Plafonnetje dit datquote:Op woensdag 10 mei 2017 22:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Schijnt het best aardig te doen in België.
Liever niet.quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:36 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord heeft Sofyan Amrabat in het vizier
http://www.ad.nl/nederlan(...)het-vizier~a67fc6e7/
slechter als tapia en vijenovic kan die niet zijn...quote:
Ik hoef hem ook niet.. scoort nooit. Van Geel kan beter in het buitenland rondkijken..in de eredivisie loopt alleen middelmaat.quote:
2 Marokkanen zijn wel genoeg, bij meer moet je al snel gaan oppassen.quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:36 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord heeft Sofyan Amrabat in het vizier
http://www.ad.nl/nederlan(...)het-vizier~a67fc6e7/
Utrecht doet het anders best aardig met hem, Barazite, Ayoub en ook nog Labyadquote:Op woensdag 10 mei 2017 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
2 Marokkanen zijn wel genoeg, bij meer moet je al snel gaan oppassen.
Het gaat nu wel een nog grotere ontlading worden.quote:Op woensdag 10 mei 2017 23:23 schreef Haringkop het volgende:
Dit voelt wel als de langste voetbalweek ooit, ik ben er helemaal klaar mee. Laat die wedstrijd maar komen.
1 halve Marokkaan.quote:Op woensdag 10 mei 2017 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
2 Marokkanen zijn wel genoeg, bij meer moet je al snel gaan oppassen.
waar ga jij kijken?quote:Op woensdag 10 mei 2017 23:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het gaat nu wel een nog grotere ontlading worden.
Ik vind oprecht nog steeds dat je als stad meer kan betekenen dan enkel het Stadhuisplein. Alle evenementen zijn razendsnel uitverkocht... gemiste kans voor een grootschalig event met toegang.quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, heb er zin in. Zondag was tot aan de wedstrijd ook tof.
[ afbeelding ]
Zie je Gio in die ramen? Zo heb ik de wedstrijd proberen te volgen.
Probleem is vooral dat het plebs niet verder komt dan het stadhuisplein en de Coolsingel. Je hebt nog 40-45 andere prima keuzes.quote:Op woensdag 10 mei 2017 23:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vind oprecht nog steeds dat je als stad meer kan betekenen dan enkel het Stadhuisplein. Alle evenementen zijn razendsnel uitverkocht... gemiste kans voor een grootschalig event met toegang.
Ja, geef je kaartje maar aan mij.quote:Op woensdag 10 mei 2017 23:49 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben wel erg blij met m'n kaartjes die ik al in december heb gekocht, al voelt het een beetje glory hunten als ik zie hoeveel mensen genoegen moeten nemen met een scherm in de stad
Neequote:Op woensdag 10 mei 2017 23:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja, geef je kaartje maar aan mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |