quote:Feyenoord druk met zwarthandel kaarten
Feyenoord heeft voor de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo van zondag zo'n honderd toegangskaarten geblokkeerd. Het gaat om seizoenskaarten, maar ook om dagkaarten. Die bewuste tickets werden online aangeboden en verkocht voor woekerprijzen.
De clubleiding waarschuwt vandaag op de site van de Rotterdammers dat zwarthandel niet is toegestaan en dat fans die dit wel doen een boete van maximaal 450 euro een een landelijk stadionverbod van anderhalf jaar riskeren.
Feyenoord verovert bij een zege op Heracles voor het eerst sinds 1999 de landstitel. Het team van trainer Giovanni van Bronckhorst had afgelopen zondag al kampioen kunnen worden, maar het ging mis in de uitwedstrijd tegen Excelsior (3-0). Ook toen wilden veel fans er graag bijzijn op Woudestein en was sprake van zwarthandel.
,,Feyenoord kan geen enkele verantwoordelijkheid dragen als supporters door zwarthandel gedupeerd worden. Ook de komende dagen zal de club actief online advertenties controleren en kaarten blokkeren'', aldus Feyenoord.
Met het enige verschil dat Feyenoord nu thuis speelt en dit seizoen thuis bijna onverslaanbaar is gebleken. Als deze pot uit was geweest had ik alvast een vakantie geboekt om bij te komen.quote:Op woensdag 10 mei 2017 18:51 schreef fathank het volgende:
Feyenoord gaat dit natuurlijk niet weggeven.
Dat dacht ik alleen ook van Ajax op de Vijverberg.
En Higler die fluit, nog geen pot verloren als hij leidde. Batsaaaa KAMPIOENENquote:Op woensdag 10 mei 2017 19:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Heracles 33 12 7 14 52:52 43
14 keer verloren
7 keer gelijkspel
52 doelpunten tegen
Allemaal positieve cijfers om in de kuip te komen voetballen lijkt me zo
Maar dan wel dat Willem 2 in de 90e minuut gelijk maakt. Denk dat ik dat niet overleef, maar dat gaat schitterende plaatjes opleveren voor het nageslacht.quote:Op woensdag 10 mei 2017 19:24 schreef Caland het volgende:
Feyenoord - Heracles gelijk en Ajax dat gelijkspeelt in Tilburg zou ik ook wel humor vinden trouwens.
Of een City scenario dat Feyenoord dan City is en ajax United. Wilde net de Feyenoorders de zelfmoordpreventie bellen, word die ineens platgebeld door joden...quote:Op woensdag 10 mei 2017 19:24 schreef Caland het volgende:
Feyenoord - Heracles gelijk en Ajax dat gelijkspeelt in Tilburg zou ik ook wel humor vinden trouwens.
Als we het zo gaan doen liever full-on Man City 2012, met de winnende in blessuretijd ofzo.quote:Op woensdag 10 mei 2017 19:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar dan wel dat Willem 2 in de 90e minuut gelijk maakt. Denk dat ik dat niet overleef, maar dat gaat schitterende plaatjes opleveren voor het nageslacht.
Schuurman die de 1-1 binnenschiet in de 95ste minuut terwijl onze wedstrijd na 91 minuten in een 2-2 is geëindigd oid? Met een Heracles dat vlak voor tijd die 2-2 maaktquote:Op woensdag 10 mei 2017 19:24 schreef Caland het volgende:
ik niet .......quote:Op woensdag 10 mei 2017 19:24 schreef Caland het volgende:
Bij een uitwedstrijd had ik alvast volgend seizoen ook overgeslagen.quote:Op woensdag 10 mei 2017 18:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Met het enige verschil dat Feyenoord nu thuis speelt en dit seizoen thuis bijna onverslaanbaar is gebleken. Als deze pot uit was geweest had ik alvast een vakantie geboekt om bij te komen.
Een echte pessimist zou zeggen dat hoe langer een ongeslagen reeks duurt, hoe dichterbij de eerste nederlaag is.quote:Op woensdag 10 mei 2017 18:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Met het enige verschil dat Feyenoord nu thuis speelt en dit seizoen thuis bijna onverslaanbaar is gebleken. Als deze pot uit was geweest had ik alvast een vakantie geboekt om bij te komen.
Als Feyenoord het presteert om die eerste plaats op de laatste speeldag weg te geven na 33 speelronden bovenaan te hebben gestaan, dan ben ik er ook wel even klaar mee hoor.quote:Op woensdag 10 mei 2017 19:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij een uitwedstrijd had ik alvast volgend seizoen ook overgeslagen.
Kap aub eens met dat kansloze gelok van mensen naar de FP. Plaats gewoon de artikels hier + bronvermelding, zoals iedereen doet met elk willekeurig artikel omtrent Feijenoord.quote:Op woensdag 10 mei 2017 19:48 schreef RvLaak het volgende:
http://frontpage.fok.nl/weblog/765416
Hij'f fijn
Geweldig shirt was dat.quote:Op woensdag 10 mei 2017 20:00 schreef DonRaja het volgende:
Wacht, ik zie nu pas dat we in het topicnummer van mijn geboortejaar zijn aanbeland.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ben jij ff blij dat je een dikke Fokker bentquote:Op woensdag 10 mei 2017 20:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Geweldig shirt was dat.
Ik probeer ook al een tijdje aan het Copa shirt van Feyenoord uit 1912 te komen (die met die lange mouwen), maar is al weken in de meest gangbare maten uitverkocht.
Het is Feyenoord, we gaan stressen tot de laatste minuut van de extra tijd. En als het in Rotterdam eerder is afgelopen dan in Tilburg, gaan we stressen tot de laatste minuut van hun extra tijd.quote:Op woensdag 10 mei 2017 20:01 schreef Pleun2011 het volgende:
5-0 zou mooi zijn maar ik bekijk het in stapjes.. 2-0 bij de rust en dan zonder stress de 2e helft zou ik voor tekenen
Ik zit even op die site te kijken en er vallen toch een paar dingen op:quote:Op woensdag 10 mei 2017 20:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Geweldig shirt was dat.
Ik probeer ook al een tijdje aan het Copa shirt van Feyenoord uit 1912 te komen (die met die lange mouwen), maar is al weken in de meest gangbare maten uitverkocht.
Dit heb ik serieus al een aantal keer in mijn hoofd gehad.quote:Op woensdag 10 mei 2017 19:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Een echte pessimist zou zeggen dat hoe langer een ongeslagen reeks duurt, hoe dichterbij de eerste nederlaag is.
Als Feyenoord gewoon z'n niveau haalt is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 10 mei 2017 20:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit heb ik serieus al een aantal keer in mijn hoofd gehad.
quote:
Zulke statistieken heeft Excelsior uit ook.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
Normaal gesproken gaat het zelden fout tegen Heracles thuis
Iedereen moet zijn eigen conclusie trekken uit deze statistieken.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Zulke statistieken heeft Excelsior uit ook.
Klopt, maar ik denk dat het thuisvoordeel wel de doorslag kan geven. Ook als spelers stijf van de spanning staan zou het publiek de tegenstander en/of scheidsrechter kunnen intimideren, of Feyenoord over het dode punt kunnen helpen.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Zulke statistieken heeft Excelsior uit ook.
Tyft op idioot.quote:Op woensdag 10 mei 2017 19:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Schuurman die de 1-1 binnenschiet in de 95ste minuut terwijl onze wedstrijd na 91 minuten in een 2-2 is geëindigd oid? Met een Heracles dat vlak voor tijd die 2-2 maakt
Frontpage, niet geklikt.quote:Op woensdag 10 mei 2017 19:48 schreef RvLaak het volgende:
Hij'f fijn
Gaat over Plan C.quote:“Dit was extreem”, schrijft het café op Facebook. “Binnen tien seconden was alles weg. We willen wel benadrukken dat iedereen maximaal 8 kaarten kon bestellen. Iedereen had een gelijke kans.” Feyenoord speelt zondagmiddag om 14.30 uur tegen de club uit Almelo en is bij een overwinning kampioen van Nederland.
2-0 bij rust zou ik uiteraard ook voor tekenen, maar dat er dan geen stress meer is betwijfel ik.quote:Op woensdag 10 mei 2017 20:01 schreef Pleun2011 het volgende:
5-0 zou mooi zijn maar ik bekijk het in stapjes.. 2-0 bij de rust en dan zonder stress de 2e helft zou ik voor tekenen
In ieder geval minder stress dan bij een gelijke stand of zelfs achterstand.....quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:54 schreef Gert het volgende:
[..]
2-0 bij rust zou ik uiteraard ook voor tekenen, maar dat er dan geen stress meer is betwijfel ik.
Ach, lekker zo'n emmertje nepbier in de rust en de zenuwen bedaren wel weer.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In ieder geval minder stress dan bij een gelijke stand of zelfs achterstand.....
Dat trek ik echt niet meer...
Je hebt weinig te willen helaasquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:59 schreef Divje het volgende:
Ik wil iig niet 90 minuten lang als een bi-polaire heen en weer geslingerd worden tussen emoties.
Frontpage, derhalve niet geklikt.quote:Op woensdag 10 mei 2017 19:48 schreef RvLaak het volgende:
Hij'f fijn
De helft van de week is morgen pasquote:Op woensdag 10 mei 2017 22:02 schreef onlogisch het volgende:
Godverdomme de zenuwen beginnen nu echt te komen. Want we zijn over de helft van de week heen. Na de deceptie van afgelopen zondag zal het er aanstaande zondag letterlijk erop of eronder zijn. De emoties gieren nu al door mijn lijf.
Ontzettend gespannen.
Her-ken-baar.quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:02 schreef onlogisch het volgende:
Godverdomme de zenuwen beginnen nu echt te komen. Want we zijn over de helft van de week heen. Na de deceptie van afgelopen zondag zal het er aanstaande zondag letterlijk erop of eronder zijn. De emoties gieren nu al door mijn lijf.
Ontzettend gespannen.
Ik heb inderdaad ook zo'n gevoel (wat Jan Boskamp overigens ook al verwoordde) dat als we nu geen kampioen worden, dat we het dan echt nooit meer worden.quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:04 schreef Caland het volgende:
Deze wedstrijd is belangrijker dan Dortmund in 2002.
Als je het nu nog uit handen geeft moet je de club opdoeken, van de Kuip een mooi pretpark maken en net doen alsof Feyenoord nooit heeft bestaan.
Joh, 't is maar een spelletje.quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:02 schreef onlogisch het volgende:
Ontzettend gespannen.
Ja, heb er zin in. Zondag was tot aan de wedstrijd ook tof.quote:
Pleurt van een brug, mallootquote:Op woensdag 10 mei 2017 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh, 't is maar een spelletje.![]()
...
....
Hielp dat?
Binnen 3 minuten 0-1 door Armenteros, Kuyt maakt in de 2e helft de 1-1 en Kramer in de 93ste minuut het winnende doelpunt.quote:Op woensdag 10 mei 2017 20:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik maak me niet druk
Kuyt maakt zijn 100ste doelpunt voor Feyenoord zondag
En als hij het niet doet, doet iemand anders het maar....
ALS je er geen vertrouwen in heb win je nooit.....
He, ik had met jou een weddenschap die ik verloren ben. Weet jij nog waarom we gewed hadden?quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Binnen 3 minuten 0-1 door Armenteros, Kuyt maakt in de 2e helft de 1-1 en Kramer in de 93ste minuut het winnende doelpunt.
quote:
Op het moment dat ze op het veld bezig gaan houden hoeveel het in tilburg staat gaat het foutquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:54 schreef Gert het volgende:
[..]
2-0 bij rust zou ik uiteraard ook voor tekenen, maar dat er dan geen stress meer is betwijfel ik.
Zou helpen als het in Tilburg dan ook 2-0 staat.
Ik heb het even gegoogled: VBL / FEIJENOORD #1675 Milkshakes drinken in Zwitserlandquote:Op woensdag 10 mei 2017 22:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
He, ik had met jou een weddenschap die ik verloren ben. Weet jij nog waarom we gewed hadden?
Goed jaar man!quote:Op woensdag 10 mei 2017 20:00 schreef DonRaja het volgende:
Wacht, ik zie nu pas dat we in het topicnummer van mijn geboortejaar zijn aanbeland.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb het even gegoogled: VBL / FEIJENOORD #1675 Milkshakes drinken in Zwitserland
Bouwen we gewoon een groot Excelsior stadion in Kralingen, gaan we daar wel zitten.quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:04 schreef Caland het volgende:
Deze wedstrijd is belangrijker dan Dortmund in 2002.
Als je het nu nog uit handen geeft moet je de club opdoeken, van de Kuip een mooi pretpark maken en net doen alsof Feyenoord nooit heeft bestaan.
Had ik mijn grote mond maar moeten houdenquote:Op woensdag 10 mei 2017 22:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Daar kunnen bepaalde users een voorbeeld aan nemen. ScrumGod
Idioot.quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Had ik mijn grote mond maar moeten houden.
Al ben ik er nog steeds van overtuigd dat Boetius het gaat redden.
Nee nee, geef nu ook maar toe dat je het mis had wat betreft Boetiusquote:Op woensdag 10 mei 2017 22:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Had ik mijn grote mond maar moeten houden.
Al ben ik er nog steeds van overtuigd dat Boetius het gaat redden.
Schijnt het best aardig te doen in Belgiëquote:Op woensdag 10 mei 2017 22:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee nee, geef nu ook maar toe dat je het mis had wat betreft Boetiuswordt niks meer
Ook tegen de lamme en de blinde.quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Schijnt het best aardig te doen in België.
Plafonnetje dit datquote:Op woensdag 10 mei 2017 22:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Schijnt het best aardig te doen in België.
Liever niet.quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:36 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord heeft Sofyan Amrabat in het vizier
http://www.ad.nl/nederlan(...)het-vizier~a67fc6e7/
slechter als tapia en vijenovic kan die niet zijn...quote:
Ik hoef hem ook niet.. scoort nooit. Van Geel kan beter in het buitenland rondkijken..in de eredivisie loopt alleen middelmaat.quote:
2 Marokkanen zijn wel genoeg, bij meer moet je al snel gaan oppassen.quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:36 schreef Zipportal het volgende:
Utrecht doet het anders best aardig met hem, Barazite, Ayoub en ook nog Labyadquote:Op woensdag 10 mei 2017 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
2 Marokkanen zijn wel genoeg, bij meer moet je al snel gaan oppassen.
Het gaat nu wel een nog grotere ontlading worden.quote:Op woensdag 10 mei 2017 23:23 schreef Haringkop het volgende:
Dit voelt wel als de langste voetbalweek ooit, ik ben er helemaal klaar mee. Laat die wedstrijd maar komen.
1 halve Marokkaan.quote:Op woensdag 10 mei 2017 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
2 Marokkanen zijn wel genoeg, bij meer moet je al snel gaan oppassen.
waar ga jij kijken?quote:Op woensdag 10 mei 2017 23:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het gaat nu wel een nog grotere ontlading worden.
Ik vind oprecht nog steeds dat je als stad meer kan betekenen dan enkel het Stadhuisplein. Alle evenementen zijn razendsnel uitverkocht... gemiste kans voor een grootschalig event met toegang.quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, heb er zin in. Zondag was tot aan de wedstrijd ook tof.
[ afbeelding ]
Zie je Gio in die ramen? Zo heb ik de wedstrijd proberen te volgen.
Probleem is vooral dat het plebs niet verder komt dan het stadhuisplein en de Coolsingel. Je hebt nog 40-45 andere prima keuzes.quote:Op woensdag 10 mei 2017 23:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vind oprecht nog steeds dat je als stad meer kan betekenen dan enkel het Stadhuisplein. Alle evenementen zijn razendsnel uitverkocht... gemiste kans voor een grootschalig event met toegang.
Ja, geef je kaartje maar aan mij.quote:Op woensdag 10 mei 2017 23:49 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben wel erg blij met m'n kaartjes die ik al in december heb gekocht, al voelt het een beetje glory hunten als ik zie hoeveel mensen genoegen moeten nemen met een scherm in de stad
Neequote:Op woensdag 10 mei 2017 23:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja, geef je kaartje maar aan mij.
Inderdaad... zo zag John er ook uit (beetje gezet) toen ik jaren geleden (10-15? jaar geleden) in Ajax shirt ( we kwamen van een wedstrijd in Mokum) zijn Italiaans restaurant (Maasboulevard beneden) met een maat bezocht en een hapje daar deed. Hij bleef netjes met "Heren"e.d. en eten was goed. Rekening betaalt en goed tip achtergelaten als dank.quote:
Watford wil 'm ook? Toont Geeltje interesse zodat hij bij de onderhandelingen wb Berghuis kan zeggen: 'joe know what. wie baay Mountainhouse, joe ken hef Amrabat'quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:36 schreef Zipportal het volgende:
Leuke anekdote Iwanius!quote:Op donderdag 11 mei 2017 01:24 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Inderdaad... zo zag John er ook uit (beetje gezet) toen ik jaren geleden (10-15? jaar geleden) in Ajax shirt ( we kwamen van een wedstrijd uit Mokum) zijn Italiaans restaurant (Maasboulevard beneden) met een maat bezocht en een hapje daar deed. Hij bleef netjes met "Heren"e.d. en eten was goed. Rekening betaalt en goed tip achtergelaten als dank.
Maar jullie maken je onnodig nerveus zeg ik als Rotterdammer. Jullie winnen gewoon thuis en wij pakken de EL beker. Iedereen blij.
Verkopen voor een paar duizend. Mensen betalen al honderden euro voor kijken naar een scherm.quote:Op woensdag 10 mei 2017 23:49 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben wel erg blij met m'n kaartjes die ik al in december heb gekocht, al voelt het een beetje glory hunten als ik zie hoeveel mensen genoegen moeten nemen met een scherm in de stad
of aan Zoetquote:Op woensdag 10 mei 2017 22:42 schreef Pleun2011 het volgende:
Als het goed afloopt dan draag ik de titel op aan Jurgen Locadia. Dankzij hem zijn we nog in leven
quote:Van Bronckhorst: We zullen samen onze rug rechten
FEYENOORDFeyenoord verprutste zijn eerste matchpoint, maar krijgt een herkansing tegen Heracles. Giovanni van Bronckhorst over vijf facetten: ,,In de Kuip laten we het zondag wél zien.''
Opkrabbelen
Giovanni van Bronckhorst: ,,Het is heel teleurstellend dat we de eerste kans om kampioen te worden, hebben laten liggen. Wij waren bij Excelsior gewoon Feyenoord niet. En dat was al zo vanaf de eerste minuut. Na rust was er even een periode dat het onze kant op had kunnen vallen, maar toen kregen we heel kort achter elkaar twee doelpunten tegen. Normaal zitten er één of twee spelers niet in de wedstrijd, dat waren er nu veel meer. Dingen die het gehele seizoen goed gingen, die gingen tegen Excelsior fout. Dat moet tegen Heracles anders.''
Druk
,,Er staat nu eenmaal heel veel druk op het meestrijden om de landstitel. En ja, dat merkten we. Ook aan alles wat er om ons heen is gebeurd, de afgelopen weken. Je voelt dat iedereen zó graag wil, dat de mensen je letterlijk naar voren schreeuwen. Het is ons op Woudestein niet gelukt, maar we hebben nog een kans in de thuiswedstrijd tegen Heracles. We moeten de teleurstelling die we allemaal voelden omzetten in iets positiefs. We spelen thuis en Feyenoord is thuis gewoon heel erg sterk. En we hebben dit seizoen altijd geweldig gereageerd na een tegenslag. We hebben alles gewoon nog in eigen hand.''
Te veel druk
,,Ik heb zelf als speler heel veel wedstrijden gespeeld waar enorm veel aandacht voor was. Met mijn clubs, maar zeker ook met Oranje al die WK's en EK's. Ik ben het gewend. Wat ik heb geleerd in al die jaren, is dat je niets anders moet doen dan wat je normaal ook doet. De druk is volgens mij tegen Heracles hetzelfde. We hebben zondag iedereen nodig: de spelers, de staf, maar zeker ook onze supporters. We zullen samen onze rug rechten. We gaan ervan uit dat het goed komt. In de eigen Kuip zullen we het zondag wél laten zien.''
Ervaring
,,De ervaren spelers spelen al het gehele seizoen een belangrijke rol. Dirk Kuyt, Karim El Ahmadi, Brad Jones en Kenneth Vermeer zijn jongens die vaak in spannende situaties hebben gezeten. Ze brengen dat ook over op de groep. De situatie rond Dirk Kuyt heb ik dit seizoen op gevoel behandeld. Bij AZ-uit, voor de winterstop, zette ik hem voor het eerst niet in de basiself. Dat was toen iets wat ik moest doen, althans zo voelde het op dat moment. Daar heb ik met Dirk over gepraat. De relatie die wij hadden als medespelers en nu als trainer/ speler is gewoon goed. Ik ben duidelijk, er zit geen ruis in.''
Kampioen
,,Ik heb vorig seizoen voorspeld dat wij ertoe in staat zouden zijn, direct na de reeks van zeven nederlagen. Alleen moet een landskampioen het hoge niveau vasthouden. Dat doen wij ook bijna het gehele seizoen, daarom staat Feyenoord bovenaan. Natuurlijk zitten daar soms mindere wedstrijden tussen, zelfs duels dat het gewoon helemaal niet lukt. Maar we hebben dit seizoen altijd snel weer de knop omgezet en aan de volgende wedstrijd gedacht. Dat noem ik focus.
,,Dat moet er uiteraard zijn bij wedstrijden, maar ook in trainingsvormen. Maar ik zie dat ook terug in andere dingen. In hoe we ons voorbereiden op een wedstrijd. In hoe iemand bij een tactische bespreking zit. In hoe we reageren na tegenslag. En ik zag altijd een team, ook na een dieptepunt. Zelfs als er nare dingen gebeurden in de privésfeer, lieten we dit seizoen zien dat we elkaar steunden als familie. Dat voelt goed.''
De 4-1 mag hij wel maken hoor.quote:Op donderdag 11 mei 2017 06:16 schreef bijstandboy het volgende:
Niets is mooier dan dat ene woord Armenteros die in blessuretijd scoort
Waarom zouden wij blij zijn als Ajax de EL beker zou winnen? Buiten dat ik Ajax niks gun kost het Feyenoord ook minimaal 10 miljoen als ze de CL pot moeten delenquote:Op donderdag 11 mei 2017 01:24 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Inderdaad... zo zag John er ook uit (beetje gezet) toen ik jaren geleden (10-15? jaar geleden) in Ajax shirt ( we kwamen van een wedstrijd in Mokum) zijn Italiaans restaurant (Maasboulevard beneden) met een maat bezocht en een hapje daar deed. Hij bleef netjes met "Heren"e.d. en eten was goed. Rekening betaalt en goed tip achtergelaten als dank.
Maar jullie maken je onnodig nerveus zeg ik als Rotterdammer. Jullie winnen gewoon thuis en wij pakken de EL beker. Iedereen blij.
4,5 miljoen scheelt het.quote:Op donderdag 11 mei 2017 09:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waarom zouden wij blij zijn als Ajax de EL beker zou winnen? Buiten dat ik Ajax niks gun kost het Feyenoord ook minimaal 10 miljoen als ze de CL pot moeten delen
Ik dacht dat deelname CL een stuk meer opleverde dan slechts 9 miljoen? Maar goed, ook 4.5 miljoen is veel geld.quote:
Was je er bij in Nancy?quote:Op woensdag 10 mei 2017 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
De tokkies die willen rellen zullen in elk geval weer massaal aanwezig zijn. Vraag me af in hoeverre dat nou daadwerkelijk Feyenoord-supporters zijn die in misplaatste emotie handelen zijn, of gewoon mensen van heinde en ver die op zoek zijn naar een beetje actie en zulke evenementen opzoeken.
In Nancy waren het toen namelijk lang niet alleen Feyenoorders die opgepakt zijn. Maar de club draagt vaak wel de sancties.
Je krijgt sowieso altijd 12 miljoen startgeld en verder 8 of 9 miljoen aan TVgeld oid, dat laatste bedrag zou je dan eventueel moeten delen met Ajax.quote:Op donderdag 11 mei 2017 09:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik dacht dat deelname CL een stuk meer opleverde dan slechts 9 miljoen? Maar goed, ook 4.5 miljoen is veel geld.
Vergeet Zoet nietquote:Op woensdag 10 mei 2017 22:42 schreef Pleun2011 het volgende:
Als het goed afloopt dan draag ik de titel op aan Jurgen Locadia. Dankzij hem zijn we nog in leven
Aha, op die manier. Bedankt voor de uitlegquote:Op donderdag 11 mei 2017 09:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Je krijgt sowieso altijd 12 miljoen startgeld en verder 8 of 9 miljoen aan TVgeld oid, dat laatste bedrag zou je dan eventueel moeten delen met Ajax.
Volgens mij krijg je nog premies voor winstpartijen,dat is 1,5miljoen per wedstrijd ofzo geloof ikquote:Op donderdag 11 mei 2017 09:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Je krijgt sowieso altijd 12 miljoen startgeld en verder 8 of 9 miljoen aan TVgeld oid, dat laatste bedrag zou je dan eventueel moeten delen met Ajax.
Ja dat komt er bovenop maar dat hoef je nooit te delen natuurlijk, ik had het over het startgeld.quote:Op donderdag 11 mei 2017 09:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je nog premies voor winstpartijen,dat is 1,5miljoen per wedstrijd ofzo geloof ik
Goede artikelen, vooral dat tweede. Irritant dat er irrelevante politieke belangen meewegen bij zo'n belangrijk besluit voor de club. Als het goed is moet het worden goedgekeurd en als het slecht is moet het worden afgekeurd. Al is die principiële kritiek van de tegenstanders niet echt iets waar ik wakker van lig, de twijfels over of het niet te ambitieus is des te meer.quote:
Maar je weet ook zeker dat je die startpremie niet moet delen?quote:Op donderdag 11 mei 2017 10:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat komt er bovenop maar dat hoef je nooit te delen natuurlijk, ik had het over het startgeld.
Uiteindelijk is het wel of niet moeten delen met Ajax een verschil van of 16 of 20 miljoen krijgen. Dat vind ik eigenlijk nog wel meevallen.
Ja.quote:Op donderdag 11 mei 2017 10:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Maar je weet ook zeker dat je die startpremie niet moet delen?
Geld waarschijnlijk.quote:Op donderdag 11 mei 2017 10:29 schreef klaasweetalles het volgende:
En niet te vergeten de inkomsten van de betalende supporters
Ik weet niet wat feysnoord voor de kaartjes gaat vragen
Kan je toch al snel een Vejinovic van kopen. Of een Bilal.quote:Op donderdag 11 mei 2017 10:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat komt er bovenop maar dat hoef je nooit te delen natuurlijk, ik had het over het startgeld.
Uiteindelijk is het wel of niet moeten delen met Ajax een verschil van of 16 of 20 miljoen krijgen. Dat vind ik eigenlijk nog wel meevallen.
Volgens mij doet Rijnmond verslag.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:14 schreef Calciumdude het volgende:
is de ondergang van de kuip![]()
vandaag nog ergens live te volgen ?
Ook een Jörgensen of Toornstraquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kan je toch al snel een Vejinovic van kopen. Of een Bilal.
Mensen maken zich echt druk om niks. Zondag zal in elk opzicht een totaal andere wedstrijd worden waar je volledig in je kwaliteit kunt spelen (om Dirk maar eens te citerenquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat het thuisvoordeel wel de doorslag kan geven. Ook als spelers stijf van de spanning staan zou het publiek de tegenstander en/of scheidsrechter kunnen intimideren, of Feyenoord over het dode punt kunnen helpen.
Zelfs als Feyenoord in de vorm verkeert van afgelopen zondag dan zie ik Feyenoord op eigen veld nog minimaal 6 tot 8 kansen creëren. Daar moeten er dan zeker een stuk of 2 van invliegen.
Met ongelooflijk veel pech vliegen er misschien 3 kutcounters in en dan verlies je, maar als niet alles tegenzit dan heb ik best vertrouwen in een goede afloop.
Ik zie het wel met vertrouwen tegemoet. Dit plan wordt vanmiddag goedgekeurdquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:33 schreef Oldground het volgende:
Ik hoop echt enorm dat de plannen vanmiddag door de kamer komen (zoals het er gelukkig wel naar uitziet).
Feyenoord City is ook zoveel malen beter dan HNS en alle andere inferieure plannetjes die de laatste jaren de revue zijn gepasseerd. Dit stadion heeft de kans om even iconisch worden, of misschien wel iconischer, als De Kuip.
Goede argumenten, zoals we van je gewend zijn overigens.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:40 schreef Scrummie het volgende:
Ik hoop oprecht dat gemeenteraad dit niet goed gaat keuren.
Fijn dat je die anderen ook om argumenten vraagtquote:Op donderdag 11 mei 2017 12:04 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Goede argumenten, zoals we van je gewend zijn overigens.
Verschillende internetmensen dus.quote:Op donderdag 11 mei 2017 12:07 schreef Scrummie het volgende:
En argumenten heb ik ook niet echt, ik ga uit van wat slimme mensen die er diep inzitten en dit geen goed plan vinden. Geen FRFC1908 gasten overigens.
Overigens ben ik niet tegen nieuwbouw ofzo.
Goukagodquote:Maar er zijn nog veel méér redenen te bedenken waarom Feyenoord wel de titel pakt. De ploeg die in de eigen Kuip zelfs Manchester United omver kon kegelen, die al tienmaal op een rij niet meer in eigen huis verloor en die in eigen stadion altijd scoort (16 duels, 14 gewonnen, 0 verloren: 53 goals voor, 10 tegen). Feyenoord toonde ook áltijd veerkracht, die steeds opstaat na 'acht onverwachte tellen'. Zo volgde op het verlies van PSV in de strijd om de Johan Cruijff Schaal een zege van 5-0 in Groningen. En na de dreun van Go Ahead (1-0) won Feyenoord met 3-0 van PEC. Of hoe Feyenoord de rug rechtte na het verlies bij Ajax: het verpletterde Eagles (8-0) en op de nederlaag bij Sparta (1-0) volgde een grote zege op AZ (5-2). In de Kuip moeten ze gewoon de rust blijven bewaren.
Omdat ik zelf ook voor deze stadionplannen ben. En ik ben wel benieuwd of er buiten het sentiment (wat ik geheel begrijp) nog goede onderbouwde argumenten zijn.quote:Op donderdag 11 mei 2017 12:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Fijn dat je die anderen ook om argumenten vraagt.
Deze gast heeft argumenten waarom het een slechte zaak zou zijn.quote:Op donderdag 11 mei 2017 12:15 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Omdat ik zelf ook voor deze stadionplannen ben. En ik ben wel benieuwd of er buiten het sentiment (wat ik geheel begrijp) nog goede onderbouwde argumenten zijn.
Dan moet het wel waar zijn.quote:Op donderdag 11 mei 2017 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze gast heeft argumenten waarom het een slechte zaak zou zijn.
Hij staat niet alleen overigens.
[ afbeelding ]
Dat was toch die gozer die zelf betrokken is bij alleen maar faalprojecten zoals de Noord-Zuidlijn?quote:Op donderdag 11 mei 2017 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar hij heeft argumenten, dus moet het wel een goed stuk zijn!!quote:Op donderdag 11 mei 2017 12:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was toch die gozer die zelf betrokken is bij alleen maar faalprojecten zoals de Noord-Zuidlijn?
Zwakke argumenten van een hoogleraar (!) Die nota bene al op dit forum weerlegd zijn. Neem bijvoorbeeld nr.4 het stadion hoeft niet groter dan 54k omdat het dan al de grootste isquote:Op donderdag 11 mei 2017 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Definieer faalproject . Uiteindelijk zijn ze er wel gewoon blij mee.quote:Op donderdag 11 mei 2017 12:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was toch die gozer die zelf betrokken is bij alleen maar faalprojecten zoals de Noord-Zuidlijn?
Wie zegt datquote:
Geen idee. Zou kunnenquote:Alleen die uitgelichte quote is al bullshit.
Op zoveel plaatsen gaat het een complete teringzooi wordenquote:Hebben we gezien waar de Feyenoorders aanstaande zondag allemaal gaan kijken? Binnenrotte, Stadhuisplein, Biergarten en zelfs fucking Ahoy gaan voor 17.000 mensen plaatsen bieden.
Ahoy is vooral leuk als je kinderen hebt denk ik.quote:Op donderdag 11 mei 2017 12:39 schreef zoekeenleven het volgende:
Scherm bij ahoy? Lekker bezig, accommoderen die shit. Hoe minder supporters geen kaarten hebben hoe beter.
Al zal je mij daar niet zien.
Dat stadion is niet alleen bedoeld voor voetbal, maar ook weer voor mega concerten en evenementen weer in rotterdam binnen te halenquote:Op donderdag 11 mei 2017 12:39 schreef Elan het volgende:
Wat in dat stuk staat: De Kuip heeft wel iets magisch, vraag me oprecht af of je dat in een nieuw stadion ooit ook gaat krijgen.
Juist die magie zorgt er voor dat veel mensen er graag komen. Moet geen mega-stadion worden met volop lege plekken.
Concerten niet toch, stadion krijgt geen akoestisch dak.quote:Op donderdag 11 mei 2017 12:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat stadion is niet alleen bedoeld voor voetbal, maar ook weer voor mega concerten en evenementen weer in rotterdam binnen te halen
Op de lange termijn levert dat de economie ook weer geld op
Tuurlijk, maar dat ding verdiend zich in geld nooit terug.quote:Op donderdag 11 mei 2017 12:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Definieer faalproject . Uiteindelijk zijn ze er wel gewoon blij mee.
Bij van Zanten en de Biergarten is anders niks gebeurd, alleen bij de treurigheid van Stadhuisplein was onrust.quote:Op donderdag 11 mei 2017 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie zegt dat
[..]
Geen idee. Zou kunnen
[..]
Op zoveel plaatsen gaat het een complete teringzooi worden
En dan niet eens bij het stadhuisplein zelf maar bij de jongeren die net buiten het stadhuisplein op de coolsingel stonden.quote:Op donderdag 11 mei 2017 12:48 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Bij van Zanten en de Biergarten is anders niks gebeurd, alleen bij de treurigheid van Stadhuisplein was onrust.
Komen geen grote concerten. Mojo brengt grote artiesten liever onder in de Ziggo Dome en eventueel de Arena, daarnaast ruim voldoende andere podia aanwezig.quote:Op donderdag 11 mei 2017 12:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat stadion is niet alleen bedoeld voor voetbal, maar ook weer voor mega concerten en evenementen weer in rotterdam binnen te halen
Op de lange termijn levert dat de economie ook weer geld op
Zelfs met een nieuw stadion zorgt er voor dat je Ajax waarschijnlijk niet voorbij gaat streven financieel.quote:Op donderdag 11 mei 2017 12:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat ding verdiend zich in geld nooit terug.
Een nieuw voetbalstadion heeft als doel dat de kampioenskansen op redelijk korte termijn èn op lange termijn enorm moeten gaan stijgen. Sterker nog, je zou altijd boven PSV moeten eindigen als je kijkt naar het potentieel van de club. De sleutel hiervoor is flink meer geld binnenharken en daarbij past een korte terugverdientijd.
Die hebben tussentijds nog een parkeerplaats verkocht aan de gemeente en voor 105 miljoen aan spelers verkocht in 2 jaar.quote:Op donderdag 11 mei 2017 13:03 schreef Tchock het volgende:
PSV bewijst toch wel dat een groter stadion niet alles is? Sinds de ArenA is geopend werd PSV 10 keer kampioen en Ajax "maar" 7 keer. Ik snap niet zo goed waarom veel mensen er vanuit gaan dat Feyenoord met een groter stadion ineens veel vaker kampioen zou worden.
PSV heeft wel gewoon een vergelijkbaar budget als Ajax, mede omdat ze het stadion in eigen bezit hebben. Als je niet meer geld uit De Kuip kan halen dan moet je naar andere opties kijkenquote:Op donderdag 11 mei 2017 13:03 schreef Tchock het volgende:
PSV bewijst toch wel dat een groter stadion niet alles is? Sinds de ArenA is geopend werd PSV 10 keer kampioen en Ajax "maar" 7 keer. Ik snap niet zo goed waarom veel mensen er vanuit gaan dat Feyenoord met een groter stadion ineens veel vaker kampioen zou worden.
Het gaat niet zo zeer om groter, hoewel daar bij Feyenoord wel vraag voor is, maar vooral om betere en meer commerciële mogelijkheden met een stadion (dus businessunits en horecafaciliteiten) die in een nieuw stadion simpelweg optimaal vorm kunnen worden gegeven.quote:Op donderdag 11 mei 2017 13:03 schreef Tchock het volgende:
Oké, die gemeentesteun is een goed punt. Maar spelers verkopen is natuurlijk gewoon een gevolg van goede scouting en beleid, waarmee mijn punt bevestigd wordt dat het grotendeels niet aan het stadion ligt.quote:Op donderdag 11 mei 2017 13:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Die hebben tussentijds nog een parkeerplaats verkocht aan de gemeente en voor 105 miljoen aan spelers verkocht in 2 jaar.
Dan kun je zonder publiek spelen op een oefenveld en nog winstgevend zijn.
Geld is niet alles, zeker niet voor een Eredivisie club. Ook al heb je een miljard op de bankrekening.. je blijft tegen het feit aanlopen dat je in de Eredivisie speelt en de echt goede spelers willen niet in de Eredivisie spelen. Dat kan alleen veranderen als een handvol Eredivisie clubs heel erg rijk zien te worden en ook over de breedte de Eredivisie clubs rijker worden. Maar dat zit totaal niet in de lijn der verwachtingen.quote:Op donderdag 11 mei 2017 13:03 schreef Tchock het volgende:
Dat zou ik wel logischer vinden, maar ik lees vooral discussies over aantal stoeltjes.quote:Op donderdag 11 mei 2017 13:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het gaat niet zo zeer om groter, hoewel daar bij Feyenoord wel vraag voor is, maar vooral om betere en meer commerciële mogelijkheden met een stadion (dus businessunits en horecafaciliteiten) die in een nieuw stadion simpelweg optimaal vorm kunnen worden gegeven.
De discussie gaat juist niet om het aantal stoeltjes, de discussie gaat om de ruimtes voor vipboxen en dergelijke. Juist door de unieke constructie van de Kuip kan men nauwelijks meer naar achteren bouwen en zijn de beschikbare ruimtes vrij beperkt waardoor je een hoop geld misloopt.quote:Op donderdag 11 mei 2017 13:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zou ik wel logischer vinden, maar ik lees vooral discussies over aantal stoeltjes.
Misschien ben ik ook wat sentimenteel hoor, vind De Kuip veel te mooi om te zien verdwijnen.
Meh beetje een kip-ei verhaal.quote:Op donderdag 11 mei 2017 13:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké, die gemeentesteun is een goed punt. Maar spelers verkopen is natuurlijk gewoon een gevolg van goede scouting en beleid, waarmee mijn punt bevestigd wordt dat het grotendeels niet aan het stadion ligt.
lekker bezig pikquote:Op donderdag 11 mei 2017 13:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Voor de Binnenrotte zijn overigens [url=https://www.facebook.com/events/206369196542559/?acontext=%7B%22source%22%3A5%2C%22page_id_source%22%3A101390829927977%2C%22action_history%22%3A[%7B%22surface%22%3A%22page%22%2C%22mechanism%22%3A%22main_list%22%2C%22extra_data%22%3A%22%7B%5C%22page_id%5C%22%3A101390829927977%2C%5C%22tour_id%5C%22%3Anull%7D%22%7D]%2C%22has_source%22%3Atrue%7D]extra kaarten beschikbaar[/url] gesteld.
Zondag wordt echt een gekkenhuisquote:Op donderdag 11 mei 2017 13:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Voor de Binnenrotte zijn overigens extra kaarten beschikbaar gesteld.
De spanning. Hoe langer het eerste doelpunt uitblijft, hoe hoger de emotie oploopt.quote:Op donderdag 11 mei 2017 13:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Hoe zou dit nog fout kunnen gaan?
Ik wil het niet weten!!!
Nee, daarom noem ik ook PSV. Ajax ga je niet snel inhalen, die hebben een zodanige naamsbekendheid in het buitenland dat je hier eerst veel succes voor zal moeten boeken. PSV echter, zou je m.i. binnen een paar jaar voorbij moeten gaan om ze vervolgens ver achter je te laten.quote:Op donderdag 11 mei 2017 13:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelfs met een nieuw stadion zorgt er voor dat je Ajax waarschijnlijk niet voorbij gaat streven financieel.
Hypercube heeft daar onderzoek naar gedaan en kwam tot die conclusie. Enige manier is dat investeerders indien nodig garant staan voor een substantieel hoger spelersbudget. Als Feyenoord de 25 miljoen voor spelers zelf niet weet te realiseren zullen ze dus bij moeten springen. Dat helpt de club vooruit, niet een nieuw stadion an sig.
En nog durfden ze pas toen ik daar weg was. MIETJESquote:Op donderdag 11 mei 2017 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan niet eens bij het stadhuisplein zelf maar bij de jongeren die net buiten het stadhuisplein op de coolsingel stonden.
Genot.quote:Op donderdag 11 mei 2017 13:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Zondag wordt echt een gekkenhuis
Haha, goeiequote:Op donderdag 11 mei 2017 13:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nee, daarom noem ik ook PSV. Ajax ga je niet snel inhalen, die hebben een zodanige naamsbekendheid in het buitenland dat je hier eerst veel succes voor zal moeten boeken. PSV echter, zou je m.i. binnen een paar jaar voorbij moeten gaan om ze vervolgens ver achter je te laten.
Nogal een grote mond, met die 10-0 nog zo vers in het geheugenquote:
Eerst maar eindelijk weer eens kampioen worden na 17 jaarquote:Op donderdag 11 mei 2017 13:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nee, daarom noem ik ook PSV. Ajax ga je niet snel inhalen, die hebben een zodanige naamsbekendheid in het buitenland dat je hier eerst veel succes voor zal moeten boeken. PSV echter, zou je m.i. binnen een paar jaar voorbij moeten gaan om ze vervolgens ver achter je te laten.
Dat is helaas niet het geval.. in het buitenland kennen ze vooral Ajax en PSV. Feyenoord nietquote:Op donderdag 11 mei 2017 14:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord is wereldwijd 1 van de bekenste clubs van de wereld
Detail. Dit ging over de toekomst met een nieuw stadion.quote:Op donderdag 11 mei 2017 14:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerst maar eindelijk weer eens kampioen worden na 17 jaar
Mja je ziet bijvoorbeeld dit seizoen hoe ook hoe enorm belangrijk goed scoutingwerk is. Zonder Jörgensen had het plaatje er toch heel anders uitgezien.quote:Op donderdag 11 mei 2017 14:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Detail. Dit ging over de toekomst met een nieuw stadion.
In sommige landen in elk geval de meest gehate Nederlandse club.quote:Op donderdag 11 mei 2017 14:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord is wereldwijd 1 van de bekenste clubs van de wereld
Het hangt uiteraard allemaal met elkaar samen.quote:Op donderdag 11 mei 2017 15:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Mja je ziet bijvoorbeeld dit seizoen hoe ook hoe enorm belangrijk goed scoutingwerk is. Zonder Jörgensen had het plaatje er toch heel anders uitgezien.
Daar zit uiteindelijk toch veel meer de winst, niet per se in elk seizoen 10 miljoen meer uit kunnen geven. Dat er zo weinig bruikbaars van Varkenoord komt dit seizoen geeft ook wel wat reden tot zorgen verder.
Britten en Ieren kunnen Feyenoord wel waarderen inderdaad.quote:Op donderdag 11 mei 2017 15:03 schreef MPC60 het volgende:
Ik heb jaren in Galway, Ierland gewoond en daar waren verre weg de meeste ieren voor Feyenoord. Ajax moesten ze iig niets van hebben en psv kende ze niet.
Ieren snappen ook niet veel van voetbal.quote:Op donderdag 11 mei 2017 15:03 schreef MPC60 het volgende:
Ik heb jaren in Galway, Ierland gewoond en daar waren verre weg de meeste ieren voor Feyenoord. Ajax moesten ze iig niets van hebben en psv kende ze niet.
En je moeder snapt niet veel van condooms.quote:Op donderdag 11 mei 2017 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ieren snappen ook niet veel van voetbal.
ZO DANquote:Op donderdag 11 mei 2017 15:12 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
En je moeder snapt niet veel van condooms.
quote:Op donderdag 11 mei 2017 15:12 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
[..]
Pas donderdag en nu al constant tussen hoop en euforie en bezorgdheid en somberheid pfffquote:
Zondag wordt echt een fantastische dag.. of het wordt echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 11 mei 2017 15:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Pas donderdag en nu al constant tussen hoop en euforie en bezorgdheid en somberheid pfff
Geen zorgen man.quote:Op donderdag 11 mei 2017 15:24 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zondag wordt echt een fantastische dag.. of het wordt echt verschrikkelijk![]()
Maar ik ga uit van het eerste
[..]
quote:
😟😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋quote:Op donderdag 11 mei 2017 15:12 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Nee, vrijwel alle partijen zijn voor zij het met wat aanscherpingen van de eisen.quote:Op donderdag 11 mei 2017 15:55 schreef zoekeenleven het volgende:
Heb ik wat gemist in de raadsvergadering?
Sta je er mooi opquote:Op donderdag 11 mei 2017 16:17 schreef Grifte het volgende:
https://www.politie.nl/mi(...)7-tgo-coolsinge.html
Er zijn weer nieuwe foto's toegevoegd (vanaf V07)
Voornamelijk lijnbaanjeugd zo te zienquote:Op donderdag 11 mei 2017 16:17 schreef Grifte het volgende:
Mooi hoe de schandpaal is geëvolueerd tot dit.quote:Op donderdag 11 mei 2017 16:17 schreef Grifte het volgende:
Mooi, ik zit nu ook te kijken. Wat een dwaas is die gozer van de PvdD zeg. Al ben ik het er wel mee eens dat er een goed Ov-knooppunt bij het stadion moet komen.quote:Op donderdag 11 mei 2017 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, vrijwel alle partijen zijn voor zij het met wat aanscherpingen van de eisen.
Wow deze foto's zijn zelfs betere kwaliteit dan op mn paspoort.quote:Op donderdag 11 mei 2017 16:17 schreef Grifte het volgende:
Wat een kansenparelsquote:Op donderdag 11 mei 2017 16:17 schreef Grifte het volgende:
Dat moet ik, tegelijk moeten ze hun ogen niet sluiten voor het feit dat je voor fans van buiten de stad ook goede voorzieningen moet hebben voor mensen die per auto komen. Nu vind ik dat eigenlijk prima, op 10 minuutjes lopen gratis in de middenberm.quote:Op donderdag 11 mei 2017 16:37 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Mooi, ik zit nu ook te kijken. Wat een dwaas is die gozer van de PvdD zeg. Al ben ik het er wel mee eens dat er een goed Ov-knooppunt bij het stadion moet komen.
Ik vind het wel interessant, ben benieuwd of die nieuwe stadsbrug en het ov-knooppunt het gaan redden.quote:Op donderdag 11 mei 2017 17:00 schreef H.FR het volgende:
Mag even duren zeg, deze beslissing. Mag toch aannemen dat iedereen al lang weet wat hij gaat stemmen?
Ze gaan bij Feyenoord City uit van een beperkt aantal parkeerplaatsen in de directe omgeving van het nieuwe stadion (ik geloof max 1500 auto's), en 2 grote parkeerterreinen met een soort P+R verbinding zoals Beverwaard nu heeft.quote:Op donderdag 11 mei 2017 17:03 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat moet ik, tegelijk moeten ze hun ogen niet sluiten voor het feit dat je voor fans van buiten de stad ook goede voorzieningen moet hebben voor mensen die per auto komen. Nu vind ik dat eigenlijk prima, op 10 minuutjes lopen gratis in de middenberm.
Zo'n P+R systeem werkt beter dan proberen dat iedereen voor de deur kan staan. Gewoon naast de snelweg zoiets bouwen en goede ov verbindingen met gratis vervoer als je een kaartje hebtquote:Op donderdag 11 mei 2017 17:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ze gaan bij Feyenoord City uit van een beperkt aantal parkeerplaatsen in de directe omgeving van het nieuwe stadion (ik geloof max 1500 auto's), en 2 grote parkeerterreinen met een soort P+R verbinding zoals Beverwaard nu heeft.
Uit mijn hoofd weet ik even niet de exacte hoeveelheid parkeerplaatsen, maar in ieder geval heeft het een dekking van 35% van alle toeschouwers (nu is het percentage dat met de auto komt overigens nog 70%, dus ze zullen stevig moeten inzetten op meer reizen met openbaar vervoer onder de supporters, wat overigens, denk ik, wel haalbaar is).
Dat is kut. Lastig/niet/duur kunnen parkeren zou voor mij reeen zijn geen seizoenkaart meer te nemen. OV is extreem duur met een voor mij extreme reistijd. Tevens zijn avondwedstrijden dan klote.quote:Op donderdag 11 mei 2017 17:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ze gaan bij Feyenoord City uit van een beperkt aantal parkeerplaatsen in de directe omgeving van het nieuwe stadion (ik geloof max 1500 auto's), en 2 grote parkeerterreinen met een soort P+R verbinding zoals Beverwaard nu heeft.
Uit mijn hoofd weet ik even niet de exacte hoeveelheid parkeerplaatsen, maar in ieder geval heeft het een dekking van 35% van alle toeschouwers (nu is het percentage dat met de auto komt overigens nog 70%, dus ze zullen stevig moeten inzetten op meer reizen met openbaar vervoer onder de supporters, wat overigens, denk ik, wel haalbaar is).
Feyenoord trekt wel veel allochtone debielen aan.quote:Op donderdag 11 mei 2017 16:17 schreef Grifte het volgende:
De bedoeling is wel dat Feyenoord afspraken gaat maken met NS en RET om de dienstregeling op wedstrijddagen aan te passen, en eveneens om, wat ze nu met de RET al hebben, reizen in combinatie met een ticket of seizoenskaart, gratis of goedkoper te maken.quote:Op donderdag 11 mei 2017 17:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is kut. Lastig/niet/duur kunnen parkeren zou voor mij reeen zijn geen seizoenkaart meer te nemen. OV is extreem duur met een voor mij extreme reistijd. Tevens zijn avondwedstrijden dan klote.
Rotterdam ís grotendeels allochtoon.quote:Op donderdag 11 mei 2017 17:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Feyenoord trekt wel veel allochtone debielen aan.
Die zijn er gewoon vlug bij als er een relletje te trappen is.quote:Op donderdag 11 mei 2017 17:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op donderdag 11 mei 2017 17:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
ken die een beetje ballenquote:Op donderdag 11 mei 2017 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt.
Volgens het AD heeft Feyenoord zich officieel gemeld bij Utrecht voor Amrabat.
https://www.fr12.nl/nieuw(...)-bij-fc-utrecht.html
Geen idee eigenlijk, ik heb nog nooit zo weinig eredivisie (buiten Feyenoord om dan) gekeken als dit seizoen.quote:
Dit voegt dus echt helemaal niks toe.quote:Op donderdag 11 mei 2017 17:32 schreef Vasion het volgende:
Raad Rotterdam beslist over Feyenoord City
Wat een soap.
Frontpage-aids, niet geklikt.quote:Op donderdag 11 mei 2017 17:32 schreef Vasion het volgende:
Wat een soap.
Paar keer heel aardig zien spelen, maar of dat nou het niveau is wat je moet nastreven als Nederlandse topclub?quote:
Hoelaat gaan ze weer verder? Ik was even etenquote:Op donderdag 11 mei 2017 18:18 schreef Tomatenboer het volgende:
De raadsvergadering is een half uur geschorst.
Daarna volgt een korte 2e termijn en stemmingen.
De planning is dat we uiterlijk 20.00 uur definitief weten of de gemeenteraad instemt met Feyenoord city.
Al is de ruime meerderheid al wel zichtbaar.
Misschien kan hij zijn nivo verder ontwikkelen bij Feyenoord....quote:Op donderdag 11 mei 2017 17:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Paar keer heel aardig zien spelen, maar of dat nou het niveau is wat je moet nastreven als Nederlandse topclub?
Alle evenementen met kaartverkoop bij elkaar is dat zo'n beetje een halve Kuip erbijquote:UPDATE 18:06
Voorverkoop Feyenoord-Heracles in Rotterdam Ahoy loopt goed. In een uur 3500 kaarten verkocht. Er zijn in totaal 12000 kaarten beschikbaar.
Zeg maar gerust een helequote:Op donderdag 11 mei 2017 18:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alle evenementen met kaartverkoop bij elkaar is dat zo'n beetje een halve Kuip erbij
10.000 bij Stadhuisplein, 7000 (en nog wat) bij Van Zanten/Binnenrotte, 12000 Ahoy en dan nog een paar duizend bij Biergarten en een handje vol bij Plan C.quote:Op donderdag 11 mei 2017 18:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alle evenementen met kaartverkoop bij elkaar is dat zo'n beetje een halve Kuip erbij
Volgens mij heeft in Rotterdam de helft van de bevolking een 'migratieachtergrond' zoals dat tegenwoordig heet. Dus dat je dan ook mongolen met een kleurtje aantreft bij de rellerts is niet meer dan logisch.quote:Op donderdag 11 mei 2017 17:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Deze gasten zijn dan ook hooguit Rotterdammers, geen Feyenoorders. Durf te wedden dat het merendeel van die mensen op de foto's geen wedstrijden bezoekt.quote:Op donderdag 11 mei 2017 18:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij heeft in Rotterdam de helft van de bevolking een 'migratieachtergrond' zoals dat tegenwoordig heet. Dus dat je dan ook mongolen met een kleurtje aantreft bij de rellerts is niet meer dan logisch.
Vroeger was het wel echt een 'sport' voor blanken, dat hooligantje spelen.
Van Zanten zat al op 10000 en die hebben volgens mij laatst nog wat uitgebreid.quote:Op donderdag 11 mei 2017 18:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
10.000 bij Stadhuisplein, 7000 (en nog wat) bij Van Zanten/Binnenrotte, 12000 Ahoy en dan nog een paar duizend bij Biergarten en een handje vol bij Plan C.
Feyenoordgod.
Nee, zaten op 7000. Misschien naar 10.000 uitgebreid?quote:Op donderdag 11 mei 2017 18:47 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Van Zanten zat al op 10000 en die hebben volgens mij laatst nog wat uitgebreid.
Oh, lijkt me dat dan ja.quote:Op donderdag 11 mei 2017 18:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, zaten op 7000. Misschien naar 10.000 uitgebreid?
Frontpage, niet geklikt.quote:Op donderdag 11 mei 2017 17:32 schreef Vasion het volgende:
Wat een soap.
Zaten op 2000 zijn uitgebreid naar 7000quote:Op donderdag 11 mei 2017 18:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, zaten op 7000. Misschien naar 10.000 uitgebreid?
De tweede zondag begonnen ze op 7000 en er zijn wat kaarten bijgekomen las ik.quote:Op donderdag 11 mei 2017 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Zaten op 2000 zijn uitgebreid naar 7000
Ze hebben onlangs nog meer kaarten in de verkoop gegooid.quote:Op donderdag 11 mei 2017 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Zaten op 2000 zijn uitgebreid naar 7000
Ah oke.quote:Op donderdag 11 mei 2017 18:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
De tweede zondag begonnen ze op 7000 en er zijn wat kaarten bijgekomen las ik.
quote:'Van Geel wil snel handelen en meldt zich bij FC Utrecht'
Feyenoord heeft zich officieel bij FC Utrecht gemeld voor Sofyan Amrabat. Dit schrijft het Algemeen Dagblad. De technisch directeur van Feyenoord wil de 20-jarige middenvelder van FC Utrecht graag naar Rotterdam halen, maar de koploper van Nederland heeft momenteel nog een overschot aan middenvelders in de selectie.
De technisch directeur van Feyenoord wil echter snel handelen en zaken doen met de club uit FC Utrecht, mede door de nodige concurrentie. Ook Red Bull Salzburg en Watford zouden interesse hebben in de Marokkaanse middenvelder. Het huidige contract van Amrabat bij de club uit de Domstad loopt door tot medio 2018, terwijl de club ook nog een optie heeft om de verbintenis met een jaar te verlengen.
Mooi dat het geen nachtmerrie wasquote:Op donderdag 11 mei 2017 18:51 schreef Typisch het volgende:
Vannacht gedroomd over zondag.
Dat heb ik nou echt nooit.
In FM haal ik nooit Afrikanen omdat je ze dan mist door de Afrika Cup.quote:
Die Amrabat heeft al voor Marokko gespeeld zie ik, dat is wel zuur dan ja, met Africa Cup.quote:Op donderdag 11 mei 2017 18:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
In FM haal ik nooit Afrikanen omdat je ze dan mist door de Afrika Cup.
En dan koop je een Fransoos die ineens voor Angola kiest.![]()
Die zit ook bij Watford toch?quote:Op donderdag 11 mei 2017 19:02 schreef Oldground het volgende:
Misschien kunnen we z'n oudere broer dan ook wel overhalen (als alternatief voor Berghuis evt.). Symphatieke en goede speler, tevens wel een Feyenoord-hart.
Amrabat speelt volgens mij genoeg bij Watford. Die gaat echt niet terug naar Nederland.quote:Op donderdag 11 mei 2017 19:02 schreef Oldground het volgende:
Misschien kunnen we z'n oudere broer dan ook wel overhalen (als alternatief voor Berghuis evt.). Symphatieke en goede speler, tevens wel een Feyenoord-hart.
Met Champions League kunnen wij wel een goed alternatief bieden. Met Watford is dat een utopie.quote:Op donderdag 11 mei 2017 19:07 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Amrabat speelt volgens mij genoeg bij Watford. Die gaat echt niet terug naar Nederland.
6 potjes CL of gewoon Premier League met een veel beter salaris? Ik wist het welquote:Op donderdag 11 mei 2017 19:11 schreef Oldground het volgende:
[..]
Met Champions League kunnen wij wel een goed alternatief bieden. Met Watford is dat een utopie.
Ligt er ook erg aan of je als speler genoegen neemt met een rol in de marge. Qua salaris zou hij inderdaad flink moeten inleveren.quote:Op donderdag 11 mei 2017 19:12 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
6 potjes CL of gewoon Premier League met een veel beter salaris? Ik wist het wel
Spelers die het goed doen in de PL gaan per definitie niet terug naar de eredivisiequote:Op donderdag 11 mei 2017 19:11 schreef Oldground het volgende:
[..]
Met Champions League kunnen wij wel een goed alternatief bieden. Met Watford is dat een utopie.
3 + Vejinovicquote:Op donderdag 11 mei 2017 19:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat Utrecht minimaal 5 miljoen voor hem wil.....
Ik denk dat hij ook niet voor scoren gehaald wordt want daar loopt toornstra al voor bij Feyenoord.....quote:Op donderdag 11 mei 2017 19:12 schreef Grifte het volgende:
Enige wat mij van die Amrabat bijstaat is de commentator bij de NOS: "Leuke speler, maar hij scoort nooit." Vervolgens in de samenvatting 3x in kansrijke positie, waarna telkens El-Ahmadi-esque schoten volgden.
en tapia en er ook bij doen als ze heel moeilijk zouden doen,..quote:
Als ze 5 miljoen willen dan kunnen we misschien ook 6+ Vejinovic geven.quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2017 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ze 5 miljoen willen dan kunnen we misschien ook 6+ Vejinovic geven.
Godver ja.quote:Op donderdag 11 mei 2017 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 mei 2017 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Livestream van gemeente Rotterdamquote:Op donderdag 11 mei 2017 19:26 schreef klaasweetalles het volgende:
welke zender is dat dan...
ik zie niks van een stemming op een zender
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |