Ik hoef hem ook niet.. scoort nooit. Van Geel kan beter in het buitenland rondkijken..in de eredivisie loopt alleen middelmaat.quote:
2 Marokkanen zijn wel genoeg, bij meer moet je al snel gaan oppassen.quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:36 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord heeft Sofyan Amrabat in het vizier
http://www.ad.nl/nederlan(...)het-vizier~a67fc6e7/
Utrecht doet het anders best aardig met hem, Barazite, Ayoub en ook nog Labyadquote:Op woensdag 10 mei 2017 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
2 Marokkanen zijn wel genoeg, bij meer moet je al snel gaan oppassen.
Het gaat nu wel een nog grotere ontlading worden.quote:Op woensdag 10 mei 2017 23:23 schreef Haringkop het volgende:
Dit voelt wel als de langste voetbalweek ooit, ik ben er helemaal klaar mee. Laat die wedstrijd maar komen.
1 halve Marokkaan.quote:Op woensdag 10 mei 2017 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
2 Marokkanen zijn wel genoeg, bij meer moet je al snel gaan oppassen.
waar ga jij kijken?quote:Op woensdag 10 mei 2017 23:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het gaat nu wel een nog grotere ontlading worden.
Ik vind oprecht nog steeds dat je als stad meer kan betekenen dan enkel het Stadhuisplein. Alle evenementen zijn razendsnel uitverkocht... gemiste kans voor een grootschalig event met toegang.quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, heb er zin in. Zondag was tot aan de wedstrijd ook tof.
[ afbeelding ]
Zie je Gio in die ramen? Zo heb ik de wedstrijd proberen te volgen.
Probleem is vooral dat het plebs niet verder komt dan het stadhuisplein en de Coolsingel. Je hebt nog 40-45 andere prima keuzes.quote:Op woensdag 10 mei 2017 23:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vind oprecht nog steeds dat je als stad meer kan betekenen dan enkel het Stadhuisplein. Alle evenementen zijn razendsnel uitverkocht... gemiste kans voor een grootschalig event met toegang.
Ja, geef je kaartje maar aan mij.quote:Op woensdag 10 mei 2017 23:49 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben wel erg blij met m'n kaartjes die ik al in december heb gekocht, al voelt het een beetje glory hunten als ik zie hoeveel mensen genoegen moeten nemen met een scherm in de stad
Neequote:Op woensdag 10 mei 2017 23:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja, geef je kaartje maar aan mij.
Inderdaad... zo zag John er ook uit (beetje gezet) toen ik jaren geleden (10-15? jaar geleden) in Ajax shirt ( we kwamen van een wedstrijd in Mokum) zijn Italiaans restaurant (Maasboulevard beneden) met een maat bezocht en een hapje daar deed. Hij bleef netjes met "Heren"e.d. en eten was goed. Rekening betaalt en goed tip achtergelaten als dank.quote:
Watford wil 'm ook? Toont Geeltje interesse zodat hij bij de onderhandelingen wb Berghuis kan zeggen: 'joe know what. wie baay Mountainhouse, joe ken hef Amrabat'quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:36 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord heeft Sofyan Amrabat in het vizier
http://www.ad.nl/nederlan(...)het-vizier~a67fc6e7/
Leuke anekdote Iwanius!quote:Op donderdag 11 mei 2017 01:24 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Inderdaad... zo zag John er ook uit (beetje gezet) toen ik jaren geleden (10-15? jaar geleden) in Ajax shirt ( we kwamen van een wedstrijd uit Mokum) zijn Italiaans restaurant (Maasboulevard beneden) met een maat bezocht en een hapje daar deed. Hij bleef netjes met "Heren"e.d. en eten was goed. Rekening betaalt en goed tip achtergelaten als dank.
Maar jullie maken je onnodig nerveus zeg ik als Rotterdammer. Jullie winnen gewoon thuis en wij pakken de EL beker. Iedereen blij.
Verkopen voor een paar duizend. Mensen betalen al honderden euro voor kijken naar een scherm.quote:Op woensdag 10 mei 2017 23:49 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben wel erg blij met m'n kaartjes die ik al in december heb gekocht, al voelt het een beetje glory hunten als ik zie hoeveel mensen genoegen moeten nemen met een scherm in de stad
of aan Zoetquote:Op woensdag 10 mei 2017 22:42 schreef Pleun2011 het volgende:
Als het goed afloopt dan draag ik de titel op aan Jurgen Locadia. Dankzij hem zijn we nog in leven
quote:Van Bronckhorst: We zullen samen onze rug rechten
FEYENOORDFeyenoord verprutste zijn eerste matchpoint, maar krijgt een herkansing tegen Heracles. Giovanni van Bronckhorst over vijf facetten: ,,In de Kuip laten we het zondag wél zien.''
Opkrabbelen
Giovanni van Bronckhorst: ,,Het is heel teleurstellend dat we de eerste kans om kampioen te worden, hebben laten liggen. Wij waren bij Excelsior gewoon Feyenoord niet. En dat was al zo vanaf de eerste minuut. Na rust was er even een periode dat het onze kant op had kunnen vallen, maar toen kregen we heel kort achter elkaar twee doelpunten tegen. Normaal zitten er één of twee spelers niet in de wedstrijd, dat waren er nu veel meer. Dingen die het gehele seizoen goed gingen, die gingen tegen Excelsior fout. Dat moet tegen Heracles anders.''
Druk
,,Er staat nu eenmaal heel veel druk op het meestrijden om de landstitel. En ja, dat merkten we. Ook aan alles wat er om ons heen is gebeurd, de afgelopen weken. Je voelt dat iedereen zó graag wil, dat de mensen je letterlijk naar voren schreeuwen. Het is ons op Woudestein niet gelukt, maar we hebben nog een kans in de thuiswedstrijd tegen Heracles. We moeten de teleurstelling die we allemaal voelden omzetten in iets positiefs. We spelen thuis en Feyenoord is thuis gewoon heel erg sterk. En we hebben dit seizoen altijd geweldig gereageerd na een tegenslag. We hebben alles gewoon nog in eigen hand.''
Te veel druk
,,Ik heb zelf als speler heel veel wedstrijden gespeeld waar enorm veel aandacht voor was. Met mijn clubs, maar zeker ook met Oranje al die WK's en EK's. Ik ben het gewend. Wat ik heb geleerd in al die jaren, is dat je niets anders moet doen dan wat je normaal ook doet. De druk is volgens mij tegen Heracles hetzelfde. We hebben zondag iedereen nodig: de spelers, de staf, maar zeker ook onze supporters. We zullen samen onze rug rechten. We gaan ervan uit dat het goed komt. In de eigen Kuip zullen we het zondag wél laten zien.''
Ervaring
,,De ervaren spelers spelen al het gehele seizoen een belangrijke rol. Dirk Kuyt, Karim El Ahmadi, Brad Jones en Kenneth Vermeer zijn jongens die vaak in spannende situaties hebben gezeten. Ze brengen dat ook over op de groep. De situatie rond Dirk Kuyt heb ik dit seizoen op gevoel behandeld. Bij AZ-uit, voor de winterstop, zette ik hem voor het eerst niet in de basiself. Dat was toen iets wat ik moest doen, althans zo voelde het op dat moment. Daar heb ik met Dirk over gepraat. De relatie die wij hadden als medespelers en nu als trainer/ speler is gewoon goed. Ik ben duidelijk, er zit geen ruis in.''
Kampioen
,,Ik heb vorig seizoen voorspeld dat wij ertoe in staat zouden zijn, direct na de reeks van zeven nederlagen. Alleen moet een landskampioen het hoge niveau vasthouden. Dat doen wij ook bijna het gehele seizoen, daarom staat Feyenoord bovenaan. Natuurlijk zitten daar soms mindere wedstrijden tussen, zelfs duels dat het gewoon helemaal niet lukt. Maar we hebben dit seizoen altijd snel weer de knop omgezet en aan de volgende wedstrijd gedacht. Dat noem ik focus.
,,Dat moet er uiteraard zijn bij wedstrijden, maar ook in trainingsvormen. Maar ik zie dat ook terug in andere dingen. In hoe we ons voorbereiden op een wedstrijd. In hoe iemand bij een tactische bespreking zit. In hoe we reageren na tegenslag. En ik zag altijd een team, ook na een dieptepunt. Zelfs als er nare dingen gebeurden in de privésfeer, lieten we dit seizoen zien dat we elkaar steunden als familie. Dat voelt goed.''
De 4-1 mag hij wel maken hoor.quote:Op donderdag 11 mei 2017 06:16 schreef bijstandboy het volgende:
Niets is mooier dan dat ene woord Armenteros die in blessuretijd scoort
Waarom zouden wij blij zijn als Ajax de EL beker zou winnen? Buiten dat ik Ajax niks gun kost het Feyenoord ook minimaal 10 miljoen als ze de CL pot moeten delenquote:Op donderdag 11 mei 2017 01:24 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Inderdaad... zo zag John er ook uit (beetje gezet) toen ik jaren geleden (10-15? jaar geleden) in Ajax shirt ( we kwamen van een wedstrijd in Mokum) zijn Italiaans restaurant (Maasboulevard beneden) met een maat bezocht en een hapje daar deed. Hij bleef netjes met "Heren"e.d. en eten was goed. Rekening betaalt en goed tip achtergelaten als dank.
Maar jullie maken je onnodig nerveus zeg ik als Rotterdammer. Jullie winnen gewoon thuis en wij pakken de EL beker. Iedereen blij.
4,5 miljoen scheelt het.quote:Op donderdag 11 mei 2017 09:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waarom zouden wij blij zijn als Ajax de EL beker zou winnen? Buiten dat ik Ajax niks gun kost het Feyenoord ook minimaal 10 miljoen als ze de CL pot moeten delen
Ik dacht dat deelname CL een stuk meer opleverde dan slechts 9 miljoen? Maar goed, ook 4.5 miljoen is veel geld.quote:
Was je er bij in Nancy?quote:Op woensdag 10 mei 2017 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
De tokkies die willen rellen zullen in elk geval weer massaal aanwezig zijn. Vraag me af in hoeverre dat nou daadwerkelijk Feyenoord-supporters zijn die in misplaatste emotie handelen zijn, of gewoon mensen van heinde en ver die op zoek zijn naar een beetje actie en zulke evenementen opzoeken.
In Nancy waren het toen namelijk lang niet alleen Feyenoorders die opgepakt zijn. Maar de club draagt vaak wel de sancties.
Je krijgt sowieso altijd 12 miljoen startgeld en verder 8 of 9 miljoen aan TVgeld oid, dat laatste bedrag zou je dan eventueel moeten delen met Ajax.quote:Op donderdag 11 mei 2017 09:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik dacht dat deelname CL een stuk meer opleverde dan slechts 9 miljoen? Maar goed, ook 4.5 miljoen is veel geld.
Vergeet Zoet nietquote:Op woensdag 10 mei 2017 22:42 schreef Pleun2011 het volgende:
Als het goed afloopt dan draag ik de titel op aan Jurgen Locadia. Dankzij hem zijn we nog in leven
Aha, op die manier. Bedankt voor de uitlegquote:Op donderdag 11 mei 2017 09:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Je krijgt sowieso altijd 12 miljoen startgeld en verder 8 of 9 miljoen aan TVgeld oid, dat laatste bedrag zou je dan eventueel moeten delen met Ajax.
Volgens mij krijg je nog premies voor winstpartijen,dat is 1,5miljoen per wedstrijd ofzo geloof ikquote:Op donderdag 11 mei 2017 09:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Je krijgt sowieso altijd 12 miljoen startgeld en verder 8 of 9 miljoen aan TVgeld oid, dat laatste bedrag zou je dan eventueel moeten delen met Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |