al met die okselsquote:Op zaterdag 13 mei 2017 14:19 schreef bogtrotter het volgende:
Wilt u zich in allerijl nog even bijwerken, en vanavond doen alsof u een mening heeft? U mag de mijne lenen!
Ik bespreek in sneltempo de 26 nummers die deze avond de revue passeren, zo weet u wat er komt!
Hier te lezen op Newsmonkey!
Nee, klopt natuurlijk. Toen ik dàt stukje schreef stond Italië nog resoluut bovenaan, maar intussen zijn ze over elkaar heen geklauterd. Strikt gesproken is dat dus niet de juiste term, nee.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 14:47 schreef Greys het volgende:
Maar Portugal is toch geen underdog? Hij staat bovenin de polls. (Ik wil dat ie wint hoor, dus daar zeg ik het niet om!)
Ik heb hetzelfde, wil dat Portugal wint omdat ik dat heel speciaal zou vinden en goed voor het esf als zo'n lied ook eens wint. Maar zou er meer dan goed mee kunnen leven als Francesco wint. Als Portugal dan maar tweede wordt.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 14:51 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Nee, klopt natuurlijk. Toen ik dàt stukje schreef stond Italië nog resoluut bovenaan, maar intussen zijn ze over elkaar heen geklauterd. Strikt gesproken is dat dus niet de juiste term, nee.
Francesco Gabbani is wél gelukkig nu want hij vond het niet leuk om favoriet te zijn en is liever de underdog. En maar fijn ook, nu kan ik het terug oké vinden als Italië wint want ze zijn niet langer dé favoriet. Al zou ik Portugal als winnaar wel cooler vinden.
Eigenlijk past de performance wel bij de sfeer van het liedje. Het is wat duister en vlak en combineert op zich goed met die blik die suggereert dat ze het scheermesje al in haar hand heeft.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens. Grotendeels. Maar ze gaan er toch heel veel op stemmen ben ik bang. En qua lied snap ik dat echt wel maar de performance verziekt het voor mij ook nogal.
Hoewel ik dan weer wel vind dat ze ook met deze performance wel in de top tien mag maar niet in de top 3.
Douwe Bob volgens mijquote:Op zaterdag 13 mei 2017 15:46 schreef Elfletterig het volgende:
Wie geeft vanavond namens Nederland de punten, trouwens?
Oké Die zal nog wel herkend worden. Ik moest erg lachen om Edsilia Rombley een paar jaar geleden, in die veelbesproken jurk van Trijntje...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |